Dacia Sandero II

prethodna tema - sledeća tema

LeNgenda

#60
I `de ga je vazdusni jastuk...

Isto 64 km/h.

http://www.latinncap.com/en/explanation-of-the-tests

Ali ovo je nesto mnooogo cudno.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Tale

Zar ovo nije stari Sandero?

VaskezNS

Citat: Keka poslato 06.12.2012. - 13:15
Sandero u Juznoj Americi osvojio samo 1 zvezdicu. Obratite paznju na vrata i A stub  :ha:

Ovo uopšte nije bilo prijatno za videti - a plastična lajsna sa A stuba od deformacije odletela ko koplje prema suvozaču  :ban:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Keka

A luk iza zadnjih vrata  :doh:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Vladd

A što je Sandero tako poseban?
Koliko sam video, sva vozila koja su testirana bez vazdušnog jastuka su dobila 1 zvezdicu (PEUGEOT 207 COMPACT 5P 1.4, FIAT NOVO UNO EVO, FORD KA FLY VIRAL, VOLKSWAGEN GOL TREND 1.6...)


Keka

Priznajem, Ka se gore zguzvao nego Sandero  :hall:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Sve mi se manje sviđa ideja ovakvog EuroNCAP-a jer meša babe i žabe (pasivnu i aktivnu bezbednost).Kakve veze imaju ABS i ESP u trenutku udara u prepreku?
Pored toga ne uzima u obzir najvažniji aspekt aktivne bezbednosti:vidljivost sa vozačkog mesta i zbir mrtvih uglova!A to je u startu mnogo važnije od elektronskih pomagala.Svaka nova generacija je po tom pitanju sve gora i gora.Zadnje staklo novog Klia je karikatura sa onim patrljkom od brisača.A Tojota Auris,zbog A stubova,je auto u kome bi mi bila frka da vozim gradom (pa i drumom) a ima 5 zvezdica!?

VaskezNS

Citat: saša61beograd poslato 06.12.2012. - 21:21
Kakve veze imaju ABS i ESP u trenutku udara u prepreku?

Za rezultate frontalnog i bočnih (vozilo/stub) crash testova nemaju ali utiču na ukupnu ocenu. Za poseban test ABS-a ne znam, ali koliko sam video EURO NCAP test "našeg" FIATA 500, ESP se posebno testira i ocenjuje.
Ovo je mesto za sLogan ;-)

krle

#68
Mene brine različito ponašanje karoserije u ovim testvovima.   Kod Euro NCAP testa  zabrinjavalo me  samo deformisanje  A stuba, a kod  ovog latino je  katastrofa.


zac

Ocigledno je razlika u uslovima testa...brzina, uglovi... ili nesto trece.... a mozda i cela karoserija...  :ces:  Al da je cudno, cudno je.

ppejic

Sve zavisi ko narucuje istrazivanje.

Aleks


Loganovac

Ima po malo istine u svim pređašnjim tvrdnjama. Ipak, nije najbezbedniji onaj auto koji u trenutku sudara najbolje štiti putnike, već onaj koji pored toga vozaču može da omogući da do sudara uopšte i ne dođe - zbog toga su u igri pomenute zezalice, ABS, ESP i ostalo. Čak i aspekt zaštite pešaka ima smisla - obezbeđuje vozača od odgovornosti, dakle u tom smilsu od off road sandžama sa bull barovima i sličnom opremom bezbedniji je "Sunđer Bob" auto koji sapliće i mazi pešake umesto da im lomi noge i baca ih u vazduh. Razlika može da bude više godina "sviranja klavira".
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ppejic

Citat: Loganovac poslato 07.12.2012. - 08:03
Ima po malo istine u svim pređašnjim tvrdnjama. Ipak, nije najbezbedniji onaj auto koji u trenutku sudara najbolje štiti putnike, već onaj koji pored toga vozaču može da omogući da do sudara uopšte i ne dođe

Citat: saša61beograd poslato 06.12.2012. - 21:21
Pored toga ne uzima u obzir najvažniji aspekt aktivne bezbednosti:vidljivost sa vozačkog mesta i zbir mrtvih uglova!A to je u startu mnogo važnije od elektronskih pomagala.Svaka nova generacija je po tom pitanju sve gora i gora.Zadnje staklo novog Klia je karikatura sa onim patrljkom od brisača.A Tojota Auris,zbog A stubova,je auto u kome bi mi bila frka da vozim gradom (pa i drumom) a ima 5 zvezdica!?

Loganovac

Pejo, jel ovo neki naučni rad? Pa lepo sam rekao da u svim pređašnjim tvrdnjama ima po malo istine. A saša61beograd u istom postu kaže:

Citat: saša61beograd poslato 06.12.2012. - 21:21
Sve mi se manje sviđa ideja ovakvog EuroNCAP-a jer meša babe i žabe (pasivnu i aktivnu bezbednost).Kakve veze imaju ABS i ESP u trenutku udara u prepreku?

To sam pokušao da prodiskutujem, odnosno stav da se bezbednost ne ograničava samo na trenutak kontakta sa preprekom, odnosno sudara.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.