Rezervni točak u Sanderu

prethodna tema - sledeća tema

ivan-bgd

Verovatno su to napisali  jer se felne razlikuju da bi sebe ograničili ako se ne daj bože nešto desi.Ja bar mislim da je tako :ces:

krle

#241
Ja na Loganu imam fabričke alu felne, a rezervni točak  je sa čeličnom felnom  i nema nikakve nalepnice niti upozorenja u uputstvu.  Pneumatik rezervnog točka  ima isti DOT i karakteristike kao  i pneumatici iz prve ugradnje.

Andrix

U zavisnosti gde je sklapano koje vozilo moguce su varijacije na temu, mislim da je ovde slucaj da su na vozilu bile alu falne a da je ovo bila rezerva, pa kao na copalicama da su nalepili ogranicenje brzine, koje za dati primer nema svrhu. A primer u vezi sklapanja imam kod mene, fabricki nemam filter za gorivo....
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

krle

 Ako br.šasije počinje sa UU1 onda je vozilo iz Rumunije i onda je tu je čista stvar.  Od početka proizvodnje postojala su vozila sa i bez filtera goriva, a to zavisi od tipa sklopa benz.pumpe.

ivan-bgd

Gde da nađem ,,ćopu,, da stavim kao rezervni točak na  stepway-a umesto originalnog rezervnog točka  :ces:

Andrix

evo kod mene je slucaj da nemam filter goriva, pisano u drugoj temi, a sto se tice predmetne copalice mislim da je u pitanju kombinacija alu felni i rezervne celicne, video sam i na nekom fordu celicnu felnu sa normalnom gumom i istim nalepnicama...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

alexv011

Malo sam googlevao na ovu temu pa iz svega sto nadjoh mogu da zakljucim da su alu felne kruće od čeličnih i da su zato stabilnije pri velikim brzinama. Čelične su žilavije ali manje krute.
Kad uparite alu felne sa nekom celicnom, koja je jos (mozda) namenski pravljena da bude rezervni tocak, moguce je da ona u odredjenim situacijam moze da napravi problem.
Cini mi se kao moguc logican odgovor ...  :ces:

Osim ako ima nije preteklo nalepnica od ćopavih pa polepili po svima, da se ne baci  :Smiley: a mi  :banghead:

Veterinar

Da li se žiro-momenat razlikuje, zbog manje mase točka sa aluminijumskom felnom? Ne zamerite ako je pitanje glupo, nisam fizičar, samo sam zamislio otpor koji pruža teži točak pri pokušaju da se osa njegovog okretanja pomeri.

Black

Ja sam nekako stekao utisak da je alu tocak tezi od celicnog, prvom prilikom cu da izmerim. :bonk:
Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Zoran

Izvagaj i mene interesuje. Davno nekada sam čitao da je alu čelična felna 2,5 puta teža od alu  :ne:.
Sam svoj gazda - vazda.

speedo

Ako će vam šta značiti alu točak od zastava je više nego duplo lakši od čeličnog točka kod istih auta. Veličina je 13.

Čak sam razmišljao naći 15"-icu alu za rezervni točak, jer je fabrički dosta težak i nezgodan za skidanje/montiranje.

Dachos

Pre neki dan u servisu dok je auto bio na dizalici bacim malo pogled na rezervnu gumu i naravno ista situacija koja je vec ovde opisana guma pritisnuta na dva mesta onako bas dobro. Garancija istekla, a i da nije ne bih reklamirao jer sam vec imao slicnu situaciju sa brisacima vetrobrana koji su gulili haubu, kada su me u nekoliko ovlascenih servisa pravili budalom da je takvo konstrukcijsko resenje i da prilikom pranja stakla i zamene brisaca treba podici haubu... :ranting: o cemu sam vec pisao. Ne znam da li je tako na svim Sanderima, ali definitivno nosac rezervnog tocka je uradjen ko za traktor, takve propuste ne bih ocekivao ni na jugicu a ne na necemu sto nosi ime by Renault. Toliko..

ivan-bgd

Danas na Bubanj potoku našao sam ćopu za renoa.3.5 somića.Kaže čovek pasuje za sandrea.E sad da pitam vas dal baš pasuje ili ,,pasuje,,...... :ces:...i jel neka frka ako je slučajno 14''..jer ne pitah prodavca.... :ne:


Munze

Pozdrav svim forumašima :lux:
Nisam dugo bio na forumu. Planiram kupovinu Sandera pa me interesuje kakav je epilog ove priče oko reklamacije na nosač rezervnog točka. Da li je možda fabrika ispravila tu grešku  :ces: