Dacia Jogger

prethodna tema - sledeća tema

Capriolo

Ne bih da i ja idem u O.T, ali, pošto je pomenuta oktavia II generacije.
Ja sam davne 2009 uzimao kola i želeo sam karavan. Ali, nisam želeo samo veliki gepek, već sam zbog dece želeo i veliki komfor za putnike drugog reda. Veliki prostor za noge.
Uzeo 308 SW, sa medjusovinskim rastojanjem od 2.708 mm ( +10 cm u odnosu na HB, kao što je to bilo i kod 307 HB i 308 SW ). U to vreme oktavija (pai karavan ) je imala medjosovinsko rastojanje od samo 2.578 mm ( kao i svako VW vozilo iz te klase tog doba, bez razlike da li je u pitanju bio Golf ili Seat Altea XL, u svakoj varijanti Wb od samo 2578 mm ).

13 cm razlike u rastojanju osovina, koje u bitnome odredjuje veličinu unutrašnjeg prostora.

To je ono u čemu i Jogger danas briljira, kao što je to juče briljirao Lodgy ili Logan MCV prve generacije.

zzechner_sk

Citat: Veterinar poslato 13.05.2022. - 01:27
Lodgy ja prostraniji iznutra od MCV-a. Videćemo kakav ce utisak Jogger da ostavi.
Tada je Jogger u beloj boji, sa klima uređajem, fabrickim TNG uređajem i pet sedišta koštao 13790 evra. Za prosečan srpski džep to je puno. Za ono sto auto nudi, pogotovo ako se prate cene u autoindustriji, to ni slučajno nije bilo puno i desio se okrugli sto u kući sa desetogodisnjim planiranjem. Odmah sam ujutru poceo pregovore o porucivanju i kupovini automobila, a o rezultatima cu kada preuzmem auto. Verujem da cu pisati esej te večeri negde oko 2:47 ujutru.
Rentabilnost. Ako kupim auto sa opremom bliskoj osnovnoj, najmanje ce da izgubi na vrednosti. Ako kupim auto koji cemo porodično da koristimo za ono za šta je namenjen, to je dobra kupovina. Ako kupim auto pre nego sto krenu talasi poskupljenja, imam priliku da zadrzim novac, ali i priliku za veću vrednost polovnog auta u budućnosti. Ako kupim auto koji malo troši, ima veliki servisni interval i jeftinu registraciju, to je pun pogodak.

Potpisujem do slova, osim što nemam konstantno takve potrebe za prostorom, pa je moja Dušica početkom godine "stavila veto" na tako velik auto i predložila da gledam "mali SUV" za nas dvoje. Pregledao prospekte i ponude za Škodu Kamiq i počeo rat...jbg, moj MCV je fenomenalna kupovina polovnjaka za koju neću dobiti adekvatne pare (tj. kad bih tražio takav auto ne bih ga za te pare kupio). Inače, ovo nam je godina svadbi (posinak 22.05., kumče 17.07., kćerka od najbolje drugarice u septembru), pa je to pravi razlog zastoja u naručivanju zamene ili drugog novog auta.

Juče ujutro u mom malom Sisku prvi beli Jogger, odmerio ga u prolazu. Fino isklesan volumen, ne odaje dojam glomaznosti. Pustam vremenu da odradi svoje, tj. da se pojavi više njih "uzivo" pa će i draga da se "pripitomi"...   
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

Mare


Capriolo


Veterinar

Jedan od interesantnih priloga, osim što MCV druge generacije nije imao 7 sedišta, nisam imao probleme nikad sa srafom za odvrtanje rezervnog točka koji stoji ispod auta...


dekiv68


Zoran

Čitam jutros da je Džoger među poslijednji a na kreš testu ove godine..?
Sam svoj gazda - vazda.

Capriolo

Citat: dekiv68 poslato 24.12.2022. - 12:33
Poznata cena u Francuskoj za hibridnu Daciju Jogger
https://autorepublika.com/2022/12/21/poznata-cena-u-francuskoj-za-hibridnu-daciju-jogger/

Kako se meni čini u Francuskoj jednako koštaju Jogger sa TCE 110 i sa ECO G, a u istoj opremi sa hibridnim pogonom Jogger je skuplji samo 5.000 evra. Kad bi tako bilo i kod nas (ali, znajući naše, tako biti neće=, to bi uz ostvarenu eko subvenciju bilo samo 2.500 evra razlike.
Po meni, izuzetno povoljno. I za te pare:
- snaga ode na 140 ks (što je zaista veoma solidna snaga i baš primereno karoseriji),
- dobijaš neki automatski menjač i
- dobijaš cilindar više.

Keka

#173
Dacia se, za moje pojmove, malo zaigrala na nasem trzistu, pogotovo sa modelima u cenovnom rangu preko 20.000 evra, gde moze da se kupi Toyota Corolla (21.990), a za koji evro vise Kona 1,6T ili Tuscon 1,6T. U takvoj konstelaciji cena nikad ne bih kupio Daciu. Prvo zato sto je Dacia, drugo zato sto se ne zna rok isporuke ni konacna cena, trece u procesu su tranzicije uvoznika zbog cega je za delove nastao haos, cetvrto gore pomenuti modeli su na lageru i spremni za isporuku po uplati.

Ponavljam, za moje pojmove, posto odlicni prodajni rezultati govore da znaju sta rade.

