Stigli prvi primerci novog Stepwaya. Prodaja zvanično počinje u ponedeljak 25. januara.
Da, vidjao sam ih na kamionima pre dve nedelje, a ima ih i u oglasima sa fotografijama...
. . . Bit će oni viđeni i na akcijama. . . :wink:
Ne bih se ja kladio.
Prodavaće se to jer uvek ima onih koji su radoznali,vole da probaju novo i izazovu pažnju.Neka im je sa srećom.Ja bih sačekao da se radnici na montažnoj traci uvežbaju i da se izleče "dečije bolesti".I da se cena malo dovede u red.
Svaki model je najbolji posle 4-5 godina proizvodnje,otprilike kad mu dođe vreme za ristajling.
Prateći cene već par godina mogu da predpostavim da cene neće ići dole. Samo može da se desi kad prođe zima i prođu zimske gume gratis cena ostane ista bez guma. A onda sledeće zime cena ide gore 200e a zimske gume gratis i tako redom...
https://nova.rs/auto/novi-dacia-sandero-i-logan-spremni-za-srbiju-poznate-i-cene/
Više opreme, veća i cena.
To što smo mi ovde anahroni i siromašni, to je druga stvar.
Pa brend Dačija i jeste osmišljen za anahrona i siromašna tržišta.
To znači da su malo promašili temu.
Dacia radi isto sto i Skoda.
Malo su kvalitetom i cenom ispod.
Nista vise i nista manje od toga.
Tako je, cuti i kupuj :cool:
Nisam bas siguran....
Kaze moj frend koji je direktor prodaje u opelu, da im je ovo najjaci januar u poslednjih desetak godina...I da direktno skidaju kupce daciji sa astrom....mala razlike u ceni, a bolji auto...
Ovaj tekst što je zakačio Dadokg sam čitao juče i hteo još tamo da ga komentarišem ali sam od lenjosti odustao. Nekolicina netačnih podataka (dužina Sandera, zapremina prtljažnika...) Ipak, za neke podatke čujem prvi put a to su podatci o novoj aerodinamici, podatak da postoji i panoramski krov... Bog sami zna da li su ti podatci i tačni. Na kraju, vidi se da se polako priprema teren da i cene Logana budu tek za nijansu niže od Stepveja.
Opet, ako podelimo kola na povišena (preko 20cm klirensa) i ona normalne visine (13-15 cm klirensa) i ne mešamo više babe i žabe, videćemo da je Stepvej skoro ubedljivo najjeftiniji na tržištu (mada je i jedan od najmanjih tj najkraćih).
Ja sam, kao neko sa viškom kilograma a samim tim i solidnim problemima sa kičmom, juče ceo dan proveo sa šefom, u novom Pasatu 2019. Za ceo dan sam možda 5 puta samo trebao da izađem i uđem u kola i nije mi baš prijalo. Inače, kad sam sam na terenu imam i po 20ak ulazaka i izlazaka iz kola dnevno. Ne bi mi prijao sad Pasat pa da mi ga i džabe daju. Isto važi i za Astre, za Tipo i ostale. Svako ima svoje potrebe i prioritete. I opet ponavljam, slažem se sa svima vama koji mislite da su povišena vozila neopravdano skupa. Ipak, ja sam jedan od onih koji bi ipak platio više ali da u narednih 10ak ili 15ak godina laganije ulazim u svoj auto. I izlazim.
:to:
Sve se promeni kad dodje do kupovine i obidju se saloni.
Citah jutros test Stepway-a u reviji SAT. Jedna od ozbiljnih zamjerki huk vjetra na brzinama preko 90 km/h. Da bas smeta u voznji. Ne znam kako je to kod starog Stepway-a, da li je smetalo. Ja vozim obicnog Sandera, a u testu navode da sumnjaju na krovne nosace, da oni prave problem. Inace, navode da su dobro napravili unutrasnjost, da je plastika tvrda ali da izgledom imitira mekanu kozu. To mi nije bas najjasnije, nista dok se ne 'opipa' uzivo :hm:
Citat: bocca poslato 26.01.2021. - 22:32
Opet, ako podelimo kola na povišena (preko 20cm klirensa) i ona normalne visine (13-15 cm klirensa) i ne mešamo više babe i žabe, videćemo da je Stepvej skoro ubedljivo najjeftiniji na tržištu (mada je i jedan od najmanjih tj najkraćih).
