Duster-sifre dijagnostike i drugi problemi

prethodna tema - sledeća tema

laureat

U mom slucaju u pitanju je 1.6 16v 4x4.

Da  li je neko imao sledeci problem; nedavno sam uzeo auto, imao utisak da se nekad ugusi kod davanja gasapri polasku, ali u principu posle dobro prima gas. Kad smo ga preventivno ukljucili u dijagnostiku, javio je ove sifre vezane za defekt klapne gasa i nekog signala lambda sonde, mada je kod svih sifri stajalo da je povremeno. (fotke u prilogu)

Tripovao sam i da je ler gas nizak, ali sam na kraju ukapirao da na pocetku obrtomera skala ide od pola i da je u principu kazaljka obrtomera bas na dve trecine od 0 do 1000 obrtaja, a ne na pola kako sam prvo mislio.

Imam i utisak da je kvacilo jako visoko, a nisam vozio ni jedan pre, pa ne mogu da uporedim...znaci iz druge pod rucnom se gasi, sto je znak da bi lamela trebalo da ima mesa.

Takodje me interesuje i kolicina rezerve. Citao sam da su ti meraci neprecizni jako. Meni kad je dosao na jednu crtu, nije jos prijavio rezervu i ja odem i natocim do cepa, stalo 38,5 litara. Znaci da je bilo jos oko 12 ako se ne varam? Otkud onda sislo cak do jedne crte?

Veterinar

O šiframa će pisati neko ko poznaje tu tematiku. O ostalom (pedala kvačila,  obrtomer,  kolicina goriva u rezervoaru...) je već pisano u odgovarajucim temama,  pa češ tamo verovatno pronaći odgovore ili postaviti pitanje.

cika mili

Nisi napisao koje godište ti je auto, tj. Euro norma motora. Moj je 2010., Euro 4, i slično se ponaša. Desilo mi se u par navrata da se s nezagrijanim motorom uključujem na put sa prvenstvom prolaza i da u tom momentu "proguta knedlu", i bukvalno stane. Zeznuto. To se riješava sa malo većom gasom.  :D Ler gas je na oko 750 obrtaja. Što se tiče pokazivača goriva, neprecizan je. Natočim ga do "čepa", napravim 100 km, kazaljka ne mrda, onda naglo padne i pri tome pokazuje manje goriva u rezervoaru nego što ga stvarno ima. Otprilike 5-6 litara. Kvačilo ne treba da te brine, tako je fabrički.

laureat

@cika mili

godiste je 2011 decembar. Pretpostavio sam da su sva tri ta problema u redu i kvacilo i gas i merac goriva, te da su samo odlika te vrste motora i auta. Hvala ti puno na podeljenom iskustvu. U svakom slucaju zasad sam jako zadovoljan autom i izborom, pogotovo sto je vozilo koje sam uzeo, bez obzira na veliku kilometrazu u izuzetno ocuvanom stanju, gotovo neverovatnom za Srbiju. Nadam se da ce zadovoljstvo i trajati...

@veterinar

Svakako cu pogledati ponovo, ali sam iscitao svih 14 strana sa temama vezanim uopste za Dacia auta i otvorio svih 10ak topika koje sam nasao da su posvecene iskljucivo Dasteru. Takodje sam iscitao i kompletan podforum vezan za kvarove i nisam nasao nesto slicno vezano za moja postavljena pitanja...mozda se o toj dijagnostici i ostalim temama pisalo negde vezano za Logana ili Sandera. U svakom slucaju icicu na pretragu, hvala na preporuci, mada  me je cika mili manje vise informisao sve sto je bitno.



Loganovac

Da pojasnim do kraja, pedala kvačila, pokazivač nivoa goriva i još zilion drugih stvari se na Dasteru bitno ne razlikuju od ostalih modela Dačije, tako da nemoj da očekuješ da će biti otvorene teme tog tipa "posvećene isključivo Dasteru". Pretraži malo Forum, naći ćeš puno toga napisanog i maltene sve se odnosi i na Daster. Npr. koliko vidim tvoj auto pod haubom ima isti motor kao i moj Logan iz 2006.  :ne:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Goran25

Danas sam baš sipao gorivo nakon upaljene lampice, do prvog škljoca je stalo ukupno 48l.
Sa prvom crticom uvek predjem preko 150 km, ostale padaju daleko brže.
Ne smeta mi, upoznao sam ga do sada i znam koliko prelazi sa kojom količinom goriva u gradu ili van grada.
Ostalih problema koje si opisao nemam.







Aleks

To sa neravnomernim "opadanjem" crtica nije nikakav kvar već posledica nepravilnog oblika rezervoara.
Prvi podeok se obično ugasi nakon najviše pređenih km jer treba potrošiti i gorivo koje se nalazi u crevu.
Taj rebus smo rešili odavno u nekoj od tema vezanih za zapreminu rezervoara.

laureat

#7
Citat: Loganovac poslato 30.10.2018. - 10:27
Da pojasnim do kraja, pedala kvačila, pokazivač nivoa goriva i još zilion drugih stvari se na Dasteru bitno ne razlikuju od ostalih modela Dačije, tako da nemoj da očekuješ da će biti otvorene teme tog tipa "posvećene isključivo Dasteru". Pretraži malo Forum, naći ćeš puno toga napisanog i maltene sve se odnosi i na Daster. Npr. koliko vidim tvoj auto pod haubom ima isti motor kao i moj Logan iz 2006.  :ne:


Razumeo sve, uf sto ste strogi vi moderatori  :wink: ...naknadno sam pronasao temu vezanu za rezervoar i merac.
Takodje nisam znao da su ti tipovi problema i delova isti kod vecine Dacija. Npr.kad sam zvao za tu klapnu gasa, misleci da nije u redu, zvao sam otpad iz Mladenovca koji drzi Reno program i trazio mi covek ser.br.klapne, jer kaze kod Dacije moze da motor bude od Renoa, a da se svi agregati razlikuju.
Koliko sam ja video, ovaj moj je skroz Reno. Oznaka je K4M606
Za motor bar problem resen, ubuduce sve pitam direkt Loganovca  :to:

Veterinar

#8
Citat: laureat poslato 30.10.2018. - 15:22

Razumeo sve, uf sto ste strogi vi moderatori  :wink: ...

:to:

Uredićemo ovu temu naknadno, ali ću dozvoliti sebi prvo da napišem zašto smo "strogi", kako bi i ostali novi članovi kada otvore nepročitane teme videli ovaj post. Ovaj forum je nama, urednicima različitog nivoa, hobi. Ne bilo kakav hobi, nego dugogodišnja razbibriga. Vidim da forum ljudi koje upoznajem (a poznajem i upoznajem jako mnogo vlasnika Dacija koji čitaju forum, ali se ne registruju) ocenjuju kao dobar. I mi mislimo da je takav. Lepo se družimo na forumu i van njega, razmenjujemo korisne i (ponekad) beskorisne informacije, uveče se opuštamo uz forum... Nastojimo da forum uređujemo tako da ćaskanje, šale i slično smestimo u pričaonicu, a u temama o delovima, kvarovima i popravkama pišemo o konkretnim stvarima i problemima, tako da svako ko ima problem bez muke pronađe odgovarajuću temu, a samim tim i rešenje. Najčešće je za to dovoljno da se na početnoj strani u pretraživaču upiše ključna reč.

  Ako se u neodgovarajućoj temi piše o nekom problemu, svakog ko naknadno traži rešenje to navodi na krivi put. Npr. Mitar je pre nekoliko dana u putopisnoj temi pisao o indikator lampici niskog pritiska u gumama. Pisao, ali se nije raspisao. Nema štete, mada i to izbegavamo. Mitar neće zameriti, njegovi postovi su hvale vredni.  :friends: Ako se u neodgovarajućoj temi postavi pitanje o problemu koji tu ne treba da se obrađuje, to narušava kvalitet prvobitne teme tj. postova u njoj. Takođe, trudimo se da jedna tema bude vezana za jedan problem konkretno. Tema koja bi se nazvala:"Problem sa mojim automobilom" nikome ne znači mnogo i takve teme sam viđao na drugim forumima. Ipak, tema koja se zove:"Problem sa osvetljenjem instrument table" jasno govori o čemu se tu radi i čitaocu sa sličnim problemom pomaže da pronađe rešenje.
Dakle, izbegavao dupliranje tema ali i teme koje bi u prvom postu izgledale ovako:"Danas sam primetio da mi se ljušti volan. Videću da reklamiram to. Kad sam već kod volana, primetio sam da mi gori lampica airbaga. Te lampice me izluđuju, jer mi ne radi pokazivač pravaca. Imate li preporuku za dobrog električara? Na kraju, gde bih mogao da kupim i kvalitetne presvlake za svoj auto?"


:wave:

laureat

#9
 :to:

ima da poveZem racuna ubuduce, direkt u glavu i adekvatan podforum, jedan kvar---> jedna tema (ili vec postojeca)

@edit   evo odmah pitanje i konkretan problem. Skinut mi je zadnji znak. Zelim da vidim iskustva clanova gde su nabaljali isti najpovoljije, kao i da li se razlikuje kod drugih modela ili je isti. Na pretragu ne daje nigde na forumu da se pojavljuje takav pojam, a na pdf delovi nema nigde takvog tipa teme, ni pod karoserija ni pod ostale teme.





laureat