Opa, Djurdjo...
Dacia Lodgy / Dacia Lodgy Glace
(http://auto.blog.rs/gallery/108/dacia%20lodgy%20111.jpg)
O tome da u rumunskoj Daciji pripremaju i MPV model se priča se već godinama, a sada je zvanično saopšteno da će njegova premijera biti održana u martu naredne godine, na Salonu automobila u Ženevi.
Međutim, nova Dacia Lodgy je pretpremijeru imala već danas u Parizu, na prezentaciji trkačke verzije Dacia Lodgy Glase, koja će učestvovati na takmičenju 2011/2012 Andros Trophy.
Andros Trophy startuje 3. decembra, a jedan od vozača biće ponovo i slavni Alen Prost.
Slike i podaci o serijskoj verziji Dacije Lodgy tek slede, a evo i prvih detalja o trkačkom modelu Lodgy Glace:
Dacia Lodgy Glace
Dužina (mm) 4001
Širina (mm) 1900
Visina (mm) -
Međuosovinsko rastojanje (mm) 2500
Težina (Kg) 950
Zapremina (cc) 2987
Snaga (KS/rpm) 355 / 7500
Obrtni moment (Nm/rpm) 360 / 5500
Najveća brzina (Km/h) -
Ubrzanje 0-100Km/h (s) -
Potrošnja goriva (l/100 km) -
Ivan Mitić – Autoblog.rs
http://auto.blog.rs/blog/auto/noviteti/2011/11/14/dacia-lodgy-dacia-lodgy-glace
http://www.dacia.ro/trofeulandros/modele-dacia/dacia-lodgy-glace/
Civilna verzija.
Meni ovo od napred izgleda kao Kia.
Bez LED dnevnih svetala, pokazivaca u retrovizorima.....Kia ce ih razvaliti na trzistu.
Citat: LeNgenda poslato 19.11.2011. - 17:15
Civilna verzija.
Deluje mi kao dobar
photoshop rad
(http://s9.postimage.org/ymxf6ieuj/Dacia_Sandero_f772df4f08.jpg) (http://postimage.org/image/ymxf6ieuj/)
(http://s11.postimage.org/xp16hkjtb/001dacialodgy.jpg) (http://postimage.org/image/xp16hkjtb/)
Ona prva fotka jeste, ocigledno. Za drugu nisam siguran, utoliko pre sto su zaista napravili Lodgy Glace, doduse ne u Mioveniu.
Sve i da je PS, nema razloga da ne bude identicno buducem originalu.
:hm: Da li si komentarisao fotke koje sam postavio ili neke druge?
Prva je original, iz kataloga za Sandero.
Ne, mislio sam na fotke koje sam ja postavio, iz nekog razloga nisam video Sandera u tvom postu.
Vidis, tacno mi se pozadina ucinila poznata... Osim ako ne lepe slike auta na istu pozadinu, moze biti doooobar PS, pogotovo sto se cak i boja i odsjaji poklapaju.
Zvanična fotografija "dačije lodži"
Samo nekoliko dana po predstavljanju sportske verzije svog novog modela, "Dačija" je objavila i zvaničnu fotografiju "lodžija", četiri metra dugačkog MPV-a koji će svetsku premijeru imati na Salonu automobila u Ženevi.
(http://www.blic.rs/data/images/2011-11-22/193326_s0futurdacialodgycommeca247295_f.jpg?ver=1321955207)
Prema prvim podacima, "lodži" će se proizvoditi samo u fabrici u Maroku, a planirano je da prve godine sa traka siđe 90.000 automobila. Proizvodnja će se povećavati sa potražnjom, ali neće prelaziti 170.000 automobila godišnje.
Predstavnici rumunskog proizvođača kažu da je namerno izabrano ime "lodži", kako bi asociralo na "logan". Očekuje se da će "lodži" sa 1,6-litarskim benzinskim motorom koštati oko 10.000 evra, a kupcima će se ponuditi verzije sa pet i sedam sedišta.
Zvanična fotografija? :-)1
Može neka opkladica?
I kao sto kazah...
Citat: LeNgenda poslato 22.11.2011. - 12:22
Sve i da je PS, nema razloga da ne bude identicno buducem originalu.
Na kraju krajeva, i tako ce to biti anagram postojecih komponenti uz minimum novih, PS je bolji od crtanja iznova.
Ako tako izgleda, ne rdja i kosta kao sto je napisano....bice dobra kupovina
Za ove pare ce pocistiti konkurenciju :to:
Bojim se da "base" nece biti ispod te cifre. Sto znaci cim se doda malo opreme cena ce otici gore.....
E,ovo mi je trbalo kad sam kupovao, ... za putovanje i kampovanje.
Malo veci od sandera a manji od MCV-a
da ne okrecem vise glavu za Opel-merivom i Reno senikom
Al' ima dana ....
pogledajte na:http://www.autopedija.com/index.php/201111251136/nova-dacia-lodgy-velika-i-jeftina.html
ili
http://www.automagazin.rs/vesti/10567/dacia-lodgy-na-prvoj-fotografiji
(http://s7.postimage.org/fn6gsforr/DACIA_LODGY.jpg) (http://postimage.org/image/fn6gsforr/)
(http://s7.postimage.org/jktqhubl3/dacia_lodgy.jpg) (http://postimage.org/image/jktqhubl3/)
(http://s7.postimage.org/4q553o207/dacia_lodgy_1.jpg) (http://postimage.org/image/4q553o207/)
Ovaj će auto da napravi bum.Naravno ako bude ok cena.Za porodicu i taxiranje dušu dao :too:.Još da stave u njega onaj 1.5 dci od 100-nak konja biće pravi izbor za svakog :wink:
Citat: neskafa poslato 22.11.2011. - 11:22
Deluje mi kao dobar photoshop rad
(http://s9.postimage.org/ymxf6ieuj/Dacia_Sandero_f772df4f08.jpg) (http://postimage.org/image/ymxf6ieuj/)
(http://s11.postimage.org/xp16hkjtb/001dacialodgy.jpg) (http://postimage.org/image/xp16hkjtb/)
Dobro si primijetio, položaj točkova je identičan. :aplause:
Takodje, ni zbunje se nije promenilo ni najmanje u medjuvremenu.
Mozda zato sto je to zbunje od recikliranih plasticnih kesa, najnovija tehnologija, mnogo bolje se pokazalo od prirodnog rastinja, pogotovo u zemljama evropske unije, bolje radja, samo se sisa i krese, a kad mu prodje vek, samo ode i sahrani se u eko-deponiju.
:Smiley: :crazy:
Nego sta je, nego montaza. :too:
E ja mislim da nije montaža.Na sanderu se vidi kraj brdašca ,a i da jeste ,vala dobar je.Mada njuška liči na koreance,što nije nimalo loše :too:
Citat: bruno poslato 26.11.2011. - 21:18
Dobro si primijetio, položaj točkova je identičan. :aplause:
Dobro de,ali ima i druga slikichica koju sam postavio al' nemojmo opet o photoshopu!
Prica je o novom modelu.
Lose je sto nema LED dnevna svetla, a to je must have pored Korejanaca.
Hmm meni je ovde pomešan c-max i senic.....kineska fora...malo od ovog malo od onog i eto automobila :jea: :ces: :whistling:
Ima tu i od bratskog NISAN Note elemenata...pa sta.
Nek` oni to sastave pa da vidimo.Kazu na prolece.
Evo jos par nivih modela koji bi trebali da se pojave iz Dacia-e.
http://mcvjournaal.punt.nl/index.php?gr=766872 (http://mcvjournaal.punt.nl/index.php?gr=766872)
Prvi kao megan a treći kao primera.
Stvarno liče,ali nema veze.Bolje i to nego da "ne liči ni na šta".Moj komšija liči na Džordža Klunija,pa šta će jadan,trpi.
Zanima me da li je na platformi Logana ili Senika.Drugo,Lodži će se praviti isključivo u Maroku!?Made in Romania mi nije smetelo,ali ovo baš...
Ma bojim se da ga ne prozovu kamila :laugh1:
Citat: bind poslato 23.11.2011. - 21:28
.....namerno izabrano ime "lodži", kako bi asociralo na "logan".....
A već stoje dve slike jedna pored druge ovaj i sandero i vrlo su slični.....baš će da podseća na logana, al samo po imenu :Smiley:
Citat: acalisse poslato 29.11.2011. - 14:56
Evo jos par nivih modela koji bi trebali da se pojave iz Dacia-e.
http://mcvjournaal.punt.nl/index.php?gr=766872 (http://mcvjournaal.punt.nl/index.php?gr=766872)
"O ovom mališanu se piše već duže vreme, a nemački magazin Auto Bild objavljuje ovaj render njegovog mogućeg izgleda." Dakle samo pretpostavke....
Danas sam video u Auto Bildu fotografiju Lodgija, kao i da ce zvanicno biti predstavljen na sajmu u Zenevi.
Izgleda da ono ipak nije fotomontaza.