Stepvej nije nešto naročito povišen u odnosu na Sandero. Radi se samo o 1 inč većim točkovima (16" umesto 15").
Sandero je inače gradski auto sa solidnim klinrensom i meni je ugodniji za vožnju, ulaženje- izlaženje, što se bolova u kičmi tiče od koleginog audija A4, gde se osećam kao da sedim na noši.
Razlika u klirensu (pod punim opterećenjem) između Sandera 2 i Stepway 2 je 4 cm.
Nije do prečnika felni.
Sandero je inače gradski auto sa solidnim klinrensom i meni je ugodniji za vožnju, ulaženje- izlaženje, što se bolova u kičmi tiče od koleginog audija A4, gde se osećam kao da sedim na noši.
[/quote]Što se tiče ulaska/izlaska Dačije su,pa čak i moj stari Logan,zaista udobnije od klasičnih limuzina.Ali kad se sedne u limuzinu (Audi i sl) druga je priča.Nisko se sedi,ispružene noge,zavaljen naslon.Sedenje u Dačiji je kao na trpezarijskoj stolici,a u limuzini kao u zavaljenoj fotelji.Pod uslovom da se sedište podesi,a može sve da se podesi i da odgovara svima.Kod Dačije,bar ovih starih,nema nekog naročitog podešavanja,pa nema ni glavobolje oko toga,sve je podešeno u fabrici da se budući vlasnik ne muči.
A što se tiče visine Stepveja,mislim da su opruge duže i u tome je tajna.Sve više cenim tu povećenu visinu kod automobila.Razlog je što skoro svake godine doživim neku letnju oluju i vozim poplavljenim ulicama.Tada mi je baš frka,mrzim te situacije i zato volim što viši auto.To je jedino što kod Stepveja cenim.Nažalost,to suviše košta.10-15 metara plastičnih lajsni i 4 cm viši auto ipak ne vredi 1500 evra više u odnosu na običan Sandero.
Položaj za volanom i sjedišta (kratka, tanka i sa nikakvim podešavanjem) su možda i najslabije stvari Sandera prve generacije.
Imao sam priliku sjesti u Clio 5 i zaista je to mnogo mnogo bolje u odnosu na moj Sandero. Ako je tako i u novom Sanderu dobro je, međutim za iste ili veoma slične pare Astra J 1.4 turbo, Ceed 1.0 turbo sa 7 godina garancije....mišljenja sam da se Dacia malo preračunala.
Biće kao i sa fabijom, prva i druga generacija su se dobro prodavale i privatnim kupcima (o firmama da i ne pričam), treća je poskupila i tu fabiju kupuju samo poneke firme, a od privatnih kupaca ne znam nikoga. Umjesto fabije 3 i ljudi i firme kupovali Sandero 2.
Čekamo prve iskrene utiske za Stepway ali i za Logana. Stepway zaista izgleda drastično bolje u odnosu na prethodni, ali ako je i dalje problem buka na visokim brzinama onda je to veliki minus. Nije jasno da nakon dve generacije postoji isti problem koji nisu uspeli otkloniti... Neverovatno. Za mene, pored škripe plastike zimi to je nešto što me najviše nervira. Na auto putu je baš zamorno i naporno slušati buku, da ne govorim o tome koliko treba povisiti glas kako bi pričao sa saputnicima.
Konkurencija među proizvođačima je dobra za kupce, nadam se da će nešto kasnije biti akcija i popusta, baš kao što je Opel uradio.
Visok,kabast auto,pun kojekeve dekoracije po karoseriji,krovni nosači i gumetine 205/60 16.To ne može biti tiho.A možda je ovog puta motor bolje utišan nego ranije,pa se više čuje buka od karoserije?Ne treba uzimati za ozbiljno ove prve utiske.Dačija je i dalje niskobudžetni auto i neće biti tiša od Klia i sličnih,to je sigurno.Ali će verovatno biti tiša od prethodne generacije,i to je to.
Ja bih ipak sacekao sa drvljem I kamenjem dok neko ne napise svoje iskustvo.
Dobro se secam posta koji je postavio Veterinar posle kupovine druge generacije MCV-a.
Test Sandero Stepway-a u Francuskoj
https://autorepublika.com/2021/01/27/dacia-sandero-stepway-1-0-eco-g-100-confort-hronika-neocekivanog-uspeha/
Занимљив текст. Али ја никако не могу да сварим овај екран на сред командне табле. Да макар може да се помери, скине или сакрије. Овако делује јако ружно, на силу накалемљен, а делује ми и да заклања поглед.
CitatKonkretno, pogonjen plinom razvija 170 Nm pri 2.000 o/min, a na benzin 160 Nm pri 2.750 obrtaja
Pa dobro bre, zar ovo nije odavno "busted"? :hm:
Realno, na 2000 RPM moz' da se vozi... Ali to je to: moz' da se vozi. Nista vise.
Probao?
Kako vidim, KizaHood ima u vlasništvu taj motor, ali u Dusteru. Verujem da se u Sanderu (pa čak i Stepwayu) nešto drugačije ponaša.
Izmena: Kako vidim sekund i po Stepway sa istim motorom ima bolje ubrzanje od 0 do 100km/h i desetak km/h vecu maksimalnu brzinu.
Probao (motor), jasta. Subjektivno mi ne deluje da na 2000 RPM ima max. obrtni moment, to kazem. Zivne tek nesto kasnije. A tolika razlika u obrtnom momentu izmedju benzina i plina mi ne deluje realno.
A verujem da je onolicki Stepway ziva vatra sa tim motorom, ali to je drugo pitanje.
Verujem da je softverska stvar, ali moram da napisem i ono što sam i ranije konstatovao. Moj 0.9 tCe ide bolje na plinu. Kada sam gledao snimke napravljene nakon cipovanja 0.9 tCe motora, isti bi na plinu imali značajno veću snagu. Kao laik bih ocekivao suprotno, a kao neko ko vozi gotovo uvek na plin - srećan sam.
Već smo pričali, nisu isto podešeni motori na plin u Dasteru i Sanderu. Maksimalni momenti su različiti, kod Dastera na 2750 obrtaja a Sandera na 2000 obrtaja. Kao i Veterinar, ni ja nemam pojma kako su to napravili. Na kraju krajeva i menjači su im različiti!
Da li Stepway u Confort paketu opreme ima osvetljenu kasetukod suvozača, gledajući cenovnik sa spiskom opreme rekao bih da nema. Isto je tako bilo i sa prethodnim modelom da u najačem paketu (Prestige) nema osvetljenu kasetu. Meni je to malo bezveze...
Kako Prestige nema?
Verujem da i novi ima.
Nema, Prestige kupljen septembra 2016.
Nego, na dva teksta ovih dana pročitah da će novi Sandero imati opciju i panoramskog krova. Na zvaničnom sajtu još uvek nema spiska dodatne opreme pa ne mogu da proverim. Zna li iko išta o tome? Verujem da mnoge kupce Dačije to i ne zanima ali je ipak zanimljivo da postoji i ta opcija.
Danas sam pogledao novi Stepway u salonu. Meni se svidjao i dok sam ga vidjao samo na slikama a uzivo mi je jos lepsi. U odnosu na moj Sandero I, 2012, ovaj je 3 klase iznad. Model koji sam video je 12.500e, Tce 90hp, narandzasta metalik, manuelna klima, klasicna rucna, nije ona na dugme. U odnosu na moj, na ovom se vrata sama zatvaraju. Primetio sam i dodatna 2 mala zvucnika, na tabli, uz soferku u coskovima. Displej veliki, odlicno uklopljen, ne deluje zalepljeno kao na slikama a ne zakljana pogled ni malo. Sa mojih 183 cm, kada sam pogledao preko njegove gornje ivice, pogled mi je pao na tablu 5 cm ispod linije gde se spajaju tabla i soferka. Na zadnjem sedistu dovoljno mesta i za kolena i za glavu. Gepek malo kraci od mog ali vidno dublji. Sve u svemu, odlican utisak!
bocca Druže,imaće opciono šiberdah,stakleni...
To bi onda mogao biti srednji paket opreme (11990) sa doplaćenom bojom (420), multimedijom (290) i kamerom (300)! Naprimer! Interesuje me samo da li ima razlike u kvalitetu tkanine na sedištima između drugog i treceg nivoa opreme!?! Sutra idem u Novi Sad pa možda i uspem da svratim do nekog od salona. Pozdrav
Citat: Goky poslato 29.01.2021. - 12:13
Nema, Prestige kupljen septembra 2016.
2017 prestige oprema ima
Citat: KizaHood poslato 28.01.2021. - 19:36
Pa dobro bre, zar ovo nije odavno "busted"? :hm:
Realno, na 2000 RPM moz' da se vozi... Ali to je to: moz' da se vozi. Nista vise.
Hebu ga tri cilindra. Zato mora da se vrti. A turbinom mozes blizu beskonacno nagurati Nm i KS (metafora).
Karting ima maximalni obrtni moment od 160 Nm u rasponu od 1400-3500 rpm, ima 4 cilindra i na 1500 rpm rezi i grize, a na 2000 preporucuje saltanje u vecu brzinu.
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17455645/dacia-stepway-essential-10-tce-90?ref=search-normal&position_ref=6
Ovaj sam gledao danas. Ne znam za razliku u tkanini ali ova sedista koja sam video su dobra.
Onda nema kameru (300), ali ima parking senzore (210), što je i logičnije, i rezervni točak (120)!
Nova Dacia Sandero proglašena je za Automobil godine 2021. i Gradski automobil godine 2021. u izboru poznatog francuskog automobilskog časopisa L'Argus.
https://www.telegraf.rs/auto/auto-vesti/3296424-automobil-godine-2021-francuska (https://www.telegraf.rs/auto/auto-vesti/3296424-automobil-godine-2021-francuska)
Eh,zamislite kako je lepo i lako sa francuskom platom od 3.000 evra kupiti novog Sandera.To su sitne pare i niska očekivanja,pa onda nema zamerki na auto.A i pomažu domaću kompaniju.Sve je super!
A zapravo je to katastrofa u najavi za Reno.Francuzi bi trebalo da kupuju Klio i Kaptur u ovoj klasi da je sve kako treba.
Pa nije velika katastrofa, uvek ima ljudi koji će kupovati i skuplje modele iz Renoove game.
U svakom slučaju novac ide na isto mesto, kupili Dacia ili Renault vozilo.
Kolika je realno razlika između Clia i Sandera? Mnogi su shvatili da ni jedan ni drugi nisu auto za k*rčenje, a još imajući u vidu činjenicu da je svaki nepotrebno potrošen evro pri kupovini novog automobila praktično bačen u bunar, odlučuju se za najpametniju, "best buy" kupovinu. Sandero je auto koji zadovoljava 90% potreba (zapravo očekivanja) prosečnog korisnika. Cena svakog narednog % je nerealno visoka i uz to eksponencionalno raste što se više približavaš (nedostižnoj) cifri od 100%. Tako je i postao auto godine, ne zato što je najbolji auto u ponudi već zato što je best buy, optimalna kupovina gde dobijate najviše za svoje pare.
Svaka cast na ovakvom razmisljanju. Delimo stavove apsolutno. Malo ce biti nezgodno sad kad ne bude vise Sandera u ponudi. Ostace valjda bar Logan, ali ce i on biti skuplji( tako kazu).
U sustini, kad se realno sagleda, automobili uopste su nerealno visokih cena, sa upitnim kvalitetom ( u odnosu na raniji period), ali tako je kako je.
Bio sam u subotu u AK Stojanov u Novom Sadu. Najavio se i rezervisao probnu vožnju. Došli smo porodično, prvo u salon, unutra izložen isto jedan Confort, kao i ovaj registrovan za probu. I odmah u startu ogromno razočarenje što se tiče prostora za moja ramena!!! Čak sam rešio i da odustanem od probe. Ipak su me nagovorili i vozio sam možda i 10ak minuta. U samoj vožnji, kada se ruke uposle, situacija sa prostorom malko bolja. Motor prava zujalica, lako ubrzava, prodavac i forsira ta ubrzanja ali je onda uvek u visokim obrtajima. Puno sitnica nisam ni uspeo da skontam pa ni potrošnju. Moja žena, iz ženskog ugla, je fascinirana. Ja sam više rezervisan. Deci je ok. A baš je po slikama i napisanim dimenzijama u brošurama delovao i trebao biti širi od prethodnika.
Evo par zapazanja i od mene:
Procitao sam sve i pogledao dosta youtube recenzija. U izbor za novi auto su dolazili automibili tipa: novi captur, skoda kamiq, suzuki sx cross/vitara, tj. auti iz b-suv klase.
