Nova Dacia Duster 3

prethodna tema - sledeća tema

bind



Nova Dacia Duster izgleda veća  na prvim špijunskim slikama

Dobre vesti za ljubitelje rumunskog SUV-a, s kako Dačija Daster dobija novu generaciju. Kompanija je primećena kako testira visokog jahača na premijeri negde u Španiji, i odmah izgleda modernije u poređenju sa svojim (sada) šestogodišnjim prethodnikom.

Veruje se da je potpuno nova generacija a ne osveženje srednjeg ciklusa, 2024. godine (ili se tako svejedno veruje) Dacia Duster ima svež dizajn. Sve u svemu, izgleda kao manja verzija Bigstera, koja treba da se pojavi 2025. To je dobra vest, pošto je predstojeći flagship SUV, čiji bi otisak  trebalo da bude sličan onom u Škodi Kodiaq, prilično atraktivan .

Čak i sa velikim prerušavanjem, jasno je da ima novo lice. Tanki farovi sa integrisanim DRLS bokom rešetke koju će ukrasiti korporativni logo u sredini. Dalje dole, ima bočne i veći središnji dovod  vazduha. Nešto veće ukupne proporcije su vidljive, a profil izgleda otprilike isto, traka nove kvake na vratima, a verovatno i sveže linije koje će biti vidljive kada se kamuflaza skine. Pozadi ima nova zadnja svetla, vrata prtljažnika s držačem registarskih  tablica podignutim gore , branik čistijeg izgleda i treće kočiono svetlo ugrađeno u spojler.

Sve u svemu, čini se da ima sličan razmak od tla i čini se da je razmak između osovina malo povećan. To još uvek nije potvrđeno, ali takav potez bi automatski oslobodio više prostora za noge onima  koji sede pozadi. Pored toga, očekuje se da će gepek - teretni prostor  biti poboljšana. Tek treba  baciti pogled na unutrašnjost da vidimo  uvid u enterijer, ali očekujemo da će imati novi infotainment sistem, možda sa ekranom orijentisanim na vozaca . Ukupan kvalitet materijala koji se koristi unutra treba da bude poboljšan, mada ne bi trebalo da zadržavate dah  za nečim vrhunskim,nije premijum ,jer je ovo još uvijek jeftin automobil.

Priča se na da potpuno nova Dacia Duster neće biti izgrađena na staroj B platformi. Umesto toga, podrazumeva se da je zasnovan na CMF-B konstrukciji druge generacije  Captur, koja se takođe koristi i na Clio V. Ista arhitektura je kamen temeljac najnovijeg Nissana Jukea, i drugih modela koje je napravio Renault-Nissan-Mitsubishi, i učiniće ga kompatibilnim sa velikodušnim mnoštvom powertraina. Glasine govore o nekoliko motora na  benzina, a možda i o hibridu Clio E-Tech-a koji ima samo punjenje. Prerano je govoriti o mogućem dizelašu , ali ne bismo se čudili da mu daju malo vremena nakon premijere, navodno negdje sljedeće godine, možda u prvoj polovini godine .














Na videu youtube  i na slikama se vidi stari  4x4 pogon iako su najavljivali ranije da ce on biti dostupan u verzijama sa dodatnim elektromotorima.Ova informacija me obradovala jer sa elektromotorima bi diglo cenu za par hiljada e.

Izvor:
autoevolution

nik


Mare




Ok su cene, očekivane.

silent

Како се показао овај ТСе 130 мотор?

Veterinar

Vozio sam se u Kadjaru sa tim motorom. Dobar osecaj u voznji. Za tu cenu 4x4 bih birao polovan 1.6. 1.3 nije kompatibilan sa plinom

Mare

Dodao bih da se za 28000€ može uzeti klot MG4.

Goky

Predprodaja u Rumuniji:
Verzija Extreme
Eco G 100 4x2 - cena 23.750
TCe 130 4x2 - cena 25.350
TCe 130 4x4 - cena 27.550

Uz Extreme uključene i opcije:
Cold Pack: Heated windshield, heated front seats and heated steering wheel
Parking Pack: Blind spot detector, multi-view camera and front / rear acoustic sensors
Techno Pack: Electrically assisted parking brake, Media Nav Live and phone charging by induction.
Boja: Sandstone

Design
Modular flag bars
Extreme specific interior upholstery;
Specific interior/exterior design elements Copper Brown
Copper Brown mirror housings
18" semi-diamond alloy wheels (optionally included)
Color: Sandstone (optional included)
Comfort
Electrically adjustable and de-icing rear-view mirrors
1/3 - 2/3 folding rear seat
3 headrests for the rear seats
Electric front windows
Electric rear windows
Safety and assistance systems
Blind spot detector
Front/rear acoustic sensors
Safety belt non-engagement / disengagement indicator for all 5 seats
Tire pressure monitoring system
ISOFIX attachment system for the rear side seats
Cruise Control
Emergency call 112
Management position
Automatic air conditioning with single-zone adjustment
Electric rear-view mirrors, defrosting and folding
Hands-free access card
Headlights with automatic ignition and rain sensor
Heated windshield, heated front seats and heated steering wheel (Cold Pack 2)
Multimedia
Media Nav Live: DAB radio, 10" touch screen, connected navigation, Arkamys 3D Sound System audio system with 6 speakers, Apple CarPlayTM and Android Auto TM wireless connectivity,
Multiview camera voice recognition function

Izvor
https://vanzari.dacia.ro/precomanda-noul-duster.html?utm_campaign=noulduster&utm_medium=paginanoulduster&utm_source=brandsite
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Mare


dekiv68

Gde odlično, ispada jeftinije u Francuskoj nego u rodnoj Rumuniji

Mare


Zoran

Vlasnik (Francuz) se pita...
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

25000 EUR odlično? Lepo reče moj klasić, vi stvarno niste bre normalni!  :cool:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Mare

#12
Pa šta ste očekivali?  :)
Očigledno da niste u toku šta, po kojoj ceni i u kakvom kvalitetu nude daleko ozbiljniji proizvođači.
Sa ovim cenama, Dačija poslednjih godina uopšte nije loš izbor.

A evo vam i cene iz Rumunije.
https://www.dacia.ro/noutati/produs/pret-noul-duster.html

saša61beograd

Vidim da Extreme paket ima grejanje volana i grejanje sedišta.
Kažu da grejanje sedišta nije dobro za testise,a da je dobro za prostatu.Pa kako čovek onda da se odluči?

Veterinar

Kastracija, pa Duster.