Ko je gde ugradio TNG, za koliko para i kako je zadovoljan?

prethodna tema - sledeća tema

Srkson

#435
Slavko, ovo tvoje iscrpno izlaganje se pretvorilo u ozbiljnu prezentaciju na jednom veoma visokom nivou! Moram da kažem, iako je malo pretenciozno, da si me potsetio na mene kada sam bio mlađi i imao više živaca da se ozbiljno posvetim mnogim stvarima koje su me interesovale, a iz naučenog sam i nesebično pomagao drugima. Još jednom veliko hvala i drago mi je da takvi ljudi kao što si ti još uvek postoje u ovoj našoj napaćenoj Srbiji.
Pored toga što sam po struci elektroničar, uz to radim u jednoj IT kući, moram da kažem da od svega ovoga čoveka može da zaboli glava, iako sam u kakvoj takvoj kondiciji sa sličnim stvarima, a da spremam seminarski rad ne bih, dosta ih je bilo.  :)

Nakon svega što sam pročitao na ovom podforumu za TNG, kao i u ovoj temi, Loganovac je u jednom postu odgovorio na sva otvorena pitanja. Njegov post smatram i kao zaključak, a koji prenosim u malo modifikovanoj verziji:

Svaki moderniji uređaj ima neke tehnološke novotarije koje manje-više imaju smisla. U automobilu je važno imati kvalitetan uređaj ugrađen kod provereno dobrog majstora. Svi preporučeni uređaji u okviru ovog podforuma, kao i servisi, su dovoljno kvalitetni da korisnika ne boli glava. Odabere se servis, onda se ode sa punim poverenjem kod izabranog majstora i ugradi se ono što on preporuči - svi oni (provereno dobri majstori) imaju veliko iskustvo i saznanja o konkretnim kombinacijama uređaj - motor.

REZIME u jednoj rečenici glasi: Što bolji majstor, manje problema u eksploataciji!


Keka

Razumeo si sustinu, ocekujemo izvestaj gdje si ugradio TNG, za koliko para i kako si zadovoljan.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

Sve je objašnjeno.
Glupo je da ovako preporučujem, ali možeš i sa Slavkom da vidiš šta nudi (kad se već on ne oglašava sa ponudom).
Možda zato što je "Lokal u pripremi"?  :cul:

Ja sam ugradio Landi u garanciji, u servisu gde je Slavko radio. Svaku zamerku koju sam imao, a tiče se podešavanja uređaja, je rešio prema mojim zahtevima. I, još me ne kinji iako sam propustio jedan redovan servis (dakle Landi može da se servisira i na 25.000km :D ).

Iz razgovora sa raznim vlasnicim vozila sa TNG, nezadovoljstvo je uglavnom zbog lošeg rada dobrog uređaja, a koje se svodi na loše podešavanje.
Sa druge strane, dobar majstor (koji razume o čemu se radi) može loš uređaj da natera da radi pristojno.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

slavko_bgd

Nije druže lokal u pripremi, ugradnje ne radim odavno, nemam vremena za to.
Što bih te kinjio za preskakanje servisa? Kad dođeš sledeći put uradiću ti odmah dva servisa pa si miran...  :njanja:

Citat: Keka poslato 16.06.2015. - 22:09
Razumeo si sustinu, ocekujemo izvestaj gdje si ugradio TNG, za koliko para i kako si zadovoljan.

Tako je, apsolutno se slažem sa Kekom.



