Još nisam ni lamelu zamijenio a već 700 000 km

prethodna tema - sledeća tema

Zoran

Da nebi napravio grešku, pokušat ću nabrojati sklopove u autu koji su još uvijek netaknuti.
 - Motor nije otvaran, izuzev dva brezona koji su zamijenuti na izduvnoj grani.
 - Kompletno kvačilo
 - Mjenjač
 - Sve brave
 - Sajla kvačila
 - Letva volana
 - Alnaser
 - Hladnjak
 - Ventilator kabine
 - Radijator u kabini
 - Brisači
Sam svoj gazda - vazda.

Veterinar

Kad kazes brisaci, jesi li menjao metlice? Ako kazes da nisi, ima da se izvrnem odmah. Za kompletno kvacilo poseban naklon. Nikome drugom ne bi potrajalo toliko, pogotovo što je auto pola svoje voznje proveo pod teretom ili sa prikolicom. Zoki, svaka cast. Auto se isplatio pre deset godina, od tada je cisti plus, a uz tvoj stil cuvanja i održavanja,taj Sandero i dalje cuva novac. Bravo!

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

#3
Veterinar, mislio sam na motor brisača i poluge na njemu. Metlice sam mijenjao po potrebi.
 
Sam svoj gazda - vazda.

Veterinar

Pretpostavio sam, al' rekoh:"Zoki je to, ko zna..."
 Svaka čast, još jednom. Oni koji nisu bili na okupljanjima nisu imali priliku da cuju kako radi motor. Po zvuku, da kazes da je presao sto hiljada kilometara svako bi poverovao.

slavko_bgd

Zoki, care, ti si kriv što je Dačija danas toliko skupa :D 

Svaka ti čast i želim da ti poželim...ma poželi sam sebi nešto lepo i neka ti se ostvari. 

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Mare

 :respect:

Koliko setova guma je otišlo za 700k km?

speedo

Svaka čast.
Pitanje - ima li nešto što je bilo razočarenje u smislu trajnosti ili funkcionalnosti?

MitarMrgulic

Svaka čast Zoki, dobar auto i dobar vozač su uvijek bili dobitna kombinacija za trajnost i isplativost auta.

Zoran

#10
Mare, ne smijem lupati ali su bačene originalne Kontinentalke negdje oko 400 000 km.
 Speedo, jedini učestali problem je bilo struganje paknova i otprašivanje.
 Po svemu sudeći nisam na vrijeme uočio da glave kočioni cilindri a još je glavila i poluga od ručne na paknama.
 Sve ostalo sam prezadovoljan
 Keka, ima to rezona...
Sam svoj gazda - vazda.

Zoran

Zaboravih napisati, ni jedna opruga na vješanju nije pukla a tovari se baš.
 Sjetih se komentara jednog radnika koji radi na termičkoj obradi ( koja traje nekoliko sati). On kaže da ispravna opruga nikad neće pući. Jedino neadekvatno termički obrađena. Kaže mi pred kraj smjene, umjesto da opruge pakujemo mi samo produžio još jedan sat i odosmo kući a neka pakuju oni iz sledeće smjene...
Sam svoj gazda - vazda.

Zoran

Da dopišem, ni jedan nosač motora nisu mijenjani.
Sam svoj gazda - vazda.

silent

Ово су стварно фантастични резултати, тестамент конструкторима Дачије, али пре свега заслуга возача  :respect:

Највише ме одушевила ламела, тј. како си успео да је сачуваш!
Да ли то онда значи да је далеко више "убија" градска вожња крени-стани, него отворени пут чак и под великим теретима...

Veterinar

Naravno i logično. Naravno, zavisi i sa koliko obrtaja krecu ljudi, da li drze pritisnutu pedalu kvačila kad nema potrebe za tim... Pre neki dan gledam vozaca u automobilu pored mog auta, na uzbrdici pored Beogradjanke. Cekali smo na semaforu, ja sam drzao auto pod rucnom, a on je (samo na tom semaforu, u tom trenutku) pomerio auto u mestu dvadesetak puta . Dakle, pomeri se dvadesetak cm, pa auto krene unazad, a on onda opet. I onda se cudi kad nakon 50000km pedala postane "tvrda".