Rezervni točak u Sanderu

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Pazi 'vamo: uzmes benzinca, ugradis TNG, i onda ti je sve jedno za nosac rezervnog tocka.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


goran79

meni na prvom servisu malo zaokrenuli rezervnu gumu,nije bilo nikakvih ostecenja

speedo

Za već godinu dana primjetni tragovi nosača na samoj gumi. Istu gumu koristio tri puta, prešao cca. 150km sa njom bez ikakvih problema.

mrsp

Citat: Munze poslato 23.04.2012. - 20:27
Pozdrav svim forumašima :lux:
Nisam dugo bio na forumu. Planiram kupovinu Sandera pa me interesuje kakav je epilog ove priče oko reklamacije na nosač rezervnog točka. Da li je možda fabrika ispravila tu grešku  :ces:
Ja koliko znam nisu a i ne verujem da imaju nameru.Za sad koliko znam sa foruma  samo sam  ja uspeo da ostvarim reklamaciju  :whistling:    DrJekyll je isto reklamirao ali su ga ladno odbili  :ne:

Citat: speedo poslato 24.04.2012. - 12:23
Za već godinu dana primjetni tragovi nosača na samoj gumi. Istu gumu koristio tri puta, prešao cca. 150km sa njom bez ikakvih problema.
Nije u pitanju da li može da se vozi ili ne može, nego o tome da je to fabrička greške koju su oni dužni da isprave.I jednostavno neću da razmišljam šta sve može da se desi.Platili smo naša vozila pošteno pa neka oni  rešavaju ovakve probleme.Da gume treba da budu ovakve oni bi ih takve i pravili. :banghead:

kavala

Najbolje i najsigurnije resenje je da se izmedju tocka i tih zica stavi stari znak zabrana parkiranja koji je aluminijumski i precnik mu je isti kao guma-tocak. Uspeo sam da nadjem jedan na otpadu a za gore izmedju tocka i karoserije moze neka letvica da se nalepi na tu lajsnu. Nisam jos slikao ali cu poslati slike, ovo sa sunjdjerom je bezveze

DrJekyll

Ja se razmišljam da skinem to sa dastera pa da iskopiram, tamo je sve uredno stavljeno i cenim da su znali za tu grešku pa su je zato ispravili.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

miki-bgd

Posto sam uzeo kompresor, dopumpavanje gume nije problem, pa se razmisljam da zbog ovog problema smanjim pritisak u gumi, pa ako/kad zatreba nije problem da dopumpam. E sad, pitanje je kako to utice na gumu posle nekog duzeg vremena, kao i koliki pritisak treba da bude, tj. da li postoji neka vrednost ispod koje ne bi trebalo da idem?

Jovunalola

Ja se u to ne razumem, tako da ti ja neću odgovoriti na pitanje. Ali dok sam čitala tvoj post, stalno mi se u glavu vraćalo ono Veterinarovo iskustvo kada su mu obili auto i uzeli keks jer nisu imali šta drugo. Ne daj Bože da se to desi (pu pu pu daleko bilo) i da ti odnesu kompresor a tebi guma polu ispumpana i da ti, opet, ne daj Bože zatreba, šta ćeš da radiš? Ja sam imala iskustvo sa uletanjem u slivnik što je iskrivilo felnu i probušilo gumu, a rezervna bila prazna. Nisam imala kompresor, i nije bilo baš prijatno iskustvo. Sa druge strane ovo je baš loš scenario koji sam dala, ali nikada ne znaš šta može da se desi. A ti sam odluči. 
There is always an exception to the rule: I before E except after C... so we come to the "seize", like in SEIZE THE DAY!  :)

miki-bgd

Nisam video to za keks, ali zvuci neverovatno   :doh:

Da, to je nezgodno. Nisam razmisljao o tome, ali ako npr ostavim na nekih bar ipo, bice guma u voznom stanju ako nista drugo nekoliko kilometara nekom manjom brzinom. Hvala na napomeni!  :ziveli:

:offtopic:
Kada si rekla za uletanje, skoro sam imao uletanje u neku rupu. Bila je neka blaga krivina, a majmuni prelaze punu liniju, vide te i nista, i onda ja moram da se sklanjam, i bas tada bila neka rupa na ivici puta, desni tocak je upao i cuo se tako tup udarac, ja mislio ode felna. Srecom, nista nije bilo  :wave:

mik

Evo jedno brzo i jeftino resenje kako da zastitite rezervni tocak na Sanderu.
Kupio sam 2m zastitnog creva za cevi za radijatore (moze i za klime). To je termoizolaciono crevo, savitljivo i napravljeno od pene. Skinuo sam rezervni tocak i isekao crevo po meri/duzini za svaki deo nosaca (armature/sipka koja drzi tocak). Zatim sam svaki deo creva isekao po duzini - samo jednu polovinu, tako da je crevo i dalje u jednom komadu ali moze da se omota dva puta oko te armature za rezervni tocak, posto ovo crevo ima duplo veci precnik nego ta armature. Zatim sam izolir trakom zalepio krajeve i na nekoliko mesta u sredini. Tako sam "obradio" svaki deo nosaca rezervnog tocka.
Vracanje rezervnog tocka nazad je malcice teze islo, posto sad nema toliki luft, zbog ovog izolacionog creva, ali koristeci "malo glavu a malo i misice" moze da se digne i zakaci nazad na onu kuku/nosac koja je spojena srafom.
Na kraju je ostalo samo da se sve to pritegne i gotovo.
Na ovaj nacin cak i kad je nosac stegnut do kraja, armature se nece useci u gumu, zato sto je zasticena sa ovim crevom, koje deluje kao "tampon zona" i upija deformacije sama.
Videcu ovih dana da uslikam sve to , da vidite kako izgleda.
Pozdrav

miki-bgd


mladja73

Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

mik

#267
Evo i slika kako sam napravio tu zastitu za rezervni tocak za Sandera.
Prva slika je zastitno crevo and onda sledi "moj umetnicki rad"
Nemojte da mi zamerite na kvalitet slika - slikano je sa mobilnim aparatom u podne, kad je sunce bilo najjace.
Mislim da bi ovo resenje trebalo da potraje i zastiti tocak od bilo kakvih deformacija. Crevo je otporno na sve spolje uticaje - eventualno, posle par godina, mozda ce trebati izolir  traka da se ojaca/zameni, ali sve u svemu jeftino resenje koje moze da se zavrsi za 45 minuta laganog posla.
Najidealnije bi bilo da su ga fabricki stavili u dno gepeka - kao sto to rade neki drugi proizvodjaci, ili barem da su mu stavili onu "limenu kadicu" koja ima kog Dastera - ali koilko para toliko i muzike.
Pozdrav svima i nadam se da sa pomogao nekima sa ovim savetom.

zac

  :to:  Kao resenje izgleda dobro, jedino si trebao sve uzduzne rezove na cevnoj izolaciji okrenuti na dole posto ce ti se zadrzavati voda u tim crevima i truliti nosac tocka....ili da si ga ofarbao u jos jedan-dva sloja nekom kvalitetnijom bojom. Mesto izolir trake mogao si koristiti i plasticne vezice, one se ne odlepluju vremenom. Pregledaj tocak posle par meseci pa javi utiske.  :ziveli:

mik

Hvala na savetima - pravo da ti kazem za vezice se uopste nisam setio.
Ako se neko seti jos nekih ideja/poboljsanja, neka slobodno kaze.
Svako poboljsanje "izuma" je dobro doslo za sve nas.
Pozdrav