Vek trajanja i zamena gasnih dizni

prethodna tema - sledeća tema

Sir Oliver

Bože, ne mogu da razumem vas koji vozite na plin. Malo malo pa neka muka... ja to ne bih mogao da izdrzim.  :vjestica:
Pa atest, pa boca...  :doh:
I drink to make other people more interesting.

Loganovac

Pa ono jes, posle 140.000km opet problem...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Loganovac

#107
Ostao sam dužan informaciju po pitanju gore navedenog problema. Ispitao sam svakakve alternative i na kraju ipak otišao u Leštane. Dobro sam se provukao što se tiče packi. Zamenjena ista ona treća dizna koja je već menjana u garantnom roku, na 20.000km, filtri tečne i gasne faze (ovaj drugi sa sve kućištem, kaže ovo se ne proizvodi već 10 godina  :doh: ), zamenjene svećice, urađen update softvera i naštelovan pritisak na isparivaču. Zadovoljstvo izašlo 17.000 RSD. Dobro je kako sam se nadao.  Sad ne prebacuje kao pre na gas, nego kad dostigne 35 stepeni (bilo 40), ali tek u toku prvog narednog cutoff-a, dakle moraš da dodaš pa oduzmeš gas a dotle LED za gas blinka narandžasto). Prvi utisak - ne valja mapa, board pokazuje jedno 20% manju potrošnju i misli se dok ladan pali na benzin - siromašna smeša. Nisam mnogo prešao, videćemo da li će sam da ukapira...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd

Tokom prethodne dve sedmice sam na dva vozila menjao MED plinske dizne alternativnim i izašlo je na oba nešto malo preko 18000 dinara, isto sa zamenom oba filtera i ažuriranjem softvera. U poređenju sa tim cena koju si platio je OK znajući da su BRC komponente još uvek skupe. Temperatura isparivača +/- 5C ne čini nikakvu suštinsku razliku a praktikuje se kada je uređaj star i kada je puno prešao da se temperatura za promenu goriva ne smanjuje. U praksi se povećava za 5-10C da bi se omekšale nakupljene smole i katran u komponentama, da bi se izbegao rad podhlađenih elastičnih elemenata u komponentama i posledično produžio vek trajanja komponenti. Promena goriva u deceleraciji je OK jer se vrši kada je motor rasterećen i ta strategija se koristi kod motora sa manuelnim menjačem ako pri promeni goriva pri ubrzavanju, pod opterećenjem, postoji osetno trzanje. U suprotnom nema razlike i svejedno je.  Svaki BRC uređaj, kao i drugi tog nivoa kvaliteta, omogućuje vrlo precizno podešavanje mape ubrizgavanja gasa tako da se mapa ubrizgavanja benzina ne promeni za više od 10% u svim režimima vožnje. Uslov ili dobra metoda za podešavanje je da se prvo auto vozi 30-50km samo na benzin i nakon toga da se izvrši podešavanje rada motora na gas u vožnji. 

Hvala ti za povratne informacije, sigurno će značiti nekome. 

Loganovac

Hvala Slavko na pomoći i, kao i uvek, korisnim informacijama i savetima. Da dodam samo da sam u prethodnih nekoliko dana prešao skoro 800km, od čega nekih 70% autoputem. Paljenje hladnog motora se postepeno unormalilo, a vožnja 130km/h autoputem, što zbog friškog ulja, što zbog sređenog BRC-PRC-a postala je pravo zadovoljstvo. Ne kvare ga ni najmanje ove moje dobro omatorele i istrošene Die Beste svesezonke, dapače! Sve u svemu - začin C!  :dance:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.