Logan 3

prethodna tema - sledeća tema

saša61beograd

Svratio sam danas u HIT-auto i malo razgledao novog Logana.Pre nego što sam ušao,pogledao sam novog Stepveja koji je bio parkiran ispred salona.Ukratko,ja to ne bih vozio,posebno ne ovog u psihodeličnoj narandžastoj metalik boji.Beli ili tamno sivi bi možda prošao,ali ovaj narandžasti je preteran u svakom pogledu.Svaki deo karoserije,limeni ili plastični je nečim dekorisan;sve je u nekim lajsnama,ivicama,pregibima,a kruna svega je crna nalepnica na vratima koja glumi bočnu lajsnu.Pa se čak i njeni krajevi na prednjim i zadnjim vratima ne poklapaju,omašili za par mm!
Unutra,u salonu,sasvim druga priča.Logan u tamno sivoj boji koji deluje kao vrlo,vrlo ozbiljna limuzina,bar na prvi pogled.Mnogo je veći od starog i sada je to auto veličine Fluensa,pa i Lagune.Kabina je ogromna i,bar meni,vrlo lepo urađena.Sedišta su odlična!Gepek standardno veliki,ispod je normalan rezervni točak,a oko točka još dosta mesta za svašta.I dno gepeka je ofarbano,što me je prijatno iznenadilo.Naslon zadnjeg sedišta je deljiv i obara se i tamo ima bar 2 metra do prednjih sedišta.To je nešto što mi je na mom starom Loganu najviše nedostajalo.
Pogled odozdo:i Loganu fali pola auspuha,završava se iz prednjih sedišta.Visina karoserije je vrlo pristojna,uspeo sam da dole zavučem i moju veliku glavu.Tamo gde prođe Stepvej,proći će i Logan,sigurno.
9.990 evra je 1,0 SCe sa 65 ks,bez klime,doplata za klimu je 300 evra.Nije mnogo,ali mi je vrlo sumnjivo kako bi se onoliki auto vozio sa klimom i putnicima i 65 ks pod haubom.
12.000 je komplet koji je već ok,klima+Tce.Mnogo.Mnogo zato što se vrata i krov (i to sam probao) ugibaju na dodir isto kao na Dačijama koje su koštale 8.000.

dekiv68

Msm da je Logan bolja kupovina od Stepway-a ali kao i pomenuti preskupa

sokoll

Isti utisak sam imao ja.
Došao da vidim Stepway - a i ono, ok je, i onda na drugoj strani salona vidim Logana i što kažu spustimi se fioka.
Dakle uživo Logan izgleda kao da vredi svaki dinar.
Komfort plinska eco-g verzija plus puno dodatne opreme 13040e - kompletan i veoma kompetentan auto u svakom pogledu.

Pre njega sam razgledao Citroën elyse koji je u istoj cenovnoj klasi i ako je spolja dobar, unutra je jad i beda. Sirotinja, ružno, ergonomija 0, i toliko klimavo da te frka da pritisnes neki prekidac malo jače...

U trenutnoj korelaciji cena auto industrije mislim da je Logan ovo poskupljenje pošteno zaslužio.

Btw jel zna neko šta je i kakva je AMR brava? I to se dobija u ovom paketu.





miki-bgd

Citat: sokoll poslato 10.03.2021. - 14:11
Btw jel zna neko šta je i kakva je AMR brava? I to se dobija u ovom paketu.
To bi trebalo da je ovo https://www.alarmcentaromega.rs/proizvodi-i-usluge/mehanicka-zastita-automobila
Tzv. IGLA; nesto kao Sapa. Sapu vise ne ugradjuju zbog nekih problema koji su se desavali. Da li je to samo prica marketinga, jer su presli na drugi brend, ne znam.

bocca

Nešto nisam obraćao pažnju, da li slučajno i Logan ima metalnu zaštitu motora ispod?

sokoll

#5
Uh nisam to gledao, ali sam video npr. lepu zvučnu izolaciju ispod haube...

Evo i jedna slikica, mnogo mu dobro stoji ova boja.

@miki
Hvala za info

boki01

#6
- Ja sam se prvo zgrozio što nema dizela, ali to je moj problem. Obzirom koliko košta benzinac, bojim se da bi Dci bio bar 15000 eur.

- Osnovni model je 9990 Eur i kao što kolege rekoše, nema klimu. Za te pare dobijete beli auto bez klime i bez rezervnog točka, bez parking senzora koj koštaju 210 eura!

- Motor od 65 ks je smešan za Loganovu karoseriju i ni blizu baznom modelu iz prve generacije logana kog je pokretao nadaleko čuveni, ekonomičan i neuništivi 1,4 benzinac sa 75 ks. Daleko je to i od Logana 2 koga je u prvoj seriji pokretao takođe odličan 1149 ccm motor sa 16 ventila i takođew 75 ks.

- Bela boja je osnovna. Sve drugo se doplaćuje 420 eur, a to drugo je crna, teget, siva, siva, siva (3x razne nijanse sive) i braon. 'Ebote kao da je Mečka ili Bembara. Nigde Crvene, Plave, a svedoci smo da se i danas vozi jako puno Logana 1 upravo u tim bojama.

Dobro reći će neko, ja ću da kupim Confort paket i za tu lovu ću da imam SVE. E pa nećeš. I u tom vrhunskom Confort paketu nećeš imati parking senzore. Ludilo. Daj 210 evrića ili kupiš iste na buvljaku za 20 eura i ugradiš ih ispred zgrade jedno popodne uz pivo sa ortakom. E pazi da nećeš! Ostaćeš bez garancije. Znači ili platiš lopovima 210 eura za senzore, odnosno 300 eur ako hoćeš kameru ili čekaj da istekne garancija pa ih ugradiš sam.

Ukratko, ako kod Confort opreme poželite neku drugu boju, recimo jednu od 3 sive metalik  :banghead: i na sve to odaberete motor sa plinom, pa dodate kameru za vožnju unazad, sa parking senzorima napred i pozadi i automatsku klimu, već ste negde na 13670 eura. Još uvek nemate rezervni točak u autu. Auuuuu rođaci šta za te pare može da se kupi i staro 2-3 godine od prvog vlasnika i NOVO.

Da ne pominjemo kako Logan 3 izgleda smešno sa 15 inča pneumaticima koji su sada standard na daleko manjim automobilima. Znači, kad je bal nek je maskembal - Trebaju nam Alu felne od 16 inča + 4 gume. I onda se setite Logana 1 koji je sa paketom opreme Laureat i Dci motorom koštao 11500 eura. Kud ode ovaj svet? Kud ode Dačija?

Renault i Dacia su definitivno pali na ispitu, promašili temu. Zadatak je bio auto za široke narodne mase sa dobrim odnosom cena/kvalitet, a dobijeno je nešto preskupo. Najtoplije im želim neku mizernu prodaju da bi shvatili šta su uradili. 

Vladan P

Citat: boki01 poslato 16.04.2021. - 16:08


Dobro reći će neko, ja ću da kupim Confort paket i za tu lovu ću da imam SVE. E pa nećeš. I u tom vrhunskom Confort paketu nećeš imati parking senzore. Ludilo. Daj 210 evrića ili kupiš iste na buvljaku za 20 eura i ugradiš ih ispred zgrade jedno popodne uz pivo sa ortakom. E pazi da nećeš! Ostaćeš bez garancije. Znači ili platiš lopovima 210 eura za senzore, odnosno 300 eur ako hoćeš kameru ili čekaj da istekne garancija pa ih ugradiš sam.



Kao informacija koja može nekome da posluži -

Moj auto je bio u garanciji 5 godina.
Posle dve godine sam sam ugradio parking senzore (15 evra plaćeni - ugradnja sat vremena svojeručnog  posla).
Na naredna tri redovna servisa nisu mi u Reno Savi pravili probleme oko toga.
Zajedno smo skupa !

kiconix

Citat: boki01 poslato 16.04.2021. - 16:08
Auuuuu rođaci šta za te pare može da se kupi i staro 2-3 godine od prvog vlasnika i NOVO.



:ha: :Smiley: :Smiley: :Smiley:

slavko_bgd

Citat: boki01 poslato 16.04.2021. - 16:08
- Ja sam se prvo zgrozio što nema dizela, ali to je moj problem. Obzirom koliko košta benzinac, bojim se da bi Dci bio bar 15000 eur.

Dizeli polako odlaze u istoriju, Prema nekim novinarskim pisanjima u inostranstvu, pretpostavlja se da će Renault grupacija završiti sa dizelima zaključno sa Euro6D normativom. Dalji pravac razvoja su hibridi i električna vozila zbog CAFE protokola.

Citat: boki01 poslato 16.04.2021. - 16:08
- Motor od 65 ks je smešan za Loganovu karoseriju i ni blizu baznom modelu iz prve generacije logana kog je pokretao nadaleko čuveni, ekonomičan i neuništivi 1,4 benzinac sa 75 ks. Daleko je to i od Logana 2 koga je u prvoj seriji pokretao takođe odličan 1149 ccm motor sa 16 ventila i takođew 75 ks.

Činjenica je da emisioni normativi potiskuju sa tržišta dobre motore. Ne samo Renault grupacija, cela auto-industrija je pogođena ovim.

Citat: boki01 poslato 16.04.2021. - 16:08
Ukratko, ako kod Confort opreme poželite neku drugu boju, recimo jednu od 3 sive metalik  :banghead: i na sve to odaberete motor sa plinom, pa dodate kameru za vožnju unazad, sa parking senzorima napred i pozadi i automatsku klimu, već ste negde na 13670 eura. Još uvek nemate rezervni točak u autu. Auuuuu rođaci šta za te pare može da se kupi i staro 2-3 godine od prvog vlasnika i NOVO.

Može. Odeš i kupiš.

Citat: boki01 poslato 16.04.2021. - 16:08
Renault i Dacia su definitivno pali na ispitu, promašili temu. Zadatak je bio auto za široke narodne mase sa dobrim odnosom cena/kvalitet, a dobijeno je nešto preskupo. Najtoplije im želim neku mizernu prodaju da bi shvatili šta su uradili. 

Obzirom da je grupacija bez Nissan-a u Covid-godini uspela da zadrži svojih 10% marketshare-a i treću poziciju po broju isporučenih vozila a da novi modeli i te kako beleže rast i odlične prodajne rezultate nakon lansiranja, mislim da su i te kako pogodili temu. To što je nama skupo ne znači da je skupo "širokim narodnim masama" koje ne žive u Srbiji. Verujem da niko u bilo kojoj industriji neće svoju produkciju ili strategiju razvoja prilagođavati tržištu koje ima zanemarljiv potencijal prodaje nego će se boriti za tržišta na kojima može da proda i da zaradi. Pogotovo nakon skoro 20 godina građenja imidža brenda, razvoja i ulaganja.

https://www.statista.com/statistics/263421/market-share-of-selected-car-maunfacturers-in-europe/#:~:text=Second%2Dplaced%20PSA%20Group%20has,share%20of%20almost%2025%20percent.

A nama nešto može da se sviđa ili ne sviđa, može da nam bude skupo ili jeftino, u svakom slučaju imamo pravo kao kupci na svoje mišljenje, svoj ukus i svoj izbor.  :ziveli:

saša61beograd

#10
Jadan je Reno i jadna je EU kad su spali na to da masovno kupuju Dačije.Svaka Dačija tamo prodata znači jedan Klio i jedan Kaptur manje.Uspeh brenda kao što je Dačija,u Francuskoj,zapravo je katastrofa za njh.Možda je dobro za neku statistiku,ali bar mi ovde znamo kako statistika može biti kvarna.

LeNgenda

Naprotiv.

Karikiram, ali na Renaultu od 20.000 evra, Renault zaradjuje 5.000 evra.

Na Daciji od 12.000 evra, Renault zarađuje isto 5.000 evra. Zapravo, nekad je bilo tako, Sandero mk1 je pre carine poreza i transporta imao fabricku cenu od 4.000-5.000 evra, možda hiljadarka realnih troškova za rad, lim i plastiku, ostalo je profit.

E sad manje recikliraju staru tehnologiju i cena je viša, ali margina nije manja. Plus što je bolje za postprodaju imati 200.000 Dacia za održavanje, nego 100.000 Renaulta.

Na kraju, imamo fenomen Škode, ali tu će trpeti Seat, a ne VW i Audi.

Naš je problem što smo siromašniji od drugih koji su samo malo manje siromašni. Eto, nekih 20-ak posto siromašniji.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

slavko_bgd

Bravo. Pravo u metu.  :to:

kiconix

Pa to je cela poenta price.
Sleperi puni Dacija svaki dan prolaze ka Madjarskoj, verovatno ih bacaju preko granice.  :Smiley:

saša61beograd

#14
Znači,oni u Reno-Dačiji ne greše,sve rade kako treba,problem je u nama.Pa i nije baš utešno.
Ako,sada oni preko granice neka vide kako je tanak rumunski lim,kad mi ne možemo.