Kada ćemo dočekati 1.2 16 v?

prethodna tema - sledeća tema

Zoran

Šta je tu zabluda? Pa saša 61 dobro piše...

                                           Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Šta bi radio sa motorom koji ima 300Nm a svega desetak kW?

Da si pročitao objašnjenje u postu za koji sam dao link bilo bi jasnije. Kad kupuješ auto ne nude ti Njutn-metre motora, nego konjske snage ili kilovate.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

I tako dodjosmo do zakljucka da 1.2 16 v nema turbo, da mu je maksimalni obrtni moment na prilicno visokim obrtajima, za razliku od 1.2 turbo i da ocito opravdano 1.2 16v motora nema kod nas, jer bi se retko ko opredelio za isti.

saša61beograd

Mislim da teme nije iscrpljena.Vrlo je moguće da u sledećoj generaciji Dacija ne bude u ponudi 1,4 motor,bar u Evropi!
Proučavanje dijagrama je teorija,ne znamo kako sve to radi u vožnji(prenosni odnosi u manjaču i diferencijalu)
Emisija CO2:1,2 16v-139g ,1,4-179g,možda to nama nije bitno,ali je bitno onima koji odlučuju.
1,4 pa i 1,6 su korektni motori za većinu od nas ali šta će biti odlučuje Renault.Za njih su verovatno zastareli.
Nisam siguran da 1,4 uopšte može da zadovolji EURO5 normu.
Predvidjam za koju godinu:manji motori,manja potrošnja,manje zagadjenje i više šaltovanja!!!
Moramo da se prilagodjavamo-koja su to kola bolja od Moskviča!?

Keka

#19
U Brazilu je u ponudi 1.0 16V sa nekih 75-80 KS, i radi na etanol.

Perspektiva je uvodjenje euro5 motora, pre ili kasnije.

Cuo sam mnoge ljude da se zale kako je 1.6 8V mrtav u Loganu. Da li zbog menjaca, da li zbog modifikovanog softvera, ili je jednostavno motor takav?

Tema kao tema je prilicno uska, u proizvodnji su mnogi motori kojih kod nas nema (dCi 65, 85, 105, benzinci 1.2 16V, 1.6 16V, GPL modeli), a mogli bi se ugraditi i neki drugi motori iz Renaultove palete (1.2 TCE, 1.4 TCE) ali bi to ugrozilo sam Renault kao robnu marku, i narusilo bi koncept jeftinog robustnog automobila koji ima Dacia.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


joex

Uskoro dolazi na nase trziste model 1.2 16v iz razloga sto ce
zadovoljavati evro 5 standard. Od 1 januara 2011 sva nova kola
ce morati da budu evro5.

Tako da je fabrika prekinula proizvodnju 1.4 8v modela.
Novitet je takodje bazni 1.5 dci od 75 konja i opcijono
jaci dci od 90 konja.

Bas nesto razmisljam dali ima smisla uzimati 1.6 8v benzinca
kada su mu jos smanjili snagu na 85 konja. Puno kubika za malo konja...

Sta vi mislite o tome ? I dali vredi odmah ici na dci od 75 konja ?

Evo linkova

http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/sandero/date-tehnice.html

http://www.dacianews.com/dacia-will-respect-the-euro-5-standards/

saša61beograd


sanderoman

To je super, naftasice ce onda biti bez premca :dobro: :gun:

saša61beograd

Pošto 1,2 16v definitivno menja 1,4 iskopao sam it starih "Autobildova" ovo:ubrzanje 60-100km/h u četvrtoj Logan 1,4-13,9s;Klio1,2 16v-13,7s. S obzirom da je Clio teži,meni ovo ne izgleda loše.

Zoran

 Zna li iko kolika je razlika u cijeni 1.2 16V i 1.4 8V?
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Citat: saša61beograd poslato 02.02.2011. - 15:16
Pošto 1,2 16v definitivno menja 1,4 iskopao sam it starih "Autobildova" ovo:ubrzanje 60-100km/h u četvrtoj Logan 1,4-13,9s;Klio1,2 16v-13,7s. S obzirom da je Clio teži,meni ovo ne izgleda loše.

Da ali 1.6 8V u Daciji nije isto sto i 1.6 8V u Renaultu, i to smo vec raspravljali. Motori (ili/i menjaci) su ustinuti, pa Dacije imaju slabije performanse, tako da bih ja to poredjenje uzeo sa veeeeeelikom rezervom.

U svakom slucaju nije trkalica, ni jedan ni drugi, ali ce posluziti za svakodnevnu upotrebu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


penevl

ali kod nas ih jos ne stavljaju u ponudi,da li neko moze da prepostavi kad ce to biti,jer bih odmah uzeo sandero sa 1.2 motorom...mozda od sajma :)...a po papirima motor 1.2 manje trosiu
5.9 u proseku, grad 7.6, a otvoreno 4.9...a logan 1.4 trosi
7.0 u proseku, grad 9.6, a otvoreno 5.4... i dodamo izvan papira 0.5 litara i po ovome razlika u potrosnji nije mala?!a i usteda?

Keka

Plus usteda na porezima, taksama, nametima itd.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


taxista1974

Odlazak u Bgd sam iskoristio i za malo razgovora sa novinarom SATa. 1,2 16v se ugradjuje u Dacie na zapadu, ali za nase, istocno trziste, velika je verovatnoca da se nece pojaviti. Ovde su vec osvojili dobar deo trzista sa aktuelnom ponudom motora, tako da ne moraju nesto dodatno da se trude. Informaciju je dobio od uvoznika, "ako su lagali mene, onda i ja lazem vas"

Keka

I nasi, za razliku od trulog zapada, ne uslovljavaju prodaju E5 motorima.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!