S obzirom da je ovo u sustini Sandero sa promenjenim zadnjim krajem, cena o kojoj se govori je min. 10.000? Nisam bas siguran da je razlika od 3.000 evra bas opravdana?! A kada ga poredim sa Dusterom tek...
bruno i nescafa, u pravu ste 1001% ovo je ili Photoshop ili nesto slicno... :aplause:
Ovo ne izgleda ni malo loše
http://media.renault.com/global/en-gb/dacia/Media/RelatedPhotos.aspx?mediaid=31100
Dacia proširuje svoju gamu novim modelom Lodgy, koji pripada minivan segmentu. Ovaj automobil biće predstavljen na sajmu automobila u Ženevi, početkom marta 2012. godine.
(http://www.b92.net/news/pics/2012/01/14958230494f0595dd1b1d3282873773_640x37385.jpg)
Dacia Lodgy dolazi u ponudi u dve verzije, sa pet i sa sedam sedišta, a biće dugačak 4,5 metara.
U Daciji tvrde da je u pitanju "robustan i funkcionalan automobil, sa obiljem prostora u kabini, velikim prtljažnikom, udoban za sedenje čak i za putnike u trećem redu sedišta".
Još uvek nema zvaničnih podataka o motorima koji će pokretati Lodgy, ali očekuje se da to budu agregati koji se već koriste u aktulenim modelima Dacije. Reč je o 1.6 litarskom benzincu od 105 ks i dva 1.5 litarska dCi dizel motora od 90 i 110 ks.
Jedino ostaje pitanje da li će Lodgy imati u ponudi i novi Renaultov 1.6 litarski dCi motor od 130 ks i obrtnim momentom od 230 Nm.
(http://www.b92.net/news/pics/2012/01/7773031524f05934e3f4e6946242610_orig.jpg)
Dacia Lodgy ima znatno moderniju spoljašnjost u odnosu na postojeće modele ovog proizvođača i podseća na Renault Grand Scenic, sa kojim deli gotovo identičnu dužinu.
Sa prednje strane krasi je velika maska hladnjaka i veliki višeugaoni farovi koji zalaze duboko u prednje blatobrane.
Pozadi dominiraju peta vrata koja pokrivaju čitav zadnji deo vozila i spuštaju se nisko, do samog branika.
Fotografije unutrašnjosti vozila trenutno nisu dostupne, ali i tu očekujemo dizajnerska poboljšanja u odnosu na aktuelne modele rumunskog proizvođača.
Nova Dacia dobila je ime po engleskoj reči "lodge", koja označava kućicu ili kolibu, čime su njeni tvorci želeli da naglase prostranost i komfornost ovog vozila.
U rumunskoj kompaniji očekuju da će ovaj model biti interesantan kupcima koji žele prostran, porodični automobil, a do sada su kupovali polovnjake drugih proizvođača, jer nisu mogli da priušte novo vozilo u toj klasi.
Dacia Lodgy biće prikazan na sajmu automobila u Ženevi, početkom marta 2012, a u prodaji se očekuje tokom godine.
Izvor: B92
Ako kosta ispod 8kE, bice pun pogodak.
Jel mu to dodje Scenic ili grande Scenic?
Stiže novi MCV, ali sa drugim imenom :cool:
Rumuni su ga nazvali "zabac na steroidima" :Smiley:
Posebno im se ne svidja dimenzija guma u odnosu na visinu vozila.
Zar neće biti "standardna" 15ica kao sa Logana, MCVa i Sandera? Ili to općenito misle na veličinu kotača naspram veličine auta? :ne:
Stvar ukusa, ali meni se ovaj Lodgy uopšte ne sviđa :(. Baš je žabac na steroidima!
Pored toga, kao da ga je pravila neka kineska auto kompanija, a ne Dacia. Skoro da uopšte nema nikakvih sličnosti sa prethodnim modelima. Možda samo prednja maska. I brave :doh:.
Scenic-ova linija je očigledna. Meni se sviđa ovakav kao na slici, zatamnjena stakla više od 50% i slično. Kakav će biti u stvarnosti, videćemo. U svakom slučaju, mislim da je dobar upgrade MCV-a.
P.S. Ne sviđa mi se jedino ona izdignuta hauba kao na Multipli. Kamionče...
Meni ovo izgleda odlično. Cijena će vjerovatno biti u rangu sa Dusterom. Ne vjerujem da može ispod 8000 eura.
Prvo treba sacekati i videti ga uzivo, ovako kao na slici ne deluje lose.
Kad sam gledao Dustera na slikama delovao je kao neki pravi terenac, uzivo je manji.
Pa ako su tockovi-gume kao na Sanderu, moze se proceniti nekako velicina celog auta?
Nije stvar u proceni, lepo sam rekao, videcemo ga uzivo.
"Pljunuti" Grand Scenic na izgled. Ako bude takav i sa ponudom prostora i 10.000 e je ok sa dosadašnjim srednjim nivoom opreme, klima, daljinsko itd.
http://www.smartmotorist.com/motorist-news/dacia-popster-mpv-will-be-launched-in-2012-at-a-starting-price-of-13000-euros.html
i
http://daciacars.com/content/view/37/2/
Za tu cijenu nema šanse. Ako bude tako onda su totalno pukli i treba da propadnu. U BiH je početni model Senika oko 14000 evra. A ako im cijene budu slične, zna se šta će svako prije kupiti.
Prodaja počinje u junu.
(http://img59.imageshack.us/img59/1306/193326.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/59/193326.jpg/)
"Prema prvim podacima, "lodži" će se proizvoditi samo u fabrici u Maroku, a planirano je da prve godine sa traka siđe 90.000 automobila. Proizvodnja će se povećavati sa potražnjom, ali neće prelaziti 170.000 automobila godišnje.
Predstavnici rumunskog proizvođača kažu da je namerno izabrano ime "lodži", kako bi asociralo na "logan". Očekuje se da će "lodži" sa 1,6-litarskim benzinskim motorom koštati oko 10.000 evra, a kupcima će se ponuditi verzije sa pet i sedam sedišta."
http://www.blic.rs/Auto/Noviteti/291059/Zvanicna-fotografija-dacije-lodzi
:offtopic: opasno snima ovaj pop dok vozi, nema šta. :aplause:
Jedan predlog za one koji mogu da izmene ove sličice koje se menjaju u gornjem desnom uglu sajta. Ubacite Lodgy kao model za 2012. godinu :jea:
:to: Videcemo, bilo je jos dobrih ideja vezanih za slicice.
Vest sa b92 http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2012&mm=01&nav_id=575636
na slici je beli base model, a na prvom snimku idu dva bela lauerat (?!) modela! :ha: :)
Verovatno su do sada napravili vise od jednog komada :lau:
E sad kad vidim ove snimke....lepsi je na slici,,nekako mi je zatupast od pozadi a i od napred ...ili je mozda do ugla snimanja :lau:...videcemo uzivo pa cemo dati svoj konacan sud :too:
DACIA PORODICA SE POVEĆAVA DOLASKOM MODELA LODGY
23.01.2012.
Dacia će povećati svoju gamu u 2012. dolaskom vozila Lodgy, monovolumena koji će biti dostupan sa pet i sedam pravih sedišta.
Da biste saznali sve o novom DACIA modelu prijavite se odmah i dobićete ekskluzivne informacije o modelu Dacia Lodgy.
Lodgy ostaje veran duhu marke nudeći izuzetnu prostornost u unutrašnjosti i čitavu lepezu temeljnih karakteristika kako bi zadovoljio specifične zahteve kupaca marke Dacia.
Porodice koje traže višenamensko vozilo po umerenoj ceni, a koje su tradicionalno kupovale polovna vozila, biće sada u mogućnosti da priušte sebi novi monovolumen sa trogodišnjom garancijom.
Povrh svojih izdašnih dimenzija, Lodgy nudi uobičajena obeležja dizajna marke Dacia : prostornost, robusnost i funkcionalnost. Bočne linije vozila ukazuju na prostranu unutrašnjost čak i za putnike u trećem redu, istovremeno zadržavajući zapremninu prtljažnika, a sve to unutar ukupne dužine od samo 4,5 metra.
Njegovo ime – Lodgy – podseća na englesku reč « lodge » te se direktno referira na glavnu karakteristiku vozila, a to je njegova mogućnost da udobno smesti čitavu porodicu i njen prtljag.
Dacia Lodgy će biti predstavljen na Salonu u Ženevi, u martu 2012.
http://www.daciasrbija.net/registracija/lodgy.html
c/p što sam napisao na DKH forumu:
Prvo minusi:
cijev auspuha me skoro doslovno bode u oči, mogli su to riješiti kao na MCV, dakle skratit cijev da se nevidi.
Zatim, veliki minus - vrata gepeka, jednokrilna prema gore, MCV je imao puno bolje tj praktičnije rješenje.
Još jedan ajmo reć minus - stražnja vrata su kao prednja, a auto je prilično velik, pa bi klizna vrata imala puno bolju funkciju.
Bočni žmigavci kao na Loganu ph1 i Dusteru. Kad su već na Sandera stavljali one trokutaste sa Megana, mogli su to staviti i na Dustera i Lodgy-a, samim time ide minus što ni retrovizori nisu sa žmigavcima.
Plusevi: Farovi sa odvojenim kratkim/dugim svjetlom (ali prije mislim da će gornja komora biti za day-light).
Novi dizajn unutrašnjosti, volan od Dustera, nova instrument tabla (čini se kao da ima neke duplje ili stil kao Megane 2), i ako dobro vidim na sredini armature je poklopac nekog pretinca, to mi se sviđa jer su dosadašnji modeli malo oskudjevali sa pretincima (ne litražom postojećih, već količinom).
A hoće li straga i dalje biti doboši? :bonk:
Ima li neko info il pretpostavku kako ce se kretati cene lodgy-ja u odnosu na duster sa istim nivoom opreme?
Opet rucke u vratima :banghead:
Negativno:
-Brava na vratima je ista kao i dosadasnje koje se obijaju malo jacim vetrom.
-Slazem se da je sad moderno da zmigavac bude u kucistu retrovizora, to nije tesko izvesti i nerazumljivo je zasto to nisu uradili.
-Auspuh, ako ostane tako, je blagi uzas.
-Vidljiva povrsina zadnjeg stakla deluje jako mala.
-Ne vidim farove sa dvostrukom optikom, ono je H4 sa dnevnim svetlima gore i zmigavcem na ivici. Ako jedna Kia Rio ima LED dnevna svetla, morali su i oni da stave LED.
-Sa boka, narocito zadnja vrata, deluje izuzetno nezgrapno.
-Brisace su mogli da sakriju ispod haube.
-Delim misljenje da ce ovolika peta vrata biti problematicna narocito u gradskim uslovima.
-Tabla je u osnovi ista kao i do sada sa manjim kozmetickim promenama.
-Za ovu klasu vozila naslon za ruke na prednjim sedistima je must have.
Pozitivno:
-Prednji branik je dobio elemente aerodinamike, pa cak i agresivnosti sa donjom ivicom, ali nekako deluje prazno i nedovrseno.
-Integrisani radio prijemnik je osvezenje, ali je vec vidjen u Brazilu.
Nejasno:
-Da li su konacno popravili zvucnu izolaciju i performanse, sto su bile najvece mane do sada.
Mozda sam subjektivan, ali i Logan i Sandero su mister univerzuma za ovu kutiju.
Slike su obecavale, ali posle ovog video materijala slazem se u potpunosti sa Kekom.
..kada bi izbacili novog Logan-a...
Stize i Logisa, mislim da su ovo slike koje ne odaju sve.
Uskoro ce premijera, videcemo.
VELIKI plus je sto vrata konacno "upadaju" u sasiju. To dosta znaci kod zvizdanja vetra.
Mislim da joj ova boja nikako ne stoji ko ni ona bijela. Neke svjetlije metalik boje poput one zlatne sa slika ili recimo neke svijetlo zelenkaste bi bile pun pogodak.
Auto nije neki ljepotan, ali je korektan i vjerovatno će za tu cijenu da nudi dosta. Dobro je i to što su promjenili izgled unutrašnjosti. Da nije svaki model isti.
Dačiji je krajnje vreme da ponudi nešto suštinski novo i drugačije od onoga što je do sada radila. Lodgy je dobar pokušaj, mada stvarno ima stvari koje su nerazumljive, a posebno onaj nezgrapan završetak auspuha. Kao da ga je neko tu stavio tek onako, tek da ga stavi. Unutrašnjost nije nešto posebno, ali se ipak osetno razlikuje od dosadašnje i deluje mi ozbiljnije i manje jeftino nego u Loganu i Sanderu. Zadnji deo ipak jeste nezgrapan, više mi deluje kao nedovršen dizajn nego kao masivna završnica. O preglednosti je teško govoriti dok se ne sedne za volan. Sve u svemu, vidi se promena, a tržište će reći da li je to dobra promena.
S obzirom da je dosta toga rečeno ja ću samo da dodam
1. Sviđa mi se zapremina gepeka (ali pretpostavljam da se ne razlikuje mnogo od zapremine mcv gepeka)
2. Unutrašnjost izgleda fancy ali opet ne mogu da ocenim da li plastika igleda jeftino ili ne, mada nije ni bitno.
3. A skontala sam da je izbačena cev auspuha protivteža kuki za vuču sa prednje strane (tačno su po dijagonali) :c:
@ Keka: moj Stepić je miss univerzuma. :njanja:
Jel su to prebacili prekidače za podizanje/spuštanje stakla na sama vrata? :ces:
Ako novi Logan bude ovako uradjen, Korejanci ce ih pojesti za uzinu.
Sve u svemu nedovrseno.Po ko zna koji put :ne:.Kao sto rece kolega koreanci ima da ih izgrizu skroz.Jedino mi se dopada unutrasnjost.Ja ne znam da li ne zele ili ih mrzi da odrade posao na nivou eto npr koranskih proizvodjaca.Pa kod Rumuna je makar jeftinija radna snaga i za tu razliku ne ulazu u dizajn i funkcionalnost vozila dovoljno.I naravno u estetiku i kvalitet plastike. :ces:
Ne zaboravite da je sve pre, pa i nesto posle Zeneve nedovrseno, sve su to predserijski testni modeli.
Onaj auspuh je svetogrdje, da, i naravno da nema trika da ostane onakav.
Ovo je odlicno zamisljen ogromni Frankenstajn.
Hvalite Koreance kao da na njima piše Mercedes benz made in Stuttgart...
Citat: speedo poslato 24.01.2012. - 20:25
Hvalite Koreance kao da na njima piše Mercedes benz made in Stuttgart...
http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2012&mm=01&nav_id=576288
Pa to vise ne pise ni na Mercedesima, sad je -made in China-.
Upravo me u Koreancima (par modela Chevrolet i Hyundai koje sam i vozio i bio vožen) nije impresionirala plastika unutrašnjosti, šarenilo boja po displeju, par nesređenih detalja i generalno osjećaj ne baš velike kvalitete. Isti taj Hyundai ima plastični volan koji je i pomalo prevelik a i definitivno pretanak - u rangu onoga kojim se vozi Yugo. Ne sporim da su mehanički, tehnički kvalitetni, pouzdani, ali to je isti ili sličan recept kao i kod Dacija, s tim da su Dacije koju hiljadu jeftinije...Kvalitet unutra i vani, šarmantne detalje posjeduje Mercedes, Audi i slična klasa....ali dosta :offtopic: vratimo se Lodgyu. (btw kako se ovo čita - "lođi"?)
Pozdravljam Lodžija,ali što se prostora i funkcionalnosti tiče,ne vidim u čemu je bolji od MCV-a.
A što se tiče "zadovoljstva kupaca Hjundaija u Nemačkoj",pitam se kakva su im očekivanja;sigurno ih je lakše zadovoljiti nego kupce Audija.Kao što smo i mi uglavnom zadovoljni Dačijama jer smo dobili dosta za (relativno) malo para.Ali nismo ipak dobili Audija.
Logana MCV i dalje smatram najfunkcionalnijim, a lepim izborom.
Isto kao sto je postavio DarioGTI samo je ovde video :)
http://www.manemoj.com/link_enc.php?id=53175
Citat: Veterinar poslato 25.01.2012. - 02:30
Logana MCV i dalje smatram najfunkcionalnijim, a lepim izborom.
Cekajte ljudi, jos nismo videli ovo cudo uzivo.
Kad budem video i seo u Lodgy-ja, dacu svoj sud.
Slazem se. :ziveli:
http://www.inautonews.com/photo-gallery-dacia-lodgy-caught-on-camera-again
Ne znam da li je bilo...
http://auto.blog.rs/blog/auto/sport/2012/01/31/alen-prost-sa-dacijom-osvojio-troph-e-andros-sampionat
:hall: :hall: :hall: :hall: :hall: :hall: :hall: :hall: :hall: :hall: :hall: :hall:
:hall: :hall: :hall:
:too: :jea: :lux:
:hall: :hall: :ziveli: :ziveli: :lux: :lux:
Ma da, Alan Prost...
Citat
Boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka!
Ipak, lepo je čuti... :aplause:
Najnoviji video, Proizvodnja Dacia Lodgy u Maroku
http://www.youtube.com/watch?v=j9UCJgU6wz8&feature=player_embedded
:whistling:
(http://www.daciamodellen.nl/cms/wp-content/uploads/2012/02/interieur-van-de-dacia-lodgy-20121.jpg)
Zapravo, na celom tom sajtu ima svasta lepo da se vidi.
http://www.daciamodellen.nl/
Ovo bi moglo biti veoma dobro unutra. :ha:
meni se po ovim slikama cini da ce Lodgy biti siri od ostatka game...
Taman toliko koliko je Megane/Scenic II platforma sira od Clio II platforme.
Bogme, ako ovako bude izgledalo unutra, to će stvarno biti dobro :to:
(http://www.daciamodellen.nl/cms/wp-content/uploads/2012/02/de-renault-stepway-voorzien-van-een-sequentiele-automaat.jpg)
Pitam se samo gde nestadoše dugmići za prozore :ces:
Naprijed će se prekidači nalaziti na vratima, za stražnja sjedala neznam, ali logično bi bilo da se onda i straga nalaze na vratima...
Promena radio aparata i izmestanje prekidaca je suvise mala izmena da bi model bio uspesan. Nisam ni malo optimista.
Upravo sam gledao Kia Rio Sport Sedan, sa sve LED dnevnim svetlima napred i pozadi, alu felnama od 17", automatskom klimom itd. kosta oko 12.000 evra.
Pa dobro baš Rio i Lodgy nisu ni za kakvo poređenje jer su klase različite kao nebo i zemlja. Kao drugo na prethodnoj slici se jasno vidi da nisu samo to izmjene, već da je komletna unutrašnjost promjenjena.
Ja to vala ne vidim.
Ma to je tako sada,na fotkama,a kako će biti u stvarnosti, i za naše tržište,tek će da se vidi!
Bice bez promena. Jer su slepi pored ociju.........
(http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/d/Dacia_Lodgy_interier_01_800_600.jpg)
Sviđa mi se! Samo mi je malo ovaj nacrt brzina na mjenjaču malo nejasan...
Ovo sto se moze videti na prethodnoj slici ce verovatno biti izgled kabine u nekoj najskupljoj verziji, koju tek treba da vidimo kako ce izgledati i koliko ce eurica biti... Ja jos nikada nisam video reklamne i propagandne fotke pre pocetka prodaje od neke najjeftinije i najskromnije opremljene verzije. Da ne bude posle umesto audio uredjaja u sredini konzole samo poklopac i predoprema za muzicki uredjaj!?
Ako je tako, onda je stvarno Rio Sport Sedan EX za 10.690 (sa tri kupona), porodicni sedan koji je "zmaj" u odnosu na Lodgy, koliko god ovaj bio prostraniji. Nivo opreme, sistemi, cena, a garancija tek??? Potrosnja od 4L (na otvorenom putu) do 6 litara (u gradu) bezolovnog u gradu (ako je verovati ovim podacima i ako sam dobro procitao)!
Preko 12.000 dolaze mnogo kvalitetniji modeli, pa da ne ispadne da ovo sto vidimo bude vise od Octavie, Fluenca, Cruza, Dustera... i da ne nabrajam dalje. Da se nisu malo preracunali u Renou... ipak je recesija... a prodaja Dacie i kod nas drasticno opada.
Ako bude ovako, čak ni za njih neće da bude malo. Ovo već izgleda "na nivou".
Baš mi se sviđa.
Pa, svidja se i meni, ali...
Ajd kad toliko hvalite tu Kiju da vas pitam. Jel vi stvarno vjerijete da taj njen benzinac troši od 4 do 6 litara? Jest al malo morgen. Ovde kada se upoređuju automobili sa dačijom obično se uzimaju klase koje nemaju veze jedna sa drugom. Koliko god opreme da ima taj Rio on je i dalje auto iz B segmenta kao i Sandero i jedino se sa njim može upoređivati.
Dalje kakve veze ima garancija od 7 godina. I Dačija ima 5. Pa sve veliko što se misli pokvariti, pokvarit će se za 3 godine. Ovde vas samo 7 godina obavezuju na redovne servise po velikim cijenama, a da ne govorimo koliko koštaju Dijelovi za Kiju(opšte poznato da su za Koreance dijelovi papreno skupi).
Nemam Dačiju pa nemam razlog da je branim, ali treba sagledati sve stvari prije upoređivanja.
Ako ovaj Lodgy bude imao cijene slične Dasterovim biće pun pogodak. Ipak za mene je Daster najbolje auto iz Dačije i pored nadolazećeg Lodžija.
:too: :respect:
Nema potrebu za takivim automobilom (minivan) ali ću ići na sajam da vidim taj Lodgy, čisto iz znatiželje. Kad ga vidim uživo, daću svoje cenjeno mišljenje :nami: Što se potrošnje tiče, slažem se sa Taletom i citiraću jednog kolegu sa Yugo foruma "Ako auto troši 15l svi će reći 10 a ako pimpek ima 10 svi će reći 15cm. Ja bi lično najviše volieo da je Hamster izašao, taj mi nešto lego na srce.
Nema Salona automobila ove godine, ako si na njega mislio da ides.
Možda je čovek mislio da ide u Ženevu da vidi lodgy-a :too:...ili u Frankfurt :wink:
Mislio je na NS Auto Show
Evo ko hoce da se igra...
http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/lodgy/configurator.html
http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/lodgy/interior.html
http://auto.blog.rs/blog/auto/noviteti/2012/03/06/dacia-lodgy-na-salonu-u-zenevi
Na ovim slikama izgleda sasvim dobro. Možda su mogli napraviti da se i zadnja šajba posebno otvara, kao i da su zadnja bočna vrata - klizna, ali to bi vjerovatno poskupilo "igranku". Tu je i 1.2 turbo benzin, vjerovatno će ići i u neki Duster redizajn, te u novi Logan/Sandero :)
Unutra odličan, naprijed odličan, pozadi solidan, bok kvare mali točkovi.
Sve u svemu dobro.
u svakom slucaju imace i tempomat ... sto je definitivno prvenac kod dacie!!!
http://www.dacia.de/dacia_lodgy_ausstattung.php
O..da! To je to :)
Da vidimo... komanda podizaca prozora premestena na vrata, sto je pohvalno. Komanda za pomeranje retrovizora pomerena sa patosa na poziciju levo od volana - meni je ok bilo i na patosu.
Zadnje krilo... sta reci, a ne zaplakati. Bocni prozori su smanjeni. Cini mi se da je gepek, odnosno ulaz u tovarni prostor, uzi.
Konacni sud dacu kada ga vidim uzivo.
Cena....u Rumuniji Laureat 1.2 TCE izadje nesto ispod 14.000 evra :fiju:
Dobro, ali ova osnovna cena i nije previsoka: 9500 Evra. Nisam zagledao šta se dobije za taj novac, verovatno ne mnogo toga, ali čini mi se da su cene (u Rumuniji) sasvim konkurentne. Plašim se da će kod nas cene biti veće.
Izgled je mnogo prijatniji i skladniji na realnim fotografijama, ali se slažem da bi mu veći točkovi bolje stajali. Enterijer je napredniji, sviđa mi se ona kaseta gore ali mu izgleda opet nedostaju police za sitnice.
Meni i dalje deluje kao veštački razvučen Sandero... ne znam što nisu radili face-lift Logan MVC-a umesto ovoga... bolje da su startovali sa dacia city...
Unutrasnjost mi je ok, malo popravljen Sandero. Bas me interesuje kako će da prodje na crash testu, ne verujem da može više od 3*.
U najnizem paketu opreme se dobija ABS, ESP, ASR
Ali uz doplatu (u Rumuniji). Mozda ide u paketu u Nemackoj.
Baš me interesuje koja će cena da bude nekadašnjeg preferansa ili kako se već sada zove.
Ovako na ovom realnom snimku izgleda mnogo skladnije nego na onim prvim fotografijama koje su verovatno fotošopovane.
http://www.automagazin.rs/vesti/2/11292/dacia-lodgy-poznate-francuske-cene-i-nivoi-opreme
Evo ga i tajming:
http://auto.blog.rs/blog/auto/domace-trziste/2012/03/30/dacia-lodgy-u-srbiji-od-septembra
http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2012&mm=05&nav_id=607254
Ovo je moj sledeći auto. :) I to sa sedam sedišta!
NIJE LAŽ LODGY JE ZA SEDMORO
Rumunski MVP je šampion u pogledu prostranosti, ak i u tre em redu sedišta Da li ste planirali osnivanje porodice? Ako niste, možda je vreme da to uradite u kabini novog Dacia Lodgy. Sve što je potrebno je da pogledate preko svog desnog ramena i da pohvalite ponudu prostora rumunskog mono-volumena koji diti u Maroku. Prostora ima dovoljno da vam se ispuni ceo život, odnosno da supruga i vi imate svoj mir u prednjem delu dok e deca uživati u blagodeti 4,5 m dužine i 1,75 širine.
(izvor: Auto Bild)
DACIA LODGY IDE NA OVOGODIŠNJU EVROVIZIJU
Model rumunskog proizvođača ima glavnu ulogu u muzičkom spotu francuskinje Anggun, koja će se naći na ovogodišnjem Eurosongu u glavnom gradu Azerbejdžana, Bakuu.
