Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

Ayrton

Cekaj malo Damirko,sto uopste radis veliki servis?Koliko ti je auto presao?I posto je vec izasao iz garancije,sta trazis u ovlascenom servisu (HIT-u)?
Moj auto je isti kao tvoj,cak i boja i presao sam 37500 km. (januar 2007. god.) i necu da radim servis jos makar godinu-dve,tj. jos 15-20000 km.
A remenica alternatora se menja kad auto mnooogo predje,koliko ja znam,a ne na prvom velikom servisu. :ne:To su hteli da ti uzmu pare.  :palica:
Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

Loganovac

Kabl mase je dodavan jer je fabrički nedovoljnog preseka pa je detektovan preveliki pad napona na njemu. Ovo se odražava, pored ostalog, i na pokazivanje temperature motora i trebalo bi da je otklonjeno u garantnom roku. Čovek je platio danak jer ne prati Forum redovno.
A što se ulja za kočnice tiče, pretpostavljam da je u pitanju količina od 4 bočice (a ne nužno litara) ulja, i nadam se da mu je zamenjeno ulje u celokupnoj instalaciji a ne samo u rezervoaru, kao npr. u mom slučaju - tada je dovoljno pola litra.
Slažem se da im u principu ne treba ostaviti na volju šta će da ti rade (i naplate).
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac

Kociona tecnost uTTD-u placena 730 din 0.5l .
A inace u ceo sistem kocnica bez ABS-a staje tacno 0.5l, sa ABS-om jos oko 250 ml. znaci  da su dve bocice sasvim dovoljne i trebali su u servisu da mu vrate pola druge.  :kava:

Loganovac

Eto, sad se i to može pronaći na Forumu.

P.S. Setio sam se nešto filma "Lajanje na zvezde".   "Jel vidiš sa kojim predznanjem se ide u kafanu?"  :laugh1:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

damirko

Citat: Ayrton poslato 04.10.2011. - 17:28
Cekaj malo Damirko,sto uopste radis veliki servis?Koliko ti je auto presao?I posto je vec izasao iz garancije,sta trazis u ovlascenom servisu (HIT-u)?
Moj auto je isti kao tvoj,cak i boja i presao sam 37500 km. (januar 2007. god.) i necu da radim servis jos makar godinu-dve,tj. jos 15-20000 km.
A remenica alternatora se menja kad auto mnooogo predje,koliko ja znam,a ne na prvom velikom servisu. :ne:To su hteli da ti uzmu pare.  :palica:
presao auto 55k i jeste van garancije pa se pripremam za :banghead: oni pitali dali hocu ponudu,pa reko da vidim od prilike sta me ceka.zabolela me glava kad sam video cifru :fiju:

krle

#155
Znam sigurno da za menjač ne idu 2 pakovanja ulja,   već 4 od po 1l.

Koliko mogu da primetim cene su približno iste kao i kada sam ja radio veliki servis pre 18 meseci.


zac

Da, u menjac ide 3.1l ulja, Krle, i tebi su trebali vratiti flasu sa 0.9l neiskoriscenog ulja.  :ces:

krle

#157
Majstor je sve četiri litre "skrkao" u ručnu pumpu za nalivanje. Nisam dobio razliku,  nisam ni tražio, a  i ne treba mi.

Dobio sam ostatak motornog i kočionog ulja ( isto je pakovanje kao i tvoje).

Sada nešto razmišljam. Da sam i ja na velikom servisu zamenio  disk pločice (zamenjene ranije) i zamenio spone ( zamenjene kasnije)
račun bi bio blizu 50 000 dinara, pa bi neko rekao da je to mnogo. U svakom slučaju ja sam te pare dao u tri puta.

Gde je gospodin "uradite šta treba" mogao da uštedi.

- Provodnik za masu je mogao da zameni u garantnom roku, kao što je uradio Loganovac.Van garancije je mogao   to da uradi u
  režiji "uradi sam" za simboličan iznos novca.
- Pinjon brzine je mogao da popravi po istom principu " uradi sam".
- Step motor je mogao da "oporavi" čišćenjem.


Znači

Citat: Loganovac poslato 04.10.2011. - 18:22
 Čovek je platio danak jer ne prati Forum redovno.


ili jednostavno nije zaintersovan da bilo šta sam uradi oko svojih kola već to prepušta servisu.

zac

#158
Ok, ne treba ti, ali si ti to posteno platio, hocu da kazem da nas zakinu uvek po malo. Majstor je na trecem loganu imao gratis 3l ulja koje je mogao prodati u privatnoj reziji. Znam da tako rade, posto sam `97 radio u "Renou" na starom sajmistu, danas ozloglaseni "Hit Auto", tamo sam bio zaposlen samo dva meseca i onda napustio, posto nisam zeleo da ucestvujem u njihovim mahinacijama. Necu pominjati imena, ali i danas rade isti mehanicari kao i tad. U to sam se uverio 2007. god. kada sam u Hitu kupio auto. Zao mi je kada smo se okupili u Barajevu sto se nije povela tema razgovora o tome, imam mnogo da vam kazem, ali to nije za ovde vec za neko druzenje zatvorenog tipa. Mogu samo da kazem da uvek u servisima trazite da vam vrate stare delove i ostatke repromaterijala (pa makar ih posle bacili), na taj nacin pomazete buducim njihovim musterijama. Brisite ovo ako smatrate da je prozivka.... ali je istina

PS: Pretpostavka mi je da se slicne stvari desavaju u 90% servisa.

zac

#159
Izvinjavam se za uzastopne postove, ali niko ne pise. Evo primera kabla za pojacavanje mase na automobilu, inace kabal je od 4- kvadrata i na buvljaku kosta oko 120 din metar. Ostalo sami mozete uraditi.

PS: Moja greska metar ovog kabla je 180 din, izvinjavam  se, ali opet mnooooogo jeftinije od onih 2000 u servisu.




Loganovac

#160
Ne znam šta znači 4- kvadarata, verovatno misliš na 40 kvadarata...  :ne:

Prečnik žice od 4 kvadrata je tek nešto više od 2,2mm, a ovaj je deb'o ko prst (za 40 kvadrata prečnik bi bio oko 7,1mm - odokativno, to je to).
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac

#161
Da, da 40 kvadrata, greska u kucanju. :wave: Loganovac  :aplause:

Drajver

Citat: zac poslato 04.10.2011. - 20:52
Ok, ne treba ti, ali si ti to posteno platio, hocu da kazem da nas zakinu uvek po malo. Majstor je na trecem loganu imao gratis 3l ulja koje je mogao prodati u privatnoj reziji. Znam da tako rade, posto sam `97 radio u "Renou" na starom sajmistu, danas ozloglaseni "Hit Auto", tamo sam bio zaposlen samo dva meseca i onda napustio, posto nisam zeleo da ucestvujem u njihovim mahinacijama. Necu pominjati imena, ali i danas rade isti mehanicari kao i tad. U to sam se uverio 2007. god. kada sam u Hitu kupio auto. Zao mi je kada smo se okupili u Barajevu sto se nije povela tema razgovora o tome, imam mnogo da vam kazem, ali to nije za ovde vec za neko druzenje zatvorenog tipa. Mogu samo da kazem da uvek u servisima trazite da vam vrate stare delove i ostatke repromaterijala (pa makar ih posle bacili), na taj nacin pomazete buducim njihovim musterijama. Brisite ovo ako smatrate da je prozivka.... ali je istina

PS: Pretpostavka mi je da se slicne stvari desavaju u 90% servisa.


Cenim tvoj trud i rad, no pozivanje da ti se vrati ostatak materijala - ulja ili bilo čega je klasična sprdačina sa srećnim završetkom. Na nesreću ispod prozora imam servis gde možeš da dođeš i promeniš šta god hoćeš, zatražiš promenjeni deo i dobiješ ga ( ima brate na izvolte - od kajiševa do đunti  da ne spominjem buriće sa matorim uljem - pokazalo se dobro za drvenariju na placu, dao komša, do akumulatora koji se recikliraju i antifriza koji se toči u neke posebne buriće a onda ih jednom mesečno neko negde odvozi ). Ako posećuješ iole ozbiljniji ( jači ili kako da ga nazovem ) servis možeš da dobiješ šta god hoćeš - kunu se da je deo skinut sa tvog auta :) ).
Imaj u vidu da popriličan deo ljudi ide u servis i plaća uslugu sa sve rukama i materijalom bez da ga nije briga dal' mu je ostalo 150 grama ulja ili ne! I po nekom pravilu i ne treba da brinu o tome ( pitaj negde u jačem servisu koliko je zamena gebizne ako je ti doneseš ili ako je njihova - sve će ti se kasti ) već da teraju kako po putu tako i po servisu... :)

Goran

#163
Citat: Aleks poslato 18.05.2011. - 20:22
Kajševi i pumpa se menjaju na 4 godine ili 60.000km, a meni je auto star 7 godina i 50.000km (znači vreme je)

Nije valjda da sedam godina nisi menjao zupčasti kajš ?

zac

Nije to nista cudno, na starom kecu (stojadin), nisam menjao zubcasti kais 10 godina i nije pukao.