Kupovina nove Dacije

prethodna tema - sledeća tema

spaho

Mali update... bio sam sa porodicom, i utvrdili smo da nam prostorom odgovara...sada čekam još ponudu da mi dostave, pa da vidim da li je to u okviru nekog mog zamišljenog i planiranog budžeta.

Jedna zanimljiva stvar koju sam razumio. U Confort opremi za plinsku verziju dolazi Media sa onim displejom (jedino nema navigacije Adriatik, dakle softwerski nije instalirana), dok u Confort verziji za benzin uopšte nije predviđena Media sa tim diplejom, već je ista moguća uz doplatu sa instaliranom navigaciom.

U svakom slučaju ja sam bliži plinskoj verziji. Ako bi se odlučio za nju, dobio bih auto krajem aprila.
Vjerovatno ću odlučiti u ovih 10tak dana do marta.

speedo

Gledajući cjenovnik, mislim da se to odnosi na ekran unutar instrumenata, vjerovatno za prikaz potrošnje goriva. Ali to bi trebali znati prodavači šta tačno čini razliku. Navigacija u Comfort nivou se svakako plaća dodatno, Istočna Evropa duplo skuplja od Adriatika.

zaki

Sandero 8950e, sviše jeftin za tržište ekonomskog tigra.
:badmood:


kiconix

Mesas babe i zabe, da si citao malo forum na temu novog Sandera bilo bi ti malo jasnije.
Al ajde da ponovimo, novi Sandero se proizvodi u Maroku, ne u EU, znaci sve dazbine plus carina.

saša61beograd

Neće skoro,ali u jednom trenutku stvari moraju krenuti na bolje.Moje optimističko predviđanje:za otprilike godinu dana korona počinje da slabi,a Reno počinje proizvodnju običnog Sandera i u Rumuniji.Tako postaje dostupan i kod nas,košta 9.000 evra,a mi skidamo maske!Optimistički,ali nije nemoguće.

zaki

Gledam ovaj italijanski sajt

https://www.dacia.it/gamma/sandero-streetway/configuratore.html

STREETWAY ACCESS, za cenu od 8950e prodaje se samo u crvenoj boji, moguća je doplata samo za belu boju i to za 310e.
Genijalni su, ej bre, doplata za belu boju.
:jea:

saša61beograd

Ima se utisak da je Reno-Nisan malo "prolupao".Moramo ih razumeti:imaju gubitak od 8 milijardi evra,otpuštaju 15.000 radnika i niko tamo ne zna kakvo će biti tržište automobila u narednih 5 godina.Normalno je zato da malo lutaju i luduju i da naplaćuju belu boju.Kad se smire i stabilizuju,onda treba poslovati sa njima.
Poseban je problem što i njima (Dačiji),kao i mnogima,ugrožena proizvodnja zbog nedostatka poluprovodnika na globalnom tržištu.

kiconix

Hoce, bas ce zbog naseg trzista da prebacuju proizvodnju.
Ajte molim vas.

saša61beograd

#53
Ne zbog našeg tržišta,već evropskog.Ova zdravstvena kriza je i ekonomska kriza.Ljudi će zbog toga početi da se ponašaju racionalnije,naročito oni koji kupuju niskobudžetne automobile.Zato bi moglo da se desi da običan Sandero bude popularniji od Stepveja.2000-3000 evra razlike u ceni,to ni u EU nije malo.
Možda grešim,ali ni Reno-Nisan u svojim projekcijam nije bio mnogo bolji,inače ne bi bili tu gde jesu.
Uostalom,baš me briga.Jedino znam da ni lud ne bih dao 12.000 za Stepveja,ali zato 8.000-9.000 za običnog Sandera,možda,jednog dana.Verujem da ima još onih koji ovako misle,pa ako se skupi kritična masa nas ovakvih,možda krene obični Sandero i iz Rumunije.

Vladan P

Citat: saša61beograd poslato 24.02.2021. - 13:14
Ne zbog našeg tržišta,već evropskog.

Običan  Sandero se već prodaje na evropskom tržištu.
Zajedno smo skupa !

saša61beograd

Znam.Samo pretpostavljam (nadam se) da će mu prodaja biti veća nego prodaja Stepveja,pa bi možda onda krenuo i iz Rumunije.Onda bi bio dostupan i kod nas jer se ne bi plaćala carina.

kiconix

Nadam se ali od toga nema nista.
Prosle godine ste svi pisali da ce usled slabe prodaje cene ici dole, ja tvrdio da nece.
Da bi pisali ovako o Renaultu treba da obidjete ostale prizvodjace, to pricam vec duze vreme.
Reno tacno zna sta radi sa Daciom iako se to nama ne svidja.
Zbog jedne male zemlje i par stotina prodatih vozila na godisnjem nivou se proizvodnja ne seli.
EU ne placa carinu za vozila iz Maroka pa ni cena ne raste.
A lepo si i napisao, za 8-9000e bi MOZDA jednog dana pazario Sandera (cisto sumnjam da bi za te pare dobio nesto vise od obicnog vulgarisa).

:ne: :ne: :ne:

spaho

Ja sam dogovorio jos jednu testnu voznju, ovaj put sve po gradu i malo po uzbrdicama, i terrnu sa vise rupa...tj kako ce se vecinu vremena i voziti. :)
U medjuvremenu cekam da dostave ponudu...pa bi odlucio jel to to, ili bi dalje gledao...
Ne vjerujem da ce ubrzo biti nekih korekcija i akcija...

montenegrino

A taj Sandero sto se prodaje u Evropi za 9000, od opreme nem nista, ni klimu? I taj motor od 65 ks... Ja sa ovim mojim  1.4 75ks gasim klimu kad idem u preticanje, mogu misliti na sta lici voznja sa ovom kosilicom bez turbine. Tako da je i 7000 tesko da bi se odlucio za tako nesto

Ljuba82

Nisam komentarisao dugo, mada pročitam povremeno nešto.

Pre 9 godina, nov Stepway 1.6 sa plinom je bio 10K eur. Nije bilo tu mnogo šta da se konfiguriše, postojala je jedna jedina verzija koja je od bitnijih stvari, između ostalog, imala manuelnu klimu, metalik boju, alu 16-ice, uzdužne krovne nosače, maglenke napred i pozadi, deljivu zadnju klupu, kožom obložen volan i na kraju kad moram da kažem kao dodatnu opremu (što me posebno nervira, jer se podrazumevalo), rezervni točak!

Neki sličan paket opreme danas bi odgovarao ovom nekom srednjem paketu ESSENTIAL uz još neku štikliranu dodatnu opremu. Govorim o 1.0 motoru bez plina! Dakle skuplja eksploatacija, manji radni vek motora (žao mi je, nepoverljiv sam i nikad tako nešto neču uzeti). Kvaka je što košta 3K eur više! Tačno tih nekih 30% procenata je valuta izgubila kupovnu moć (zvanični podaci inflacije potcenjeni).

Vidim da provejava mišljenje da Dacia nije ono što je bila i apsolutno se slažem sa tim! Da se razumemo, prezadovoljan sam kako je ispalo sa Stepwayom pu, pu. Poenta je da više i nemaš izbor da uzmeš nov auto sa nekom minimalnom pristojnom opremom ispod 10K eur. Tada je bilo par opcija, pa mogao je i taj naš Z10, a da ne pominjem još par godina pre, ljudi su mogli da uzmu Solenze sa ozbiljnim 1.9 d motorima bez obrtometra na tabli,  :Smiley:) ali za 5, 6 K eur! To sada nema!!! Takođe, nije isto kad govorimo o 2, 3 K eur razlike u cenovnom rangu do 10K eur ili kad govorimo o toj istoj razlici, ali do 15 ili 20K eur limita. Tako da i tu potpuno razumem što ljudi na ovom forumu razmišljaju i o drugim brendovima! Očekivano mi je bilo da Dacia krene stopama jedne Škode npr, ali mislim da će sve više gubiti tu prepoznatljivost u toj tranziciji. Da krenem od sebe, iako sam zadovoljan, nikad više neću ići ka tome da uzmem novu Daciu. Možda neki mlađi Duster i to 1.5d, ove male turbobenz nikad.