Dacia Duster

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

I ja se slazem da je cena previsoka za pomenuti model i da onaj za 12000 i te kako zavrsava isti posao ali ovde nije tema o Aurisu i Sanderu, opet babe i zabe.

Dejan11

evo i ja da se javim..uskoro treća godina kako vozim dustera, 1.6 4x2 laureat oprema sa poprilično dodatne opreme...
Mislim da nije za porediti nijedan auto koji nije da kažem SUV iz prostog razloga što nisu ista kategorija vozila. Ko ima para za bolje i skuplje od Dačije neka kupi,ali su poređenja glupa. Kada sam birao kola,gledao sam senika,c4 pikaso i lodžija. Da nije bilo Nikole iz kompresora,dustera ne bi ni pogledao jer sam mislio da košta 17+k eura. Na kraju, duster je bio 12500,sa m+s gumama,sa minimalno elektronike koja zna da zadaje glavobolju, nov što je najbitnije,sa 3 ( a posle produženom garancijom ) i jedini od pomenutih gde sam namestio sedište za vozača kako meni odgovara i izašao i seo iza sebe bez problema.
Što se tiče urban explorera...bez razmišljanja bi dao moj i dodao nešto malo ali ne za 4x4 i ne za dizela,jer jednostavno nemam potrebe za 4x4 pogonom. Još jedno od merila mi je bio prostor u gepeku. Odem na more 20 dana sa dvoje male dece i sve stane u gepek i u odlasku i u povratku.
Za mene i moje potrebe ne treba bolje. Cena za tako nešto je sasvim odgovarajuća. Glupo je porediti novo i polovno,druge klase i ostalo...svako bira i gleda druge parametre prilikom kupovine ali ne treba da nameće nešto zašta nije u pravu

Raja

@Glavonja3  Sve mi se nešto čini da si svojim obrazloženjem dao malom Perici za pravo i da je "nevidljiva ruka" tržišta i te kako svemoćna (bez podsprdnog ccc).

speedo

16 ili 17 hiljada su ozbiljne pare. Ne vidim smisao Dustera bez pogona na sva četiri točka i sa opremom tipa navigacija, kamera, kožna sjedišta i sl. Ali u toj klasi bolji je od Suzukija...samo još da ima neka bolja sjedišta bio bi odličan automobil.

bugi

Duster je dobro vozilo, slobodno po dinamici u voznji se moze uporediti sa dosta skupljim modelima, ima prilicno direktan volan, dobra ubrzanja, iako na papiru deluje lose, u praksi je to druga prica, za obilazenja i generalno voznju po magistralnim putevima je odlican.
Ono sto zameram je losa aerodinamika, i buka od krovnih nosaca pri vecim brzinama (autoputnim) i smatram da je kabina mogla biti sira, buduci da je auto sirok 2 metra.
Inace, auto sa vecim gepekom, a ove duzine nema!!
Kad sam kupovao izbor je bio izmedju megana cupea 2.0tce i dustera, nabavna cena je bila skoro ista, al je prakticnost i nizi troskovi odrzavanja, kao i to sto je duster bio u garanciji presudilo, i nisam se pokajao, opet bih isto odlucio.

Inace, 'de je vihor? :)

