Sandero - potrošnja

prethodna tema - sledeća tema

LeNgenda

Nikako.

Voziti uz desnu ivicu puta i pustiti umirujuću muziku.

Kome se ne sviđa, može da duva u auspuh iza tebe ili da te pretekne kada okolnosti/propisi to dozvole.

Pitaj ljude koji rade u NIS-u kako se to radi. Najozbiljnije.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Cmok

Putovao za Sarajevo juce pa sam nasuo pun rezorvoar i resetovao sve na board-u.
Po board-u od tog punjenja sam presao 466km (~10km od ukupne cifre bi bila najgora moguca gradska voznja po BL) i potrosio 24.9l.
Ovo bi izaslo na nekih 5.3l, kako i sam board kaze.

Iz BL do Sarajeva sam isao autoputom preko Doboja, rekao bih prosjecnom brzinom od 110km/h na autoputu, sa par izleta do 150km/h radi pretjecanja i slicno.
Nazad sam se vracao preko Kiseljaka - Viteza - Travnika - Knezeva. Put Knezevo - Banja Luka je apsolutni uzas, ne samo sto se tice samog stanja puta (koje je katastrofa) nego je i 90% puta u serpentinama, lakat krivinama i nebrojenim uzbrdicama i nizbrdicama.

Ne znam koliko board "laze" ali mislim da je ova potrosnja, uzevsi u obzir kakvim putevima sam se kretao, odlicna.

Loganovac

Ajde ovako, da ne moramo da bacamo kamenčiće i gledamo u pasulj, da ti lepo dopišeš u profil koji motor imaš u svmo Sanderu II. Potrošnja je u bilo kojoj varijanti odlična za uslove vožnje koje si opisao, čak neverovatna, pa verujem da bord ozbiljno laže. A cele ove nedoumice ne bi bilo da si lepo per nego što si umočio pero u mastilo prvo otišao na pumpu i dopunio rezervoar.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

speedo

Potrošnja je veoma dobra, a i odlična ako je sa upaljenom klimom. Pretpostavljam da je 0.9 tce motor.

Cmok

@Loganovac, potpuno sam bio uvjeren da sam to vec dodao u profil jednom.
u pitanju je TCe 0.9 motor.

Ne znam koliko board laze ali do sad mi je zaista bio dovoljno precizan (ne nuzno 100% niti to ocekujem, u granicama tolerancije).
Svakako se slazem da bi se tacno stanje najbolje utvrdilo novim punjenjem do vrha.

@speedo
Da, u pravu si, klima je bila upaljena 70% vremena.

Loganovac

E super, sad još samo da razjasnimo potrošnja čega, benzina ili gasa?

Zezam se malo, može se naslutiti da si "nasuo pun rezervoar" najverovatnije benzina, ali kog? BMB95, 98, nekog još skupljeg sa puno aditiva itd? Na kraju krajeva sve ovo je od uticaja na potrošnju, nemojte da vas mrzi da napišete detalje a ne samo da nas udarate cifrom. Za mene je recimo ta potrošnja misaona imenica. Ali recimo za Kekin karting je to poražavajući rezultat - svako prema svom guberu.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Cmok

Polako ali sigurno izvlacis sav info iz mene  :write:


Benzin je sipan na Nestro pumpi, a u pitanju je N+ ( tj. 95-ica s aditivima) varijanta sa nevjerovatnim brojem superlativa u opisu sta ga to cini boljim od "obicnog" benzina:

https://nestropetrol.com/Publication/Read/n-plus-benzin


MitarMrgulic

To je sasvim ok potrošnja za otvorenu cestu BL-SA-BL, čak i moj 1.0 Sce se kada ide na otvorenoj cesti cca 300 km, vrti oko 5 (pa usudio bih se reći i da ide i ispod 5 litara).

Iako se preko Vlašića i Kneževa,većim dijelom od Travnika "penješ", isto tako se do Kneževa do Banja Luke "spuštaš" pa se to kompenzuje...

Ako si još bio sam u autu, sreća je još veća.

Dakle, sasvim ok potrošnja za ove male Dacia beznice, već sam napisao, ne *ebe njih otvorena cesta, već ljuta gradska vožnja gdje se potrošnja penje na 8+ litara :)

Zoran

Njima je samo problem hladni startovi i gradska vožnja. Čak i prikolica nije neki naročiti problem.
Sam svoj gazda - vazda.

Cmok

@MitarMrgulic
Troje nas u autu bilo.


Slozio bih se s tvojom i Zoranovom konstatacijom da potrosnja na otvorenom nije problematicna.
Mislim da sam mogao da spustim i na ispod 5l da sam se drzao manje brzine na autoputu.

U svakom slucaju poenta je bila da podjelim odlicne utiske o potrosnji na ovom putovanju.


Loganovac

Mitre, "otvorena cesta" i autoput, prosek 110km/h sa izletima do 150km/h malo ne idu zajedno. Plus imao je 10km "najgore moguće gradske vožnje po BL". A vraćao se "preko Kiseljaka - Viteza - Travnika - Knezeva. Put Knezevo - Banja Luka je apsolutni uzas, ne samo sto se tice samog stanja puta (koje je katastrofa) nego je i 90% puta u serpentinama, lakat krivinama i nebrojenim uzbrdicama i nizbrdicama."

Ako je ovo "otvrorena cesta" po kojoj voziš 60-80km/h ondaK sam ja traktor.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

#926
Put ,Turbe - Kneževo - Banja Luka je najviše sličan putu Golubac - Kladovo ,iz osamdesetih.
Sam svoj gazda - vazda.

MitarMrgulic

Otvorena je cesta, sad nije baš "vojvođanski pravac" od Sombora do Subotice, ali ipak je cesta kojom se može voziti solidnom konstantnom brzinom. Za ovaj motor bitno je samo da nema semafora i "stani -kreni" situacija i dobro se on ponaša  :too:

dekiv68

Mitre, meni TCe90 na plin više troši na autoputu pri brzini 130-150 km/h nego u gradskoj vožnji u Bgd, u špicu.

szs

Što bi rekli laički
Što veći obrtaji to prazniji novčanik  :ne:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella