Ostecenja sajtni od dizalice

prethodna tema - sledeća tema

Aleks

Pre par meseci primetio sam ostecenja na sajtnama iza prednjih tockova, na mestima gde se postavlja dizalica. Zastita se ostetila do lima, pa resih danas da to, nadam se uspesno, saniram pre pocetka zime.
Materijal koji sam koristio


mesto osecenja


prvo sam ogoljen lim premazao antirostom


zatim temeljnom farbom


pa zatim sloj zastite sa spoljne strane


pa sa unutrasnje


i nakraju fabanje sprejom sa spoljne strane


i sa unutrasnje.


Ista prica je bila i sa levom sajtnom:









Dok sam cekao da "odradi" antirost, skinuo cepove, premazao obode otvora i vratio cepove nazad



Nadam se da ce biti vajde od ovog posla, a vama bih preporucio da bacite pogled na ova mesta  i ako (ne daj Boze) ima ostecenja, sanirajte to dok je jos lepo vreme!  :wave:  :ziveli:





Loganovac

Alal ti vera za ideju, realizaciju i izvaštaj! Upravo je vreme da se na to misli.  :hall:

Ja se rešavam već par nedelja da se pozabavim time (zna žac  :hihi1:), ali nikako... Nego, samo da priupitam, ovaj Body 930 mu dođe kao nekakav bitulit, šta li? S obzirom da piše da se ne može farbati preko njega (međutim, vidimo da može, ali koliko će izdržati?), da li bi svrsishodnije bilo upotrebiti Body 999 koji je takođe antikorozivan, brzosušeći bez sažimanja, trajno elastičan i predviđen za farbanje svim vrstama boja?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Aleks

Hvala, bilo mi je zadovoljstvo da ovaj poduhvat podelim sa vama!  :to:
Ovaj Body 930 sam pozajmio od drugara, nije imao drugi. I on je dovoljno elastican i koristi se za zastitu donjih delova limarije i dosta je otporan na mehanicka ostecenja. A sto se tice farbe, nek drzi dok drzi - tu je sprej. U krajnjem slucaju ove povrsine su relativno malo vidljive da bi "bole oci". Vreme ce pokazati.  :ziveli:

DarioGTI

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

DrJekyll

Baciću i ja pogled na ta mesta. Zbog ovih učestalih zamena guma i servisiranja, auto je bio dosta na dizalici. Nadam se da neću naći ništa :huh:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Gagi1/2

Super.  :aplause: Svaka čast. :respect:

A i garaža mi se mnogo sviđa! Posebno onaj deo sa alatima. :too:

zac


silent

Čekajte, zar ne postoji mesto gde dizalica može da nalegne bez oštećivanja karoserije??

Bendiks

Ne postoji. Dizao ga sam sa  fabričkom dizalicom ili ga dizao kod vulkanizera/mehaničara uvek ima deo koji je izložen trenju. Ko ima garažu - pravi posao za zaštitu osetljivih elemenata ko nema  :ces: nek se nada  :whistling:
Svaka cast aleks na dobrom savetu pa ko moze ili hoce  :rtfm:

Aleks

Trenutno "mozgujem" kako da napravim nastavak za hidraulicnu dizalicu od 2t, koji bi se naglavljivao na vrh dizalice i bio oblozen debljom npr. gumom. Nesto tipa "L" profila navarenog na parce cevi pa da sirom (duzom) povrsinom naleze na rub sajtne, ili neka stopa okruglog ili pravougaonog oblika (sa gumom preko) koja bi se postavljala negde na nekom od ojacanja patosa ili na nekom od elemenata vesanja. Moracu ponovo u kanal pa da osmotrim najbezbolnije mesto za postavljanje dizalice, pa da na osnovu toga osmislim vrh.
Posle toga aparat za varenje u ruke i bacam se na realizaciju izuma.
Inace, svako ko je u prolazu moja garaza mu stoji na raspolaganju - besplatno za clanove Foruma!  :ziveli: :wave:

Keka

Ako se dobro secam slike iz uputstva (na fabrickog nego ovog pdf) u tvom sucaju dizalica nije bila podmetnuta na odgovarajucem mestu. Ne mogu da otvorim pdf, trazi mi password  :conf: ali ako sam dobro upamtio, sape radionicke dizalice se postavljaju od tog ovalnog proreza prema tocku. Bilo bi dobro da neko ovo proveri.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Aleks, samo imaj na umu da tu dizalicu možeš koristiti kod kuće za popravljanje i održavanje auta a nikako na putu za zamjenu točka jer je u pravilu previsoka i nije ti od pomoći. Nailazio sam na putu na takve situacije.
Sam svoj gazda - vazda.

krle

Mesto za postavljanje dizalice u servisu:

Aleks

Zoki, ova dizalica od 2t koju ja imam je naprotiv kratka (niska) i nemoze podici Logana a bez da se ispod nje ne podmetne nesto (parce drvene grede i sl.). Naravno koristio bih je za majstorije kod kuce.  :ziveli:
Mislim da su meni sajtne najverovatnije ostetili vulkanizeri letos postavljajuci "krokodilku" blize sredini auta kako bi "o jednom trosku" podigli celu stranu.  :fiju:
Jos jedan razlog da auto ne treba ostavljati "majstorima" bez nadzora, primetio sam da tada nisu imali struje u radionici, i nisu mogli da koriste dizalicu koja dize ceo auto.... Moja greska  :bonk:

VaskezNS

Zna li neko koje su prave tačke za podizanje Logana/Sandera. Ovde ne mislim na podizanje drndavom dizalicom za zamenu točka ili mesta koja krive sajtne ?

Poznat mi je i topic http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=2080.msg32344#msg32344 ali sem fotografija oštećenja od podizanja nema pravog rešenja.

Video sam par Kisovih tutorijala ali nije se lepo videlo gde tačno oslanja auto i gde podmeće klocne. Kada ih budem pronašao postaviću ih pa barem da čujem šta vi mislite gde ih je "ubo".
Ovo je mesto za sLogan ;-)