Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

dekiv68

Evo trći put, u poslednja 3 dana kako nakon paljenja auta, neće da prebaci sa benzina na plin, već pišti kao da je nestalo plina. Preključe i juče je nakon gašenja i ponovnog paljenja problem nestajao, ali danas ceo dan vozim na benzin jer neće da prebaci na plin. Na prekidaču za biranje pogonskog goriva sijaju 2 zelene diode za količinu plina u boci. Takođe po pređenoj kilometraži, oko 220km od sipanja pune boce vidi se da ima oko polovine boce.

Najpre sam pomislio da se dogodilo isto što i Slavkovom stilu iz teme http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=605.1065.

Ali za pređenih nešto više od 2,2k km sipano 149l plina i to 77% na Europetrol, samo 13% - 1 punjenje na Knez petrol i 10% - 1 punjenje na Petrol. Poslednje punjenje je na Petrol Ada.

Voleo bih da čujem vaše mišljenje i savet.
Planiram da vozim u ovlašćeni servis, jer je u garanciji. Koji savetujete od 3: reno Sava, AK Kompresor ili treći na starom sajmištu  :conf:

Sasa_NS

Senzor pritiska gasa, najverovatnije. Imao iste simptome i menjao ga na Puntu. Trošak oko 60€ u ovlašćenom.

TT

dekiv68

Zašto plaćati ako je u garantnom roku?
Kako to da senzor (ma koji) pritiska, na "fabrički ugrađenom" plinskom uređaju otkaže nakon 2.000 km :conf: :conf: :conf: :conf:

slavko_bgd

Tebi savet da odeš u Hit-Auto. Taj ventil je pristupačan i lako se čisti na Sanderu2 a oni imaju dosta iskustva s tim. Isto važi i za druga dva servisa, Reno Sava i Kompresor. 99% ti se dešava isto što se i meni desilo na Stilu: ventil je blokirao u klipu, ne može da otvori ventil, na injektorima nema dovoljnog pritiska gasa i zato pišti kao da je gas potrošen iako nije.

samsung

Senzor pritiska gasa 100%. Loš gas.
pozdrav iz St.Pazove

mdbokic

Nesto puno problema sa 0.9 LPG!!! :bullshit: ili nam je gas toliko los za ove nove motore...
Javi sta si uradio..

Sasa_NS

Loš je za sve, ne samo za nove. Meni su se nove dizne na Puntu začepile posle svega 3.000 km, tako da ne treba ništa da nas čudi.

TT


Keka

Nisam imao takva iskustva.  :ne:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


dekiv68

Danas pre podne ni da bekne na gas. 3 puta sam ga palio i pišti kao da nema gasa, pa sam vozio na benzin. Popodne bez problema prebaci na gas.

U ponedeljak definitivno u ovlašćeni :ranting:

slavko_bgd

Citat: samsung poslato 01.07.2016. - 21:23
Senzor pritiska gasa 100%. Loš gas.

Senzor pritiska gasa ne crkava od lošeg gasa.

Citat: dekiv68 poslato 02.07.2016. - 15:01
...Popodne bez problema prebaci na gas.

Tipično. Zagrejao se isparivač i otpustile naslage na klipu. Ujutro verovatno neće prebaciti. 'Ajd pa javi šta je bilo kad završiš, živo me zanima...

Postavio sam dve fotke da vidite kako je to izgledalo kod mene:

[img=https://s31.postimg.org/gzuovuod7/20160618_095758_1.jpg]adult photo sharing

A ovde je fotografija koja prikazuje gde se taj ventil nalazi na regulatoru/isparivaču:

[img=https://s32.postimg.org/xbf58wpr9/20160618_101541_1.jpg]free photo hosting


dekiv68

Hvala Slavko.

Danas bio u Hit Autu. Slobodnog mesta za prijem u servis ima tek u ponedeljak (izuzetna je gužva). Ljubazni šef na prijemu, s obzirom da mi je auto potrban zbog godišnjeg uspe da mi zakaže za sredu (ali da auto ostane ceo dan). reče da postoje 2 uzroka ovog problema:
1. Konstrukciono osetljiv deo na nečistoće u gorivu
2. loš kvalitet TNG.

Ja danas krenuo da naspem plin. Nakon pallenja auta veoma brzo je pokušao da prebaci na plin (toplo je vreme), ali nije uspeo već je počeo da pišti kao da nema plina i da blinka, iako su 2 diode (od 4) pokazivale da ima nešto manje od 1/2 boce. nakon 4-5 km na benzin stigao na pumpu, dolio oba goriva, upalio auto i odmah je prebacio na plin. sipao TNG do plovka (stalo 18,75l). Nastavio do HIT auta, zakazao za sredu. U povratku je odmah nakon paljenja prebacio na plin. Namerno sam vozio sa S&S da vidim kako će se ponašati, ali je bez problema radio na plin.

dekiv68

Danas 3x prebacivao na plin bez problema i taman sam pomislio da nema problema (i da ne trebam ići sutra u servis) kad večeras neće da prebaci. Sutra definitivno idem u Hit Auto, iako mi se ne sviđa ceo dan da budem bez auta.

slavko_bgd

dekiv68, pitanje za tebe, pošto je to tvoja struka: kakva je razlika kod elektromagneta ako je zazor između klipa i cilindra/namotaja veći ili manji? U smislu, da li elektromagnet ima po nečemu bolje li lošije karakteristike ako je zazor između klipa i namotaja manji ili veći? Pitam iz razloga što mislim da je zazor konkretnog klipa/cilindra kod tebe i kod mene izuzetno mali, da zbog toga to :pcele: iz plina pravi problem koji imamo. A znajući Italijane - takva konstrukcija nije slučajno tako realizovana. Da li su tim malim zazorom hteli nešto da poboljšaju ili izbegnu neku negativnu pojavu pri uključenju/isključenju ili tokom rada EM-a (grejanje, struja, povratna indukcija...) nije mi jasno... :ces:

Zoran

Naturili su priču o lošem gasu (skinuli odgovornost sa sebe) a sebi obezbijedili stalne mušterije kojima će uzimati mjeru...
Sam svoj gazda - vazda.

slavko_bgd

Imaš neko drugo objašnjenje? Pošto sam ja sam sebi naturio priču o lošem gasu i sam sebi sam postao mušterija. Pa hajde molim te, posavetuj me kome da naturim moj problem, da skinem odgovornost sa sebe?