Dejan11

Nema neke veze sa Dačijama,ali sam plin ugradio u Juga, 2007 - e u AC Rašić. Iako je svuda moglo da se uradi za manje para,ja sam dao 250e jer sam čitao i čuo da rade stvarno kako treba. Juga je nasledio ćale. Za ovih 8 godina,nikada nikakav problem ni sa uređajem ni sa potrošnjom,a svaki majstor koji je video kako je ugrađen plin imao je samo reči hvale. Pritom,možda je urađen samo jedan ili dva servisa, jer ćale niti nešto vozi sad kola,niti je obraćao pažnju na to :(

Srkson

#440
Evo izveštaja:

Dacia Duster 1.6 16V 4WD - Novembar 2010. (garantni rok istekao 01.12.2013., prešao tada 42.000km)

Ugradjen TNG sistem na 66.462km (16.06.2015.) kod "Autocentar Rašić"  :respect:

Ugrađeno:
Sekvencijalni sistem za gas STAG 200 GoFast - http://www.ac.com.pl/en/produkt/377/stag-gofast
Reduktor Tomasetto, AT02 Multiventil - www.tomasetto.it
Brizgači Rail Ultra HD
Toroidna boca od 42 lit.
PARKER creva – www.parker.com
Faro termoplastične cevi - www.faro-brescia.it

"Infuzija", kako kaže majstor je suvišna tj. nepotrebna. Znači da je  :bullshit:

Garantni period: 96 meseci (8 godina) na centralnu jedinicu - STAG 200 GoFast; 36 meseci na ostalu kompletnu ugrađenu opremu ili 100.000km.


Cena:
Kompletna ugradnja po sistemu ključ u ruke (uređaj, potrošni materijal, ruke, atest, tehnički pregled, nova saobraćajna dozvola) - 620 EUR

Sistem plaćanja koji je dogovoren: 100 EUR keš; 520 EUR u tri jednake mesečne rate bankovnim čekovima (prva rata ide odmah) - kurs 121,00 din. za EUR


Utisci o izvršenim radovima:

Kao prvo moram da kažem da mi je forum pomogao da izaberem pouzdani autoservis za ugradnju gasa, a kad sam od njih dobio ponudu sa gore pomenutom konstrukcijom plaćanja, dileme nije bilo.
Momci u servisu su sjajni, na prvu loptu odaju utisak da znaju svoj posao, te je puno poverenje kod mene odmah formirano. Predao sam auto i ostalo je da sačekam da me pozovu po isti kada sve bude bilo gotovo.
Neophodno vreme da se sve završi - 8 radnih sati
Dolazim, otvaram haubu i gepek i mogu vam reći da sve deluje pedantno spakovano što dokumentujem fotografijama.
Krivo mi je jedino što nije mogla da stane veća toroidna boca, ali veličinu boce je uslovljavao zadnji lonac od auspuha koji se nalazi tačno ispod gepeka, odnosno udubljenja za rezervni točak.
Manja toroidna boca je stavljena jer je samim tim centar iste pomeren malo napred zbog rupe za creva, a da bi se izbegao zadnji lonac, te je rupa izbušena između njega i zadnjeg vešanja. Ovo nije slučaj kod Dustera 4x2!
Priključak za punjenje stavljen je kod čepa za rezervoar na moj zahtev. (Na fotografiji vidite da je po metalnom obodu čepa počela da izbija korozija, auto od 4 i po godine, e moja Dacia!)  :banghead:
Video sam izbušenu rupu dole ispod gepeka i ista je zaštićena cink sprejom plus nekom crnom gumom, nešto nalik na silikon kad se osuši. Deluje dobro zaštićeno, a jedino mi se ne sviđaju hol šrafovi na dva mesta koji pričvšćuju obujmicu koja nosi crevo i kabl. Ko zna u šta ti šrafovi ulaze, ali druge nema.
Ispod haube sve deluje OK, slobodnog prostora za ugradnju nije bilo mnogo, pa se stiče utisak da je sve prebukirano, a i centralna jedinica STAG 200 GoFast je zbog nedostatka prostora postavljena po horizontali što je po uputstvu nepropisno, ali mišljenja sam da je to jedino zbog vode tj. vlage, a ne zbog neke mehanike koje unutra i nema. Elektronici tj. procesoru nije bitno kako stoji.  :cul:
Sve dokumentujem fotografijama u prilogu pa očekujem vaše komentare. Jedino nisam fotografisao LED indikator sa tasterom koji je namontiran sa leve vozačeve strane tik do vrata, a ispod onog kružnog otvora za ventilaciju.

Utisci u toku vožnje:
Nisam pametan šta da kažem na ovu temu kad ja razliku u ponašanju auta kada ide na gas u odnosu na benzin ne vidim.  :lux:
Za sada sam prešao nekih 70km. Probao sam u leru manuelno da prebacujem sa gasa na benzin i obratno i ni šum da osetim. To isto sam probao uzbrdo, znači pod opterećenjem i ubrzavanjem, takođe i sa upaljenom klimom i ništa, ne osetim taj prelaz, niti posrnuće ili smanjenu snagu! Auto vuče isto kao i ranije na benzinu, jedino što imam neki zvučni subjektivni osećaj da kad motor radi na gasu, nekeko mekanije prima gas kad stisnem papučicu, a kad je na bezinu onda ima onu oštrinu. Napominjem da je ovo potpuno minorno, ali je moguće i da sam utripovao kako to klinci vole da kažu u žargonu.
Kada je motor hladan potrbno mu je nekih 500m ili 3 min. od trenutka paljenja da dostigne povoljnu temperaturu (mislim 35 C) da sam prebaci sa benzina na gas, ali će kad je hladnije taj interval biti znatno duži s obzirom da se motor u Dusteru nešto sporije greje.

Preostaje mi vremenom da merim potrošnju i da izbaždarim svoj mozak na onaj LED indikator tj. da tačno znam koliko je gasa ostalo u boci. Što se tiče svega toga računajte da ću ovu recenziju dopuniti kad se sve to lepo slegne u mojoj glavi.  :bonk:

I na kraju najvažnija rečenica koju smatram ključnom, a koju mi je majstor rekao je: "Nikako, ali nikako ne treba da razmišljaš voziš li se na gas u ovom trenutku ili na benzin. Znači pali auto i vozi!"

E do ovog stadijema stižem tek kad završim sa gore pomenutim baždarenjem mozga.  :D

Eto Đuro pričao sam ti celu noć pa ti sad prosudi!  :Smiley:
Nadam se da sam eto doprineo ovoj temi koliko sam mogao, a i da će moje iskustvo koristiti drugima.

Želim vam svako dobro! Živeli!  :ziveli:

Veterinar

Bravo i za tvoje utiske o servisu i za post koji si sročio i objavio!  :aplause:

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

jasho


Raja


:aplause: :aplause: :aplause: :ziveli:
Obradovao si me Srksone. Odavno se na ovom Forumu nije pojavio ovako lepo i pravopisno sročen tekst. Sve ostlo mi "plinaši" znamo, tako da nam i nije neko iznenađenje.
Jedino će, možda, Žac malo da te napljuje al' šta da se radi. Naš je pa moramo da ga trpimo.  :Smiley:

slavko_bgd

Srećna vožnja i želim ti puno, puno bezbrižnih kilometara.  :aplause: :aplause: :aplause:
Dao bih samo jedan savet vezano za sliku br 3 a to je da se PTMAP senzor okrene za 180st tako da se ožičenje senzora ne oslanja na cev za dovod vazduha.
Sve ostalo je sasvim u redu. I najbitnije od svega je da su ti odmah završili i atest, da se ne cimaš oko toga.
:ziveli:


Loganovac

Čestitam! Ko da si mene pitao! U zdravlju da se voziš!  :woo-hoo: :ziveli:

Ipak da dodam, nije ti baš zapelo da maksimalno forsiraš motor dok radi na gas, mislim ono autoput, gas u patos sat vremena... Gas si ipak ugradio da bi se vozio jeftino. I dobra fora sa ovim "ključ u ruke" sistemom, bravo za Ivana!  :too: :hall:
Što toga nije bilo u moje vreme...  :(
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Dacia2015

Koliko vidim najbolja preporuka za ugradnju gasa bi bila AC Rasic?
Koji je sistem najbolji, odnosno koji vi preporucujete za Sandera 1.4 75ks?

Raja