Dacia Logan MCV 2011-

prethodna tema - sledeća tema

matt

Pozdrav svima!

Nakon gledanja svakih auta.. svega... Logan MCV 1,5 dci se uklapa u budžet i potrebu ( neželim opele i vwe s ohooh km, prastare i precijenjene)

Pa tako imam pitanja vezana za logan i slušam savjete članova  :conf:

Najveće prednosti na autu su:- velik Gepek (700L) ravan zadnji kraj (može se vozit kvadratni objekti)
                                           - provjeren motor (1,5 dci... bolje uzet 75 ili 85 ks? putovanje nekoliko puta godišnje prema njem, češkoj, italiji... na dužim putovanjima prosjek brzina do 140-150)
                                           - rad klima uređaja?
                                           - potrošnja grad/ otvoreno?
                                           -dacia ovjes trajnost?

Hvala!

hobbista

 :wave:

Moja najveća zamerka za MCV je aerodinamika. Preko 100 km/h prilično je bučan  i potrošnja mu raaaaaaaste.
Trapovi - za 110.000 km promenio sam jednu kuglu (druga se sada javlja), jedan kraj spone i gumice stabilizatora.
Uz to zamenjen je srednji nosač motora. Diskove sam pojeo u slast, te sam i njih zamenio skoro. Mislim da su diskovi premali za MCV.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

dekiv68

O kom MCV se radi tip I ili II?

matt

Radi se o prvoj generaciji
Uzeo bi s 7 sjedala radi bocnih leptir prozora

Trenutno za te potrebe imam lanciu ypsilon jtd i merc viano..... Pa ni uzeo 1 uto koji sve zadovoljava

Znaci auto komforan i praktican za prijevoz pasa

Veterinar

Mislim da je izbor dobar, ali - zašto sa 7 sedišta? Da li pse voziš na sedištima, fiksirane, ili u prtljažnom prostoru?

matt

Prtljažni prostor.
7 sjedala bi zbog leptir prozora na zadnjem dijelu vozila

Veterinar

Koji psi su u pitanju. Sa sedam sedišta prtljažni prostor je mali jako. Opet, zadnji red sedišta se može skinuti, ali MCV sa 7 sedišta se mnogo teže (ređe) nalazi nego sa 5. Ukoliko bude problem da se nađe model sa sedam sedišta da li si razmišljao o opciji 5 sedišta + plastične zaštite na prozorima, kako bi mogao da otvoriš malo zadnje prozore, a da ne može da pada kiša unutra...

matt

Izvadio bi 3. Red sjedala... Jer kolko vidio samo 7 sjedala ima strqka leptir prozore?

milos82

#8
Pozdrav ....

...evo i ja da napišem koje iskustvo sa Loganom MCV I. Vlasnik sam jednog takvog (novog) 1.5 DCI 75ks od 2011. Do sada je prešao 112.000km i nije bilo nikakvih ozbiljnijih problema. Na početku je bilo par sitnica oko štelovanja trapa, menjali su jednom neki lager (nešto oko točka/volana, iskreno ne sečam se) u garanciji i menjano je  jedno par sijalica; inače samo redovni servisi (koji su ruku na srce relativno skupi, barem ovde u Ljubljani). A da ... na oko 105.000 menjani su diskovi ... ali ok ... to je potrošni materijal.

To da sam ga dvaput zakačio u zadnji branik i malo ga polupao (pukao odbijač in ogrebana vrata) to se ne nabraja u probleme .... ali eto kao "zanimljivost": zamena zadnjeg odbijača + popravka vrata + bojanje = na oficijelnom servisu košta 850eur !! (na svu sreču kasko izadnje samo 15% te sume).

Uskoro me čeka veliki servis na 115/120.000 km i to zadovoljsvo če me kako stvari stoje koštati cca. 500-600eur. Dugo sam razmišljao da ga več prodam i zamenim sa novim dokkerom (ili pak kangoo-jem) ... ali kako stvari stoje zadržaču ga još sigurno barem 2 godine.

Inače glavne prednosti ovog avtomobila su naravno ogroman prtljažnik in prostornost kao takva. Avto je bez ikakvih problema  "progutao" par selidbi nameštaja, robe, opreme i štati ja svega znam ... tako da sigurno bez ikakvih problema staju i psi. Ja imam čak i originalnu vertikalnu mrežu za gepek koja služi tačno tome ... jedini problem je što kada se koristi mreža ne može da se koristi i onaj rolo za gepek.

Zadnja krilna vrata su veoma praktična i lako se otvaraju, rub je relativno nizak tako da za utovar nema nikakvih problema.

Udobnost je generalno naravno loša .... pogotovo ako se usporedjuje sa boljim markama i modelima. Relativno je bučan (pogotovo pri brzinama 130+ ... ali ok više od 130 ovaj avto i baš ne ide) in nije tako dobro "ušuškan" kao neki noviji/skuplji. Ali prednosti sa druge strane su te da nema toliko "gizmota" tako da i nema se šta pokvariti, plastika je tvrda, ne škripi, tapecirung takodje ... što je idealno kod čiščenja (da da ... kada ti dete ispovrača auto .... tada ti je super što si kupio jefitn auto :) ) Problem je bio isto i sa osvetljenjem zadnje klupe .... u opremi ambiance je nema pa sam morao sam, da sprovodim struju i režem oblogu ne bih li ugradio zadnje kabinsko svetlo.

A da ... sa korozijom ... za sada još nemam problema.

Dci motor se pokazao sasvim ok ... 75ks je više nego dovoljno. Lepo se vozi i još lepše vuče. Uzbrdice nisu nikakav problem, čak i pod teretom (a veruj mi prevalio sam zimi i leti cele alpe sa daciom). Potrošnja je tu tu ... na otvorenom može da se dogura do 5 ... u gradu naravno više troši ... realano 6 do 6.5 ... tačno ne znam pošto nemam BC.

Tada kada sam kupovao je bila presudan faktor cena ... i za te novce se bolji kompromis izmedju ludospace-a i monovulumena nije mogao dobiti. Šteta što je Dacia sada takav auto razbila na čak 3 modela (mcv, lodgy i dokker).

I još par slika za bolju argumentaciju ;)





A evo ga još i u "full force" dok je bio u mint condition ... podno Sljemena u Šestinama ;)

http://www.hribi.net/slika.asp?pot=192179

Ako još ima kakvih konkretnih pitanja ... slobodno ...



pozdrav,
Miloš