(izvor: Autoportal.rs)
Upravo stigao iz Kladova, kao i prošle godine i ove mi nije promaklo malo "industrijske špijunaže" :whistling:
Obratiti pažnju na drugu baržu i prvi red vozila (prvo je bele boje) :cul:
(http://s18.postimage.org/oypcrksbp/P6210063.jpg) (http://postimage.org/image/oypcrksbp/)
(http://s18.postimage.org/6lorh0hut/P6210065.jpg) (http://postimage.org/image/6lorh0hut/)
Ali ono što mislim da sam video, tj. da nisam video - nema nijednog Logan limuzine, samo MCV... :place:
Bzvz je sto su izbacili iz ponude 1.6-16V, a ostavili osakacen 1.6-8V :banghead:
Slažem se sa Hobbistom! Taj potez mi nije baš jasan, a pogotovo što je i 1.6 8v oslabljen na 85ks zbog Euro normi. Zašto izbaciti 1.6 16v, provjeren motor koji se ujedno već ugrađivao u Dacie i koji odgovara toj gami (provjeren, pouzdan, trajan), a ubaciti 1.2TCE koji se po meni nikako ne uklapa u ovu gamu iz razloga spomenutih i zagradi. Ne kažem da 1.2 TCE nije dobar motor (dakako i lančana distribucija ima svojih prednosti kao i turbo odnosno moment, ali naravno i mana), ali bih osobno prije uzeo atmosferskih 105ks iz 1600 kubika nego 115ks iz 1200 turbo punjenih kubika.
Dodajem i da sam vozio Renault Wind 1.2TCE i nije me nešto oduševio snagom tj momentom, nekako mi se čini da bi i MCV sa K4M motorom bez ikakvih poteškoća držao korak sa 1.2TCE.
Vjerovatno im je 1.6 16v bio skup za proizvodnju.
Gledam nesto... masa praznog vozila (u zavisnosti od opreme) sa 1.2 TCe je od 1.267 do 1.280 kg, dok je ukupna dozvoljena masa od 1.818 do 1.885 kg.
A sve ovo znaci da ce taj motor cesce da bude preko 3.500 obrtaja nego ispod -> bice interesantno videti potrosnju u realnim uslovima. Mozda ovaj moj orman i ne trosi mnogo :)
1.6 ima zapravo 82 KS, dok 1.2 TCE ima 115 KS.
http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/lodgy/date-tehnice.html
http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/lodgy/date-tehnice.html
Gledajuci tabelu tehnickih podataka, ubedjen sam da ce 1.2 TCE imati mnogo bolje vozne karakteristike i manju potrosnju od 1.6 MPI.
Kada benzinac ima turbinu otpadaju sva predubeđenja vezana za zapreminu motora.Ili, zapreminu u startu pomnožite 1,5 i dobiće te odgovarajući atmosferski motor.
Govorim na osnovu kratkog iskustva sa Škodom sa 1,2 tsi motorom sa 105 ks.Osećaj snage i elastičnosti je izvanredan.U normalnoj vožnji potpuno je moguće voziti ga stalno ispod 2000 obrtaja i pratiti normalan ritam saobraćaja,čak i na usponima!
Druga je priča što je za 20.000km taj motor dva puta završio u safe modu i u servisu.
Ipak ne vidim zašto bi turbo-benzinac (jednog dana) bio manje pouzdan od turbo-dizelaša na koje su se svi navikli i niko ih ne izbegava zbog male zapremine i turbine.
Koliko znam novi Reno tce ima 1200 kubika i potpuno je drugačiji od starog tce od 1149kubika koji se ugrađivao u Klia 3.
Postoji razlika u tehnickoj dokumentaciji. 1.2 TCE iz Clia ima 1149 kubika, a za Lodgy je navedeno 1198 kubika. I oznake motora su razlicite: D4Ft i H5Ft. Najvaznije je sto H5Ft ima obrtni moment od 190 Nm pri 1500 rpm i direktno ubrizgavanje, a D4Ft ima 155 Nm pri 3500 rpm i multipoint ubrizgavanje.
:banghead: Zaigrao sam se malo. Gledao sam dijagram od 1.2-16V :c:
Juce sam video u mom malom mestu DACIA Lodgy , austrijske tablice sa reklamom na boku da kosta samo 9999 evrova.Tamno siv, lepsi nego na slikama..... bice valjda jednom....Nista vise ... prodje pored mene tako da nemam pojma ni o opremi,motoru tako to.Al' da je krenuo... krenuo je :to:
http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2012&mm=08&nav_id=634896
CitatSlabiji benzinac opremljen je 1.6 litarskim motorom sa 82 ks
Kako su krenuli, doterace ga do 65 ks :bonk:
Baš nekako fali K4M, bio bi zlatna sredina između 82ks i 115ks benzinaca.
Citat: hobbista poslato 15.08.2012. - 22:53
Kako su krenuli, doterace ga do 65 ks :bonk:
Moj je vec doteran :lau:
A to sto u baznoj verziji ne moze doplata za klimu...pa,mislim,stvarno... :ranting:
Meni se Lodgy svidja :-)
Citat: david poslato 16.08.2012. - 10:46
Meni se Lodgy svidja :-)
I meni isto, i mogu vam reći da uživo ekstra izgleda, pogotovu verzija sa touch skrinom
Juce sam imao priliku da pogledam dizel verzju sa 110ks u lauerat opremi, i malo sam se razocarao sa nekim stvarima za pocetak debljinom lima, pogotovu na krilu iznad zadnjih tockova gde je ko papir :banghead:
takodje unutrasnjost tapacirung na podu u gepeku malo je reci sirotinjski uradjen, takodje podesavanje volana po visini rucica sa kojom se radi blago je nefunkcionalna :badmood:
Sve u svemu moglo je ovo mnogo bolje da se uradi, pogotovu stu mu je cena u u ovoj verzijioko 15 700 evra, za koje pare mozes da uzmes Chevorlet Orlanda sa kojim se na moze porediti!!!
Ono sto je pozitivno jeste redizajn kabine koji je unapredjen u odnou na ranije modele, ali ostalo... :badmood:
Evo jos par fotki :ziveli:
Ja za sada vidim jednu pozitivnu stvar - stavili su kratki naslon za glavu na srednjem sedistu pozadi :)
Subjektivno: meni se na oko vise svidja stari dobri MCV.
:offtopic: Hobbista da plati turu pića za ovaj reč MCV.
Citat: hobbista poslato 23.08.2012. - 12:40
Ja za sada vidim jednu pozitivnu stvar - stavili su kratki naslon za glavu na srednjem sedistu pozadi :)
I tu ima mali problem, ukoliko naslon ne podignes ili nije podignut udara/zulja tacno po sredini ledja! :doh:
Placam, placam :D
Moguce da smeta pozadi, ali je za vozaca ovo odlicna stvar :)
Ok auto skroz, samo malo jaka cena za full dizela. Ima što šta za te pare!
:offtopic: Pa i kod mene je mali centralni naslon...
Blah, potpuno je nenormalno staviti na MCV normalan naslon za glavu pozadi, jer je preglednost vec smanjena zadnjim vratima. Nisam znao da Ph.2 ima skraceni :to:
Meni se vise svidja dokker od ovoga :ne:
+1
Mnoooogo vise.
Cijene u BiH možete pogledati ovdje
http://www.dacia.ba/modeli-dacia/lodgy/cjenovnik.html
Ako ćemo iskreno ambiance 1.6 benzin i 1.5 dizel nisu skupi i fali im samo klima. Serijski svi imaju četiri airbaga.
Cene...po tudjoj pozadini 10 ne boli.
Ne svidja mi se ponuda benzinskih motora. 1.6 trosi kao Moskvic, performanse katastrofa. 1.2 TCE je sa direktnim ubrizgavanjem, nista od ugradnje TNG.
I mogli su konacno da stave diskove pozadi, bar za taj kamionet, narocito sa 7 sedista.
CitatNe svidja mi se ponuda benzinskih motora. 1.6 trosi kao Moskvic...
Keka, zašto kažeš ovo ?
6,5 L/100 na otvorenom pri brzinama i do 150 Km/h + do 10L/100 u gradu = ja ne vidim problem za auto sa 1.600 ccm :ces:
Koliko na 150 km/h? :Smiley:
Keka je verovatno mislio na potrošnju Lodgy-ja, pitajte Hobbistu koliko troši na 150...
I kako ide....
6,5 l potrosnje na 100 km sam video samo u nekim prospektima. Nikada nisam dosao ni blizu toga :ne:
Evo slika sa promocije Lodgy-a u BiH.
http://www.turbo-portal.com/index.php/vijesti/vijesti-iz/bih/669-prezentacija-nove-dacie-lodgy-u-bih
http://www.dacia.rs/modeli-dacia/lodgy/oprema.html
Nisu normalni. :fiju: :fiju: :fiju: :fiju: :fiju:
Sto se cudite?
Lodgy nosi samo amblem Dacia, inace je Renault.
Novi Logan i Sandero nemaju dodirnh tacaka sa Lodgy-jem. Uporedite sistem dihtovanja vrata, haubu, prednij deo karoserije, zadnij deo karserije, bocne linije....
Totalno su odvojeni svetovi, spram toga i cena.
A-ha.
Hoce to.
Moram da vidim ovo cudo od Lodgy-ja.