Kamiq sam probao, deluje kvalitetnije iznutra, ali dosta siromasniji sa opremom u ceni od 15-16000 eura. Auto je mnogo tvrd, oseca svaku rupu, recimo nije imao kameru, a cena oko 16000 eura.
Stepway u gornjem paketu opreme sa dodatom opremom, bojom, parking senzorima napred i pozadi, kamerom, AEB (doduse bez odrzanja trake i adaptivnog), automatskom klimom iz kaptura/clia iznosi oko 14000 a to vec ne mogu dobiti na kapturu bar ne za te pare.
Auto vuce ekstra (slicno clio 5-ici) i lagan je za voznju, kvacilo je mekano, menjac i rucica je sad mnogo lepsi (lici na clio 5), elektricni servo, unutra je dosta konforan i osecaj je generalno lep. Posto su se na testovima zalili na buku od vetra probao sam ga na magistrali, autoputu i po lokalnim razlokanim putevima kao i par ulica gradske voznje.
Na autoputu na 130km/h se motor gotovo ne cuje, vetar se cuje, ali jos uvek je prijatan za voznju i nije naporno pricati tisim glasom u kolima na toj brzini.
Dovoljno je startan, sto se tice potrosnje svi automobili idu oko 7-8 litara u mesovitoj voznji ali sa dodatkom auto gasa tu vec nema govora da ce neki auto biti ekonomicniji.
U krivinama se blago naginje, nije za 'slalom' voznju, ali je auto stabilan i lepo lezi na putu.
Na ostecenom putu neverovatno 'pegla' neravnine, motor je elastican na uzbrdicama...
Sto se tice unutrasnjosti izmerio sam gepek i identican je po dimenzijama kao na novom kapturu kad je na kapturu zadnje sediste u nekom srednjem polozaju. Cak je i veci kad su na kapturu zadnja sedista u 'zadnjem polozaju'. Doduse gepek je u donjem delu za par cm kraci od stare verzije stepway-a, ali je po dubini sigurno dublji oko 10-tak cm.
Krovni nosaci su odlicna stvar posto nosaci koji su na drugim autima su priljubljeni uz krov (zbog izgleda i aerodinamike) i to sprecava da se bilo sta veze za nosac direktno (nema rupa ispod nosaca da prodje konopac ili zatezac). U gornjem paketu nosac se okrece za 90 stepeni i postaje nosac koji je ok za krovni kofer ili za neke stvari koje bi kupio tipa (garnisna, lajsna... )
Odozdo je pod skroz pokriven plastikom sto me iznenadilo pozitivno. Auspuh jeste kraci i mislim da nije prohromski ali na novom autu to mi i nije toliko bitno. Da li su stedeli ili je to stavljeno zbog ekologije ili bezbednosti (zbog rezervoara za plin), ne znam. Mislim da nece biti problem oko ulaska 'gasova' u kola posto ce auto na semaforu sam da se gasi, leti ako je ukljucena klima bice zatvoreni prozori,a na semaforu i tako ima start/stop sistem. Takodje auto kad se vozi na gas nema toliko otrovne gasove (co2+h20).
Evo i svih mana sto sam primetio:
- auspuh, iako je dobro zasticen primetio sam koroziju kapicama osovine tockova na nekom youtube videu, takodje na prednjim diskovima (to se skida voznjom)
- tvrda plastika (kome smeta), ali instrument tabla ipak deluje solidno
- mislim da nema svetla na kaseti (dovoljno je duboka)
- sedista su dobra, osnova je ista kao i na renault, ali je na clio/captur bolje platno i kvalitetnije uradjeno.
- retrovizori se ne sklapaju automatski (imaju senzor mrtvog ugla i lepo se vidi na njima). C3 sto sam vozio je imao ovo ali je imao mnogo vise ostalih mana.
- zadnje staklo je sad malo smanjeno ali jos uvek su zadrzali koliko-toliko veliki prozor za putnike na zadnjim sedistima.
- nema ventilaciju za putnike pozadi (to je vec za skuplje modele)
- pozadi nema plastiku na utovarnom delu gepeka ali to bi dodatno smanjilo kapacitet gepeka.
- nije ubacen adaptivni tempomat, odrzanje trake (standardno se dobija na suzuki-ju ali je on vec oko 4000 skuplji)
Uglavnom, auto je narucen za 2-3 meseca je isporuka (gornji paket+ paket sigurnost + autogas...)
