Družim se sa Dačijom više od deset godina

prethodna tema - sledeća tema

MitarMrgulic

Sasa druze, ne znam jesam li te pitao, koliko ima predjenih na satu?

Raja

Gotovo identična situacija je i kod mene, 2005 godište, 150000km na satu, malo rđe, lak pomalo gubi sjaj, ulje ne troši, ide kao i prvog dana. Nikakvih zahvata na motoru
osim redovnog održavanja. Od sitnih kvarova: zamenjen step moror, palica za duga-kratka svetla, senzor radilice, leva manžetna(bespotrebno al' ajde), automat rikverc svetla, plinske dizne (nakon 80 i kusur hiljada km), imao sam problema nakon ugradnje plina sa vazdušnim čepom u sistemu za hlađenje i nakon mnogo brige i zezancije i to
je rešeno. Auto utegnut, ne drnda, ne lupaju amortizeri. Trebalo bi uskoro da se uradi xy mali servis i eventualno stave nove disk pločice. Mali servis radim jednom godišnje,
u proleće, bez obzira na pređenu kilometražu (da li je 8 ili 15000km). Vrlo sam zadovoljan vozilom, znam da ima i bolje, i mnogo bolje ali ni Dacia nije loša. Neda se!

Bata83

Kupio sam logana u dosta zapustenom stanju ali je i cena bila takva, sredio sam manje vise sve i sto je naj vaznije jako sam zadovoljan autom iako sam u pocetku imao jako lose misljenje ali nekako priraste coveku za srce pa ne primecuje mane, Na satu ima skoro 190 000km i motoric radi kao sat. Ulozio sam dosta ali kao sto rekoh nije bilo jeftinije od nje tada. Limarija sa bubuljicama kao sto dolikuje tinejdzeru (2004godiste) i naravno ljusti se lak.

saša61beograd

Citat: MitarMrgulic poslato 03.03.2019. - 20:57
Sasa druze, ne znam jesam li te pitao, koliko ima predjenih na satu?
142.300 km.Tek razrađen,na oko 15% karijere.Mehanika nije problem.Motor će verovatno nadživeti i mene i karoseriju.

LoganBoy

Kupio sam novog Logana 1.4 MPI krajem 2006. godine u minimalnoj opremi ali sa metalik bojom. Kaparisao sam na sajmu i to bez bilo kakvog ulaska u vozilo radi razgledanja. Imao sam samo toliko para da kupim taj auto a Ladu i Zastavu nisam hteo. Negde u garantnom roku ovlašćeni servis mi je uradio zaštitu od korozije besplatno. Bio je sitan kvar sa ventilatorima u kabini koji je otklonjen u garantnom roku. Osim redovnog održavanja zamenio sam obe poluosovine, veliki servis, gumica usisa vazduha, termostat, senzor temperature i uz servis gumice balans štangle i po nešto oko spona. Prešao sam 112.000 km. Najveća brzina koju sam postigao je 165 km/h. Nikada me nije ostavio na putu, niti je bio takav kvar da nije mogao da se vozi. Dobro se pokazao čak i na vikendaškim putevima po Fruškoj gori. Nema opreme pa nije bilo puno ni kvarova tj. ulaganja. Hoću da kupim novi auto, ali mi se ovaj ne prodaje. Kuvam se leti, bildujem na volanu kada parkiram, ali mi se ne prodaje.

MitarMrgulic

Druze Loganboy,

Svaka čast, auto dobro sluša, to su uglavnom iskustva većine ljudi sa Daciom, tamo negdje iz 2005.-2006.

Sjećaš li se možda, koliko je koštao tvoj Logan, tada 2006?

LoganBoy

Mislim da je taj BASE model koštao 7000 EUR, ali sa metalik bojom oko 300 EUR više. Sećam se da sam za metalik boju zvao da tražim pozajmicu. To je bila BLUE MINERAL tada nova boja zbog koje sam morao da čekam mesec dana.

MitarMrgulic

Po tvom mišljenju druže, je li se isplatila metalik boja i doplata, u odnosu na obične, tj. kakvo je stanje sa limarijom?

LoganBoy

Boja je savim u redu. Imam nekoliko tačkica rđe na jednom blatobranu i mislim na vratima. Očešao sam blatobran u podzemnoj garaži davno pa su mi to majstori radili i mislim da je to na blatobranu zbog toga tj. zbog slabijeg farbanja. Interesantno je da kod čukanja vratima na parkinzima uvek tuđa boja ostaje na mojim vratima. Tako znam da se moja boja ne guli jer tuđu boju dobijam. Boja mi se i danas sviđa. Opet bih je uzeo ali nema u ponudi. Nemam garažu i uvek sam na otvorenom, ali boja nije matirala. Naravno, svaka tamnija boja više pokazuje prljavštinu pa tako i ova iako nije mnogo tamna. To se rešava pranjem kao što znamo. Boja nije tanka a to znam jer me je neko pošteno zagrebao oštrim metalom na prednjem blatobranu. Vidim da je stisnuo krvnički ali nije došao do pleha već samo do bele osnovne boje. Na tom mestu nema rđe a godine su prošle. Zadovoljan sam sa metalik bojom i limarijom. Da sam imao garažu, bilo bi mnogo bolje ali ......

kovdejan

#24
Kupio sam Logana 1.4 MPI u novembru 2006. godine za okruglo 7800e, bela boja, bez klime. Do sada je presao oko 220000 km bez vecih kvarova. Jednom me je ostavio na putu kad je crkao alternator pre dve godine, tacnije regler. Regler je zamenjen, alternator repariran, eno ga i dalje radi.

Na 16000 km je ugradjen plin, i to je jedino sto mi je zadavalo probleme na autu i sto mi je oduzimalo dragoceno vreme. Vremenom je od originalnog Landirenzo uredjaja ostao samo cevni razvod od rezervoara do dizni. :hihi1: Sad je u autu poljski Stag i radi vec skoro dve godine bez ikakvih problema. Bez obzira na sva sporadicna nerviranja, voznja na plin je donela znatne ustede i veliki broj predjenih kilometara, tako da kad se sve sabere i oduzme, veliko mu hvala.

Bilo je malo trulezi oko cepa rezervoara, pa mi je to drugar sanirao zavarivanjem novog parceta lima pre nekoliko godina. Sada tu opet ima tragova korozije, ali nije strasno, nema tragova da je ista trulo. Dva puta je cukan na parkingu i to oba puta u zadnji desni rub, koji je sada najkriticnije mesto za koroziju. Donekle to resavam redovnim zafarbavanjem istog na najmanju ogrebotinu. :) Doduse, auto sam tackao farbom na vrh cackalice tokom svih ovih godina kad god sam posle pranja video neko ostecenje od kamencica. :) Ne primeti se skoro nikako ali zato vredi jer jos uvek nema ozbiljnijih tragova korozije. Ista se najvise primeti na limu ispod dihtunga haube, a pomalo slini i na prednjim vratima na dodiru sa prekidacem za svetlo kabine. Sve u svemu nista strasno. Kada je drugi put stradao rub (februar 2018.) , stradala su i zadnja desna vrata pa su ista zamenjena. Ovim putem se zahvaljujem svom dobrom komsiji koji je bio posten pa prijavio da me je on zakacio, da je bio neko drugi verovatno bih popravku placao iz svog dzepa. :)

Do sada sam dva puta menjao akumulator, oba puta uzeo Vartu. Drugi zamenski akumulator je jos uvek u garanciji. Zamenjeni su prednji amortizeri prosle godine. Krajeve spona sam menjao nekoliko puta. Na oko 190000 km menjan je set kvacila. Zadnja vrata i gepek su imali problema sa zakljucavanjem ali je sve reseno odmascivanjem elektropokretaca i njihovim podmazivanjem sa VD40. Dva puta je menjan termostat. Ekspanziona posuda za rashladnu tecnost se jednom prilikom raspala, tacnije membrana unutar nje, pa se zapusio mali hladnjak od tog djubreta koje je nastalo pa je i on zamenjen. Takodje mi je jednom otisao dihtung na nekoj racvi za rashladnu tecnost sto izlazi iz motora. Jedanput su menjane manzetne na homokinetickim zglobovima. Menjan je i dihtung na izlazu polusovine iz menjaca. Dva puta je menjan donji nosac motora. Zimus sam promenio prednji lonac, ostali delovi auspuha su i dalje u perfektnom stanju prema recima majstora. Takodje zimus je zamenjena i sofersajbna posle bliskog susreta sa kamenom sa puta. Ovo je sve sto se tice vanrednih "kvarova" koje sam imao i otklonio.

Trenutno se cuje poluosovina, ali mi tri majstora kazu da je sve utegnuto i da zemenim kad postane izrazenije, mada me taj zvuk uzasno nervira kad se zacuje. Tako traje vec skoro dve godine. Treba jos da se ocisti step motor jer se periodicno desava da se motor gasi u leru, pa prestane samo od sebe i radi nekoliko hiljada kilometara pa opet zeza i tako u krug. Obicno se stanje popravi kad provozam stotinjak kilometara na benzin. Takodje, curi mi rashladna tecnost na kucistu termostata i to planiram da promenim ovih dana, deformisali su se zlj*bovi izmedju dva dela kucista, na mestu gde ide dihtung.

Sa autom stvarno prezadovoljan, podario mi je mnogo bezbriznih kilometara. Jeftin za odrzavanje i pouzdan Enterijer je i dalje skoro pa nov. E da, jesenas sam promenio i rucicu menjaca. Izrazito pozitivna iskustva su znacajno uticala na izbor da i novi auto koji sam uzeo bude Dacia. :)

Izvinjavam se sto je tekst malo nabacan, pisem sa mobilnog pa mi je malo teze da zadrzim fokus. Iz sopstvenog iskustva ne bih imao problem da bilo kome predlozim da kupi Daciu. Vrlo pouzdan i udoban auto. I dalje se smejem genijalcima koji ostavljaju komentare na kojekakvim sajtovima da je Dacia krs i da unutra sve krcka i skripi. Nakon 220000 km ni dalje nema ni jedan zvuk skripanja enterijera ili bilo kakvog pucketanja, sve je utegnuto kao prvog dana. Dakle, plastika je  vrlo kvalitetna, a da li je na oko i ruku prijatna neka svako zakljuci sam za sebe. Ja se nisam mazio sa njom za sve ovo vreme, pa cu ostati neutralan po tom pitanju. :)

P.S.
Zaboravih da napisem i da je na naslonu vozacevog sedista pukla neka zica te da je ista iscepala ispunu. Sve sam sredio bio za trideset evra prosle godine.

kiconix


Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

boban66

30.12.2005. Registrovan prvi put moj Logan MPI 1,4 Ambiance. Metalik Toreador red 1 farba.Bez klime, jedino dodatno je branici u boji auta i metalik boja, ostalo ko kod bazične serije.Jedini moj zez je bio što nisam uzeo s klimom. Kada je napolju preko 20C Već je toplo unutra  ali zato zimi greje za medalju.Pravljena za Karpate :). Prešao sam s njom oko 90.0000 km i za sad samo zamenjen senzor radilice ( to verglanje par dana me izluđivalo, čas pali, čas ne) Korozija mi se pojavila na rubu desnog zadnjeg točka , sanirano i jednom me čuknuli na znak stop od pozadi i blago ugnuli gredu gepeka , popravljeno. Redovno servisiran, garažiran. Od prošle godine male servise radim sam u garaži. Za veliki ipak idem majstoru.
Crko mi jedan akumulator na 5 km od kuće, stao da prođe voz i ko da mi neko ukrade akumulator.Trajao 6 g. Malo joj je lak na farbi osetljiv i lako ostaju recke ali sama farba je OK. Nemam nameru da je prodajem, ako dobijem na lotou kupujem drugu Daciu a ovu poklanjam rođacima. MOj drugar je kupio Daca sandera pre par meseci, baš videći kako sam ja prošao sa mojim autom.( servise radim u njegovoj garaži..ima kanal čovek  :) )
Ko sebe osudi, služi doživotnu robiju.

Sir Oliver

I drink to make other people more interesting.

gio

#29
Logan Ambiance prva reg. 8.10.2006.
Bordo metalik, bez klime. Koštao je u integri 8200. Sad je na km satu 194.000km. Od toga je nešto manje od 180.000km prešao gutajući lpg.
Ostavio me na ulici dva puta kad su crkli akumukatori. Prvi put rombat posle 5 godina i drugi put Varta 4 godine kasnije. To zapravo i nije do auta.
Imao sam sa njim i sudare, jednom je bio mesec dana u kompresoru (dok se završi sve sa mupom i zapisnicima prošlo dosta vremena ), jednom me neki idiot u tc ušće odvalio na parkingu, više puta sam ga ja čukao... Do pre neku godinu sam plaćao kasko i maximalno koristio dve prijave godišnje da lickam ogrebotine na vratima, moje nesmotrenosti po braniku, tuđu nepaznju itd. Jeftino vozilo, mala procenjena vrednost, bilo me briga za premiju koja je iznosila u 9. i 10. godini kaska 850dinara mesečno (ddor). 2017. su mi rekli da im se više ne isplati da moj auto kasko osiguraju u punom kasku nego mi ponudili neku "mini kasko". Okačio sam ih.
Prošle jeseni sam prvi put sam finansirao radove na limariji. Zadnji rubovi, jedna ogrebotina na prtljažniku koja se prošle godine "prosirila" i zardala i dno levih prednjih vrata.
Mnogo se vozi po gradu Beogradu, troši preko 11l/100km ali ide. U nedelju sam vozio 200 i kusur km po autoputu i rekoh Ajde da odradim jedan "italian tune-up". Vozio sam skoro ceo put na 4000-4200 obrtaja, po gps-u je to bilo  135-143 km/h. Po cajgeru do 145-150. Prazan auto, samo  ja u njemu.
Jesenas dobijem službeni fiat 500l, dizel 1.3mjet. Vozio sam ga i za privatne potrebe i po malo zanemario logana. Imao sam periode od po nedelju dve da ne upalim auto. Pogledam ga onako u prolazu, kad dođem kući. Tužno stoji na parkingu, pada lišće po njemu. Zbog problema sa parkiranjem u mom kraju, Fiat je uvek bio na propisanom mestu, Logan se sklanjao noću na neka poludivlja mesta pa onda preko dana čuvao za fiata obeleženo mesto. Jednom me mrzelo da ga prebacim i odnesose mi logana. 100eur me koštalo. U jednom trenutku dok sam se vozio taksijem na plac parking servisa, imao sam osećaj kao da idem po člana familije.
Mesec dana kasnije razduzim službeni auto, neka, dolazicu svojim kolima na posao. Ionako sa tim fiatom ne mogu vam grada na izlete pa "moram" da imam mog  logana i dalje u vlasništvu.
Razmišljao sam da kupim nesto novije, staro 4-5 godina. Neka škoda (ima prijatelj octaviju karavan 1.6tdi 105ks - mnogo lepa, mnogo dobro ide) recimo. Ali kad stavim na papir, za moju kilometrazu, godišnje mi se ništa sem plina ne isplati. Voleo bih neki jaci motor. Novih 0.9tce nema kod nas u loganu (sandero ne razmatram, treba mi ovih 500lit prtljažnika), na oglasima polovnih nema (bio jedan sa automatskim menjačem sa rent a car-a).
Kako izgleda, druzicemo se moj Logan i ja jos neko vreme.
Bilo bi mi zao da ga prodam nekome, to neću ni uraditi. Kad dođe vreme, daću ga nekom od prijatelja ili rodbine. Ako izdrži još 4-5 godina, voziće ga moj sin za početak vozačke karijere, ako bude hteo.
Isto su godište.

Sent from my SM-J415FN using Tapatalk