Pomoc na putu

prethodna tema - sledeća tema

Vihor

Koji bese onaj broj za pomoc na putu iz renoa, kakvo im je radno vreme i sta bi trebalo da ocekujemo u slucaju nekog kvara na sred puta , npr, pu, pu, daleko da bilo  :ces:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

sandero1.4mpi

Da li ovo sve vazi i za Daciu

Vihor

sve ovo mnogo lepo zvuci, dali je stvarno?, a verovatno vazi i za daciju
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

sandero1.4mpi

Sada prvi put cujem da postoji tako nesto kod nas.
Nesto mi je to nesigurno,ali se nadam da se varam,jer bi bilo lepo da je to tacno.
Ali nedaj boze da ti zatreba.

LeNgenda

Meni su u AC Markovic rekli da to vazi samo za Reno tokom garancije, 2 godine, bez ogranicenja u kilometrazi, a za Daciju ne.

Ja se taman ponadao... Ovako ce biti AMSS, kao i dosad.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Loganovac

Važi za Daciu, uostalom ko ne veruje neka okrene onaj broj i pita, besplatno je.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

jorge2882

U ak Kompresor su mi rekli da vazi za Daciu pune 3 god koliko traje i garancija. Kao imaju neki dogovor sa AMSS. Besplatno otklanjanje kvarova na licu mesta, ako to nije moguce onda besplatno slepovanje do najblizeg Reno servisa. Sve to lepo zvuci, ali zlu ne trebalo nadam se da je tako :)

krle

#8
Za sve neispravnosti tokom garantnog roka šlepovanje automobila do najbližeg ovlašćenog servisa je uvek bilo besplatno   preko AMSS, odnosno išlo je na teret Dacie.  Naravno ako se nešto desilo krivicom vozača npr. sipanje pogrešne vrste goriva onda vlasnik plaća transport.  

krle

Citat: MunzePotpisan je ugovor o saradnji između Auto-moto saveza Srbije i Renault Nissan Srbija kojim se nacionalna asocijacija vozača uključuje u program podrške vlasnicima vozila ovog francuskog proizvođačima, poznat kao Renault Assistance. Radi se o programu pomoći na putu koji posebno kreiran da obezbedi potpunu sigurnost vozačima automobila Renault i Dacia u nepredviđenim i hitnim slučajevima. Renault Assistance je na raspolaganju širom Evrope 24 sata dnevno, svaki dan u godini, a obuhvata putnička i komercijalna vozila marke Renault koja su u garantnom roku. U slučajevima kada vozilo ostane u nevoznom stanju sve što vozači Renaulta treba da urade jeste da kontaktiraju info broj Renault Assistance i pripreme podatke o tačnoj lokaciji, daju svoj broj telefona i registarski broj vozila. U Srbiji treba da se pozove broj 0800108010, odnosno 381113331188 ako je potrebna pomoć u nekoj evropskoj zemlji. U prvom slučaju poziv je besplatan dok se drugi plaća po redovnoj ceni. Po primljenom pozivu, posle provere prava na garanciju AMSS organizuje dolazak  službe SPI i posebno obučenih majstora. Cilj je da se kvar ili nedostatak otkloni odmah, na licu mesta, međutim, ako to nije izvodljivo vozilo će, ukoliko je nepokretno da bude prevezeno do najbližeg ovlašćenog servisa Renault.
Ovaj program može da se koristi i kada se putuje po Srbiji, ali i kada se putuje u bilo koju zemlju u Evropi navedenu u Renault servisnoj knjižici. Kada problem nastane u inostranstvu procedura je ista, poziva se AMSS koji posle provere daje nalog klubu, u čijoj državi se vozilo nalazi, da pruži pomoć, koja ima prioritet u prijemu.
U slučaju da popravka ne može da se obavi na mestu gde je kvar nastao i neophodno je da se vozilo preveze, vozač njegovi suputnici, u ukupnom broju koji odgovara broju registrovanih mesta u vozilu imaju pravo na sledeće usluge:
1. Nastavak putovanja odgovarajućim prevoznim sredstvom ili povratak u mesto stanovanja najkraćim putem. U bilo kojoj državi sa spiska, ukoliko je za popravku vozila potrebno više od šest sati ili nemože da se popravi u toku dana.
2. Zamensko vozilo - obezbeđuje se bez obzira na mesto, ako je vozilo nepokretno više od šest sati ili ne može da se popravi u toku dana. Vozilo u zamenu zamenjuje sve ostale usluge i obavezno treba da se vrati na mesto gde je izdato
3. Smeštaj - najviše tri noći ako je vozilo nepokretno više od šest sati, ne može da se popravi u toku dana, na udaljenosti većoj od 50 km od mesta stanovanja:
4. Preuzimanje popravljenog vozila - Korisnik ima pravo na prevoz javnim prevozom samo za jednu osobu.
Program Renault Assistance, kao posebna usluga vezana je direktno za vozilo, što znači da bez obzira na činjenicu ko upravlja vozilom Renault, naravno uz dozvolu, može da dobije potrebnu i traženu pomoć. Uslov je da je vozilo pod garancijom, međutim, kako su nam rekli u AMSS vlasnici vozila Renault i Dacia koja ne ispunjavaju taj uslov, takođe imaju mogućnost da koriste ovu pomoć na putu s tim što je organizovanje usluge bespatno, ali se otklanjanje kvara naplaćuje.

Odlučeno u Parizu
Potpisujući ugovor o saradnji sa AMSS, Milan Belin, generalni direktor Renault Nissan Srbija, rekao je da se ovim realizuje plan, najavljen pri promovisanju nove Lagune da će Renault da bude među prva tri brenda i u segmentu usluga. Tome će svakako da doprinese i visok nivo stručnosti i operativnosti AMSS kojeg je za partnera izabrala centrala u Parizu. Obuka mehaničara SPI je u toku i biće završena do kraja meseca, kada će vlasnici vozila Renault i Dacia u roku od četrdeset pet minuta od pozivanja broja 0800108010 dobiti pomoć bilo gde u Srbiji.

Loganovac

 :to: ...da završimo jednom sa time...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Ksi

#11
UUUUUUuuuuuuuuuuuuuuu  :ha:

Pa ovo je neverovatno super ekstra vrh! Ovo bi trebalo da reklamiraju iz sveg glasa!

:ha:

Još uvek ne verujem...

CitatDodatne usluge

Ako se vozilo ne može popraviti u istom danu ili ako vreme popravke traje duže od 6 sati* kupac u zavisnosti  od svoje situacije može da koristi jednu od sledećih dodatnih usluga. Usluge c, d, e i g se mogu se koristiti zajedno. Usluga f može se kombinovati sa uslugom c, d ili e.

C) Smeštaj- ako je vozilo udaljeno više od 50km od prebivališta kupca i ako kupac želi da sačeka opravak vozila na licu mesta, RENAULT Assitance može da organizuje i snosi troškove smeštaja za njega i putnike najviše tri noćenja (noćenje sa doručkom) u hotelu koji je odabrao RENAULT Assitance

D) Nastavak putovanja ili E) povratak kući
Ako korisnik ne želi da sačeka završetak popravke vozila na licu mesta, RENAULT Assistance organizuje i snosi troškove nastavka putovanja najkraćim putem jednim od sledećih  prevoznih sredstava (voz, avion u ek.klasi ako put vozom traje duže od 8 sati, brod, taksi do 100km)

F) Preuzimanje popravljenog vozila
Kako bi omogućio preuzimanje vozila nakon popravka, RENAULT Assitance omogućuje kupcu ili osobi koju odredi kupac da odabere jedno od prevoznih sredstava pod D/E

G)Vozilo za zamenu*
Kupac može da koristi vozilo za zamenu B kategorije koje mu RENAULT besplatno stavlja na raspolaganje u trajanju do najviše 3 dana u zavisnosti od lokalne raspoloživosti (propratne troškove snosi sam kupac)

H) Troškovi presedanja sa jednog prevoznog sredstva na drugo
Sve troškove nastale usled presedanja koje kupac preduzeo na osnovu saglasnosti RENAULT Assistance, snosi RENAULT Assistance.


jel i ovo važi za nas ?

Max28

Pozdrav svima,
interesantna tema. Jel imao neko licna iskustva ili poznaje nekog ko je koristio ovu uslugu ? Dali je sve tako kako kazu/pisu ili je u praksi nesto drugacije ?
Pozdrav

Loganovac

Kako da koristimo kad vozimo jedan od najpouzdanijih automobila na planeti? Pa za Renault je garancija 5 godina, a za Daciu 7!  :hihi1:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Ivan

Za Daciu ti ne trba pomoć na putu, jer te neće nikada izneveriti, to je naj pouzdaniji auto.  :cul: