Nova Dacia Duster II

prethodna tema - sledeća tema

LeNgenda

Pa, od 100ks do 160ks je prilicna razlika i neko je spreman to da plati 2200 evra.

Utoliko pre sto potrosnja bude vise-manje tu negde, svakako razlika bude nesrazmerna.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

kiconix

Ko kaze da je razlika u motoru od 2300e.
Proizvodjac stavlja cenu koju kalkulise sam.
Koja je razlika bila izmedju 1.4 i 1.6 pa je kostao par stotina evra vise.
Nase je da probamo, i ako nam se svidi platimo.
Kome se ne svidja, ima raznih opcija.

bocca

Stvarno nisam ozbiljan poznavalac ali kako sam ja razumeo da je to isti motor, razvijan sa Mercedesom, samo sa cilindrom manje. Možda grešim...

MitarMrgulic

Da li se varam, ili to prvi put u Dustera ide trocilindras :)
Ako je 1,0 Tce sa tri cilindra, a po zapremini mislim da jeste.

Definitivno je utrka u downsizingu prisutna :)

kiconix

Ako nisi primetio, motor u tvom Loganu je 1.0.

Aleks


LoganBoy

U Škodine modele i VW (čak i u SUV-ije) već oko 3 godine unazad se ugrađuje trocolindraš 1.0 TSI 115 KS 200 Nm. Uporno sam tražio po internetu a imam i drugara koji godinama vozi sa tim motorom i nigde još nisu prijavljeni problemi. Trocilindaš 1.0 sa puno obrtnog momenta i konjskih snaga postaje normala. Neki i dalje teraju stare benzince 1.6 sa manje ili više KS (Toyota, Hyndai) ali se već sada komentarišu kao pouzdana ali ipak zastarela tehnologija. Trocilindraš 1.0 turbo benzinac generalno će biti motor koji zadovoljava potrebe većine kupaca a sve preko toga za zahtevne vozače će da košta više po svim pitanjima (cena, registracija i održavanje).  Tako mi se dojmi ovih dana.

MitarMrgulic

Jeste, znam da je u mom Loganu, ali u Dusterima (koji su dosta širi i teži) se ne sjećam ovih manjih benzinaca ispod 1 l zapremine, ispravirte me ako griješim...  :ne:

kiconix

Probaj tce, posle raspravljamo o snazi.

bocca

Mislim da je Mitar sasvim razumno postavio pitanje i uz to i malu sumnju. Na forumu svi znamo snagu i moć 0.9 tce od 90ks. Ovaj ima i više konja i veći momenat. Ali Daster je veći, teži, skoro pa znatno veći koeficijent otpora vazduha. Sigurno da iole zahtevnijim vozačima neće biti dovoljno. Drugo, na nekim testovima na novom Kliu isti motor i isti menjač nisu se pokazali posebno štedljivim. A na Dasteru??? Ok, idu već 1.0 turbaci na vozila ovih gabarita ali svi imaju i više konja i veći momenat i najveći momenat na nižim obrtajima. Po meni, sumnja na ovaj motor u ovom autu opravdana a vreme će pokazati.

Aleks

Pričamo o motoru 1.0tce koji je zamena motoru 1.6 16v.
Citiram:
"Međutim, glavni dobitak se ogleda u tome što je svih 160 njutn metara dostupno već od 2.750 obrtaja, dok je za atmosferskih 156 Nm trebalo stistnuti papučicu gasa kao kod Korejaca, sve do 5.000 obrtaja, odnosno bezmalo do poda."

Vreme će pokazati...

kiconix

Mnogi su se zalili da tromost 1.6 16v.
Ovo je zamena za taj tromi motor, naravno da ne treba ocekivati cuda ali mislim da ce ga adekvatno zameniti.
Ipak treba sacekati priliku za probu, ja sam jaaaako sumnjao u 0.9 pa se na kraju odusevio.

samsung

pozdrav iz St.Pazove

szs

1.0 Tce sa 100ks i 160Nm a potrošnja 5.5
Na ravnom i sa 4x2 MOŽDA tu negde
Grad ima da ga "sahrani" sa potrošnjom


Mnogo zanimljivije što je 0.9 ponovo u prodaji sa LPG  :lux:  start sa cenom od 8290
https://www.dacia.rs/modeli/sandero/komparator.html
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

bocca

Taj komparator koji si postavio je milion % netačan. Nema mesta radovanju.  :ziveli: