"Autocentar-Živa" Pančevo

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Da li je neko imao priliku u skorije vreme da proveri da li su servisi obavljeni kod Žive upisani u centralu bazu podataka?

cika mili

#121
Pročitah pažljivo svih 9 stranica o "Živi". Vidim da je hvaljen, pa rekoh da i ja nešto napišem o servisu "Živa". Klio II sam kupio 2007. i nakon premišljanja ( dotad vozio Bubu 1300) odlučih odmah veliki servis uraditi kod Žive. Kontam rade Reno i Dačiju, te mi je tu "najsigurnije". Uradili su oni to što je trebalo. Uzimam auto, kad ispred suvozačevog sjedala na podu litarska flaša ELF ulja sa otprilike pola litre preostalog. Mahinalno je prebacim u prtljažnik. Nakon nekoliko dana otvaram prtaljažnik, vadim neku torbu, kad primjetim masna. Imam šta viditi. Ulje se prolio po prtljažniku jer majstor nije zatvorio flašu kako je trebalo, već je čep okrenuo jedva 2 okretaja ( prihvatam da sam i sam djelom kriv što nisam provjerio je li propisno zatvorena.) U nekoliko navrata sam dolazio kupovati djelove. Cjene su im bile dosta "jače" u odnosu na "Reno Pantu", al im se to ne može zamjeriti, jer svak bira gdje će šta pazariti. Nisu izdavali fiskalne, već bi usljedilo pomenuto pitanje: "jel vam treba račun?"    Njegov radnik u prodavnici/prijemu kopija Žive Došao red da zamjenim antifriz. Dođem kod njih, čika Živa izvadi na pult 3 litra antifriza i čini mi se 3 litra destilovane vode. Odvezoh auto u servis. Živini majstori ispustiše staru rashladnu tečnost, uliše 2 litra antifriza i litar destilovane, a za ostatak do 6 litara rekoše višak. Ja zbunjen, al kontam oni su majstori. Nakon nekolko dana primjetim da mi je rashladna tečnost u posudi na samom dnu. Jedva se nazire. Kupih destilovanu i antifriz  i dolivah u nekoliko navrata. Kako se nešto čulo na motoru od kupovine, odoh zakazati kod čika Žive. Dovezem auto u servis. Majstor diže haubu, posluhnu i reče da nije mehanički problem, već da je do alternatorra, te da potražim nekog dobrog električara. Otkači me samo tako. Baš tada na šlepu dovezoše Megan II u servis. Treba ga "skinuti". Jedan majstor reče drugom da uđe u auto i da ga polako spusti ( auto nije moglo upaliti), drugi odgovara: "ne mogu, prljav sam", našto mu prvi reče: "ma nema veze"., što ovaj drugi prihvati i u onako prljavom kombinezonu sjede u auto. Tad sam rekao nikad više kod čika Žive, pa makar da je jedini koji prodaje-servisira Reno. Što se tiče zvrndanja upod haubom, nije bio alternator, već remenica preko koje ide PK kaiš. Na njoj strada ležaj. Navodno ne može se mjenjati sam ležaj, već ide  cjela remenica. Otprilike  90ak  eura.

LeNgenda

#122
Ja ne mogu tek tako da poverujem u ovo.

Ljubazni preko telefona, ljubazni i susretljivi na licu mesta, svi radovi obavljeni na moje oci (!), prva dva servisa sa njihovim, a treci sa mojim materijalom, na poslednjem menjani antifriz i kociona tecnost bez najmanje greske u proceduri, odnos majstora prema musteriji je izuzetno korektan, bez snishodljivosti, nadmenosti ili ljigavosti, cena radnog sata od 1.000 dinara je najniza u mrezi (!).

Ja im zamerku nasao nisam, u novembru opet idem tamo iako sam izasao iz garancije i taman cu da se upisem u bazu podataka.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

ivan-bgd

#123
I mene je na žalost razočarao,(mislim da pojedine kolege znaju o čemu poričam ali ko ne zna  da ponovim da ono što je mogao da utvrdi na 1.servisu-curenje ulja u predelu turbine,nije utvrdio odmah a video je da curi  ,nego me terao da ponovo dolazim i da mu udari po expertizi ceo dan,a ja da se sušim do Bg-a i  dolazim dva puta)ali nekome je dobar nekome ne.Majstora je puno , mušterija još više.Neka bira ko šta voli.Ja kod Žive ne idem od tada. :ne:
P.S.Kolega Jasha mi je svedok jer se zatekao upravo tada u servisu kada i ja.

david

Bio sam kod Zive dva servisa trecu odradim u Sapcu kod Vukovica i tu za sada ostajem. Kilometraza mi je ista. Usluga i odnos nemogu da se porede.

