Ulje u motoru i interval zamene

prethodna tema - sledeća tema

Turbo

Koliko je sipano ulja i koliko pokazuje na meracu(sipkici)?

szs

Ostalo je manje od litra (ne znam koliko tačno)
Naglasio sam 3x da sipaju ispod crte, pa ću ja sam doliti sutra do crte na hladno mereno.
Sada nisam kontrolisao jer mi je parkiran 1/2 na trotoaru.
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Turbo

Citat: szs poslato 06.06.2018. - 17:31
Ostalo je manje od litra (ne znam koliko tačno)

Od ukupno...?

szs

Od 5L
Inace, danas posla preko glave pa nisam stigao ni da pogledam nivo  :banghead:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Turbo

Obavezno proveri vole oni da preceraju.
Ja inace sipam 3.8L i bude na sipkici 3/4 od max.
Doduse tvoj motor je noviji tako da verovatno staje vise.

szs

Proverio tek juče posle cc 150 km  :c:
Umal se nisam šlognuo
Ne vidim ulje na šipci !!!!  :crazy:
Obrišem pa ponovo...isto
Na papirnoj maramici masno? Znači ima
Iz nekog ugla najzad ugledam da je tačno na crti. Uhhhhhh laknulo mi
Ulje toliko čisto da se jeeeeeeeedva vidi.
U svakom sl i posle upozorenja da sipaju manje, sipali na crtu.
Bar nije preko :ne:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Turbo

To bre ko u benzincima.
Kod mene cim upalim motor posle zamene,ulje crno.

szs

Danas posle cc 250km pogledao ponovo (ne nivo nego boju)
Počinje dizel boja  :lau:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Andrix

Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

saša61beograd

#820
Zamenio sam ulje u Pežou mog sina.Odlučili smo se za Shell helix ultra 5w40.Ovo ulje je u okviru svoje gradacije vrlo light,"tanko","retko",kako hoćete,pa sam smatrao da će biti dobro zbog kratkih vožnji sa nezagrejanm motorom,kao i zbog hidropodizača.A i da se matori motor malo očisti,jer Shell zaista čisti motor,u to sam se uverio i na mom Loganu.Proletos sam hteo da ga sipam u Logana,ali sam stavio Nisotec iz nekoliko razloga i za sada je sve ok.Nisotec je prešao blizu 3000km,nema potrošnje,tek je neznatno potamneo,a auto radi normalno.
Dakle,Nisotec za 550 dinara i Shell ultra za 850 dinara,svaki u svojoj klasi su ok i obe varijante su,po meni,dobar izbor.
Šta je onda pokvarilo ovo lepo letnje popodne?
Kad zamenim ulje,staru ambalažu i račun čuvam do sledeće zamene.Tako sam i sad stavio jedno do drugog Nisotec i Shell.I obuzela me je tuga i bes.Ambalaža jednog i drugog su vrh i dno!Dno je,naravno,ono proizvedeno u Srbiji.Zaštoooo?!Braća Rusi,vlasnici Gazproma i NIS-a,svoje ulje G-energy su upakovali u ambalažu koju je dizajnirao čuveni Ital Design,a ovo "naše" u najjadniju ambalažu na evropskom tržištu.A hoće da Nisotec prodaju u Bugarskoj,Grčkoj,Hrvatskoj.Sa onakvom ambalažom to neće uspeti sigurno,bez obzira kakvo je ulje unutra!A ako ne uspeju,ispaštaćemo mi i novosadska rafinerija,a njima tamo u Moskvi je svejedno.Da li to rade slučajno ili namerno,ne znam.Ili jednostavno misle da smo mi dileje koje ne zaslužuju bolje.

Zoran

Ambalaža mi je zadnja stavka. Kada smo kod ambalaže INA je počela sa prodajem ulja u retro pakovanju. Limeni burići od 1 l.
Sam svoj gazda - vazda.

cika mili

Sjećam ih se. Jesu li bili plavo-bijeli?  :ces:

Zoran

Jesu.
Sada je Delta 5 žuta a Delta Sint je srebrene boje.
Sam svoj gazda - vazda.

saša61beograd

#824
Citat: Zoran poslato 02.07.2018. - 15:20
Ambalaža mi je zadnja stavka. Kada smo kod ambalaže INA je počela sa prodajem ulja u retro pakovanju. Limeni burići od 1 l.
Jeste zadnja stavka,ali si ipak primetio novu ambalažu i to je privuklo pažnju.To je uspešan marketing.Mene nervira što jedan domaći proizvod (verovatno dobar) nema taj marketing.Da li "gazda" to radi namerno ili ne zna šta je marketing,to ne znam,ali svakako ne valja.To što povremeno daje popust jeste neki marketing,ali najprimitivniji.Umesto tog popusta bolje da je tih 50-100 dinara dao za bolju ambalažu.Zato što prosečan kupac ulja gleda,svesno ili nesvasno i ambalažu.Zato što kod kuće nema laboratoriju i ne može da proba to ulje na licu mesta kao sir na pijaci.Ovo je posebno važno na novim tršištima bez kojih mislim da novosadska rafinerija neće opstati.
Dakle,kupio sam Shell,a pre toga sam gledao Totalova ulja u Kit komercu.Nalepnice potklobučene,odlepluju se,neke ukrivo zalepljene.Verovatno je taj Total dobar,ali ga nisam kupio,zbog amabalaže!Isto tako traljavo su zalepljene i na Elf-ovim pakovanjima.