DACIA Spring elektricno vozilo

prethodna tema - sledeća tema

papicdu1

 cijena bi mogla biti ta u eurima,eventualno isplativo ako će dati poticaj 40, posto, makar meni to izgleda dosta slabo,baterija slaba,kad rikne-istovar love ne gine.Susjed ima el.golfa,prošle godine otišla baterija,nova košta oko 100kkn

slavko_bgd

Jedan slovenački novinar je pre par godina lepo rekao: "Električni auto je kao brak: nekome može biti raj a nekome pakao. Pa gdje se tko nađe..."

Što se tiče baterija za električna vozila: ključ je u punjenju i režimu korišćenja automobila. Vek joj najviše skraćuje režim duga vožnja i brzo punjenje. I nikada ne stradaju sve ćelije u bateriji tako da je reparacija moguća. Očekivano je da će se vremenom uvećavati broj specijalizovanih servisa za reparaciju pogonskih  baterija, što vlasnicima električnih vozila treba da omogući da u sledećim godinama mogu da popravljaju baterije umesto da ih menjaju.

Capriolo

Nisam siguran u to mogućnost reparacije baterija kod EV-a.
Čitao sam npr, da je kod raijih generacija toyota hibrida ( posebno priusa, koji se dosta uvozio i kao polovnjak) bila moguća reperacija baterija ( npr. celo baterijsko pakovanje ima 60 ćelija, i ti zameniš onu jednu koja je crkla ili njih 5-6, koliko god treba).
Ali, kod novih (sadašnjih) Toyota hibrida to uopšte nije moguće. Jer je kod tih novih drugi tip baterije. I kažu - "ni u teroriji" (za te nove baterije).

bind


dekiv68

Meni ovo izgleda sasvim OK osim 2 stvari:
- visoka nabavna cena
- kako živim u stanu problem je kako ga puniti.

P.S. Prednja hauba, gde je obično motorski prostor kod automobila sa SUS motorima, deluje neuobičajeno prazno, možda su mogli na bolji način da ga upotrebe (napune)

Zoran

Ubaciti neku plastičnu kadu i eto pomoćni gepek.
Sam svoj gazda - vazda.

dekiv68

 :to: dobra ideja Zoki za prednju haubu, ali je nešto po tom principu mogao da predvidi i proizvođač

slavko_bgd

A možda su predvideli veću deformacionu zonu poklopca motora radi zaštite pešaka u slučaju sudara?

saša61beograd

#38
Šta god su predvideli,imaju samo jednu EuroNCAP zvezdicu.Koja je donja granica da bi se uopšte nešto prodavalo u Evropi?
Ja bih napred ugurao neki mali agregat za punjenje baterije.
Da li onaj kabl za punjenje može,u slučaju nužde,da se koristi za šlepovanje do punjača?
Da su u nju stavili Sce 1,0 , da nije Made in China i da je ispod 8000 evra,ja bih to možda kupio.

dekiv68

Kupac besan: Dacia pokazuje znake rđe već posle prve zime
https://autorepublika.com/2022/05/20/kupac-besan-dacia-pokazuje-znake-rdje-vec-posle-prve-zime/
Izgleda da se radi o lošoj antikorozivnoj zaštiti podvozja primerka proizvedenog u Kini.
Što se metalnog dela metlice brisača tiče čini se da većina počinje da korodira nakon nekog vremena.

szs

Sve vise sam ubedjen da je ovo djubre od tabloida plačeno da pljuje sve osim švaba
Tipicna logika "a koji je to auto bolji od Golfa 2 ? "
Prestao sam da ih čitam odavno
Prevarih se i udjoh sada
Po retorici sam se odmah setio zašto sam ih izbrisao sa spiska relevantnih
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

saša61beograd

Realno gledano,ovo nije smelo da se desi posle samo jedne zime.Zanima me šta će se videti posle 3 zime na nekom detaljnom pregledu.Daster prve generacije je za tršište Velike Britanije bio uvožen iz Indije.Imali su veliki problem sa korozijom,a Dasteri iz Rumunije nisu.

slavko_bgd

Senzacija ni oko čega. Metlica brisača je potrošni deo koji smešno košta a površinska korozija sa slike je zanemarljiva i sanira se četkicom i rust-inhibitorom. I slažem se sa SZS-om za ovakve tabloide u potpunosti.

saša61beograd

Ovo je 21. vek,četkica i šmirgla na novom automobilu?Metlica jeste potrošni materijal,ali poluga nije.Na mojoj Dačiji posle 14 zima ima manje korozije.Ovo su loši predznaci problema sa korozijom u bliskoj budućnosti.I pokazatelji opšteg kvaliteta i odnosa prema kupcu i planiranog kratkog roka trajanja.
U pitanju je Made in China,to mnogo govori.
Ako smo previše tolerantni uskoro će na prodavati potpune krševe.Ja sam zahvalan svakom novinaru koji ukazuje na problem,oni što samo hvale, ili pojma nemaju,ili su potplaćeni.

kiconix

Pa sad, novinarstvo je umrlo odavno.
Mogu slobodno reci da je svaki tekst u vezi autobila placen, dal u pozitivnom ili negativnom smislu, nije ni bitno.
A ko moze da garantuje da ovako nesto neko nije namerno proizveo bas u tom roku od godinu dana, pri tom ne mislim samo na Daciju.
:nami:
Apsolutno se slazem da se ovakve stvari moraju sanirati u garantnom roku, zato valjda i postoji garancija.