4x4 pogon

prethodna tema - sledeća tema

PetarSet

Za sad ne nadjoh nista pametnije od ovog, na datu temu, pa ako ko ima sta bolje nek okaci link.

http://www.e-automobile.ro/categorie-transmisii/118-dacia-duster-4-x-4-tractiune-integrala.html
To je bilo juce, danas je drugacije
kao pravi bacje izlazim iz Dacije

bugi

Imam ja servisno uputstvo. Ako te zanima mogu okaciti negde

p.s. jel se to spremaju neke modifikacije na dusteru ili samo onako :)

PetarSet

Ako je servis manual, to imam, ako je nesto sto objasnjava sistem rada moze, no vec polako sam usao u stos :-)
bunilo me to dali u auto modu kada kocim motorom usporava i zadnja osovina, jer stekoh utisak da nekad da (neposredno nakon prethodnog proklizavanja, te i aktiviranja pogona) a uglavnom ne ...
Necu nista da modifikujem bar ne na pogonu, ostalo bice al ne zurim jos je igracka nova i nije dosadila, al bice izmena ponekih naravno. (gume, rubovi, dodatna rasveta tog tipa)

evo nadjoh i ovo

http://www.awdwiki.com/en/nissan/
To je bilo juce, danas je drugacije
kao pravi bacje izlazim iz Dacije

bugi

#3
Da, da servis manual je u pitanju...

Hm, a koliko vidim iz ovog objasnjenja, pri kocenju motorom on moze aktivirati zadnju osovinu, cak i ako je u 2wd rezimu?
ispravi me ako gresim...

Mene je zanimalo dal je u auto modu prilikom skretanja aktivna zadnja osovina uvek il tek u slucaju klizanja, al ne mogu bas da ga provalim...

Mislim da ne koci zadnjom osovinom u auto modu do trenutka proklizavanja.

PetarSet

e pa tu se i ja lomim, u 2wd se nazad nista ne desava, lock je dobar za spustanja sa kamenitih strmina jer onda motor koci sva 4 a auto mod ne provaljujem skroz... jeste ovo nisanov sklop ali nesto mi se cini da softver ovde drugacije vozi hm ... cackam pa kad se, ako prosvetlim, pisem :-)
To je bilo juce, danas je drugacije
kao pravi bacje izlazim iz Dacije