Pre nešto više od mesec dana sam učestvovao u lakšem sudaru kod Čačka. Nisam se najbolje "sporazumeo" sa šleperom i .... :banghead:
(http://s5.postimage.org/4d45gg4xv/Slika0120.jpg) (http://postimage.org/image/4d45gg4xv/) (http://s5.postimage.org/rsm2lsooz/Slika0122.jpg) (http://postimage.org/image/rsm2lsooz/)
..Uglavnom, trenutak nepažnje i eto ga problem. Kako nismo mogli da se dogovorimo oko krivice, dosla je policija, napravila uvidjaj i posle 15-ak dana sam otišao u Čačak i preuzeo zapisnik. Kako je zakon bio na mojoj strani, sa zapisnikom odlazim u osiguravajuću kuću. Tamo mi konstatuju štetu, sve fotografišu i kažu da auto odvezem u ovlašćeni servis, pa ce oni platiti troškove popravke. Odem pravac u HIT Auto, ostavim im kola i nakon desetak dana dodjem da ih preuzmem. U servisu mi daju račun, koji sam poneo u osiguranje. Oni sve to prihvataju bez problema, predaju mi garantno pismo, koje dajem servisu, i preuzimam auto. :too:
Inace račun izgleda ovako (usluga trećih lica je farbanje)
(http://s5.postimage.org/51czze3nn/dacia.jpg) (http://postimage.org/image/51czze3nn/)
Pre odlaska u DDOR čuo sam gomilu priča o negativnim iskustvima sa osiguravajućim kućama, tako da sam računao da bez sudjenja tu neće biti "leba". Medjutim, sve je prošlo sasvim korektno sa njihove strane. Korektno su procenili štetu, ponudu za vansudsko poravnanje su mi poslali u roku od nedelju dana (60.000din, sasvim korektno, ali sam već odvezao auto na popravku, pa ovo nisam prihvatio), da bi na kraju bez ikakvih zatezanja prihvatili račun iz servisa. Još su mi isplatili i 980din, koliko sam platio zapisnik.
HIT Auto...mislim da račun govori dosta toga :kava: Popravku su nakon preuzimanja vozila završili za 4 dana, ali im ie trebalo još 6 da nabave ratkapnu :hall: Sam rad deluje korektan, kao da nije bilo nikakve štete, krilo i branik su solidno ofarbani (kakvi će biti za godinu, dve :conf:)
Nisi napisao dal je Kasko ili auto-odgovornost. I ja sam kod njih, mislim na DDOR-NS, i imam kasko i nikada nisam imao problema sa naplatom štete.
Brusna ploča za čelik i Lamelar. brusni disk?? :ha: :ha:
E, svašta! Pa taj HIT-auto je stvarno :fiju:
Hit-auto, je stvarno :fiju: , cudi me da nisu naplatili i amortizaciju rucne brusilice (cetkice, lezajeve, mast...) :lau:
Potkrilo 6819 din :fiju:
Ja sam moje platio 2000 din.
Citat: boban66 poslato 20.11.2011. - 15:34
Nisi napisao dal je Kasko ili auto-odgovornost. I ja sam kod njih, mislim na DDOR-NS, i imam kasko i nikada nisam imao problema sa naplatom štete.
Auto - odgovornost. To je polisa vlasnika kamiona, jer je on bio kriv za udes.
A sijalica H4 od 500+ din :Smiley:
Slike posle popravke su dobrodosle.
:offtopic: Pa ti jos vozis na Montani/Kormoranu :doh:
Cene delova i rada su toliko naduvane da je to lopovluk!To je igra osiguravajućih kuća i velikih servisa,i zna se ko to,na posredan način, plaća.Da nekim slučajem osiguranje nije platilo,sve je pametnom kupovinom delova i izborom majstora moglo biti duplo jeftinije.
Kod koga HIT vozi kola na farbanje?Da li ih šlepuje ili neki klinac iz servisa uči reli tehniku vožnje na tuđim kolima na putu do farbara.
Da li je moguće dobiti ovu procenu popravke,naplatiti to od osiguranja,a onda u sopstvenoj režiji to popraviti uz lepu zaradu?
Pa nudili čoveku 60 000 što je i realno.
Citat: saša61beograd poslato 21.11.2011. - 09:15
Da li je moguće dobiti ovu procenu popravke,naplatiti to od osiguranja,a onda u sopstvenoj režiji to popraviti uz lepu zaradu?
U ovom slucaju se gubi garancija na limariju i koroziju, pa i o tome treba razmisliti.
Citat: Keka poslato 21.11.2011. - 13:34
U ovom slucaju se gubi garancija na limariju i koroziju, pa i o tome treba razmisliti.
A sta ce ti garancija na koroziju, pa kad istekne a tebi auto istrulio :fiju: To na vreme, dok je novo, zastitis i njihova garancija ic-ti ne treba.
De gustibus non est disputandum :nami:
Slazem se, ali : Audiatur et altera pars :nami:
Pogledajte koliko koštaju krilo,far,branik,potkrilo,rešetka kod Željka.Metalni branik bi se verovatno mogao ispraviti.Krilo i branik odneti kod dobrog farbara,neka je farbanje i 10.000din.Jedno popodne demontaža,drugo popodne montaža.Sve u svemu 20-25.000 maksimalno (delovi i farbanje).Ispada da je zarada za dva popodneva zavrtanja šrafova 40-35.000din.Malo li je?Plus,svest o tome šta je i kako urađeno!
Drago mi je da je kolega Duško dobro prošao jer nije kriv.U suprotnom,"radila" bi DIY varijanta (bar kod mene).Jedina prava majstorija ovde je farbanje.
Garancija na koroziju za mene je hipotetička stvar.Šta bi bilo da im posle 5god i 11meseci dovezem truo auto?Dobio bi novu školjku?Dobio bi nov auto? Sumnjam.Sam kontrolišem stanje limarije i siguran sam da će sve biti u redu i mnogo duže od ovih 6 god.(svakako neću da zbog toga menjam ulje i filtere kod ovlašćenih).
Saša 61beograd - sve si napisao , da ne ponavljam :to:.
Moje iskustvo od pre četiri godine sa DDOR-om je isto za svaku pohvalu. Kada sam video fakturu nisam verovao da će to platiti.
Cene u servisu su takve kakve su :ne: Ako se ne bune u osiguravajućoj kući, zašto bih se ja bunio. Uostalom, plaćam im i obavezno i kasko osiguranje
kako ja ne bih pokrivao eventualne troškove.
Kvalitet farbanja je pod znakom pitanja. Dva puta su mi radili u HIT-u, odnosno kod "njihovog" lakirera. Prvi put je to bila zadnja leva stranica posle udara fudbalskom loptom. U početku je sve bilo kako treba, ali je posle godinu dana počeo da se "pokazuje" špric git ( ispod laka se naziru risevi od šmirglanja i pojavile su se sitne tačkice u vidu pora). Ovo poliranjem neću moći rešiti, već će morati kad tad nanovo da se farba. Drugi put su zamenjeni i ofarbani zanji branik i poklopac prtljažnika. Poklopac prtljažnika je korektno urađen i za sada je OK ali je farba na braniku posle četiri godine počela na nekoliko mesta da se podiže i ljušti.
Viđao sam Logane na kojima se ubrzo posle farbanja oljuštila farba sa branika, ista situacija je i sa nekoliko Renoa u mom komšiluku. S druge strane, nekoliko Logana su uradili za svaku pohvalu i za sada nema nikakvhih promena na njima.