Druga stvar, masovno robovanje populizmu i trendovima. Stvarna dobit, osim znatno kompleksnijeg pogonskog sklopa i minimalne ustede u gorivu? Konkretno pomenuti hibridni sklop je poznat iz mnogih Renault modela i sastoji se iz opisanog 1,6 atmosferca sa Atkinsonovim ciklusom, koji je zapravo Nissan HR16DE i proizvodi 90KS, litijumske baterije od 1.25kWh (9.8 kWh kod Plug in modela). Prosecna potrosnja do sada postojecih modela (konkretno poredim podatke Juke hybrid) sa ovim pogonom je oko 5 litara (oko 6 za obicne benzince), sa neznatnom razlikom u ubrzanju i znatno manjom krajnjom brzinom (oko 170 km/s) kod hibrida. Plug in prelaze na cisto elektricni pogon u realnom gradskom rezimu do 5km (po objavljenim testovima a ne lepim zeljama proizvodjaca) dok je za ovaj po bateriji socijalni hibrid ocekivano mnogo manje.

I sta dobijamo osim vece cene?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Mare

#174
Bolje da su hibrid uparili sa 1.0 TCe.


Jel pričamo o Coroli Benz ili hibrid? To je 21k VS 32k €.



Zabranjeno je:
Citiranje prethodnog posta u celini kao i Citiranje delova i/ili celih postova u potpisu,

Capriolo

#175
Citat: Keka poslato 25.12.2022. - 11:59


I sta dobijamo osim vece cene?

Šta dobijamo osim veće cene?
Mislim da se dobija dosta toga.
Dobijaš, izmedju ostalog, mogućnost da se u odredjenim uslovima vožnje dosta (sve dok baterija to dozvoljava) voziš samo na struju, kao da je klasičan EV. Prilikom svakog usporavanja (posebno u urbanom režimu vožnje) ne rasipaš energiju koju bi bacio bi svakom kočenju (ili oduzimanju gasa), već svu tu energiju (koju bi običan SUS bacio), hibrid pri usporenju iskoristi za generisanje el. energije, koju lepo smesti u bateriju, pa pri sledećem ubrzanju tu sakupljenu energiju pametno iskoristiš za rad EM-a. U EV režimu tako dobijaš ugladjenu (i u odnosu na SUS bešumnu) i krajnje relaksirajuću vožnju, a u tim ritmom promenjivim uslovima (pretežno urbanim, gde je najviše kreni-stani) maltene bez i najmanje problema prepoloviš potrošnju - u odnosu na dizela. U odnosu na klasičnog benzinca razlika je i veća - u tim uslovima. A te benefite imaš i kada god voziš van grada u promenjivom ritmu (krivine i/ili gore-dole).
Bez dileme, na auto putu, pod konstatnim gasom, neće biti razlike u potrošnji u odnosu na klasičan uporediv SUS slične snage. Bar je to neko moje iskustvo, mada znam da mnogi tvrde da i tada troši manje (ja to ne mislim).
A sve to sada imaš dostupno i u Jogger-u.
Naravno, nije ovo sada najsavremeniji renault klasičan hibrid, jer ima onaj novi, uz 1,2T, od 160 i 200 ks. Zato ga je sada i dobila dačija.
Kao što i Nissan sada ima svoj novi (sasvim drugačiji) hibridni sklop (jedinim delom nalik onom što koristi Honda, mada kod Honde SUS nije samo stalno generator struje ( kao kod Nissan-a), ali, pretežno jeste,), onaj koji je lansiran u sadašnjem QQ, a sada i u novom X-Trailu (već ima i u Srbiji cene), a ima i novi sklop za Juke.
I ja zaista mislim da je odlično da je Renaut u Dačiji ponudio najppre ova stari 1,6 hibrid. Jer je i cena znatno niža. A i preležao je već sve dečije bolesti.
Tako da od mene - bravo za Dačiju (Reno) i ponudu i hibrida.

kiconix

Obzirom na cene drugih hibrida, Dacia ima tu sta da trazi.


sokoll

Kako se to Dacia zaigrala kada u svakoj klasi uključujući ovog hibrida i dalje ima najjeftinijeg predstavnika uz konkurentan dizajn i kvalitet, nije mi baš jasno. i šta tačno znači "ne bih je uzeo zato što je dacia"?
Ja ću prvi bataliti Daciu istog momenta kada bude koštala kao Tojota, ali nemojmo mešati klase.
Da ne pominjem Eco-g modele koji su pun pogodak, i koji i nemaju cenovnu konkurenciju za one koji prelaze puno km...

Uostalom cifre o prodaji u delu sveta neopterecenog srpskim kompleksima  govore dovoljno.

Keka

Raspisali ste se, a niste dobro pocitali sta sam napisao.  :ne:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bsamadzija

Za ljubitele Dacia Jogger-a rekao bih vise nego interesantna ponuda.

AK Stojanovic nudi svoje test vozilo po ceni od cca 16.000eur.
U pitanju je 2022. godiste sa ugradjenim fabrickim plinom, alu felne, multimedia, tempomat... reko bih full oprema. Cigla boja, presao oko 10.000Km.
Na zadnju klupu jos niko nije seo  :) 1.0, 100KS, 5 sedista

Moj Logan MCV su cenili 6.000eur (mislim da su ponudili malo) i na momenat zamalo da uletim  :bonk: samo nemam dodatnih 10.000eur  :-)1