Nova Dacia Duster II

prethodna tema - sledeća tema

saša61beograd

Obe verzije Sce motora su vrlo tajnovite,barem ja nisam našao na netu neku ozbiljnu Renoovu prezentaciju.
Pošto mi se Sce 1,0 nameće kao obavezno rešenje u nekoj novoj Dačiji,pokušavam da se ne sekiram,ali ne ide,ipak se sekiram.Imam utisak da se novi motori sada puštaju u proizvodnju bez neke velike provere i testiranja.A pri tome su puni nekih novotarija koje u praksi,posle nekog vremena, postanu problem.
Evo vam blamova i sramote velikih proizvođača sa novim motorima:prva generacija VW-ovog Tsi motora,opšte poznata stvar.Zatim,problemi sa Renoovim 1,2 Tce (ne tako česti,ali ih ima,imate na netu o tome).Zatim,BMW-ov 1,5 trocilindrićni benzinac.Na testu Auto bilda je ovaj motor "pukao" na 30 i nešto hiljada (ležajevi radilice !).Ili,ako hoćete,nekompatibilnost 0,9 Tce TNG sa našim gorivom.U redu,nije Reno kriv direktno,ali delimično jeste.
Prema tome,vrlo sam skeptičan kad je Sce u pitanju.

kiconix

Ne prijatelju, nije Reno kriv ni malo.
Nije do njih uopste, problem je u drzavi Srbiji posto jedino kod nas postoji taj problem.
Sta je trebao Reno, da uvozi tng samo za njihova vozila posto ovi nasi prodaju djubre?
Da se ne lazemo, nije samo fabricki tng imao taj problem, imali si drugi.

Veterinar

Igrom slučaja, tata se juče u Hrvatskoj vozio u MCV 0.9 tce LPG taksiju koji je prešao 175000 km, dok je na taxi stanici ostao primerak sa oko 190000 km na satu. Niti jedan od njih (u Vukovaru ih ima još, svi već imaju solidnu kilometražu, jer su samo ti modeli na taksiju) nije imao problem sa plinom, niti bilo kakav drugi problem, osim što su obojici zamenjeni ablenderi pod garancijom.
Ne znam za ostale modele, ali 0.9 tce je u ponudi u Dačiji već pet godina i, osim problema sa lošim plinom (ali ne i uređajem), nisam čuo za druge probleme.  :ne:

saša61beograd

Nisam rekao ništa protiv Tce 0,9 TNG.Naprotiv.Poenta je da se stvari (motori)puštaju u prodaju bez dovoljno provera.Niko u RNS nije provozao bar 1000km sa našim plinom.A Reno je odgovoran za onoga koga je ovlastio (RNS).
Hoću da kažem da je takav pristup opšta stvar,pa zato malo zazirem od svega novog,pa i od ovih novih Sce motora.Nekad su,u vremena veće odgovornosti,do besvesti testirali nove motore,u svim mogućim uslovima,od Arktika do Sahare.Ovi danas,imam utisak,umesto testiranja samo kuckaju u računare i gledaju da sebi smanje troškove razvoja.

Zoran

Saša 61 beograd,  potpuno se slazem sa tobom.
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Ma ajte molim vas, da se sve vreme radilo kao 1930. mi bismo danas tehnološki bili u 1970. godini. Voleo bih da vas dvojica možete samo jednu sezonu da vodite R&D tim bilo koje velike svetske kuće, siguran sam da biste drugačije razmišljali. Kakva vožnja od Arktika do Sahare, kome to i zbog čega treba i ko bi normalan danas to finansirao? Tehnološki napredak zasniva se na učenju i iskustvima, pa nećeš svakih deset godina da probaš da glavom razbiješ betonski zid i da se iznova razočaravaš, neko je to probao pre tebe i zna se da ne ide. Da se podsetimo, auto je nekada bio velika privilegija isključivo veoma bogatih a danas je konfekcija, nema porodice bez automobila. Šta hoćete za te pare? Rols Rojsa?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Kakogod,mene je Dačija za sada izgubila kao kupca jer nemam poverenja u Sce motor.Prihvatam da oni imaju svoju logiku i interese,ali imam ih i ja.

kiconix

Khm, tema je o Dusteru, ajde da se vratimo na istu.

bocca

Svakako hvala svima na komentarima. SCE motor je na ovim prostorima " mlad " i puno toga se još uvek nagađa. Nažalost, previše teško i sporo zarađujemo 14000e pa najmanje što želimo je bilo kakva nepoznanica.

Goran25

Idemo dalje, i kod nove verzije na zadnjim točkovima ne postoji unutrašnja zaštita blatobrana...da li je to slučaj i kod ostalih modela?

Daniel

#145
Seo u neki 4x4. Nisam siguran za paket opreme. Materijal sedišta užas. Crno, sjajno, kao debele ženske hulakop :help:.

Zapalo za oko:
Zvuk zatvaranja vrata - teži švabskom  :aplause:
Zatvaranje i dalje mora da se odalame vrata.
Unutrašnja ručica vrata...imam osećaj da ću da je odvalim prilikom povlačenja (što sigurno neće da se desi ali odaje takav utisak)
Prednja konzola deluje zanimljivo (model bez media nav).
Sedišta kratka.
Kabina deluje ušuškana, odaje barem takav utisak.

Nudjen mi 4x4 (110hp) sa full opremom da provozam. Nisam imao kad. Možda neki drugi put, baš bi voleo da ga uporedim sa ovim starim motorom u rešou. U servisu bio drugim povodom.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

kiconix

Dobri stari mrzitelj.

Daniel

Kako bre mrzitelj, u više stavki sam ga pozitivno ocenio neg" negativno.
Skroz sam bio realan. :ne:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Aleks

Priznaj da nisi smeo da probaš full jer ne bi imao šta da zameriš. :cool: Ili si ga možda probao...
Šalu na stranu, kakav god da je novi Daster, obrni+okreni, opet nudi najviše za pare koliko košta.
E sad, da li je neko spreman da da neke (tolike) pare za njega, to je druga priča.

bocca

Kako sam uspeo da povežem svi prodavci u Srbiji su za salon dobili po jedan 4x4 u prvom paketu opreme  i ti si ( Daniel ) verovatno video taj koji stvarno ima katastrofalan i štof i sunđer na sedištima. Mene su bili na kratko pustili i u taj testni u najvećem paketu i utisak o sedištima je skroz drugačiji, pozitivno. Srednji paket opreme mislim da u Srbiji još nema za videti.