Loganovac

#125
Kod Žive sam bio više puta, uvek sam nastupio korektno i kao takav uvek bio do kraja ispoštovan. Odnos osoblja poslovan, doduše bez nepotrebnog glancanja cipela, ali sasvim korektan. O majstorima sa moje tačke gledišta sve najbolje (ima u ranijim postovima ove teme). Što se cene delova tiče, servis ko servis, normalno da je skuplji od privatnih radnjica, ali opet vam se nude i skuplje (originalne, sa Renault kataloškim oznakama) ali i jeftinije (zamenske, aftermarket) varijante. Da li neko kuka što je pivo u kafani skuplje nego u samoposluzi?  :hihi:

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Deki

Citat: Veterinar poslato 26.03.2013. - 22:27
Da li je neko imao priliku u skorije vreme da proveri da li su servisi obavljeni kod Žive upisani u centralu bazu podataka?
Zvao sam da se informišem i prema onome što mi je rečeno Živa se (najzad) uključio u Reno sistem. Rečeno mi je da oni koji su ranije kod njih radili redovne i ostale servise koji su upisani u knjižicu sada mogu da dođu da se to ozvaniči i u sistemu.

Usluge servisa kod Žive sam koristio više puta na osnovu čega mogu da kažem da sam uvek bio veoma zadovoljan majstorima, poslovno-srdačnim odnosom i kvalitetom radova.
Svima koji imaju neke primedbe na rad Žive (uopšte ovlašćenih servisa) bi preporučio da sve ono što smatraju lošim prijave direktno Reno-Nisanu Srbija (možda i centrali u Hrvatskoj) jer oni odlučuju o ovlašćenjima.
Svi smo mi deca. Jedina razlika je u našim igračkama.....

ivan-bgd

Citat: Deki poslato 27.03.2013. - 20:50

Svima koji imaju neke primedbe na rad Žive (uopšte ovlašćenih servisa) bi preporučio da sve ono što smatraju lošim prijave direktno Reno-Nisanu Srbija (možda i centrali u Hrvatskoj) jer oni odlučuju o ovlašćenjima.
Al' će da se nasekiraju... :glare:

Loganovac

Na osnovu čega to kažeš? Vrši se anketiranje posle izvršenih servisa, bilo je oduzimanja i vraćanja licenci... Imao sam priliku da, zajedno sa Dekijem i Kiconixom, upoznam neke od ljudi iz RNH, tvrdim da su veoma ozbiljni igrači. Podržavam Dekijevu preporuku, to i jeste jedini pravi način.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

#129
@ Cika Mili
Vrlo je moguce da je ostavljena poluotvorena flasa ulja. Ne mislim da je u pitanju zla namera, vec verovatno nemar.
Za sedanje u auto sa prljavim kombinezonom i/ili rukama, to se desava u skoro svakom servisu. Izuzetak je kada je vlasnik prisutan  :ne:
Antifriz - nije lepo ispustena sva stara tecnost, i nije dobro "izluftiran" sistem kada su nasuli nov antifriz.

Ovo ukazuje na nemar, a o razlozima mozemo samo da nagadjamo. Nikada nisam bio na servisu kod Zive, pa nemam licna iskustva. Verujem da su mnogi bili prezadovoljni uslugom, kao sto verujem da se ovakvi propusti desavaju i u drugim servisima. Sto se mene tice, smatram da je propust sa turbinom kod kolege ivan-bgd nesto sto ne bi smelo da se dogodi, odnosno da je to bio ozbiljniji propust od navedenih.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

cika mili

#130
Nisam nadrndan, ne zanovetam majstorima/prodavcima i ne tražim dlaku u jajetu. Nisam napisao da je postojala zla namjera da mi se napravi zvrčka sa uljem i antifrizom. Nit znam čika Živu, nit njegove majstore. Ono što jeste, da su mi mogli uprskati motor sa "stručno" zamjenjenom rashladnom tečnočću. Došao sam kod njih kao što ulazim u bilo koju prodavnicu. Iskustvo kaže nikad više.

hobbista

#131
To što se tebi dogodilo može da se podvede pod "nemar", dok iskustvo koje je imao ivan-bgd za mene znači "neznanje". Pri tome ne smatram da je u redu da se dešava ni jedno ni drugo u ovlašćenom servisu.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

ivan-bgd

#132
Citat: Loganovac poslato 27.03.2013. - 21:45
Na osnovu čega to kažeš? Vrši se anketiranje posle izvršenih servisa, bilo je oduzimanja i vraćanja licenci... Imao sam priliku da, zajedno sa Dekijem i Kiconixom, upoznam neke od ljudi iz RNH, tvrdim da su veoma ozbiljni igrači. Podržavam Dekijevu preporuku, to i jeste jedini pravi način.
Nikada me niko  nije anketirao niti zvao bilo iz RNS bilo iz nekog ovlašćenog servisa.Što će reći da moram da proverim dal' su me uopšte ubacili u bazu podataka tj auto...
P.S.Što se tiše prljavih kombinezona i ruku,pa nisu oni apotekari ali to se rešava na način koji je primeren tj zna se kako se radi,najlonska presvlaka preko sedišta i najlon preko volana i mrljanja i prljanja nema.

bmiillan

#133
Da li je nemar ili neznanje, mušteriji je svejedno, ako su posledice po njegov auto loše. moje mišljenje je da je nemar još gori od neznanja.

ko ne zna, još mogu da mu oprostim (ako zna da ne zna), ali kada zna a neće (zato što ga mrzi ili nekog drugog
razloga) to je neoprostivo, pogotovo kada je plaćen za to što treba da uradi
nemoj na silu uzmi veci cekic

Damir Oravec

#134
Ivane, posle svakog servisa u roku od par dana su zvali da me anketiraju. Cak i kada sam ubacio naslon za ruku, i posle toga su me zvali.