Redovni servis TNG uređaja

prethodna tema - sledeća tema

Ivko

Ma kakva sapunica, samo proverene selne i spojevi, a to pise u servisnu knjizicu da se radi na I servisu, i treba jos stelovanje gasa analizatorom i ciscenje filtra za vazduh ali kaze da nema potrebe za sada jer je sve u redu, mada sam ja pre same ugradnje TNG-a radio redovni servis i zamenjen je filter za vazduh.

Keka

#91
Stavicu ovo u redovan servis TNG uredjaja......

Posle 90.000+ km predjenih na TNG, za koje vreme su menjani filteri svakih 10.000 km i servisa isparivaca posle predjenih ~50.000 km, na red je dosla zamena dizni.

Od juce se jedna cuje (kuca, tak-tak-tak), i to treca. Igrom slucaja sam danas nabavio USB interfejs pa sam se igrao sa gasnim ECU, i dosao do zakljucka da se samo treca dizna cuje i da zaliva gasom.

Check se jos nije upalio.

Za petak sam zakazao zamenu dizni. Cijena prava sitinica-sa ugradnjom i stelovanjem 9500 din.

Zasto zamena svih? Prosto, ako je jedna losa, ni ostale tri nisu daleko. Mehanika (klipovi, gumice) je odradila svoje, doziranje gasa (kontrola vremena otvorenosti) nije vise dovoljno precizno, pa mapa vise ne moze da se lepo usteluje.

Detaljniji izvestaj u petak.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Sir Oliver

Pa to skoro kao cena svih dizni za dizlo!!! Kažem ja, ne isplati se TNG...   :hihi1:
I drink to make other people more interesting.

Loganovac

 :whistling:



Jesam li rekao Keko da će se javiti gasomrsci?  :Smiley:

BTW, Sire, da li si obavešten koliko košta komad dizne za dizlo? Kod Željka, na primer, 18.000 RSD...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Sir Oliver

Cijena, prava prilika...  :whistling:
Otprilike znam da je sačuvaj bože skupo... Pa, pored kilometraže od 150 tisuća, to je jedan od razloga što sam se pozdravio sa Cliom 1.5dci i uzeo beMzinca.  :lux:
I drink to make other people more interesting.

Keka

#95
Koliko vidim Sir je bio sarkastican......

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Naravno, ali morao sam da napišem, čisto zbog gasomrzaca...  :D
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

#97
Možeš da mrziš i gasomane i dizelomane i benzinomane pa čak i metanomane ali činjenice su tu.
Original dizna za Dci je oko 270 evrija, ne manje.
Kada ode jedna, po pravilu vrlo brzo idu i ostale 3, ko voli nek izvoli.
To su činjenice.  :ne:


jasho

#98
A sad jedan On topic, koliko košta dizna za gas?

Keka

Citat: Keka poslato 15.01.2013. - 18:35
Za petak sam zakazao zamenu dizni. Cijena prava sitinica-sa ugradnjom i stelovanjem 9500 din.

To je 4 komada, naravno.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


jasho

Citat: Keka poslato 17.01.2013. - 10:06
To je 4 komada, naravno.

Čekaj, za sve 4 9500din  :doh:

Pa jel to univerzalna cena za sve dizne ili zavisi od uređaja do uređaja, mislim da ipak ima razlike ako se ne varam neko je pisao da su za BRC najskuplje oko 100 evra komad ili tako nešto, zato sam i napisao koliko komad?

Keka

#101
Dizni ima raznih proizvodjaca i raznih karakteristika. Obicno uz AC idu Valtek ili Rail dizne; uz Landi MED, uz BRC Keihen itd.

U principu mozes svasta da iskombinujes, samo je pitanje da li gasni ECU to podrzava. AC Stag gasni kontroleri imaju sirok izbor dizni sa kojima mogu da rade. Za ostale ne znam.

Neko je napisao da neke placa 1500 din komad i menja ih na 10.000 km.

Za BRC (Keihen) su ~100 evra komad, ali traju malo duze.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Pa to izgleda da zamjena gasnih dizni ide skoro pa pod redovno servisiranje (kao zamjena ulja i filtera).
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Znam mnoge koji redovno servisiraju vozilo - kupuju novo!  :D

Zoki, ništa nije večito, pa čak ni tvoj legendarni Sandero.  :whistling:  Normalno da ni dizne ne mogu da traju duže od prosečnog Jugića...  :write:

Što se troška servisiranja plinskog uređaja tiče, radili smo kalkulacije više puta uračunavajući sve troškove i eksploatacije i servisiranja, da ne smaram više ovde - ceo uređaj se isplaćuje za dvadesetak hiljada kilometara. Šta je problem investirati dodatnih 20% vrednosti uređaja kad se on već sebe zaradio pet puta?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Andrix

meni su nudili diznu za Brc 1 kom 105 e, jer mi je jedna bila crkla, a ponuda je bila da za oko 150 e promene sve 4 kao i onaj nosac gde stoje. Meni se smucio Brc jer posle 30000 km mi je crkla ta jedna dizna a na 40000 km ispada dzek od 3. na svakih par rupa, pa je morala da radi plasticna vezica, krpljenje da bi radilo a ugradnja je kostala 1150 e
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari