Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

S obzirom da je zazor bio manji od propisanog, pre će biti da su ga "provetravali" nego "gušili".
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Do sada se iskristalizovalo pravilo da takvi simptomi dolaze zbog ventila.
Zato stalno i spominjemo da se proveri zazor cak iako je relativno skoro vrseno stelovanje.

samsung

Uglavnom auto je 10ta godina a prvi put su stelovani ventili sad na 45.000km...ja sam vlasnik zadnjih 15-16meseci i definitivno auto tek sad radi kako treba. Pokusano je stelovanjem mape,podizanjem temperature prebacivanja na plin,ciscenjem step motora ali tek sad stelovanjem ventila se dobio stabilan rad na leru bez oscilacije obrtaja i gasenja.
pozdrav iz St.Pazove

Keka

Kod vozila sa pogonom na TNG, ventile treba stelovati na max. 30.000 km.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


astmario

Juce hteo da sipam plin, u rezervoaru bilo mozda nekih 2-3 litra, stalo tocenje posle 14, plin poceo da curi oko lule za prikljucak za punjenje, kaze pupmapdzija kao pun ili nesto ne valja. Tocio na mb gasu radnicka kao i do sada.
Popodne svratim na lukoil, rekoh da probam ponovo, trebalo mu je skoro minut za prvi litar i onda je tek krenuo normalnom brzinom da puni i dopunio preostalih 15 litara.
Da li s neke necistoce zaglavile plovak ili je mozda nesto drugo nemam pojma :-(
Inace zimus radjen redovan servis plina plus prebacen ulaz za punjenje sa lima pored rezervoara na branik.

Loganovac

Izgleda da je plovak malo bio zaribao, mada...  :ces:  :ne:

Međutim, ni pod kakvim uslovima plin ne sme da curi kao što je cureo, dakle braća su ti nešto sj*bala prilikom izmeštanja priključka za punjenje, neka to pregledaju o svom trošku.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

Da se osvrnem na PS-01 spominjan ovde.

Sa isparivača crevo ide u filter, iz filtera u "T" račvu koja na sebi ima neki senzor.
Sa "T" crevo nastavlja na rail, a tanko crevo ide u PS-01, gde je prikačeno i crevo sa usisne grane (MAP).
Na kolima ovaj bužir u kome su kablići izgleda kao još jedno vakuum crevo  :cul: ali na slici vidim da je u pitanju 'lektrika.

Konkretno, čemu ovo čudo služi i za šta su mu 4 žice?
Da li meri pritisak TNG i potpritisak usisa pa šalje odvojene podatke (što bi objasnilo zašto 4 žice) ili daje razliku pritiska kao podatak?
I za šta je davač (senzor) na samoj "T" račvi?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Loganovac

Možda sam trenutno neurozan, ali pitanje mi izgeda pomalo konfuzno... U svakom slučaju, pokušaću da objasnim onoliko koliko mislim da znam. Senzor pritiska se najčešće izvodi tako što se membranom odvoji prostor u kome merimo pritisak od prostora sa referentnim (najčešće atmosferskim) pritiskom, a na membranu postavi otpornički most, nešto kao merna ćelija. E sad, taj most se napaja stabilisanim naponom, standardno 5V, a diferencijalni signal mosta se uz pomoć malo elektronike pretvara u asimetrični analogni signal prema GND priključku, pa su umesto 4 žice za povezivanje senzora potrebne svega 3 žice: +5V, GND i signal. Koliko vidim, taj vaš PS-01 ima dva senzora u sebi i to MAP i senzor pritiska gasa. Za povezivanje jednog od njih koriste se pomenute tri žice, a za drugi je potrebna samo još jedna, jer se +5V i GND uzima sa prvog. Dakle, u onom konektoru trebalo bi da imaš +5V, GND i dva signala sa dva senzora. Signali su analogni i odgovaraju veličini pritiska ili podpritiska u zavisnosni od toga šta se meri (MAP meri podpritisak, a onaj drugi nadpritisak u odnosu na atmosferski pritisak). I da, senzor pritiska gasa na ovom mestu pretpostavljam da isključuje potrebu za senzorom pritiska u gasnom railu...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

#233
PS-01 je senzor pritiska gasa i senzor za MAP. Podatke salje odvojeno, sto se vidi u softveru za TNG (slika u prilogu, zaokruzeno).

Ono trece cudo na crevu za gas je senzor temperature gasa.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

Sve jasno.Hvala :dobro:

Senzor temperature je na račvi :doh: :c:
Razmatrao sam čemu bi služio podatak razlike pritisaka TNG-MAP. Obzirom da daje odvojeno podatke sve je objašnjeno.
Ipak, čudno rešenje je da puste jednu crnu i 3 bele žice sa senzora :huh:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Veterinar

Primetio sam u poslednje vreme da na 100km potrošimo oko 10% više plina. S obzirom da nisam promenio stil vožnje, pumpu, niti relacije, a ventili su štelovani, rešio sam da obratim pažnju na to malo više nakon odrađenog redovnog TNG servisa, na kome nisu uočene značajnije nepravilnosti. Slavko_bgd je posumnjao da plin gubim na nekom crevu, dotegnute su šelnice, ali je postrošnja ostala veća (provereno u jednom danu, prešli smo 400km). Sada se plin mogao i namirisati, što je potvrdilo Slavkove sumnje  :aplause: , pa sam nastavio da vozim na benzin i uputio se ka servisu "Abarth". Sistemu se posvetio Rastko (naš kolega - Hobbista), koji je našao oštećeno mesto na jednom crevu, a ja bih voleo još jednom da mu se i ovim putem zahvalim na izdvojenom vremenu i trudu, jer "našao oštećeno mesto" zvuči jako jednostavno.    :friends:

hobbista

 :ziveli: - pa i jeste bilo jednostavno :D
Ujedno sam rešio dilemu (hvala drugari  :ziveli: ) šta u stvari radi PS-01  :wink:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

mdbokic

Nakon samo 5000km upalio chek engine, počeo da trza na plinu!!! :bullshit:
Na benzin radi normalno,strašno!!!!!

jasho

Fabrički ugrađen auto gas?
Može da bude mnogo toga vezano za gas, od kvaliteta istog pa nadalje, ako je pod garancijom pravac servis!

mdbokic

Fabrički.. evo me u servisu....