http://0-100.hotnews.ro/2011/06/15/dacia-intra-in-era-turbo-la-mioveni-vor-fi-produse-anual-300-000-de-motoare-pe-benzina-supraalimentate/
Novi Logan 1.2 TCE :hall:
Ako cena bude povoljna (a kazu da ce biti jeftiniji nego sadasnji Logan), da se ponovim :whistling:
0.9 TCE (90ks) i 1.2 TCE (115ks).
Motori su modularni i vrlo brzo (za nekoliko sati )moze da se na traci za tocilindricni 0.9 postavi proizvodnja cetvorocilindricnog 1.2
Novi motori ce se ugradjivati i u Dacia vozila (novi Logan) zbog sve strozijih evropskih normi o emisijama.
Da li sam dobro razumeo?
Postaće sasvim normalno da solidan porodični auto ima,recimo 800ccm i da ide kao današnji motori od 1600ccm.Pa u Francuskoj već odavno babe idu na pijacu u Kliu 1,2tce i ne znaju šta im je ispod haube.Turbo (nad)punjenje u benzincima će postati redovno kao sad u dizelašima.Ugradnja turba u manje motore je jedini način da se bez gubitka performansi prate nove EURO norme zagađenja.A pošto Reno ne može da zadržava (ne isplati se!) u proizvodnji motore samo za Dačiju,eto nas uskoro u turbo-Dačijama.I to u svim verzijama,ne nekim specijalnim,sportskim.Već sada motor 1,2tce može da "sedne" u Dačije šraf na šraf!Ovi današnji motori će opstati dok ne iscede još neki evro profita iz njih i dok servisi u manje razvijenim tržištima malo ne nauče šta treba.
Svi evropski proizvođači već imaju turbo-benzince manjih zapremina u ponudi.
Ko će da se kladi:od 2013.turbo-Dacije i kod nas!
Neće se kladim - jer bih izgubio, mislim da ti je pretpostavka realna.
:ces: Meni ovo liči na Nisanove motore.
Neka su i Nisanovi,ali zamisli ovo:pun auto,bez napora petom uz Bubanj potok a ispod haube 900ccm,sa svim prednostima koje nosi mala zapremina; pre svega što ću državi da dam 6-7000din manje za registraciju (dok ne promene obračun taksi i poreza).
Wuhu...turbo benzinac :hall:
Samo koliko ce to da kosta!?!
Bilo kakva turbo egzibicija sa 3 cilindra i malom kubikažom se neće naći u mom voznom parku (bar dok ne pokažu u praksi da mogu preći 150.000 - 200.000 bez većih problema)
Jedno je sigurno, do 100k ce ici jer su toliko u garanciji, posle toga :ne:
Turbo-dizeli rade sa mnogo većom kompresijom od benzinaca pa prelaze preko 300000km,a i tad se javljaju problemi sa turbinom i brizgaljkama,a ne sa blokom ili glavom.Zašto mislite da bi turbo-benzinac kraće trajao?Upravo turbo će mu omogućiti da radi dobro na niskim obrtajima.
Ja sam vrlo konzervativan kad su automobili u pitanju,ali ovaj turbo-trend mi se dopada.Vozio sam kratko Škodu Yeti 1,2 tsi i imam utisak da uopšte nema potrebe da se vrti preko 3000o/min,a na 2-2500 "čupa"!
Turbo-dizeli, kao u toj škodi (1.2) prelaze oko 120.000-150.000 ako se "teraju". I, generalna za njih je... prava sitnica.
Inače, činjenica je da idu kao nevreme. Terao sam pola sa takvim motorom pre neku godinu, i zaista je munja od motora.
Citat: hobbista poslato 15.06.2011. - 18:57
Bilo kakva turbo egzibicija sa 3 cilindra i malom kubikažom se neće naći u mom voznom parku.
:too: Neće ni kod mene.
Citat: neskafa poslato 15.06.2011. - 16:09
0.9 TCE (90ks) i 1.2 TCE (115ks).
Motori su modularni i vrlo brzo (za nekoliko sati )moze da se na traci za tocilindricni 0.9 postavi proizvodnja cetvorocilindricnog 1.2
Novi motori ce se ugradjivati i u Dacia vozila (novi Logan) zbog sve strozijih evropskih normi o emisijama.
Da li sam dobro razumeo?
O kakvim emisijama govoris...? TV, radio ili ..... :whistling:
Ovi sa malo kubika kako bi vukli prikolicu na Kupres ili spuštali sa Ivan Sedla u Konjic kočeći motorom :c:.
Nikako. :Smiley:
Jedino da dođu kod tebe na neki kurs.
Citat: saša61beograd poslato 15.06.2011. - 19:38
Vozio sam kratko Škodu Yeti 1,2 tsi i imam utisak da uopšte nema potrebe da se vrti preko 3000o/min,a na 2-2500 "čupa"!
Vozio polo 1.2 TSI i odusevljen sam. Znam da nije sve u obrtnom momentu, ali 175Nm je raspolozivo od 1550 do 4100 obrtaja. :hihi1:
Citat: zac poslato 15.06.2011. - 20:19
O kakvim emisijama govoris...? TV, radio ili ..... :whistling:
CO2 (g/km) :zloca:
http://www.youtube.com/watch?v=OI4OO4Nw2yM&feature=related
Dacia Megane??? :cekicem:
naravno nije dacia, ali je pomenuti turbo benzinac. Nemoj i ti odmah ..........
To će biti propast. Ti motori na ravnom mogu da se nose, ali prepadat će se prve uzbrdice koju vide.
Džaba im i 10 turbina kada nemaju kubikaže.
Ti motori u mikro autima da, ali u autu veličine Sandera i logana nikako.
Benzinci bez turbine imaju budućnost;u muzeju tehnike,zajedno sa dizelima bez turbine.
Pre neki dan po beogradskim brdima Škoda Yeti 1,2tsi:vozi me čovek,a ja gledam šta radi.Obrtaji 1300-2000,a često 5. i 6. uzbrdo!Bez problema.Nadam se da su i Reno turbo-benzinci ovakvi.
Citat: Tale poslato 07.09.2011. - 13:07
Ti motori u mikro autima da, ali u autu veličine Sandera i logana nikako.
Ako 1.2 pokrece Oktaviju, mislim da ce izgurati nekako i Sandero s njim. Ako Sandero pokrece 1.2 16v, pokretace ga jos bolje 1.2 16 v turbo.
Ne znam, daj bože.
Ali pitanje je šta se postiže sa tim motorom. Taj motor sa turbinom sigurno ne troši puno manje od normanog benzinca veće kubikaže.
Ko hoće svaka čast, ja ispod 1.4 ne bi kupovao.
Pa najbolje onda uzeti dvotaktaš :Smiley:. Pa ti novi kompresor+turbo motori u svakom, ali u svakom mogućem parametru razvaljuju atmosferac. Imaju puno Nm, KS i obrtaja a manje troše od atmosferca iste snage. Vozio sam kumovog (tj njegovog tasta) Yeti 1.2 TSi i onaj anemični 1.4FSi mu nije ne do kolena neg ni do gležnjeva. Bolje ide od Pola 1.4 a teži i veći je.
Ako bude mog`o LPG cu da razmislim o maloj kubikazi sa turbinom.Koliko je to manja potrosnja?Drasticno ili...?
Vec sam pokrenuo temu o gasu i 1.2 16V ( http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=3380.0) pa ne bih ovde al` videh juce Audi A6 2.4 sa ugradjenim LPG-om ... koji ce njemu turbina a ide i on ko nevreme sto rece neko.
:offtopic:
I registracija kosta kao nevreme.