2. servis - Gde, Šta, Kada...

prethodna tema - sledeća tema

Raja


Ispravio bih sašu61, nadam se da mi neće zameriti. Tužno je da rad majstora vredi samo kao deset podloški.

zac

Bakarna podloskica 230 din.. a o ostalom da i ne govorim.. PLJACKA.... na sve strane, jedni nas karadu legalno a drugi iz potaje...nocu.  :ranting: :ljut: :palica: :gun:

Veterinar

@DadoKg

Zamenio bih ulje i filter, kao i filter vazduha. Ovlašćeni serviseri me ne bi videli nakon toga.

Menjao bih filter nafte na 20000, a sada (zahvaljujući lošem iskustvu) bih jurio neki kvalitetniji.

Turbo

Ovi su zahebali i Hit auto.
Zbog ovakvih stvari sam se odrekao garancije.

Dadokg

Hvala ljudi na savetima, potpuno isto razmisljam kao i vi. Veliki umovi slicno misle.
Ako ne nadjem povoljnu cenu servisa, odustajem od garancije i prelazim na servise u sopstvenoj reziji.
Sada bih menjao ulje, filter ulja i vazduha. Filter kabine sam menjao letos i njega necu da diram.

kori

Odrađen drugi servis u garantnom roku u AK Kompresor.
Auto je primljen u 9:50 i servis je završen u 10:46 (znači servis je trajao manje od 1h).
Na moje veliko iznenađenje na računu je pisalo:
Zamena filtera vazduha 0,1h x 1.280,00 din =    128,00 din
Servisni pregled renault 1,3h x 1.280,00 din = 1.664,00 din
Odmah sam reklamirao usluge ali su mi zaposleni rekli da su to normativi, citiram " šta mislite da je za preostalo vreme majstor trebao da se šete oko automobila  :banghead: !!???".
Nakon 2 dana me je zavao call centar da me pitaju da li sam zadovoljan sa njihovim uslugama. Rekao sam im da imam dve primedbe. Prvo da su mi u motor sipali ulje iz plastične posude i da nisam siguran šta su mi to sipali i drugo da je servis završen za manje od 1h a da su mi fakturisali 1,4h. Operater je bio zbunjen i rekao mi je da će me neko kontaktirati.
Odmah me je pozvala ženska osoba kojoj nisam mogao da objasnim moj problem jer mi je stalno pričala o Renault normativima i nije imala volje da me sasluša. Nakon nje me je zvao gospodin koji mi se pravdao da oni nabavljaju refuzno ulje (u buradima) i da sam trebao da naglasim da mi sipaju litarsko ulje, gde bi mi u tom slučaju naplatili 4 lit. umesto 3,5 lit. i da oni garantuju da je ulje dobrog kvaliteta a što se tiče servisa opet je spomenuo normative. I njemu sam lepo rekao da normativi služe njima interno za kontrolu svojih majstora a da kupcima treba da fakturišu realno koliko je servis trajao i naravno ukoliko servis pređe zadate normative onda bi trebalo fakturisati po njima a sa ovakvim načinom fakturisanja ne rade po  zakonu.
I dao sam mu primer:  ako sam ja proizvođač jabuka i ako su mi normativi da svaka jabuka ima 0,5 kg a da su zbog suše jabuke kalirale tj., da je težina jabuka u proseku od 0,25 - 0,30 kg da li to znači da ja kupcima treba da naplatim svaku jabuku po 0,5 kg.
Na kraju se složio samnom ali videćemo .... normativi su normativi  :badmood:????
Dakle na budućim servisima obratite pažnju šta piše na računu  :nami:

nik

Nema šta tu da se pazi. Svaka servisna aktivnost je normirana (imao sam u Dialogys ful verziji, ali mi više ne radi) I predstavlja potrebno vreme plus oko  30% zbog mogućih komplikacija u toku rada. Primera radi, da je u toku zamene ulja došlo do zakidanja šrafa kartera ili su oštećeni navoji, majstor bi se "**bavao" 3 sata,  a ti bi I dalje platio 1,3. Tako funkcionišu svi ovl. servisi I predstavlja sistem zaštite potrošača od samovolje, odnosno, odokativne ocene majstora koliko da naplati. Da li je 30% više realno  :ne:, ali tako je. Kome se ne svidja, može kod neovlašćeenih, ali onda nema računa I garancije.
:ziveli:

Veterinar


kori

Citat: nik poslato 02.02.2014. - 12:01
Nema šta tu da se pazi. Svaka servisna aktivnost je normirana (imao sam u Dialogys ful verziji, ali mi više ne radi) I predstavlja potrebno vreme plus oko  30% zbog mogućih komplikacija u toku rada. Primera radi, da je u toku zamene ulja došlo do zakidanja šrafa kartera ili su oštećeni navoji, majstor bi se "**bavao" 3 sata,  a ti bi I dalje platio 1,3. Tako funkcionišu svi ovl. servisi I predstavlja sistem zaštite potrošača od samovolje, odnosno, odokativne ocene majstora koliko da naplati. Da li je 30% više realno  :ne:, ali tako je. Kome se ne svidja, može kod neovlašćeenih, ali onda nema računa I garancije.
:ziveli:

OK jasno mi je šta si hteo da kažeš ali me nisi razumeo. Moja primedba je bila u smislu da im ukažem na problem a priča sa njihove strane je  krenula sa "gardom". Sve je to u redu oko normiranja ali..., na računu bi trebalo onda da stoji samo opis usluga i iznos  a ne i satnica, jer u suprotnom se vraćamo na priču o jabukama. Desiće se, da će u buduće naleteti na Iliju Čvorovića pa onda....... :gun: 
Što se tiče računa i garancije.......kakva zemlja takva i garancija ;)

supercuber

Drugi servis, Stepway 1.6 benzinac, Master Group Novi Sad.

drzarkod

Jesi li ti citao onaj post o trenutnoj akciji servisa za 3900 din.... :cekicem:

supercuber

#251

Ocigledno nisam  :cry:
Niti su mi to ponudili danas u Masteru.

A posto idem na put i ne vracam se do nedelje 13.4., ne bih ni stigao da u tih nedelju dana uradim servis.

Mozda budem imao vise srece sledeci put.

drzarkod

Mogli su ti ponuditi....kao i svi inace...boli ih uvo za korisnike...od telefona, interneta pa nadalje.... :ranting:
Sretan put iocekujemo izvestaj o potrosnji.... :friends:

jasho

Mislim da je onaj za 3900 samo za one van garantnog roka?! :ces:

Keka

Znaci Motrio polusintetiku naplacuju skuplje nego Elf sintetiku u Profaco, filter kabine od skoro 3000 din  :fiju:.....i naravno cuvena tecnost za vetrobran od koje otpadaju usi.

Jedino "pohvalno" je sto je podloska pojeftinila sa 200+ na ~60 din (u radnji 10).

Gade mi se  :peglanje:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!