Loganovac

I ovde, kao i svuda naravno, ima stručnjaka koji pouzdano znaju šta je od čega bolje i šta koliko vredi. Priča veoma slična sindromu da je još u blaženopočivšoj SFRJ bilo negde oko 20 miliona potencijalnih saveznih fudbalskih selektora, nema toga ko nije znao najbolje da sastavi nacionalni tim, a ostalih 19.999.999 pojma nemaju! Tržišne analize baziraju se na statističkim metodama, tako da bi svaki učesnik ovakve ili slične rasprave trebalo da je svestan svog ličnog tržišnog udela koji je daleko ispod nivoa statističke greške. A da se Sunce ne okreće oko Zemlje utvđeno je pre više vekova. Znači, ni oko bilo koga od nas se ne vrti tržište. Dalje, imali smo do sada puno iskustava sa kataklizmičkim predviđanjima o sudbini Dačije i njenih modela, o cenama goriva, posebno gasa, pa se ništa od svega toga nije ostvarilo. Sudbinom investicije na nivoima od više stotina milona evra upravlja se sa velikom pažnjom i brižljivim analizama jer je u pitanju interes ogromnog kapitala. Ovo uključuje i cenovno pozicioniranje na tržištu, naravno. Nasuprot tome, analize "ovo je bolje, treba dodati par hiljada evra" ili "ovo ne vredi tih para" su u domenu kafanske analitike i svako ko tako nastupa trebalo bi bar da je toga svestan.
Dakle ja ovde kao PR Malog Perice izjavljujem da se nimalo ne brinem za sudbinu Dačije niti Dastera jer se o tome brinu dobro plaćeni i veoma stručni i sikusni timovi. Takođe, siguran sam da će krenuti sa kojekakvim akcijama i spuštanjem cena čim procene da postoji trend koji zahteva takve mere da bi se očuvala dobit kompanije, ne treba mi ovde da se zamaramo time. Hoću da kažem, iako je ovo de facto forum gde svako može da iznese svoje mišljenje, ipak nije umesno nastupati na taj način i sa apsolutističkim stavovima, kao da se svako od nas dotakao neke svoje vizije suštine svega postojećeg. Korektno je onda napisati nešto kao "po mom mišljenju", ""rekao bih", "izgleda mi da je..." ili slično. Haug.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Highlander

Zoran - nije stalno "kijamet", cesta je trenutno potpuno suva. Ti i tvoja drugarica ste dobrodosli u sva godisnja doba.  :ziveli: :friends:
Dzule - znao sam covjeka koji je kao vozac slepera bio zavijan negdje u Madjarskoj 5-6 dana negdje krajem 80-tih godina i koji nije van grada izasao kolima bez vekne hljeba i par konzervi u gepeku.
Miki-bgd - Sve je subjektivni osjecaj. Meni je Daster ph 1 cisto estetski ljepsi od ovog mog ph 2. Ovaj sa slike mi djeluje kao da je Megan heb'o Skodu Yeti .
Loganovac - par puta sam, na konstataciju da je Lada Niva smece u poredjenju sa bilo kojim Mercedesom G klase, pitao "strucnjake" da li znaju da je na prezentaciji negdje u pustinji krajem 80-tih godina, prvi,a mislim i posljednji terenac Lamborghini, po pijesku slepao tenk Leopard od 42 tone i da nijedan Merc G klase to sigurno ne moze napraviti ? Kada su rekli sestocifrenu cijenu u USD "najskromnije" varijante i  da je prva cifra bila iznad cini mi se 7, svima je bilo jasno zasto je prezentacija napravljena u pustinji. Siguran sam da ce se naci i neki Ibn Djoko iz Dubaija koji ce biti zgadjen zavrsnom obradom u G klasi u odnosu na njegov Lambo i koji ce tvrditi da je dodir kontrolne table od drveta bijele ruze neuporedivo bolji od govedjeg boksa u G klasi. Time sam prekidao svaku dalju raspravu na tu temu. :ne:
Vihore - druze, "veceras" je odavno pocelo. Ima li te ponude ili da se koljemo i dalje ? :write: :ne:
Koja su kola to bolja od Moskviča???!!!

Loganovac

Citat: Highlander poslato 24.12.2015. - 20:45
Meni je Daster ph 1 cisto estetski ljepsi od ovog mog ph 2. Ovaj sa slike mi djeluje kao da je Megan heb'o Skodu Yeti .

