Dacia Jogger

prethodna tema - sledeća tema

dekiv68


dekiv68

Danas pročitah i ovo:
Zašto su Dačije jeftine? Pogledajte gde Rumuni štede na primeru Joggera
https://nova.rs/auto/zasto-su-dacije-jeftine-pogledajte-gde-rumuni-stede-na-primeru-joggera/?widget=frontpage&segment=nova-sporty&article=Za%C5%A1to%20su%20Da%C4%8Dije%20jeftine%3F%20Pogledajte%20gde%20Rumuni%20%C5%A1tede%20na%20primeru%20Joggera&ref=personalized
Ovde navode da je plinska verzija samo 200e skuplja od benzinske :conf:
Nešto mi tu ne štima jer je Sandero Stepway u plinskoj verziji 700e skupli.

kiconix

Ne zaboravite da je cena Dustera u Evropi bila ista sa plinom i bez.

dekiv68

Izgleda da se ovaj tekst i razlika u ceni verzije sa TNG i sa BMB odnosi na Hrvatsku

kiconix

Pojavili se na ulici.
Jogera vidjam svaki dan.

MitarMrgulic

Nisam još ni jednog vidio u BiH.

Baš bih volio parkirati MCV kraj njega pa da uživo vidim razliku :)

jovan

U odnosu na poskupljenje mart-april od 1000 evra, april-maj je "samo" 600 evra.

cika mili

Viđen jučer jedan sa PA tablicama iza BiG-a u Pančevu.

Capriolo

Citat: jovan poslato 01.05.2022. - 08:06
U odnosu na poskupljenje mart-april od 1000 evra, april-maj je "samo" 600 evra.

Sada i ja pogledah. Top petosed TCE 110 sa dostupnim opcijama ispadne 19.140 €.

saša61beograd

Malope sam razgledao Joggera na parkingu,belog.Veliki kao kuća.Pored njega parkirana nova Škoda Oktavija deluje skromno i neugledno.Ne znam dimenzije,ali deluje mi da je dosta veći od Dastera.Ovaj auto je  zanimljiva mešavina karavana,SUV-a,MPV-a,monovolumena.Dobra ideja koja će sigurno uspeti,a naročito tamo gde je Dačija jeftina i gde se kupi za 5,6 plata.
Hauba (to sam odmah pogledao) nije simetrična u odnosu na krila,kao i na Stepvejima koje sam ranije zagledao,a ostala je smešna i nepotrebne "bočna lajsna" od folije.Na zadnjim vratima piše Jogger i Dacia i ta slova su takođe nalepnice od neke sive folije.Nepotrebna štednja,posebno što je prethodni Logan MCV imao prava slova u imitaciji hroma.Baš me nerviraju što dobro dizajniran auto zaseru ovakvim nikakvim uštedama.

Capriolo

Jogger je duži oko 20-ak cm od Dustera, a oktavia oko 13-14 cm od Joggera

Loganovac

More bit, ali čovek je rekao da "deluje", ne da jeste.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

MitarMrgulic

Mislim da je Jogger 4.55 m, a Logan MCV je 4.51  m, ne znam za širinu i visinu, ali kad sam svojevremeno gledao Lodgy-a i razmišljao o kupovini, nisam se odlučio, jer mi se čini da bih dobio samo nešto većeg MCV-a u visinu, a cijena je bila prilično veća :)

Veterinar

#163
Lodgy ja prostraniji iznutra od MCV-a. Videćemo kakav ce utisak Jogger da ostavi.
Sto se tice dužine, Jogger 4547 mm, MCV 4501, Octavia karavan 4702 mm, a meni jedna od najlepših oktavija karavan (2004. god.) 4572 mm.
Ta, poslednja, je bila model koji mi se jako dopao i, kada bi me neko pitao 2008. godine koji auto bih vozio kada bih imao mnogo novca, moj odgovor bi bio :"Logan MCV."  Onda bi usledilo prevrtanje očima i rečenica poput:"Brate, mislim, da imas toliko novca da mozes da kupis Ferrari k'o od šale...", a moj odgovor bi bio :"Oktavija karavan, TDI."
  Sada je to Dacia Jogger. Auto nudi mnogo, a ja imam veliku ekipu, offroad izlete, kamperske ideje i Sport Billy nagone. Ovo poslednje mogu da ilustrujem na sledeći način. Da bih spremio Lodgija za prodaju, skinuo sam krovni kofer u kome je u tom trenutku bio samo rezervni točak, jer smo odeću i ostale stvari izvadili po povratku sa planine. Nakon toga sam počeo da vadim sitnice iz pregrada, prtljažnika, ispod sedišta... Izvadio sam dva dečija sedišta i pet ogromnih kutija stvari! Dakle, bolestan. Dijagnoza - Sportbillitis chronica. Žena je odmah rekla kako to nema smisla i da ce u Joggera da spakuje ono što treba i pocela pred kućom da pravi selekciju. Sad pred kućom stoje dve kutije stvari, decija sedišta i dva ogromna ranca. Meni deluje kao da je bolest prenosiva, samo što je ovo uredna varijanta.
  Mozda nije ovo za temu o Joggeru, ali mozda bas i jeste. Kako se uputiti (sa velikom ekipom) u nedođiju bez boce za gašenje požara, dva piknik ćebeta (na prvo će klinci da prospu vodu, supu i sl. u roku od pola sata, pa mora rezerva) " rezervne odece za sve nas, reflektujuceg prsluka za svakog, kišobrana za svakog, bar 10l vode, lanaca za sneg (ili alternativa, zbog blata)? Nadju se tu i tanjiri sa escajgom, ali i reketi za badminton. Zato Jogger.
  Pre par meseci dotakli smo se na forumu pojma rentabilnosti. Kako Jogger nije znacajno duži u odnosu na MCV poslednje generacije, moram da konstatujem da je skuplji. Ta generacija MCV nije imala treći red sedišta, a ja sam taj model bio kupio na akciji, pa je ipak fer da Joggera uporedim sa Lodgijem. Za pravo poređenje je jos rano, u Joggeru sam sedeo samo u salonu. Prostor za vozača manji nego u Lodgiju, ali ne i mali. Glavom sam udario u nastavak A-stuba pri ulasku i izlasku iz auta. Pri ulasku jače, imao sam više prostora za zalet. Auto vizuelno deluje neuporedivo bolje i lepše, viši je, novija platforma obećava. Košta isto ili manje nego što je koštao Lodgy Stepway 1.6, kada bi se u njega ugradio plinski uređaj. Ovde se za isti ili manji novac dobija fabrička ugradnja, kojoj uvek dajem prednost. Trebalo bi da pišem u prošlom vremenu, jer je Jogger sada znacajno skuplji, ali to sam očekivao. Jasno je da cene idu gore, jasno mi je da je auto odličan, a jasno mi je bilo i da ne može da ima cenu kao Logan ili Stepway sa kojima se izjednačio. Tada je Jogger u beloj boji, sa klima uređajem, fabrickim TNG uređajem i pet sedišta koštao 13790 evra. Za prosečan srpski džep to je puno. Za ono sto auto nudi, pogotovo ako se prate cene u autoindustriji, to ni slučajno nije bilo puno i desio se okrugli sto u kući sa desetogodisnjim planiranjem. Odmah sam ujutru poceo pregovore o porucivanju i kupovini automobila, a o rezultatima cu kada preuzmem auto. Verujem da cu pisati esej te večeri negde oko 2:47 ujutru.
  Rentabilnost. Ako kupim auto sa opremom bliskoj osnovnoj, najmanje ce da izgubi na vrednosti. Ako kupim auto koji cemo porodično da koristimo za ono za šta je namenjen, to je dobra kupovina. Ako kupim auto pre nego sto krenu talasi poskupljenja, imam priliku da zadrzim novac, ali i priliku za veću vrednost polovnog auta u budućnosti. Ako kupim auto koji malo troši, ima veliki servisni interval i jeftinu registraciju, to je pun pogodak.
  Ona Oktavija karavan o kojoj sam pričao pre 15 godina... Ja u nju nikad nisam seo. Ne znam ni koliko je kostala tada, ali imam jak (subjektivni) osećaj da Jogger nudi više, za verovatno manje novca i za jeftiniji predjen kilometar.
Moj brat je kupio davnih dana Opel Astru G karavan, 2.0 turbo dizel motor sa 100KS. Drugaciji smo, pa je on išao na najveći paket opreme uz razne dodatke. Taj auto je koštao preko 20000 evra. Nema šanse da je bio tada bolji nego što je Jogger sada. I iz tog ugla Jogger deluje kao dobar izbor. Videćemo...

Ayrton

Koliki tekst u pola 3 ujutro! :respect:
Znaćeš ko si ako vodu nosiš!