Rezervni točak u Sanderu

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

DrJekyll

#166
Stigao i odgovor:

"Poštovani,
zahvaljujemo za vaš mail.
Informacije koje ste dobili u servisu Hit auto su tačne.
Prilikom preuzimanja vozila radi se kontrola od strane prodavca i kupca. Nakon obavljene kontrole, ukoliko se ustanovi da poručeno vozilo odgovara zahtevu kupca, potpisuje se primopredaja vozila.
Nažalost, nema osnova za vašu reklamaciju.

Hvala na razumevanju i srdačan pozdrav,

Jasmina GUJANICIC
Sluzba odnosa sa strankama
RENAULT NISSAN SRBIJA
Omladinskih brigada 88
11070, Novi Beograd"


Sada ćemo sledeću metodu zastrašivanja :rtfm:
Ili će oni da popuste ili ću ja da stojim ispred prodajnog salona i da im odvraćam kupce :zloca:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

staracstol

#167
Ima rupa u toj priči, to nije nešto što se može videti tokom preuzimanja već je nastalo kao posledica loše projektovanog držača rezervnog točka. To jednstavno niko nije mogao da vidi na preuzimanju. Ljudi, sad ozbiljno, da li su vam ratovi, bombardovanje, diktature i ostala sranja snizile prag ali vaša bezbednost je ozbiljno ugrožena. Jednom ćete probušiti gumu, doći u iskušenje, staviti ovu krivu i poginuti. Stvar nije naivna, da li bi ste kupili auto za koji vam kažu, ide dok mu drže gume, posle toga možete ili da čekate šlep službu ili da poginete, je 'l bi im onda dali pare?

svrle

Apsolutno se slazem da ima rupa u tom odgovoru. Ja bih sa ovim odgovorom i naravno pismom (i tekstom garancije) otisao do Pokreta za zastitu potrosaca i pitao njih sta i kako dalje. Vidi sta ce ti oni reci.

A spreman sam da podrzim svaku akciju u borbi za nasa potrosacka prava (po ovom i bilo kom drugom pitanju vezano za nasa vozila) i ako za sada nemam problema sa rezervnim tockom.


Raja

#169
DrJekyll@
Postoji i nešto što se zove "skrivena mana". Obrati se tržišnoj inspekciji pa neka oni preuzmu slučaj i preganjanje a onda će biti: "Izvinite šalili smo se".

Nema potrebe da praviš predstavu ispred prodajnog salona i plašiš mečku rešetom.

DrJekyll

Naravno da ću da se obratim tržišnoj inspekciji, samo sam hteo prvo da im pružim priliku za fer saradnju. Ako oni hoće da komplikuju, imam ja vremena, a naćiće se i para. Samo da dodam da neću samo u inspekciju da idem nego ću da potražim pomoć na sve strane koje su mi moguće u ovom trenutku, a ako treba imam i drugara advokata koji mi dođe nekoliko usluga pa ako hoće da se zezamo po sudovima na kraju ja ću i dotle da idem.
Jednostavno neću da se smirim dok ne isteram svoje do kraja.

P.S.
Ako ništa u skorije vreme ne uradim, naravno da ću da idem i da ih pljujem na sve strane....ne samo Hit auto već i RNS i Dačiju. Imam za to puno pravo. I to ne može niko da mi zabrani!
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Loganovac

Mislim da bi trebalo da im odgovoriš da ne reklamiraš stanje vozila u trenutku isporuke, već oštećenje do koga je došlo greškom proizvođača, u garantnom roku - skrivenu manu, što lepo reče Raja.
I slažem se da bi trebalo da zadržiš ozbiljan i korektan stav do kraja (a i šire), više ćeš postići na taj način nego kojekakvim predstavama kojima bi samo diskreditovao sebe samog i dao im za pravo da te ne uzimaju za ozbiljno ni oni a ni inspekcija.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Gde nestade direktni telefon dame iz RNS-a?

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Da, hvala,mislim možda mi zatreba.Sigurno neće biti zloupotrebe.I kad su me dame interesovale mnogo više nego danas nisam mnogo "zivkao".

DrJekyll

edituj taj moj post i ubaci adresu: http://www.ceps.rs



Meni je žena mnogo bolje upućena u pravne stvari i juče mi je odmah rekla da ćemo da se pozovemo na to skrivene mane itd... Naravno da ću prvo sve da pokušam na lep način. Samo sam pomenuo ono ako slučajno nikad ništa ne bude....onda me baš briga za ponižavanje.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

mrsp

Prvo im pošalji preporučeno pismo i naglasi im da su u zakonskoj obavezi da ti odgovore u roku od 15 dana, pa sa tim odgovorom ako nisi zadovoljan idi kod tržišnog inspektora. Barem  sam ja tako hteo da uradim da mi nisi priznali garanciju  :respect:

DrJekyll

Razmotriću to, hvala na savetu :aplause:
Sad sam sve nešto zauzet pa ne stižem da postigavam sve
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

LeNgenda

Niko ne postavlja najbitnije pitanje.

AK Francuz nasem Sumadincu otvara radni nalog i u roku od par dana mu zamenjuje falicni tocak.

U Hit autu, kao i u RNS-u, na reklamacije odgovaraju gotovo sa podsmehom.

1. Ili su Hit auto i RNS standardno dripci, pa se ciganisu za svaku reklamaciju u garanciji...

2. ...ili je Francuz ozbiljna (i pametna) firma koja nece da se bruka (i obrnuto, hoce da poentira) zbog jednog rezervnog tocka i racuna na pozitivan odjek zbog tog poteza. Jos ako je mrsp i servisirao auto kod njih, ocigledno je da i cuvaju sebi musteriju.

Ostaje nejasno da li rezervni tocak zaista potpada u garanciju i sta raditi; ici do kraja u pravnom smislu i razjasniti tu nejasnocu ili prosto svi sa ovim problemom da navrate do Jagodine po nov tocak?

I koliko je to rezervnih tockova Francuz voljan da zameni u ovako nejasnoj situaciji samo na racun dobre reklame?
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Saša

Uz nesumnjivu dobru volju, AKF ne menja rezervni točak o svom trošku.
Ukoliko fabrika prizna konstrukcionu grešku, ne vidim razlog da ne zameni svima koji to žele.