Po Ayrtonovoj preporuci sa okupljanja u Kovačici, zbog vanrednog lupanja oko kočnica otišao danas do AS Krstevski, vrlo profesionalno primljen, problem rešen, cena više nego korektna, čekam njihovu ponudu za veliki servis, za sada imaju moju preporuku! :dobro:
http://reno.rs/
Preporuka i od mene za servis Krstevski, danas sam uradio mali servis kod njih i vrlo sam zadovoljan.
Primljen sam u zakazano vreme, momci su profesionalni, ljubazni i pozitivni, lepo smo popričali.
Raspitao sam se i za veliki servis koji me čeka sledeće godine i cene delova su sasvim korektne, a ugrađuju kvalitetne delove. Ko neće da ih nabavlja samostalno, ovde ih može kupiti po dobroj ceni.
Siguran sam da će me videti i sledeće godine, na velikom servisu.
Uradio veliki servis kod njih danas http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=1117.msg167346#new , imaju svaku pohvalu i preporuku! :too:
Uradjen veliki servis,pohvala i preporuka i od mene.
Urađen veliki servis danas, ja zadovoljan :)
Koliko sam shvatio oni nisu ovlašćeni za servis u garantnom roku :conf:
Nisu.
Danas odradio Veliki servis u servisu kod Krstevskog, usput stelovao ventile, menjao svecice i dopunio klimu. 33000 din.
koliko kosta stelovanje ventila? Trebao bi da radim mozda bas kod njih!
2000 din. Ja sam ostavio kola kod njih uvece i dosao sutradan. Meni je tako odgovaralo a i njima. Da dodam, menjao sam i termostat. Tri godine je pokazivao 2 crtice pa sam onda i njega usput zamenio.
Mislim da nije skupo... jel si primetio neku razliku posle štelovanja?
Slađan (vlasnik) je vrlo stručan i pošten majstor.
Priznajem da sam nenaviknut na takve ljude u Srbiji.
Apsolutna preporuka.
Danas uradjen servis u servisu Krstevski. U 16650 usli su zamena ulja i filtera ulja, filtera kabine, filtera vazduha, zamena svecica, kocionog ulja, ulja u menjaču.
Trazio sam zamenu antifriza, ali mi je rečeno da je menjan na 80000km i da je i pored toga provereno stanje, te da definitivno nema razloga za zamenu.
Resili su mi problem pohabanog navoja u glavčini o kojem sam pisao u drugoj temi i stavili su novi šraf.
U servisu sam bio oko tri sata, rad je koštao 3600 dinara.
Do sada sam radio većinu servisa u Reno Savi na ovom motoru (0.9tCe + TNG), ali predracun je u ovom slučaju bio upola veći. :wave:
Veterinar
Koja je cena svećica i na kojoj kilometraži su menjane?
1100 dinara. Ako deluje skupo, u drugom servisu su mi ponudili 1000 dinara skuplje. E sad, ni to mi ne deluje skupo, jer sam probao kako motor radi na dva cilindra (iz drugog razloga) pa ne bih opet. Problem je što ih menjam jednom godišnje, jer knjižica tako kaze (40000km). Opet, sa potrošnjom tog motora nije to velika investicija u preventivu.
Više članova Foruma je bilo nezadovoljno jer im je sipana veća količina ulja u motor (nivo je bio iznad oznake "max"), proveri kad nađeš vremena... :wave:
Bacio pogled, bilo je u redu.
Zato ja ponesem samo 3 litra,pa ne mogu da naliju koliko hoće...Posle,naravno,proverim nivo i dolijem po potrebi...
Хаха, управо то хтедох да напишем, и ја исто понесем 3 литра и то им је то :wink:
Мада ја никад нисам доливао, 3л му дође негде до 1цм испод максимума, тј. горњег зареза на шипци.
Nista nisam nosio, sve je bilo njihovo, materijal i ruke. Mislim da u 0.9 motor staje preko 4l ulja, ali to nije tema.
Juce mi je od njih stigla SMS poruka sa linkom ka elektronskom dnevniku u kome se nalaze podaci o tome šta je, na kojoj kilometrazi i kada urađeno.
profesionalno, za svaku pohvalu....
Citat: Ayrton poslato 27.05.2021. - 07:09
Više članova Foruma je bilo nezadovoljno jer im je sipana veća količina ulja u motor (nivo je bio iznad oznake "max"), proveri kad nađeš vremena... :wave:
Hvala! Lodgy 1.6. Tesko mi je bilo da nađem potpuno ravnu podlogu, jer takvu u dvorištu nemam, pa sam auto parkirao u oba smera na istom mestu u dvorištu, a dan nakon fotografisanja ipak proverio i potvrdio na ravnom parkingu trznog centra. Vidi se ispred nokta deo (oko dva mm) koji je suv, a zatim odakle je merna sipka nauljena. Odvadio 200ml crevom za infuziju. Sada je pri maksimumu, provericu stvarno stanje kad opet budem isao u grad.