Za ove pare mora da bude mnooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
dobar.
Bolje pitanje je zasto je u proseku 500E kod nas skuplji nego u Rumuniji.
Tamo je pdv 24%
500 L ce navodno biti 2000 evra jeftiniji kod nas nego u Evropi... Inace, investicija ce se (mozda jedino) isplatiti onima koji budu kupovali oosnovni model. :ne: Base oprema je solidna.
Klima tek od 13200. To je za mnoge proizvodjace osnovna oprema.
Za famoznih 13k mozes da biras i biras.
Cena je bezobrazno velika, nece se primiti u narodu. :ne:
Lodgy je odlična osnova za skromni motor-home,bilo je pokušaja sa MCV-om.Za krstarenje Evropom i šire.
Inače napravljena je ista glupost je kao sa MCV-om -nema 7 sedišta u base verziji.
Vise nego smesno. U osnovnoj verziji nema roletnu za pokrivanje prtljaznog prostora !? :fiju:
Ja sam u Zasavicu otisao sa jednim jedinim razlogom, a to je da probam Lodgy-ja sa 1.6 motorom jer me je zanimao auto generalno, a pogotovo kako to ide sa tim i takvim motorom od 82ks.
Beli Lodgy sa pet sedista, Ambiance, mada je imao ogranicavac brzine, dovezli ga iz novosadskog Mastera (ukupno 6 vozila, svako je doslo iz drugog prodajnog salona, Master, Hit auto, Bibo-Car, Kompresor i ne znam ko jos...a sa vozilom i lice koje prati vozilo i ima ulogu suvozaca-prezentera).
Prvi utisak je "drugacije". Ukupan dozivljaj auta, detalji, izgled, proporcije, sve je to Dacia, provaljuje se na prvi pogled, ali jedna sasvim nova Dacia. Kao i njeni rodjaci, nije lepa, ali je vrlo simpaticna i coveku prirasta za srce sto je duze gleda.
Trudim se da budem sto sazetiji.
Prvo, mislim da je Peja u pravu kada kaze da je Lodgy mnogo vise Renault nego njegovi rodjaci. Ko je provozao novog Megana (ne Generation), znace o cemu pricam. Ukupan dozivljaj vozackog mesta, trougla volan-pedale-menjac, pogleda iz auta, osecaja krajnjih tacaka, osecaja na putu, zvuka motora, zvuka zatvaranja vrata, sitnih fora poput migavaca koji na dodir mignu triput i ogranicavaca brzina koji se privremeno gasi kick down-om, pa se sam ponovo pali kad padnete ispod definisane brzine...
...vrata upustena u karoseriju, dodatni kederi, amortizer haube, nova instrument tabla, plastika na oblogama vrata koja je, kunem se, i kvalitetom i teksturom ista kao na instrument tabli novog Yarisa koji sam detaljno njusio na poslednjem SAT-ovom Supertest danu, tapacirung sedista, zvuk ventilacije, osecaj tastera...
Ovaj auto je finiji. Mozda iz prostog razloga sto su Renoovi donori za Lodgyja generacijski noviji od Loganovih, pa se to i oseti.
Da ne nabrajam previse. Mislim da je Lodgy jasan znak da ce Dacia i dalje praviti automobile koji ce svojim vlasnicima mamiti veeeeliki kez kada uporede cifru koju su platili sa onim sto su dobili.
Isto tako mislim da je cena sasvim adekvatna za pocetak i da ce svakako ici malo dole kako vreme bude odmicalo, iako dosadasnje iskustvo sa cenom Dustera to ne pokazuje.
Takodje mislim da je 1.6 motor jedva dovoljan, ali ipak dovoljan da tera Lodgy-ja. Nas je bilo petoro u njemu i imao sam par brzih polazaka iz mesta, par ubrzanja i mogu da kazem da natovaren, taj motor moze da posluzi svrsi, ali kazaljka obrtomera ni u kom slucaju prilikom ubrzanja ne sme da padne ispod 2800 o/min jer je odziv motora ispod toga neocekivano i frustrijajuce slab.
A opet, cinjenica da je doticni auto imao samo 140 predjenih kilometara nije sasvim beznacajna.
Potrosnja je u drugom planu jer je ovaj auto savrsena alternativa bilo kakvom autobuskom prevozu na duze ture u pogledu kolicine prtljaga koju moze da ponese, a i sanke dolaze serijski.
A tek sesto i sedmo sediste...
Mislim da mu je ciljna grupa vrlo specificna i da ce ga putnicki Dokker doooosta ostetiti, ali ovakav kakav je, mislim da je dobro sklopljen, mislim da se isplati i mislim da njime Dacija pokazuje da nece ici stopama Skode u poboljsavanju, ali i poskupljivanju automobila jer je Lodgyjev odnos ulozeno-dobijen isti kao za bilo koju drugu Daciju.
:respect: za trud ! Volim ovako licna razmisljanja,komentare i ocene.Posteno pa ko voli .....
pozzzz :jea:
I mali dodatak kada je cena u pitanju.
Ako Lodgy ovakav i ovoliki kosta 9.600 eur u Base varijanti, to meni jasno govori da ce Towny kad se jednom pojavi opusteno moci da kosta oko ili ispod 5.500 eur za Base, a da ce Logan i Sandero zadrzati cene sasvim priblizne sadasnjim, a to je Ambiance Plus do 8.000 eur.
Novembra 2009. godine ja sam Ambiance plus platio 8.000 eur + 310 eur metalik boja, od decembra je pocela akcija za 7.777 eur, sada je Ambiance Plus sa 1.2 motorom 7.299 eur.
Zanimljivo, ja sam u decembru 2008 platio sandera 8700 eura, da bi u martu za sajam cena bila 7777 eura :fiju:
Ali koliko ljudi u 2013-oj uzima base model? I šta je base model kod drugih proizvodjaca? Klima uredjaj, muzika, putni racunar, prednji air bag-ovi, to je uglavnom u osnovnom paketu sve više proizvodjaca, jer nemaju kupce za manje od toga...
13600 nije malo, jer hyndai ix20 u osnovnoj varijanti (gde ima klimu itd) je 12990, skoda yeti 12,691-15,246, skoda roomster 12,838, ford c-max je 15.000, renault scienic isto tako itd itd. (naveo sam samo neke veće aktuelne porodične automobile koji su mi u trenutku pali na pamet)
Hm, možda to 6-o i 7-o sedište pravi toliku razliku? Mada i tu je Chevrolet Orlando LS+ za 14999€.
inače kandidat je za 2013-u:
http://www.caroftheyear.org/candidates/Dacia/Lodgy/2013_4/coty
Od nabrojanih samo Orlando predstavlja konkurenciju Lodgy-ju, ostali ne, Scenic samo u Grand verziji, sa sedam sedista.
Upravo je postojanje Base varijante ono sto Daciju izdvaja od ostalih; mogucnost da kupis samo ono sto ti je potrebno i dovoljno.
Uz to ide i cetvorocifrena cena, kojoj niko od konkurencije ne moze da parira.
Ja sam jedan od (potencijalnih) kupaca Base varijante bilo kog Dacijinog modela. Tek tada, po meni, filozofija Dacije dolazi do punog izrazaja; kupiti auto, bez icega suvisnog i platiti ga adekvatno (malo).
Isto tako mislim da nema puno smisla davati 15.000 evra za Laureate Plus dCi ili tako nesto jer sto je cena visa, izbor je veci i tu Dacija po meni gubi trku, prvenstveno od Skode, pa onda i od jos ponekog proizvodjaca.
Mozda Dacija vise nije toliko povoljna za kupovinu u odnosu na konkurentske modele. Ali kad je cena odrzavanja u pitanju, mnoooogooo je isplativija i jeftinija od svih gore spomenutih modela.
...i sve bi to bilo mnogo lepo samo kada bi dozvoljavali doplatu klime u baznim varijantama svojih modela-to devojci sreću kvari...a ovako te odvlače od istih. :badmood:
To bih ukratko dodao na LeNgendin elaborat,ostalo je uglavnom obuhvatio.
Video sam jednog crnog Lodgy-ja jutros u ulici Maksima Gorkog i učinio mi se prevelik. :ne:
Ja spadam u grupu vozača koji nisu zainteresovani za ovako vozilo.
slicno razmisljam. to ima smisla ako je porodica veca od 5 clanova a kupis ga sa 7 sedista. ali i tada ostaje premalo mesta za stvari za naprimer neki duzi put ili odmor. a porodice do 5 clanova, a to je najcesci slucaj u nasoj srbiji, staju i u logana, i u sandera a i prtljaga moze da stane skoro neograniceno (u slucajevima godisnjih odmora sa sandera samo skinuti poklopac gepeka i ostaviti ga kod kuce).
Da se nadovezem. Lodgy ce biti zanimljiv malim firmama koje su u potrebi da prevezu sest -sedam radnika na odredjenu lokaciju.
