Družim se sa Dačijom više od deset godina

prethodna tema - sledeća tema

Raja

Poštovane kolege forumaši, pre svega vi sa prvim Loganima iz generacije 2004.godine. Evo prilike da iznesete svoje utiske, pohvale, pokude, na svoje vozilo koje
koristite petnaest godina. Lepo bi bilo da napišete koliko ste prešli, je li bilo nekih kvarova, ima li korozije i u kojoj meri, neka sličica ostarelog Logiše,
da li se Dacia zaista pokazala kao dobar auto ili su bili u pravu zlonamernici što su "pljuvali" kad je vide (u stilu: pu pu pu daleko od moje kuće)....

Izvolite.

MitarMrgulic

Odlična tema, mene ovo baš zanima :)

Andrix

Idemooo.Davno je to bilo Logan 2004 g...moja prva Dacia
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Raja

Sve nešto razmišljam, da nisam promašio sa temom? Malo je članova Foruma sa vozilom iz 2004, em ih je malo em su slabo aktivni ili su davno prodali svoja vozila.
Sledbenici istih su takođe slabo aktivni na Forumu iz razloga što su sve "dečije bolesti" odbolovane. Predlažem urednicima odgovornim za ovo dvorište da temu preimenuju
u "Vozim Daciju više od deset godina". Pa ako se slože, eto nama lepih informacija, priče i razgovora. Živeli!  :ziveli:

MitarMrgulic

Ja mislim da je kod nas u BiH, Dacija bum bio tamo negdje 2005-2007 godine, rijetko viđam i po oglasima da ima 2004.

Dosta ih je još uvijek kod prvih vlasnika, jer to nije tip auta koji se prodaje nakon 3-4 god.

Vjerujem da će se dosta ekipe sa Daciama od preko decenije, uskoro javiti.

Ja ih pratim, koliko ih viđam u SA, najviše po pitanju korozije. Uglavnom, dobro se drže neki modeli, koji i nakon 12-13 godina izgledaju skoro kao novi, a opet nema pravila, ima ih na kojima se baš dobro vide tragovi eksploatacije...

glavonja3

Moj iz 2006-te me verno sluzi.

Slabo ga odrzavam, jer je bio najjeftiniji novi auto u doba a da nije Zastava, Lada i sl. Znaci proci ce ko brojne 101-ic i jugici, jeftnino kupljen, malo para za odrzavanje. Tu sam pogresio, cini mi se da je sada kasno da ga popravljam ozbiljno, samo krpim situaciju. I druga greska sto nema klimu, pa bi u tom slucaju bio veoma upotrebljivi leti... Ipak, korozije nema nigde na njemu posle svih ovih godina i 200 hiljada km...

Sve najbolje, Logisa moj!

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

Erazmo

Samo da ne bude "poslednji vlasnik Dačije serije 1 - je umro krajem prošlog veka"  :Smiley:

Boka

Moja Dacia je 2004 godiste   :hall: , jos malo pa ce biti 10 godina kod mene , drugi sam vlasnik. Kupljena sa oko 50kkm , sad je na satu 105kkm. Ja sam autom prezadovoljan , nema korozije , garaziran je , vozi me leti na more , nije mi skupa voznja posto imam ugradjen plin , mogu na prste da nabrojim sta sam zamenio od delova itd . U zadnje 2 godine ko god bi u firmi kupovao auto , obavezno bi prvo dosao do mene i pitao ocu li da je prodam.

