Skorašnje poruke

#91
Delovi i održavanje / Odg: Letnje gume
Poslednja poruka Zoran - 04.04.2024. - 21:09
Sava Intensa,stara 5 godina oko 170 000 prešla. Dubina šare 4 - 5 mm. Što je starija to je bučnija.
 Sledeća kupovina će imati šare kao traktor na prednjim gumama. Takve je imao fabrički Continental.
#92
Delovi i održavanje / Odg: Letnje gume
Poslednja poruka astmario - 04.04.2024. - 20:43
Citat: astmario poslato 03.05.2018. - 17:09Namontirao danas, Hankook K435 Eco 2, DOT je 0818, izasle 5680din po gumi, plus 2200din za 4 nova ventila, balansiranje, montazu i demontazu. Utiske iznesem kada predjem vise od 2km :D
Da citiram samog sebe, na oko 90kkm sam montirao Hankook K435, trenutno 135kkm na satu, Hankook posle 45kkm i 5 sezona(naravno nije prešao punu kilometražu, tu su i zimske gume) po meni za zamenu, mesa ima, i dalje lepo drži ali blago trese volan sa njima kada sam prešao sa zimskih, tu pretpostavljam da bi balansiranje ne bi pomoglo.
#93
Styling & I.C.E. / Odg: Sandero III digital 10" c...
Poslednja poruka Loganovac - 04.04.2024. - 14:33
Ja koliko sam video kokpita borbenih aviona, nigde ne videh menije i podmenije, za sve postoji tipka ili poluga. I ima mnogo indikatora (instrumenata) za vizualizaciju velikog broja informacija istovremeno.
To što piloti imaju mnogo više od B kategorije odgovara potrebi za brzinom reakcije u odnosu na vozača motornog vozila. Koliko znam, za avione ne postoji zona škole  :D
#94
Styling & I.C.E. / Odg: Sandero III digital 10" c...
Poslednja poruka Yaris - 04.04.2024. - 13:56
A ja sam baš čuo suprotno. Ide se na smanjenje troškova i sve kompanije idu u pravcu Teslinog rešenja, a to je jedan veliki display na sredini auta preko kojeg se sve radi i podešava.
#95
Styling & I.C.E. / Odg: Sandero III digital 10" c...
Poslednja poruka saša61beograd - 04.04.2024. - 11:54
Samo što borbenim avionima ne iskaču pešaci i udarne rupe.A i ti što ih voze imaju malo više od "B" kategorije,pa mogu više od prosečnog vozača.
Nije problem perifernim vidom videti.Nego što treba gledati dok bockaš prstom kroz menije i podmenije dok ne dođeš do onoga što ti treba,recimo da smanjiš grejanje.Neka je to samo 5 sekundi,a voziš recimo 60km/h,to je mnogo,mnogo metara vožnje na slepo.
#96
Styling & I.C.E. / Odg: Sandero III digital 10" c...
Poslednja poruka Loganovac - 04.04.2024. - 11:36
Nije dobra podela na digitalne i analogne. "Analogni" sat koji imate na računaru takođe je digitalni. Dakle pitanje je vizualizacije podataka na kontrolnoj tabli, nemam ništa protiv digitalnih dok god možeš da ih "skeniraš" perifernim vidom. Uostalom, ako može da bude po borbenim avionima, može i treba tako isto po automobilima, bez razlike digitalno/analogno.
#97
Mislim da na to utiču dosta trošarine i davanja državi za auto, vjerujem da je neto cijena auta, tu negdje, možda nešto uvećana za cijenu FCO transporta ali uglavnom, tu je to.  Znam da su Dacie u Hrvatskoj, zbog toga u startu nove bile skuplje u odnosu na BiH, za nekih 1000-2000 eura, još prije par godina.

Na nekom forumu sam čitao, da je Toyota npr. najjeftinija po toj osnovnoj cijeni u Sloveniji (kada se gleda ovaj naš prostor ex-Yu), pa su neki mangupi iz SA, razmatrali čak opciju da rade uvoz novog auta iz Slo u BiH :)

Uglavnom, ako Bigster bude išao od 25 hiljada eura, prema gore sa cijenom, taj bazen je vrlo opasan i nabudžen, tu su već i Kia Sportage i mnogi drugi zanimljivi terenci...
#98
Styling & I.C.E. / Odg: Sandero III digital 10" c...
Poslednja poruka Veterinar - 04.04.2024. - 10:41
Hvala Bogu.
#99
Styling & I.C.E. / Odg: Sandero III digital 10" c...
Poslednja poruka saša61beograd - 04.04.2024. - 08:05
Traje i mnogo duže od par sekundi.Zato se digitalne komande preko ekrana ukidaju zakonom u EU i prelazi se opet na klasične,mehaničke komande.Bar ono što je bitno,a ekran će da ima samo "zabavnu" funkciju.Neki proizvođači su već vratili mehaničke komande.I Citroen je objavio da će na novom C3 uraditi tako.
#100
Styling & I.C.E. / Odg: Sandero III digital 10" c...
Poslednja poruka astmario - 04.04.2024. - 07:20
Glupost, ceo trend prelaska da digitalne instrument table, tabla služi da baciš pogled i brzinski vidiš brzinu, obrtaje, šareniš i ostalo samo odvlači pažnju.
Kontrolu klime, podizača i ostale gluposti koje trapaju na ekrane danas neću da pominjem, da bih uključio klimu na analognim kontrolama, ili promenio radio stanicu, teba mi delić sekunde bez skidanja pogleda sa puta, sa ekranom to traje par sekundi što narušava bezbednost u vožnji.