Rezervni točak u Sanderu

prethodna tema - sledeća tema

DrJekyll

Ukrade mi ideju :wave:
Ja isto kupio ta creva i planirao sam pored još nekih stvari da zaštitim i taj nosač, al nikako da nađem vreme. Uskoro ću i ja pa se javljam.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Aleks

Creva mozes obmotati trakom za bandaziranje koju koriste frigo majstori za bandaziranje ovih creva. Zagledaj spoljne jedinice klima uredjaja na fasadama pa ces znati o cemu pricam. Ona nije samolepljiva ali je dovoljno na pocetku i kraju staviti pvc vezice i nema da mrdne. Jako je otporna na spoljne uticaje.

miki-bgd

Imam jedno, mozda naivno, pitanje vezano za rezervni tocak. Sada imam 16" gume, rezervnu nisam proveravao ali verujem da je i ona 16". Ako uzmem 15" gume za zimu, onda moram da imam 15" rezervnu? Pitam samo teorijski, u smislu zakona, da je nebezbedno voziti na istoj osovini 2 razlicite gume to je jasno.
Koliko sam upucen, sto se tice zimskih guma, one su obavezne samo na pogonskim tockovima, znaci rezervna ne mora da bude zimska, pa moze da ostane i ova koju sada imam.


Aleks

Ma slobodno zadrzi rezervnu koju imas. Niko ti nece praviti problem zbog voznje sa dve razlicite gume do prvog vulkanizera. Cemu onda "copavci", ako na istoj osovini ne smes imati dve razlicite gume?

Keka

Ali po zakonu, ako ga opet ne izmene, treba imati sve cetiri zimske gume.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


miki-bgd

#275

U glavi mi je bila prica da su potrebne samo na pogonskim, ali to su, vidim, zastarele informacije. Hvala na ovoj ispravci! :ziveli:

DrJekyll

Napokon sam se setio i našao vremena da ugradim ovo. Nisam se cimao ništa posebno da izgleda nego samo da ima funkciju.



Gore nisam ni fiksirao nego sam samo postavio i rez. točak je pritisao i nema pomeranja









Sve je i lepo podmazano





I na kraju spakovane sitnice (koje inače ne trebaju stalno) u rez. točak da se oslobodi mesto u gepeku

Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

DarioGTI

 :aplause:

Ja bih savjetovao da se taj pribor stavi u plastičnu vreču kako bi se zaštitilo od blata i prljavštine.
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

DrJekyll

Manje više sve je u kutijama ili u kesi, a jedino su kablovi i sprej bez kese, a za njih me baš briga. Ionako to nikad ni ne koristim.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

zac

Nije ti bas neko mesto za kablove, propasce ti brzo od vode i blata.  :wave:

DrJekyll

Ionako sam ih dobio za Dž  :bonk: Sad imam mesta u gepeku da pakujem šta hoću i više mi ništa ne leti po gepeka, a sad sam i sigurniji što se tiče rezervnog točka. 3 u 1 :Smiley:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

zac

Citat: DrJekyll poslato 17.09.2012. - 19:10
..... a sad sam i sigurniji što se tiče rezervnog točka. 3 u 1 :Smiley:

Mislis, kad nose tocak ne odnesu i kablove i sitnice, sto kaze nas narod, kad ode june nek ide i uze....  :Smiley: :Smiley: :Smiley:

DrJekyll

hebo kablove, to je bar jeftino....a ako mi odnesu točak (mada ne vidim kako) onda nek im je i ovo gratis.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

lovac

#283
Ja sam smislio rešenje, slično kao prethodno - obmotao sam metalne držače uzdužno rasečenim gumenim crevom za vodu; sasvim dobro drži gumu.

Doduše, posle godinu i nešto malo više dana upotrebe auta, nisam primetio nikakva značajnija oštećenja na rezervnoj gumi, na mom stepwayu. Nosač gume je dobro oblikovan, dobro drži gumu, nema neujednačenog pritezanja i gnječenja na pojedinim tačkama (dok druga strana nosača istovremeno uopšte ne dohvaća gumu), kao kod prethodnih sagovornika.

Elem, sin ima sandera, kupljen je oko godinu i po pre mog stepwaya. Letos smo bili zajedno (on živi u Bgd a ja u HN), pa smo izvršili uspoređenje nosača, kod njega i kod mene.

Konstatovali smo, da kod njega - iako je u pitanju 15 colni točak - on jedva staje u nosač, i da mu se metalna konstrukcija sa jedne strane potpuno usekla u gumu, a sa druge strane uopšte ne dodiruje gumu. Prostor je toliko tesan da uopšte nisam mogao namaknuti gumeno crevo na metalni nosač (kada je točak postavljen na ležište), kao što sam to kod sebe uradio bez problema, i bez obzira na to, da se kod mene radi 16 colnoj felni i gumi.

Evidentno je, da je proizvođaču došlo do ušiju da nešto ne štima sa nosačem rezervnog točka, i fabrika je napravila određene modifikacije ?!

Ja u rezervnom točku držim čeličnu sajlu za vuču - njoj ne smeta ni voda, ni blato .... 

faki

Ljudi... :c0:
Pročitao sam postove u ovom tpic-u, ali su mi ipak ostale nedoumice...

Ok je što šrafovi za alu felne (sa naplatcima) mogu da se koriste za čelične felne, a obrnuto ne. U redu.
Ali zašto stoji znak zabrane za te šrafove na rezervnom (čeličnom) točku, i zašto su mi onda prilikom kupovine automobila dali četiri obična šrafa, da ih koristi uz rezervnu gumu.

Pitam to iz razloga što planiram da kupim čelične felne za zimski set, pa ne znam da li moram uzimati i šrafove...

Hvala unapred!