(https://i.postimg.cc/5ybh2BjL/Lodgy-1.jpg)
Znači oni to namerno i svima rade.
Drže se fabričkih podataka "u taj motor ide toliko ulja" i baš ih briga što na šipci to ide dosta preko maksimuma.
Pitanje je koliko je ta količina preko oznake "max" loša za motor...
U uputstvu piše da se "nivo ulja ne sme prekoračiti".
Sa druge strane,nije mi baš jasno kakav uticaj može da ima tih par mm na šipki u onolikom karteru.
U servisima nemaju vremena da "ocede" svo staro ulje,ostane uvek još 1-2 dl kada pestane da ističe.Kad sebi menjam ulje ostavim ga da se cedi sat -dva.Tada nakaplje još tih 1-2 dl i to je ta razlika.
Svakako je bolje par mm ispod nego iznad.
I meni se kod raznih brendova i raznih ovl. servisa znalo desiti da mi ulje naspu preko maksimuma. I uvek bih se nervirao zbog toga.
Što neko reče, oni naspu propisanu količinu, a da se prethodno nije izlilo baš kompletno ulje.
Nekada, kada bih sam menjao ulje motora kod HDI-a, znao sam da posle oko 15-20 minuta od skidanja čepa kartera da promenim pusudu u koju curi ulje i postavim novu (čistu) posudu i tako ostavim preko noći, da kaplje (a kola u garaži). I do jutra bi se tako znalo iscediti još 2-3 dcl najcrnjeg ulja.
Citat: saša61beograd poslato 05.01.2022. - 08:12
Sa druge strane,nije mi baš jasno kakav uticaj može da ima tih par mm na šipki u onolikom karteru.
*****
Svakako je bolje par mm ispod nego iznad.
Slažem se da je uvek bolje par mm ispod nego iznad MAX-a. Ali iz prakse mislim da tih nekoliko mm iznad MAX oznake nema nema nekog negativnog uticaja. Poenta neprekoračivanja maksimalnog nivoa ulja je u tome da ne dođe do kontakta radilice sa površinom ulja i "bućkanja" zbog stvaranja pene u ulju, nepotrebnog rasprskavanja ulja po bloku i smanjena zapremine bloka ispod cilindara zbog mogućeg povećanja pritiska u kolu recirkulacije uljnih isparenja. Koja je to granica nivoa ulja iznad MAX koja je loša za motor obično nigde ne piše.
Kod mene je svojevremeno "malo" preko granice uzrokovalo curenje na semeringu radilice, 1.4 motor. Sreca pa je zamena lamele bila blizu pa je usput zamenjen i semering.
A kod mene je dovelo do izbijanja celokupne količine ulja na semeringu radilice
Uglavnom je data količina ulja za "suv" motor, t.j. količina za prvo punjenje. Svaka sledeća zamena je obično 1-2dl manja jer je nemoguće ocediti ulje iz magistrala.
Sve između MAX i MIN na meraču je u redu. Nema potrebe da se juri MAX.
ja sam uvek trazio kod njih da napisu napomenu da mi svaki put sipaju preko maksimuma i uvek su sipali par milimetara preko i ja uvek sledeci dan ujutru proverim i vidim da je preko maksimuma i odem do njih i trazim da izvade visak ,imaju masinu i tako vec tri puta do sad., i uvek im kazem ,pa zasto to radite stalno i dobijem na primer jednom odgovor da i kad bi vozio na 7000 obrtaja nece nista da se desi i da ce da mi daju novi auto ako negde propisa,ali bukvalno sam napisao kako su mi rekli.Nije u redu .Zbog gluposti da ih prozivamo i da ih bije los glas .Usput zadnji put mi nisu pricvrstili zastitni lim ispod motora isao kod njih da vide sta lupa i oni zavrnu malo neki sraf i krenem sledeci dan na put i lupalo mi do Nisa i onda stanem u neki servis i zamolim da pogledaju sta lupa i oni opet dignu auto i kazu pa ovi su vam zavrnuli zastitni lim samo po 2 kruga i ljudi kazu nisu normalni mogo da vam ispadne prednji deo zastitnog lima i da sve sto pokupite nabije u motor.Ali to sve majstori koji rade prepuste te sitnice da rade klinci ucenici i ovi zajebu stvar.
To nije posao za klince .
Klinci treba da uče, gledaju, alat dodaju, metu i brišu...
Mene kao stranku ne treba da zanima ko zavija šrafove, klinci ili šef servisa. Auto sam im poverio, ovlašćeni su servis, ne dozvoljavaju da prisustvujem radovima. Za kvalitet radova i sve eventualne posledice odgovara RNS, a oni neka prozivaju kojekakve menadžere i šefčiće.
Koliko sam ja upoznat, nisu ovlasceni.
Dobro si upoznat.