Skorašnje poruke

#1
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka Andrix - danas u 15:24
Ako moze joste neko da izmeri na Loganu 3 ili Sanderu 3 napon, ugasenih kola. Bio bih zahvalan. Inace nasao sam da moj akku koji nema oznaku marke po nekim brojevima po njemu pripada Exide, a i pise made in Italy.
#2
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka slavko_bgd - danas u 15:20
Citat: Zoran poslato danas u 12:39Slavko, izutra prije palenja je oko 12.5 V.
 Tokom dnevne vožnje napon je konstantan bez obzira na turažu. Cijeli dan je u laganom padu ( 0.1 V/h)
Hvala ti.
Sasvim ispravno za običan alternator bez "smart menadžment"-a i za običan akumulator.
I sve to na automobilu sa preko pola miliona kilometara. 
#3
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka Andrix - danas u 14:57
Moze - preko tableta u kolima, treba malo vrteti po podesavanjima.
#4
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka Andrix - danas u 12:44
I moj je neki kineski unimer, ali idem logikom ako meri otprilike tacno kad je upaljen auto onda valjda isto tako meri i kad nije.
#5
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka Zoran - danas u 12:39
Slavko, izutra prije palenja je oko 12.5 V.
 Tokom dnevne vožnje napon je konstantan bez obzira na turažu. Cijeli dan je u laganom padu ( 0.1 V/h)
#6
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka Loganovac - danas u 12:24
Pojam merne nesigurnosti, odnosi se na sva merila i definiše moguće odstupanje izmerene od tačne vrednosti. Sve te šale male što ih vozate po kolima su na bar 2.5%, što na izmerenih 13V i dalje nije preko 0.3V u oba smera (u plus ili u minus). Dakle, 12.4 moglo bi da bude 12.1 ili 12.7V. Tačniji instrumenti su adekvatno veće cene. Mislim da su standardni unimeri kineske proizvodnje sa 3.5 cifre od pedesetak evra taman mera. Ovi pijačni od 500 dinara...  :gun:
Drugo, sa isključenim potrošačima svejedno je gde meriš napon, ako nema potrošnje nema ni pada napona. A to što si recimo dao kontakt da bi dobio napon u priključnici upaljača ništa bitno ne menja, pokazaće isto kao i na akumulatoru.
#7
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka Loganovac - danas u 12:15
Odavno se cveću pušta ozbiljna muzika, što da se auto ne vodi kod psihića?  :)
#8
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka Andrix - danas u 11:39
Napon merim uvek na klemama, pre paljenja, posle voznje. Upaljen mi je na 14.7 v, sto je za moj EFB akuu dobro punjenje - bez potrosaca.
#9
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka saša61beograd - danas u 11:35
Možda je moguće da zbog isključivanja ovog sistema auto ne prođe na tehničkom.Jer sad na tehničkom svakoga priključuju na dijagnostiku.A ovo se vodi kao sistem koji utiče na bezbednost i nije neka obična dodatna oprema.
Došlo vreme da mora da se brine o mentalnom zdravlju automobila,da se nekako izbegnu njegove histerične i nervozne epizode.
#10
Ako te baš zanima kakav ti je akumulator,svrati kod bilo kog auto-električara da ga ispita.To je brz i jeftin postupak,meni su to radili odmah i bez zakazivanja.
Drugo,zavisi čime i gde meriš napon,nije svajedno.Tako su rekli meni,a ja kažem tebi,čisto da si miran.

Ja imam voltmetar u upaljaču.Ujutro,pre paljenja pokazuje 12,2 do 12,4.Ako je toplo vreme,onda je ova više vrednost.U vožnji je 14,0 do 14,3.Sa farovima je 13,7 do 13,8.Ovo uzimam da su normalne,relativne vrednosti.
Preko 12,4 u mirovanju nikad nisam imao,čak i sa novim,tek napunjenim akumulatorom.Verovatno je i do voltmetra,zato ovo uzimam samo kao relativne vrednosti.