:too: :Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Vihor

#443
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Sir Oliver

I posle par dana "klanja" na temu Dastera, Vihor se nije izjasnio za šta mu treba auto. Da je full, full je. Da je skup, skup je.
E sad, po mom mišljenju, rekao bih, izgleda mi da je (ako nekom zbog konfiguracije terena na kome živi ne treba 4x4), idealna varijanta 1.6 16v, 4x2,  11,790 €: prednji podizači, klima, centralna na ključu, (sada sam pogledao, dripci su izbacili iz Ambience paketa maglenke... kada sam kupovao Logana i one su bile u paketu) i prs' u uvo k'o Šojić, i uživanje u ogromnom automobilu, koji ODLIČNO izgleda. Ono jes', ovaj iz 2017. izgleda stvarno bruka, al ne bih se stresir'o ni da ovakvog vozim.
Ostaje i ona sitnica koju smo apsolvirali u drugim temama, da sitnice zivot znace... lepo je kad mogu da podesim retrovizore ako mi treba u nekom za*ebanom parkiranju, lepo je kad ovog proleća u decembru mal' mal' pa upalim grejače da bi mi se osušili retrovizori... iiiiiii to je to, što sam ja debelo platio u odnosu na Ambience paket. Bez fabričke (jadne) muzike, zadnjih podizača, borda (na koji mogu da se po*erem od kad sam ugradio gas, što znači 1000 pa na dalje km (naravno da me zabole djoša da dodajem 10-15% da bih provalio potrošnju prosečnu)) i još nekih, da kažem bespotrebnih sitnica, bih itekako mogao u gore pomenutom Dasteru.
I sada na kraju, samo da dodam... da po mom mišljenju, rekao bih, izgleda mi da je Daster jedini auto iz Dejša fabrike koji bih u budućnosti kupio. Samo zbog gabarita. Meni je Logan komforan, nije mi tesan, kada sednem za volan, isti ka' ja bez problema može do Minhena da sedi iza mene, ali kada sam video sliku na kojoj u njemu izgledam kao da imam 2,27cm i 160kg, 'mesto 198cm i 114kg, zgranuo sam se.
Retko se setim te fotografije. Al' eto, kad se setim, ja napišem esej.  :hat:
I drink to make other people more interesting.

staracstol

Gosoodja i ja razgledamo jer ocemo da uzmemo nov paradni auto i mogu vam reci da ko god misli da uz doplaticu na dacia pare moz da se uzme dizel, zivi u zescoj zabludi. I dalje mislim da su u odnosu na daciu svi "skupljiji" nego sto su bolji.

Vihor

Vidim da ima dosta različitih mišljenja pa evo i moje da dodam, to što ima dosta dodatnih džidža bidža, mislim da to upšte ne treba da bude problem, na kraju krajeva tehnika ide i treba koristiti sve što se može priuštiti jer sve to olakšava. Vozio sam kaškaja par dana i tamo tek je luna park ali sve koristi i sve je od pomoći. Logana koji vozim od tih dodatnih stvari ima klimu i abs i ja sam prezadovoljan njime ali treba ići dalje. Kad sam probao pre neki dan dastera, ostao sam bez teksta, prvo, vrata se zatvaraju ki na frižideru i nema ni približno veze kao logan 2009 npr. Ostalo ne bih na nabrajam ali se dacija mnogo promenila i uznapredovala u odnosu na predhodne modele. Konkurencija jbg.
Meni treba i za duža putovanja kao i za prolazak preko ivičnjaka, i nekih šumskih puteva ali ne 4x4. Treba mi prtljažni prostor, treba mi komfor na vozačevom sedištu kao i komforan zadnji deo za sedenje. To sve imam u dusteru a i dacija koju sam vozio i vozim me služi besprekorno i neću da menjam pa dal se ona zvala dacia ili bilo kako drugačije. Polovnjak, NE!, hvala i da mi ga daš za 5k evrija u super stanju jer, da s neponavljam, babe, dede, doktori...Novo je novo, naj neisplativija investicija, ali poenta je da kad podjem sa porodicom gde krenem i stignem i isto se tako i vratim. To nema cenu (npr ostaneš u grčkoj na autoputu u kvaru na 50C).

:ziveli:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Dejan11

Ovaj iz ponude je 4x4 ili 4x2 ?

Vihor

#448
4x2, i šta bre  znači 4x2, ajd 4x4 mi je jasno ali ovo baš i nije   :ne:


Motor : dCi 110 BVM FaP 4x2
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Dejan11

mislim pogon na prednje... znam da je dizel kad sam ja uzimao bio 2000 skuplji od benzinca i da je pogon na sva četiri isto bio 2000 skuplji. Nešto mi onda izgleda kao da je sva ova oprema poprilično naplaćena... nisam baš računao do detalja,možda i grešim