Kupovina nove Dacije

prethodna tema - sledeća tema

LeNgenda

Odgledao sam klip do kraja.

1. Čeoni sudar, A stub nije mrdnuo, sajtna nije mrdnula, volan nije mrdnuo, samo to su dve svetlosne godine u odnosu na stare modele.

2. Bočni udarac i bandera su na nivou prošlih generacija, više-manje.

3. Testiranje vezano za pešake je jedna od većih podvala, tako da neću da komentarišem.

4. Automatsko kočenje, makar koliko se može videti na ovom snimku, radi na nivou Tojote ili Mercedesa, o čemu svedočim ličnim iskustvom.

Pasivna bezbednost je odavno sažvakana stvar, sada čak i za Rumune. Euro NCAP postaje pomalo nepotreban i ovo dizanje letvice je u pogrešnom smeru.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

zaki

Citat: bocca poslato 14.04.2021. - 13:01
Može da se gleda i tako. Ali posle ove etikete od "2 zvezdice" ga neće oprati ni Dunav ni Sava još puno, puno godina!

Baš tako, ovo je strahovit udarac na brend i pri bilo  kakvoj priči uvek će se spominjati ove dve zvezdice.

kiconix

Bas me interesuje, koliko vas je pre kupovine bilo koje Dacije odgledao test?
Ja nisam ni posle kupovine.
Daj boze 10 posto.
Propaganda je cudo u danasnje vreme.
Isto je bilo sa prevrtanjem prvog Logana na testu severnog jelena, pa je posle autobild priznao da je to izrezirano.
Mnogo mi verujemo medijima.

zaki

Ostadosmo uskraćeni za informaciju da li  je ispao telefon sa onog nosača  :)

dekiv68

Citat: zaki poslato 14.04.2021. - 15:57
Baš tako, ovo je strahovit udarac na brend i pri bilo  kakvoj priči uvek će se spominjati ove dve zvezdice.
Odlično ako će to ići u pravcu smanjivanja nabavne cene

kiconix

Od ta posla nema nista.

abc123

Za 8000 EUR niko se ne bi obazirao na ove zvezdice, ali za 12 000 EUR .... ove zvezdice mogu da budu simptom nokdauna za Daciu.  :hm: 

kiconix

#127
Aj da ponovim po 100-ti put, jeste li gledali cenovnike u zadnje vreme?
I ja bih voleo da je Dacia ostala na tih 8000 al nema od toga nista, to su samo pusti snovi.
Nece se desiti nista spektakularno Daciji niti bilo kojem proizvodjacu .
Ako neko ocekuje da ce slaba prodaja spustiti cene za 10-20%, grdno se vara.
Ja sam u nabavci novog vozila vec godinu i kusur dana, SVI su digli cene i verovali ili ne Dacija je bas tamo gde i cilja da bude.
Nase je samo da kupimo i (ili)  kukamo.
PS, odgledao test, meni to deluje kao najjaca Dacija do sada. Samo zvezdicanje na euro ncap je sada besmisleno, vise se dobijaju poeni u elektronici (sistemima) nego u stvarnoj sigurnosti.
https://www.euroncap.com/en/results/renault/clio/35877
Ista platforma,  :fiju:.

saša61beograd

#128
Spustiće oni cenu za koju godinu ili ponuditi verziju primereniju našem i sličnim tržištima.Tako je bilo sa prvom i drugom generacijom,tako je sa svakim novim modelom,svakog proizvođača,oduvek.
Nezavisno od cene,druge stvari mene odbijaju od kupovine nove Dačije.Prvo i osnovno,manje se vozi, manje se putuje i prognoza je tu prilično neizvesna.Drugo,beogradski saobraćaj je sve gori:gužve uvek i svuda,ulice u rupama,bez nade da će biti opravljene.Saobraćaj se,namerno ili slučajno,usporava svuda gde može,nema zelenog talasa,nema "uslovno desno",ležeći policajci na svakih 30 metara,kamere...Parkiranje da ne pominjem.
Ni van grada nije bolje,godinama gledam kako lokalni i magistalni putevi propadaju.Ograničenja se spuštaju sa 80 na 60 ili 50,umesto isprekidane,crtaju punu liniju...Ono što je nekad bilo putovanje i vožnja,sada je mučenje,kolona i prosek 25 km/h.

Za svo ovo sr*nje ne treba mi nov auto,ne treba mi turbo,nova platforma...Par hiljada evra gore-dole,broj zvezdica na kreš testu i slično,to je gotovo besmisleno ako će auto da mi stoji na parkingu ili ako će vožnja da mi bude muka i stres umesto da je zadovoljstvo.Kakav-takav auto imam,za sada sasvim dovoljan.

kiconix

Slozices se, za tebe nije nov auto, tacka.
U tom slucaju nije ni bitna cena.

MitarMrgulic

Citat: kiconix poslato 16.04.2021. - 07:04
Aj da ponovim po 100-ti put, jeste li gledali cenovnike u zadnje vreme?
I ja bih voleo da je Dacia ostala na tih 8000 al nema od toga nista, to su samo pusti snovi.
Nece se desiti nista spektakularno Daciji niti bilo kojem proizvodjacu .

Ja mislim, da su ostali na tih 8000 ili eto da su digli na 9000 eura, da bi napravili takav bum u prodaji i auto-industriji, da bi porazili dosta konkurencije, a nije baš da im nije bilo izvodivo, više je to kao što si naveo, pomodarstvo u dizanju cijena u auto-industriji.

kiconix

Za 8000 je nemoguce vise napraviti automobil i to je sustina svega.  :ne:


Ljuba82

Upravo! Dešava se ono što i u poslednjih 100 godina, fiat novac se obezvređuje i to se i ubrzava u ovakvim vremenima. Imaju 2 izbora ili deflatorna depresija i manje cene (a to znači i manje plate i gubitak poslova što sve dovodi u deflatornu spiralu) ili upumpavanje love i obezvređivanje iste, što jeste trenutni put. Neko mora ovu igranku da plati, a platiće kroz inflacioni porez. Tako da je tih 8, 9K eur kupovne moći pre 10 godina kao sad 11,12 K!

E sad tu ima jedna caka, nije isto kad ti biraš između 8 K i 10K...ili recimo između 18 i 20 K eur. Apsolutna razlika je ista, ali se relativna smanjuje, tako da će tu Dacia nešto izgubiti, mnogima će u obzir doći i ozbiljniji brendovi kad već daju toliki novac!

MitarMrgulic

#133
Mislim da se kod osnovnih benzinaca, nije puno promijenilo u tehnici i troskovima proizvodnje, prelaskom sa 1,2 na 1,0 Sce, uglavnom, ne nesto sto bi trazilo enormnu razliku u cijeni u odnosu npr. na 2015. godinu i danas...

Tako da ne vjerujem da bi Dacia bila nešto u minusu, da su zadržali cijene približne starima, nešto uvećane za potrebe ispunjavanja eco normi i nove tehnologije...

Cinjenica je da je novi Stepway blizu 20% ili više, skuplji od starog, kao i da se cijenom priblizio mnogim tipovima vozila, od kojih je ranije bio značajno jeftiniji.

Ljuba82

Za tehnologiju ne znam, ali su inputi skuplji tih 30%, radna snaga, materijali i dr. Taman koliko se valuta obezvredila.

Naravno oni uvek tehnologijom mogu da smanjuju troškove, npr više plastike, manje lima,