3. servis - Gde, Šta, Kada...

prethodna tema - sledeća tema

LeNgenda

Joooooj, `de to ima da poklanjaju automobile, da se prijavim odma`... Ne bi` se zalio ni momenta...

Nego, kod Zive danas odradjen treci servis na tri godine i oko 25.750 km.

U Profacu kupljeno 2l Elf EVolution SXR 5W30 (2x550 din), 3l antifriza Glacelf Auto Supra (3x400 din) i 0,75l kocione tecnosti Elf Frelub 650 DOT 4 (3x250 din).

Ljudi, najozbiljnija preporuka za Profaco.

Oko 1,4 litara ulja je ostalo od prethodnih servisa i ovom prilikom je iskorisceno. Za zamenu kocione tecnosti na mom Sanderu bile su dovoljne dve bocice kocione tecnosti od 250ml. Sipano je dva litra antifriza i oko dva litra destilovane, a jos dva litra rastvora 1:1 je ostavljeno za dolivanje, cenim da ukupno necu doliti vise od 500-700 ml.

Filteri ulja i vazduha su kupljeni kod Ace Francuza u Zarkovu, marke Klaxcar, po ceni od 500 i 800 dinara respektivno iako su mi odmah mirisali na zajeb.
Majstor kod Zive mi je potvrdio sumnju, ali ce da teraju godinu dana takvi kakvi su. Pasuju, ali ne zadovoljavaju kvalitetom.

Filter polena je malo produvan kompresorom i ostavljen za sledecu godinu.

Spusteno kvacilo na dva prsta od poda. KAVABUNGAAAAAAAAAA!!!

Prilikom inspekcije odozdo primeceno curenje ulja na cuvenoj manzetni poluosovine do menjaca. Zamenjeno u roku od odma`. Vraceno postojece ulje u menjacu.
Cena manzetne sa ugradnjom je 6.300 dinara. Da je mnogo, mnogo je, ali nismo hteli da gledamo u bob kad ce stanje da se pogorsa. Malo je rano za ovako nesto, ali da kazemo da vreme cini svoje kad su gumene stvari u pitanju.

Mesec dana po crkavanju Cehinje u desnom faru zamenjen Kinez iz levog fara, stavljena isto Cehinja.
Definitivno se potvrdjuje pravilo dve rezervne sijalice.

Zadrzali smo se malo vise od dva sata, majstor radi natenane i jako je ljubazan, kao i uvek. Redovno prati nas forum iako ne pise nista i ovde ga pozdravljam.
Rad je naplacen 2.950 dinara, sto smatram sasvim korektnom cenom.

Sledeci servis je na cetiri godine i oko 33.000-35.000 km i nece biti veliki, nego ogroman, sa sve svecicama, stelovanjem ventila, kaisevima, pumpom za vodu, menjackim uljem, itd.

I dalje stoji preporuka za Zivu.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

silent

Znači kod Žive može da se donese svoj materijal iako je auto u garanciji?

LeNgenda

Ne znam sta da ti kazem, mi za 10-ak dana izlazimo iz garancije, servisna knjizica je uredno popunjena i overena. Recimo da im ne bi bilo pravo, ali da te ne bi odbili zato sto je to ipak ozbiljan servis. Jedino sto bi verovatno odbili je ulje iz nekog levog pakovanja, polovne delove i tako to.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

hobbista

Svaki servis možeš da odradiš sa delovima koje si doneo, ali teško da bi ostvario pravo na neku popravku u garantnom roku.
Šta god da se desi na motoru, krivac će biti ulje ili filteri koje si ti doneo :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

saša61beograd

3.servis by Lengenda,komentari i analize:
-filteri Klaxcar se nisu svideli majstoru a koštaju skoro isto kao najbolja varijanta za Dačije:Purflux ulje i Mann vazduh (kod mene je tako bilo u prvoj ugradnji).Kad već brinemo o ulju onda i filter za ulje zaslužuje isto toliko pažnje jer svo to ulje prolazi kroz njega (ili ne prolazi !).
Zašto Mann vazdušni?Zato što na kućištu filtera unutra tako piše,bar kod mene.
-curenje na manžetni poluosovine:kod mene se pojavilo na levoj,kraćoj,zahvatilo 4-5 cm dužine poluosovine.Od tada pošlo dosta vremena,masni deo se ne širi,a prašina se lepi,imam utisak da je prestalo.Ne mislim da nešto preduzimam za sada,osim što povremeno gurnem glavu tamo zbog kontrole.Nivo ulja u menjaču ok.
-sijalice:po meni postoje tri proizvođača:Osram,Filips i Boš.Sve ostalo je bacanje para i gubitak na kvalitetu osvetljenja.A ako je neka od navedenih sijalica Made in China,onda otpada.
-@Langendo,najbolji kaiševi i vodena pumpa koju si ikad imao je to što ti je sad u Dačiji (fabrička ugradnja).Baz obzira na istek 4 godine,ja to ne bih menjao sa 33-35.000km.Ovo je moje mišljenje,a ne preporuka.Vozio bih to bar 5 godina,sa tom godišnjom kilometražom.
-cena od 2.950 din za 2 sata rada mi se čini ok.

Veterinar

Pre nekoliko dana rastavio sam kućište filtera vazduha kako bih valjano podmazao sistem sajli gasa. Tom prilikom primetio sam da se gumeni deo (rub) na filteru vazduha kruni. Filter je postavljen na poslednjem servisu koji je opisan u ovoj temi. Gumeni deo filtera nije lep legao u za to namenjeni žleb i ivica žleba napravila je početno oštećenje nakon postavljanja poklopca. 'Bem li ga, nešto mi ne zvuči dobro da sitni komadići gume nastavljaju put ka motoru... Elem, poravnao sam makazama oštećenje i namestio filter na odgovarajuće mesto.   Takođe, pri postavljanju poklopca kućišta shvatio sam da bi bilo dobro da je žleb na poklopcu dublji, jer vazduh prolazi jednim delom između gornjeg gumenog ruba filtera i poklopca kućišta filtera. Dokaz za to su i slepljene mušice kojih je bilo dosta na gornjem gumenom rubu, ka poklopcu.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Ako negde nije lepo leglo, sigurno ce da vuce fals vazduh.

Propust servisera sto nije polako i strpljivo namestio filter. Doduse i sam sistem je malo cudan, stavis filter i posle gledas u pasulj da li je lepo legao. Postoje mnogi bolji i laksi nacini postavljanja/zamene filtera.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Zbog svega napisanog preporučujem Mann filter za vazduh;njega sam lakše namestio nego Purflux i Motrio/Meca.Kao da mu je obim neki mm veći i žljeb poklopca lakše uđe.I pored toga zamena filtera kod mene traje predugo i kao što reče Keka,posle gledaš u pasulj da li je lepo leglo.
Već sam pisao da sam posle 1. ili 2. servisa i ja utvrdio da je žljeb na poklopcu isekao parče filtera (gumu)i to je lako moglo da ode u usisnu granu.Majstor u Kompresoru je verovatno žurio na burek.

Veterinar

Nisam imao fotoaparat pored sebe u garazi. Svakako je rec o propustu servisera.

dsit

I meni se par puta desilo da tako ustinem filter. Naravno,primetio sam tek pri sledecoj zameni.

sent using Tapatalk

Goky

U mojoj servisnoj knjižici, između ostalog, piše:
svećice - 60.000 km,
kočiona i rashladna tečnost - 3 godine ili 30.000km

Danas zvao dva ovlašćena servisa da se informišem o ceni i u oba kažu da se menjaju svećice na 30.000km a tečnost ne spominju (u jednom su to rekli da se radi na velikom servisu).

Na kraju sam pozvao RNS i tražio da mi mailom pošalju šta se menja na kom servisnom intervalo... očekujem mail...
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Keka

Napisi i dopunu maila pa pitaj sta se kada menja na Dacia vozilima, a sta i kada na Renault vozilima.

Iznenadices se  :Smiley:

Ako odgovore.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Goky

Danas dobio odgovor, citiram:

Postovani gospodine xxxxxxxxx,
Kako bi odrzali svoju redovnu I produzenu garanciju, potrebno je pridrzavati se uputa iz servisne knjizice.
Svakako napominjemo da je preporuka servisa da se eventualno zamjene svjecice, obzirom da se moze dogoditi da se na npr.43 000 km moraju mjenjati radi kvara, tj.pregorijevanja. To je preporuka koju mozete I nemorate poslusati, jer je Vama mjerodavna servisna knjizica i njeni intervali.
Ukoliko ne zelite mjenjati svjecice, niste obavezni isto napraviti!

Iskreno se nadamo da smo uspjeli pomoci!

Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

kiconix

Baš liči da je preporuka došla od RNS, pre bih rekao da nisu imali pojma i da je došlo do RNH.