Veterinar

#9
Nisam u jednoj Daciji bio duze od osam godina. S obzirom na kilometrazu koju pravim godisnje, tesko cu dosegnuti 10 godina. Ipak, samo sa Dacijama se druzim punih 13 godina, a samo o Daciji pricam punih 16 godina.
Uglavnom se dobro poznajemo na forumu, ali moje druženje sa Dacijama predstavicu ovde da podrzim temu i evociram uspomene.
Za ovih 13 godina imao sam ili svakodnevno koristio Logana 1.5dci prve generacije , Stepwaya 1.6 TNG, Logana  MCV druge generacije 0.9 tce sa fabrickim TNG uređajem, Sandero 1.2 druge generacije.
Ukupno sam do sada presao Dacijama oko 400000km, a sada sam godišnju kilometrazu udvostrucio u odnosu na onu koju sam ostvario 2006. godine.
Jednom sam ostao na putu sa Loganom dci kada sam imao problem sa diznama i nisam uspeo da pokrenem motor i jednom sa Sanderom 1.2, kada se ispraznio akumulator (uslovno rečeno ostao na putu, oba puta je nadjeno resenje, oba puta se problem desio u krugu od desetak kilometara od kuce, u gradu).
U autu (Loganima) sam prespavao noc tridesetak puta najmanje. Logan MCV se pokazao kao praktican za to, jer sa oborenim sedistima i umetnutim dusekom covek visok oko 1.8m moze komforno da se ispruzi.
Svakim motorom sam bio zadovoljan, ali je 0.9 nekoliko stepenica ispred ostalih.
Koroziju sam u nekoj meri imao na svakom autu (za MCV je rano, ali mi se ucinilo da vidim mrlju kod brave zadnjih vrata, sa unutrašnje strane). Nijedan auto nije rdjao da se to jasno vidi, nego na skrivenim mestima, poput prostora ispod poklopca cepa rezervoara i sl.
Na novim generacijama ne skripe metlice brisača, ali se lede zimi.
Najveca brzina koju sam postigao, po brzinomeru, je 190km/h, sa 0.9 motorom.
Najvise u jednom danu sam presao 1700km, sa Stepwayom.
Pomocu Dacije sklopio sam divna prijateljstva. Kad sam se razveo odrekao sam se pokretnina i nekretnina jer je tako bilo lakše i bezbolnije, ali ne i Dacije (Logan). Zahvaljujuci toj Daciji upoznao sam (ranije) svog kuma i (kasnije) svoju sadasnju suprugu. Prodajom tog Logana obezbedio sam finansije dovoljne za pokretanje sopstvenog biznisa koji je stvorio uslove za kupovinu sadasnjih Dacija u kuci.
Kolege iz struke me ne znaju po imenu,  nego me zovu "Onaj koji vozi Daciju". Tako bi me zvali i da sam indijanac, garant.
Ima toga jos, ali to je za druge teme. Osim toga, u kuci u ovom momentu imam dve bebe (zahvaljujuci Daciji) od ukupno troje dece, sto redukuje moje aktivnosti na forumu.
  Zahvaljujuci Daciji ovaj forum mi je postao svakodnevni hobi. Bio sam na dvadesetak forumaskih susreta, a privatna druzenja vec nije moguce nabrojati.
Probao sam, od 2006., sve aktuelne modele, osim Dacije Lodgy.
Mnogo volim Daciju. Bice toga jos...

zzechner_sk

Bravo! Lijep, neskriveno emotivan članak o povezanosti s markom i odrednicama u životu koje se pamte !  :dobro:
Sretno uz srdačan pozdrav iz Siska  :ziveli:
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

Loganovac

Ne znam kako mi je do sad promakao ovaj post, ali u celini potpisujem. Jedina je razlika što sam imao (imam) samo jednu Dačiju, već sam imao dvoje dece kad sam je kupio (radovali se kao mala deca, a mali su i bili - Aca 7.67 godina a Jelena tek napunila 12), nisam se razveo, nisam spavao u njoj i dosegao sam 205km/h po cajgeru, na benzin. Sve ostalo, ono ovde najbitnije 100% isto. Milion puta sam rekao da ne bih ni znao kakvu bih grešku napravio da nisam kupio Dačiju, jer u tom slučaju ne bih ni poznavao sve ove divne ljude, ne bi bilo legendarnih "resetovanja" koja ću pamtiti dok sam živ i još mnogo toga vrednog i  lepog. Dacia forever, evo ima dosta slučajeva da ljudi koje je Dačija spojila voze drugi auto, ali su tu - o tome pričam.
Ličpno, ne mogu sebe više ni da zamislim u Astri G, Fabiji ili Pežou 207 koje su tada (maj 2007.) izgubile bitku sa Loganom 1.6 16v Prestige  :woo-hoo: Jednu jedinu stvar zameram - loša zvučna izolacija. Nova generacija je nešto drugo, u tom smislu nebo-zemlja. Korozije ima u tragovima ispod kedera haube (prema šoferki), i u znatno većem obimu ispod kedera gepeka pretežno sa leve strane, baš se mislim dokle li ću to da trpim... Dok odlepovremi, planiram jedno dubinsko čišćenje i nove presvlake za sedišta. 113.000km, dobar deo po gradu. Vidi se po pojasevima. Ostao sam dva puta na cedilu: jednom u avliji firme kad je trenutno, bez najave uginuo Rombat i jednom nasred raskrsnice u gradu posle višestrukog paljenja/gašenja  motora na svakih 500-1000m i otvaranja/zatvaranja svih prozora (usred leta gospodin se vozikao od radnje do radnje po Požarevcu, otvarao/zatvarao prozore itd.), kada sam rešio da se oprostim od izvikanog Bosch S4 Silver, krvavo plaćenog. Evo još se vozim sa najjeftinijim Bugarinom, više mu ni ime ne pamtim, štucne ponekad ali za 40 evra je odličan. I sijalice su crkavale...  :D
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

akineki

Moj prvi Logan 1.4 mpi, datira jos iz 2006. god., sa kojim sam presao do prosle godine preko 100 hiljada km., i koji me nikada nije ostavio na putu. Osim redovnog odrzavanja i zamene potrosnih delova (guma i akumulatora), od ostalih stvari radjen je jos samo trap i otprilike to bi bilo to. Posle 12 god. limarijski je poceo po malo da popusta na uobicajenim mestima (nista strasno) i posto mi se ukazala prilika da uzmem Sandera 1.2 16V 2016. god., II generacije, Logan je nastavio da jezdi drumovima Nisa i okoline na taksiju. Ne treba da pricam koliko je novi vlasnik zadovoljan stanjem i kvalitetom auta (taksisti to najbolje znaju), i po njegovim recima uz redovno odrzavanje - preci ce on jos 400.000 km! Ono sto bi naveo kao najvecu manu je zvucna izolacija i slab motor od 75 KS, koji ipak ne moze da povuce kada treba uz opterecenje i upaljenu klimu.
Sto se tice Sandera, kao da sam seo u auto vise klase, pocev od enterijera, sedista, opreme (ABS, ASP, ESP, bluetooth, komande na volanu itd.), pa do motora koji je daleko zivlji, startniji, elasticniji i daje utisak kao da ima vise konja (iako nema). Naravno, tu je i manja potrosnja u odnosu na "starog" Logana, a ono sto i dalje nije reseno je zvucna izolacija. Motor je i dalje bucan, pogotovo pri brzinama preko 120-130 km/h. Takodje, ne malo iznenadjenje, je nepostojanje zadnjih zvucnika iako postoje fabricka mesta za njih, kao ni izvodi instalacije do istih, sto predstavlja ne mali problem prilikom ugradnje. Kod Logana starijeg 10 god., fabricki su bila ugradjena sva cetiri zvucnika. Sve zajedno kada se sabere, prezadovoljan sa oba modela i vec unapred se radujem III generaciji ovih automobila i nadam se da ce i sledeci automobil u mom posedu biti upravo Dacia nove generacije. Pozdrav svim ljubiteljima ovih automobila!

MitarMrgulic

Danas nešto razmišljam, navršilo se 15 godina od lansiranja Logana, a kod nas u BiH, barem po oglasima, nisam vidio rashodovanih od starosti...uglavnom, ako su za dijelove, to su neki havarisani i udarani primjerci.

Da ih ima sa korozijom-ima, da ih ima sa preko 300 k km na satu-ima, ali ih nema da su se predali, čak i neke Solenze po oglasima su još u voznom stanju i prodaju se za cca 1000 eura.... tako mi se čini u BiH, ne znam je li u Srbiji takva situacija.

Uglavnom, ovo auto pokazalo se više nego solidno za svoju cijenu :)

saša61beograd

Gledao sam malo cene polovnih Logana,starih 10-12 godina (moj ima punih 11).Zaključak je da mi za novog treba doplata od 5500-6000 evra.I da mi te pare sad padnu sa neba,ne bih moju Logančinu menjao za novog.I danas,kao svih ovih 11 godina u njega sednem bez ikakve brige i glavobolje,kao da je nov.Ispade taj auto odlična kupovina.Solidno sklopljen od dobrih i proverenih rešenja i delova,to je pravi auto da se vozi i vozi godinama.Dodao bih skromno i dosta mog udela u tome,vožen je pažljivo i održavan pošteno.
Dakle,nas dvojica nastavljamo dalje.Malo smo matori,dosadni i izlupani na parkingu,ali još uvek stižemo gde smo naumili.Molim moderatore da mi rezervišu mesto u budućoj temi "Družim se sa Dačijom više od petnaest godina".