Ja sam danas gledao u salonu na Dorcolu onaj i mogu vam reci da sam bas bio odusevljen! Mislim da ce i cene biti ispred konkurencije! Steta sto se ne proizvodi u rumuniji jer bi bio jos jeftiniji.
Jeftiniji?Rumun je plaćen 5 evra,Marokanac 3 evra na sat,u Dačijinim fabrikama.A u Francuskoj 30 evra,u Renou,pre nego što popije otkaz.
Nista novo receno :
http://autoklub.jutarnji.hr/test-dacia-lodgy-1-5-dci-laur-ate-/1058070/
Dobio sam juče koverat od Dačije sa reklamnim pamfletima Lodgy-ja i onim 100EUR bonusima za uvaljivanje nove Dačije trećem licu. :laugh1: , kao i poziv na "otvorena vrata" (test vožnju i pregled auta) od 6. do 13. oktobra. Nemam kad da odem, nažalost.
Ovo politika cena me podseća na 2009 kada sam kupio na sajmu SANDERA. Isto je bilo tri paketa opreme, ali si klimu mogao da dobiješ samo u LAUREATE paketu. Mogao si i sa AMBIANCE ali uz doplatu pa ti izađe i skuplje.
Ja sam SANDERA Laureate platio 9000e, sada se može kupiti u STORY paketu mnogo povoljnije, sa boljim motorom.
Jasno je da će tek za 2-3 godine biti povoljno kupovati LODGY, jer će tada, kao što sad rade sa SANDEROM, biti raznih akcija i popusta i povoljnijih paketa opreme.
Proslog vikenda sam seo u Lodgy-ja. Nisam imao priliku voziti. Ogroman je, prostran... Napred je vesanje isto kao i kod Logan/Sandero.
Totalno drugi osecaj. Palstikariju mogu staviti u nivo one kod Fluence. Potvrdjuje moju raniju konstataciju da Lodgy nije Dacia vec Renault.
Cpecijalno za drugare sa foruma,Auto-moto fest Nis 21.10.2012.
Danas sam se druzio sa jednim Lodgyjem.
Mogu reci samo da je mnogo lepsi uzivo nego na slikama.
Jos jedna stvar, ogroman je.
(Grand Scenice)
Evo jos malo slika za ljubitelje.
Auto mi se svidja ali sa cenama nisu normalni.
Oni mora da su u 2005-toj, kao u Dan mrmota :ces:
Ocajni rezultati crash testa http://euroncap.com/results/dacia/lodgy/486.aspx samo tri zvezdice. Pogotovo u odnosu na druge testirane modele (500 L), svi su dobili 5 zvezdica http://euroncap.com/latest.aspx
CitatU frontalnom sudaru, A stub teško deformisan na vrhu vetrobranskog stakla i krov je savijen ispred B-stuba. Ploča zadnje putničke kabine i tunel su potpuno odvojene, rascep se proteže do vozačevih nogu. Tunela između prednjih sedišta je deformisan. Automobil je bio kažnjen za nestabilnost u putničkoj kabini u testu. Očitavanja na lutkama pokazuju graničnu zaštitu grudnog koša, a strukture u armaturi predstavljaju rizik od povrede kolena i butne kost kod vozača i suvozača. Zaštita vozačevih nogu i gležnjeva je ocenjena kao marginalna, zbog deformacije i pucanja poda kod nogu. U bočnom sudaru, zaštita glave, trbuha i karlice je dobra a grudi odgovarajuća. U ozbiljnijem testu udara stuba, očitavanja na lutkama pokazuju slabu zaštitu grudnog koša. Sedište i naslon za glavu pružaju lošu zaštitu od trzajnih povreda u slučaju udarca od pozadi.
Da li neko zna zašto je ovaj kreš test ovako loš, i zbog čega ne rade nešto u tom smislu da auto bude bolje ocenjen i samim tim i sigurniji? :ces:
to znaci da od unapredjenja :pop: .........................nema nista
Citat: ivan-bgd poslato 29.11.2012. - 13:27
Da li neko zna zašto je ovaj kreš test ovako loš, i zbog čega ne rade nešto u tom smislu da auto bude bolje ocenjen i samim tim i sigurniji? :ces:
Zato sto to zahteva razvoj potpuno nove platforme i gomilu sigurnosne opreme, a to kosta.....Svi "novi" modeli su zasnovani na poznatoj staroj platformi Logana, zato je i rezultat crash testa ovakav.
Ovo im nije trebalo, najgori su od sve dece.
Cena na uštrb kvaliteta i sigurnosti... :ces: :banghead:
Mnogo više vozača i putnika u Dačijama će stradati od pušenja ili trans-masti u hrani,nego od 3 zvezdice.
Kao i do sada od Dačije dobijamo ono što plaćamo,kome je malo zvezdica eto mu Lagune ili Megana.Niko ništa ne skriva,poštena igra.Znaju oni (u Renou) šta ciljna grupa voli:jeftino,veliko,sa klimom i velikim ekranom pored volana.
Takođe znaju da je za dobru prodaju u ovoj klasi važnije biti 1000 evra jeftiniji od konkurencije nego osvojiti 4 zvezdice.
Nisam razočaran,ne odustajem od nove Dačije u budućnosti.
Sve je tako :too:
Ajmo, narode, citajte sitna slovca, ovaj je bez ESP-a, fali mu gomila nalepnica, nisu mu priznali limiter brzine jer nije u serijskoj opremi, itd...
Frontalni udar vrlo solidan, bocni udar odlican, pogotovo za decu, udar otpozadi diskutabilan. Prednji branik za pesake odlican, hauba losa.
Glava se zeleni gde god da pogledas.
Ne bih se ja drzao samo za broj zvezdica, setite se Dustera i njegove tri zvezdice, a u stvari mu isto fale nalepnice i ESP.
Pogledajte snimak testa. Glave stabilne na jastucima, pod nije mrdnuo, vrata nisu mrdnula, A stub se zguzvao, soferka ostala cela. Deca ni blizu tapacirunga i sedista.
Lodgy-ju je visina jedan od vaznih pluseva za bezbednost, kao i vrlo izdasan prostor iznad glava, pogotovo vozaca i suvozaca.
Ja ovaj crash-test ne bih kritikovao ni trenutka.
Lodgy osvojio tri NCAP zvezdice
Evropska nezavisna organizacija EuroNCAP objavila je ovih dana rezultate sigurnosnih testova za 15 novih modela. Svi testirani automobili nagrađeni su sa maksimalnih 5 zvezdica, osim modela Dacia Lodgy, koji je osvojio samo tri zvezdice.
U obrazloženju ovakve ocene EuroNCAP je pre svega kritikovao odluku Renault grupe da u Lodgy-jevu standardnu ponudu ne uključi sistem elektronske kontrole stabilnosti (ESC).
Zbog toga je Dacijin mini-van u kategoriji sigurnosnih sistema dobio svega 29 odsto bodova, dok ni jedan od preostalih 14 kandidata u ovoj oblasti nije imao ispod 71 procenta.
Na lošu ocenu na NCAP-ovom testu uticao je i rezultat ispitivanja u oblasti zaštite odraslih putnika, ali i pešaka, gde je Lodgy takođe prošao znatno lošije od ostalih tetsitanih modela.
"Razočarani smo rezultatiima koje je na našim testovima postigao Lodgy", izjavio je Michiel van Ratingen, generalni sekretar organizacije EuroNCAP.
"Mi znamo da je ovde reč o niskobudžetnom modelu i da kupci treba da prihvate kompromis kada su u pitanju komfor ili performanse automobila. Ipak, u EuroNCAP-u verujemo da bezbednosti putnika ne sme da bude predmet kompromisa, bez obzira na nisku cenu vozila", objasnio je Van Ratingen.
http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2012&mm=12&nav_id=665471
Citat: saša61beograd poslato 29.11.2012. - 15:22
Mnogo više vozača i putnika u Dačijama će stradati od pušenja ili trans-masti u hrani,nego od 3 zvezdice.
Kao i do sada od Dačije dobijamo ono što plaćamo,kome je malo zvezdica eto mu Lagune ili Megana.Niko ništa ne skriva,poštena igra.Znaju oni (u Renou) šta ciljna grupa voli:jeftino,veliko,sa klimom i velikim ekranom pored volana.
Takođe znaju da je za dobru prodaju u ovoj klasi važnije biti 1000 evra jeftiniji od konkurencije nego osvojiti 4 zvezdice.
Nisam razočaran,ne odustajem od nove Dačije u budućnosti.
100% se slazem sa tobom.
Danas ispred VMA...
Kolega...jel si provozao krug... :too:
Da li je neko probao 1.2 TCe?
Citat: Jovunalola link= :trofej:topic=3558.msg93273#msg93273 date=1336556676
Ovo je moj sledeći auto. :) I to sa sedam sedišta!
Slucajno sam video ovo. :respect:
Prednosti su : veliki prtljaznik, treci red sedista, pri blagom pomeranju polugice pokazivaca pravca migavac odradi par taktova, integrisan radio, dobra zvucna izolacija, odlican audio sistem (Ambiance oprema, zvucnici su veliki, i u prednjim i u zadnjim vratima), podizaci u vratima...