Mislim da kome treba 'svestran' auto moze dobiti dosta za te pare. Postoji dosta opcija za slicne i manje pare ali sa losijim motorima, spustenim autima (bez sanse da se popenju na ivicnjak), losijom opremom, realno neudobnijim autima za nase puteve...
Sasuo si sustinu cele price o kupovini auta.
:aplause:
milorads
Čestitam na kupovini ! :to:
Očekujemo još utisaka kada stigne.
Odličan opis auta :)
Da budem optimističan, ovaj period čekanja na isporuku, zna da iznenadi, meni je Logan MCV, došao ranije 15-20 dana, nego što se očekivalo :too:
Sretno drugar!
:ces: Dva puta sam pročitao post i nisam ukapirao koji je to motor u Stepway-u koji si probao (ne čuje se na 130) i kupio :ne:
Inače, stvarno odličan tekst i za svaku pohvalu pristup ozbiljnoj investiciji kupovine novog auta.
:too:
Citat: milorads poslato 03.02.2021. - 08:52
Uglavnom, auto je narucen za 2-3 meseca je isporuka (gornji paket+ paket sigurnost + autogas...)
:wink:
Nema dizela u ponudi, ostaje 1.0 tce.
Pohvala za auto kucu koja ti je omogucila da ga probas na magistrali, auto putu i po gradu. To se zove probna voznja. Meni jedva dali da ga probam 5 min i to smo isli do pekare da zaposleni iz salona, koji je isao sa mnom, kupi sebi burek.
Bilo bi lepo da saznamo koja to kuća omogućava probnu vožnju po magistrali,auto-putu i po lokalnim razlokanim putavima.I koja je tačna cena sa navedenom opremom.
Prvi post kolege i odmah nov auto i detaljna analiza.Čestitam!
Jevtovic Auto - Cacak, Prislonica.
Mislim da sam imao srece posto se nalaze izmedju Preljine i Milanovca pa sam napravio krug (prva rampa u Preljini, prvi izlaz kod Gornjeg Milanovca, losi putevi do GM, kroz GM i nazad do kuce :)
osnova: 13400 (bela tce 100 GPL) + boja 420 + paket sigurnost (senzor mrtvog ugla, parking senzori napred i pozadi i kamera) 350 = 14160 eur
PS. Dozivljaj udobnosti, buke, konfora i performansi je subjektivan tako da generalno preporucujem svakome da proba/vidi pre eventualne kupovine :)
Čestitam
Čestitam i ja!
Da li ima prostora za bilo kakvu priču o popustima, barem i kroz dodatnu opremu, ili ne? Ne mora u brojkama ako je poslovni dogovor tajna, samo da ili ne! Hvala i uživaj kad stigne!
:) Nisam uzimao model sa 'lagera', test vozilo nego 'sklapan'. Verovatno za takve kombinacije mozda i moze da se pregovara. Jedino sto sam iskoristio trenutnu akciju besplatnih zimskih guma (mislim da daju trenutno klase Lassa, Barum). Odlucio sam takodje i za 'dacia finansiranje' sa malo vecom kamatnom stopom (oko 5%) gde se dobija besplatni "10%-kasko" za prvu godinu, dodatne 2 godine garancije (znaci 5 godina ukupno) i jedan ili dva redovna osnovna servisa besplatno. To ima smisla za kredit sa vecim ucescem ili manjim brojem godina posto onda suma koja ide na razliku u kamati u odnosu na povoljniji kredit je manja od svih benefita koji se daju.
https://youtu.be/UkQS2hIKAzc
Sutra ekipa Sat-a testira novi Stepway.
Danas sam na ulici video novog Stepveja sa nalepnicom SAT-supertest.Auto je u drečavoj plavoj metalik boji sa svim onim ukrasima i dekoracijama kojima obiluje novi Stepvej.Ako zanemarimo to,auto kao celina je neki prosek proseka,pa minus 10%, koliko je jeftiniji od Reno Klia.Moj utisak je da su bili preambiciozni,ali da nisu uspeli da naprave jeftin auto koji dobro izgleda,kao što su to uspeli sa drugom generacijom (bar po mom sudu).
I opet sam morao da primetim samolepivu tapetu na vratima koja glumi bočne lajsne.To mi je toliko jadno i jeftino da ne mogu da verujem da je prošlo neku tamo estetsku komisiju,ako takvo nešto postoji.Deluje kao neki klinački,garažni tjuning/stajling za sitne pare.Kad već nisu stavili pravu lajsnu,bolje da ni ovu sramotu nisu lepili.
Taj sa Supertesta mi je poznat.
U svakom slučaju, estetika je od posmatrača do posmatrača, ali su sa ovom generacijom uspeli da postignu da je nivo buke isti sa 60 i sa 100 kmh. Ventilator se uključi na 120 kmh i ujednačeno huji sve do tamo negde.
Motora i guma nema, pogotovo ne na način na koji je to slučaj sa našim starim modelima.
Preslikali su Dustera u ovom manjem pakovanju i za mene je to očekivano i plus. Minus je odnos uloženo-dobijeno, jer je cena takva kakva je.
Izgleda je poskupeo oko 200-300e u odnosu na cenu kad se pojavio.proda je se dobro pa nadigli cenu.
+300 evropskih novčanica.
Na dacia.de vidim da je i novi Duster (Facelif) poskupeo za najmanje toliko.
Malo sam dosadan ali sam u temi prethodnih godinu i kusur.
Nije samo Dacija poskupela, ljudi, svi su digli cene, SVI.
Trenutno vecinu automobila koji stoje po salonima vredi pazariti, nove porudzbine retko ko prima.
Rok isporuke se produzio sa onih duugackiiih 90 dana do cak 180.
Nemojte se vise sokirati sto Dacija poskupljuje, samo Skoda je do sada od nove godine poskupela 3 puta, Fiat dize cene od ponedeljka........
Tako daaaaaaaa........
oko rokova isporuke novih vozila drugih brendova ako su sa nekim posebnim opcionalima
koleginica poručila vw t-roc i u ugovoru piše "do 180 dana u skladu sa opštim uslovima", a u njima piše da taj rok može da se produži do 90 dana, a ako zbog neisporuke hoćeš da raskineš ugovor, moraš najpre da im pošalješ opomenu posle čega imaju još 15 dana
znači, ukupan rok 285 dana
ali, samo za vozila koja opcionalima odstupaju od uobičajene konfigracije koju uvoznik redovno poručuje
Vrele Gume uradile test Stepwaya
https://www.youtube.com/watch?v=k2yOZsYB3YQ
U novom Automagazinu ima test novog Stepveja sa plinom.Gotovo sve ocene su u superlativima.Vešanje je meko,kažu i suviše meko,a meni je to prednost obzirom na naše puteve.
Jedna stvar mi je čudna.Koliko vidim,Stepvej nema brave na vratima.Zanima me kako se otključava (i zaključava) kada crkne akumulator.
Mora da ima bravu :)
Evo klip (kratak je):
https://www.youtube.com/watch?v=8NFocmkmvSo
Autić za desetku !
Slažem se
Atraktivno, ali sam ipak protiv da se otključava bez moje komande.
Dacia poručuje da kupci ne mogu biti primorani da plaćaju skupe tehnologije aktivne bezbednosti ako to ne žele
https://dmotion.rs/2022/09/20/dacia-porucuje-kupci-ne-moraju-da-placaju-tehnologiju/?fbclid=IwAR2qrWAR-rCCHiitvf7T7zkqER70d4ji1w1Xin6ZTM44ymLWtuxJz1aYUp4 (https://dmotion.rs/2022/09/20/dacia-porucuje-kupci-ne-moraju-da-placaju-tehnologiju/?fbclid=IwAR2qrWAR-rCCHiitvf7T7zkqER70d4ji1w1Xin6ZTM44ymLWtuxJz1aYUp4)
https://autorepublika.com/2022/09/22/dacia-sandero-od-110-konja-u-spaniji-kosta-skoro-19-hiljada-evra/?fbclid=IwAR0Ferna-Ty3bgiblXGg9pCMBvHZ7BWN-YIjdrwugKhFTdFx9_e3-1ERS2k (https://autorepublika.com/2022/09/22/dacia-sandero-od-110-konja-u-spaniji-kosta-skoro-19-hiljada-evra/?fbclid=IwAR0Ferna-Ty3bgiblXGg9pCMBvHZ7BWN-YIjdrwugKhFTdFx9_e3-1ERS2k)