Održavanje u sopstvenoj režiji

prethodna tema - sledeća tema

aco0309

U desno,video sam da sam omanuo da nisam poslao ovu sliku.

zac

#346
 :ces:  To je za ceo zub..., da li je to dobro???  Da li se treba uzdati u crte na kaisu?

Ejde sutra, ako ti nije tesko, prebroj zubce na kaisu od crte do crte, na kracem kraku, pa da uporedim sa mojim kaisem.

hobbista

I kada dotegnes spaner, i okrenes preko radilice 1 ciklus, gde se nameste reperi?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

aco0309

To je dotegnut kais,na zupcastom se poklapa samo jedna kombinacija za crte.

hobbista

 :ces: Nesto se tu ne slaze. Po slikama je prezupcen za 1 zub. Nikada nisam zupcio auto po crtama na kaisu, tako da ne znam kolika je mogucnost greske.
Ako ti je ostao stari zupcasti, uporedi oznake. Najsigurnije je da skines poklopac bregaste i vidis pravu poziciju  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac

Slazem se sa Hobistom, ni ja nikada nisam jugica zubcio po crtama na kaisu, vec po reperima, bolje je ne uzdati se u crte, vec u polozaj bregastog i kolenastog vratila. Ja recimo, na kajisu imam tri crte  :ces: , i pravo da ti kazem, ne razmisljam da se vodim po njima. Pre skidanja starog kaisa cu dobro pogledati kako stoje reperi.

Dali si pogledao repere dok je stajao stari kais?

Ako nisi onda ucini kao sto rece kolega Hobista, skini dekli, pa po polozaju bregaste odredis pravu poziciju.

aco0309

Treca crta je za zupcenj kod dizel motora moj kais i stari i novi ima 2 crte,ako je sta merodavna ona ruska slika onda je to isto i njemu zupcenje izgleda kao da je omaseno za 1 zub.A koje je pravo :ne: Kada bi bilo omaseno za zub mislim da bi to moralo da se odrazi na vucu,sve se ponasa normalno ali auto data pokazuje drugacije.Mislim da je i stari kais pokazivao tuda negde. A one tacke na karteru sto je kolega stavio sliku na daciji nema.

zac

U temi , "Curenje ulja u predelu zubcastog kaisa", ima moj post sa  slikama zubcastog kaisa (kataloskim brojem), moj kais je za motor 1.4, i ima 96 zubaca, predpostavljam da je za dizel duzi. Na njemu ima tri crte, ali ne znam cemu sluze.

Zoran

Po tvojoj preporuci i ja sam kupio - 96 zuba (17 mm širok)
Sam svoj gazda - vazda.

hobbista

Mislim da se ne stizu klip i ventili kada se pomeri za 1 zub, ali bi u ovoj varijanti bregasta malo zurila (i odrazilo bi se na rad motora).
@zac: jesu li ono slike sa tvog motora (sa reperima) ?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

aco0309

Jesu,motor ima dobar rad. Taj motor je izvadjen ali isto je bilo i na drugom motoru.

zac

Hobista@ Nisu slike sa mog motora, vec iz Ruske knjge za odrzavanje Logana. Ako bog da, na prolece radim zamenu lancanika uljne pumpe i veliki servis, pa cu postaviti detaljne slike celog postupka.

Veterinar

Ja ne bih da filozofiram, i neću širiti ovu priču i razvodnjavati postojeću temu zbog svojih pretpostavki, ali... Pre 40.000 km radjen je veliki servis. Auto od tada drugacije ide. Zadovoljan sam ja, ali glasniji je (na 2500 obrtaja mi deluje kao pre na 3500), nesto slabije vuce, konacna brzina je sa 180 (po brzinomeru) pala na 160 km/h. Pada mi na pamet nepravilno zupcenje. Ne zurim, vozicu ovako, ali juce sam bas Kiconixa pitao da li bi to mogao biti razlog, jer sam malo vracao film...

zac

Nepravilno uzubljen motor se bas tako ponasa.   :ces: Majku mu, razmisljam o tim crtama na kaisu, verovatno se i serviseri po njima orjentisu.

aco0309

Zupcenje preko kaisa i onako da stji bregasta ili da radilica bude na 5 sati a bregasta na nuli ispade dobro. Ima cep na poklopcu zupcastog i kada se skine ima crta na njemu koja treba da se poklopi sa crtom na bregastoj. I ima crta na remenici pk kaisa i crta na plastici sto pokriva zupcasti koje kada se poklope daju dobro uzupcen motor. A to izgleda ovako,sori za slike vec je pao mrak