Mane - pojasevi bi trebalo da mogu da se podese po visini bez obzira na nivo opremljenosti, tapacirunzi lose iskrojeni u predelu svih vrata (dole, kod kedera) , vizuelno mali tockovi u odnosu na veličinu automobila, pocetni trag korozije na 3.5, god. starom primerku.
Sve sto je specificno za sam primerak koji vozim pisacu u odgovarajućoj temi. :wave:
Jeste li videli što je Lodgy dobio novi turbo benzinski motor 1.3 Tce četvorocilindraš 130 KS 240 Nm na 1600 rpm aaa... E to je makina ! Konkurente ostavlja u prašini. Krivine savlađuje bez i malo respekta za iste. Ako želite doživljaj divlje snage dovoljan je samo blagi pritisak na papučicu gasa ..... Ni Piroški ga ne bi bolje opisao.
Da, 15.450e, preskupo u odnosu na novi duster u kome za taj iznos dobijes automatsku klimu, lodgy je nema u ponudi uopste. Duster ima i bolju zvucnu izolaciju i ko zna sta jos, model je 2018 za razliku od lodgy-ja koji je i dalje iz 2012-te.
To su dve različite klase i filozofije. Lodgy je MPV a Duster SUV. U Logiju možeš igrati fudbal a Duster je u putničkom prostoru kao i Logan. Ima zadnje doboš kočnice ?!? Lodgy je superjeftini Espace (prostraniji od novog Espacea). Dinosaurus koga nije zahvatio downsizing. Videćemo koliko će izdržati dok ga ne zamene nekom igračkom. Da je malo lepši i malo kvalitetniji, koštao bi 10k eura više kako to inače biva. Cene su takve i tu nema mnogo filozofije već samo izbor onoga što ti treba uz bolne kompromise.
Lodgy je super jeftini Grand Scenic.
Sa cijenom od oko 15.000 eura za 1,5 dci nije baš super-jeftin...
Mislim da je ranije Lodgy bio prilično jeftiniji, nego u posljednjih godinu-dvije.
Lodgy je u dizel varijanti uvek bio za preko 2 k eura više od benzinca. Dizel nikada nisam ni razmatrao za kupovinu. I sada dizel obilazim u širokom luku kada gledam cene novih automobila. Čuo sam da je sa pojavom ovih DPF filtera koji traže regeneraciju opšti trend u evropi da se kupuju benzinci. Škoda ima veoma duge rokove isporuke jer ne mogu da dobave toliko benzinskih motora TSI VW kolika je potražnja. U benzinskoj varijanti je Lodgy bio sasvim ok i sa prvobitnim 1.2 Tce i kasnije sa 1.6 Sce benzincima i sada sa 1.3 Tce koji je dosta jak motor i za taj auto ne treba jači. Moja filizofija vrednovanja automobila se možda razlikuje od većine. Sa ovim downsizing-om osnovna funkcija automobila se dovodi u pitanje a to je prevoz ljudi i tereta. Za mene automobil vredi onoliko koliko ti pruža putničkog i prtljažnog prostora (glavni kriterijum), dok naravno i kvalitet motora, karoserije, izolacije i završne obrade jesu važni kriterijumi i dalje. Kada vidim da je moj stari Logan ph1 na zadnjoj klupi efektivno širi za celih 8cm o Škode Octavie i drugih vozila istog brenda, pa kada vidim kako je novi Renault Espace spuštenog krova da opušteno lupaš glavom gore na zadnjoj klupi, pa Citroen C5 Aircros na zadnjoj klupi takođe loš po visini, pa C4 Spacetourer dobar po visini ali sa neudobnom modularnim sedištima na zadnjoj klupi da ti dupe otpadne od nekog gvožđa i plastike između tih zasebnih sedišta a koštaju ko đavo, onda se stvarno nameće zaključak da je Lodgy verovatno povoljan sa cenom.
Danas i većina benzinaca ima DPF filter, počevši od Dačija.
Naravno. Benzinci imaju sličan filter koji se drugačije zove. Kod benzinskog filtera nema neke posebne regeneracije i svih problema sa tim u vezi zato što je benzin čistije gorivo i regeneracija se dešava bez posebnih peripetija za vozača. DPF je uništio dizele u pogledu gradske vožnje. Sada svaki kupac mora dobro da razmisli da li će kupiti benzinca ili dizela. Opšti stav u svetu je da ako voziš prevashodno u gradu kupuješ benzinca, a ako voziš često i na otvorenom možeš kupiti dizela. Regeneracija se radi na otvorenom putu mislim na preko 2000 rpm određeno vreme. Ovi što voze dizele više u gradu ne retko svoje automobile "izvode u šetnju" i besciljno voze na otvorenom da bi odradili regeneraciju. Zato me novi dizel motori apsolutno ne zanimaju u životu i kada gledam cene gledam samo benzinske verzije. Kada kažem motor, mislim benzinac. Na dizel orem ....
Kod novih dizela vozač pojma nema kada je pokrenuta regeneracija DPF-a. Nema nikakve potrebe za isterivanjem na otvoren put.
Može da se primeti ako non-stop buljiš i pratiš trenutnu potrošnju (kao Keka i ja :lau: )
Voziš, ne menjaš gas, a on odjednom digne potrošnju litar ili malo jače
Baš tako.
I sve tako dok ti se filter ne zaprlja da se ne može regenerisati pa ideš kod majstora da ga čisti ručno i to sve platiš i baš te briga.
Nije to bas tako.
Regeneracija dpf radi dok radi, nebitno je dal je gradska ili otvorena voznja.
Jednog dana ce svakako zacepiti, onda 50e i teraj dalje.
Naravno ako je moguce.
Ovde smo se malo udaljili od teme. U svakom slučaju ne bih dao 2 k eura više za dizel u startu. Meni su benzinski motori sasvim u redu za manje para a s obzirom na moj način vožnje. Kada gledam cene za Lodgy, gledam benzinsku (jeftiniju) varijantu i meni je to OK. Dizeli su imali jači tork oduvek, ali ovaj novi 1.3 turbo benzinac takođe ima jak tork na manjim obrtajima i to je super motor za te pare.
Vidi, da se razumemo, i ja sam neko ko gleda benzince mada uvek naginjem i ka plinu (prelazim preko 20000km godišnje). I sada kada kažeš kod Lodgy-ja da je jedan novi i moderni benzinac od 130 ks jeftiniji od jako dobrog dizela 1350 eura to je možda i dovoljna razlika. Ali šta ako si kupac Dustera pa je razlika između ista dva motora 700 eura? To po meni nije dovoljna razlika u ceni. Kod Renoa slično. Još malo jači benzinac od 140 ks kod Kađara jeftiniji od dizela 1700 eura!!! Po meni naravno benzinac. Ali kod megana ista dva motora razlika 500 eura!!! Pa naravno dizel. Čudne neke cenovne politike.
Citat: LoganBoy poslato 18.09.2019. - 18:50
I sve tako dok ti se filter ne zaprlja da se ne može regenerisati pa ideš kod majstora da ga čisti ručno i to sve platiš i baš te briga.
Nema tu prostora za brigu. Moj je blizu 290.000km i još uvek se nije zaprljao.
Uz propisno održavanje i normalnu eksploataciju sve te novotarije dugo i lepo služe, pored dpf-a, turbine, plivajućeg zamajca, automatskih menjača i ostalih baba roga, sve ostalo su paranoje, predrasude, kompleksi, neznanje...
Kao ono- kuvam na plin, grejem se na naftu a vozim na benzin.
Mda...
Ne ne .. Orem na dizel , kuvam na plin a vozim na benzin. A pošto kreću modeli na struju može i kuvam na struju .... orem na plin a vozim na dizel .. :lau: :Smiley: Znači ipak je sve to neka karma sa tim motorima. Šta je dobro zavisi od mentalnog stava vozača. Ne treba se ložiti na cene. Treba imati osećaj za filing kod svake vrste tehnologije.
Citat: LoganBoy poslato 19.09.2019. - 22:52
... Šta je dobro zavisi od mentalnog stava vozača...
Upravo.
FOTO TEST: Dacia Lodgy 1.3 Tce Techroad
https://www.jutarnji.hr/autoklub/testovi/foto-test-dacia-lodgy-13-tce-techroad-prostran-i-usminkan-te-sa-snaznim-benzinskim-motorom/9434582/?fbclid=IwAR1guYcEgSiBtL_692e8QBl6kQbfwDI0sEB8GOoCBg15GCvvCVWbhLm5538 (https://www.jutarnji.hr/autoklub/testovi/foto-test-dacia-lodgy-13-tce-techroad-prostran-i-usminkan-te-sa-snaznim-benzinskim-motorom/9434582/?fbclid=IwAR1guYcEgSiBtL_692e8QBl6kQbfwDI0sEB8GOoCBg15GCvvCVWbhLm5538)