Ugradnja gasa Da ili Ne?

prethodna tema - sledeća tema

Zoran

Ja spadam u one što su prešli oko 500 000 km na plin pa potom desetak godina (oko 400 000 km) vozili dizel i na kraju se opet skrase na benzinu... Prvi uređaj sam platio 100 DM i za ugradnju kod Nidže u Rajlovcu isto toliko. Papiri nikakvi nisu trebali. Vozilo Z 750 SC.Od plina danas me najviše odbija papirologuja - gubljenje vremena i prihoda a davanje para državi za ništa.
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

@David.
Prijatelju, da li si pročitao šta si napisao?  :doh:

Sir Oliver

Pa može godišnje da se pređe i 3000km. To je još isplativije.  :to:
I drink to make other people more interesting.

Loganovac

Mislim da smo jasno napisali, za one koji prelaze ekstremno malu kilometražu nema računice da uopšte kupuju auto. Taxi, bus, rent-a-car...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix


Logan1.4MPI

Ne slazem se sa tobom Loganovac, taksi od centra do kuce 330 dinara, kad se kasno vracam pa nema busa, aj kad idem, nek bude 50 dinara za bus... 380 dinara... meni se isplati sa sve amortizacijom, a to pricamo samo za nekih 10km dnevno... gde je konfor, gde je setnja do stanice, kisa, sneg...
Rent.a.car ne bih ni da komentarisem...

kiconix

Stavi na papir bez komfora pa ćeš videti da se automobil za te relacije nikako ne isplati.
Svaki luksuz košta, to je istina ali papir trpi sve.
Najveća stavka je amortizacija auta, koliko auto izgubi na vrednosti za 5 godina, možeš da ne izlaziš iz taxija.
Gde su tu registracije i kasko da ne pominjemo, a kvarove i redovno održavanje da ne računamo.
Na kraju, ako već poseduješ neko motorno vozilo, vozi ga, jedino se tako isplati.

Logan1.4MPI

Nova Dacia 7700e tu je i amortizacija ako ga bacim na kraju a necu, vec cu ga prodati za pola cene...Nek to ode na odrzavanje radi lakseg racuna a ne treba ni blizuuuuuuu toliko... Kvario se nije...
Registracija za 5 godina 1000e
Gorivo za 50.000km, (10.000 godisnje) nek bude 6000e...

14.700, 300e castim, 15.000e...

Taxi na 10km u proseku kosta 500din, start 100din, tarife u gradu, van grada... ako te i saceka negde to je 400din po satu, prevoz robe, ljubimaca i ostale gluposti... al to necemo racunati.

50.000km, po ceni od 500din na 10km, oko 22.000eura... plus te vozi najcesce budala, plus cekanje taksija, telefon za poziv i sve ostale mane taksija...
Cekam da me ispravite ako gresim?

kiconix

#308
Ne grešiš, u pravu si.
Moja greška.
Kao što rekoh, ako voziš isplati se, ako prelaziš 10000 i više godišnje (po mom mišljenju) auto i služi svrsi.
Ako je ta km ispod, a pogotovo polovina toga, računaj.
Imam komšiju koji je kupio Clia za 6500e i za 5 godina prešao 3000km.
U međuvremenu plaćao kasko i registrovao auto, ta investicija je sada spala na nekih 2000e, razliku nije mogao da potroši na taxi i ostale vidove prevoza za tih 3000km.
Samo sam to hteo da kažem.

Logan1.4MPI

Citat: kiconix poslato 22.07.2013. - 17:47
Imam komšiju koji je kupio Clia za 6500e i za 5 godina prešao 3000km.

Gurao ga? :Smiley: Komsija ti je neki opusten covek  :lazy:

Nije bitno ko je u pravu, samo mi bode oci kad neko kaze da mozes da ne izlazis iz taksija... jedno je imati misljenje o gasu, autu... a sasvim drugo je braniti i nametati to misljenje po svaku cenu

kiconix

Nije to svaka cena, to je realna cena.
Suština je nepromenjena, ako imaš auto, vozi ga, što više, to bolje.  :ziveli:

drzarkod

Išao sa kumom na more u Grčku, juče stigli. Njih četvoro, logan 1.4 laureat, prešao 1650 km, potrošio 180 eur bmb-a. Putovao 12 h, vozio oko 100tke. Nas petoro, logan Mcv 7 sedišta, klima non stop, električni frižider takodje, tula od 500 litara krcata sa preko 60 kg tereta, pun rezervoar goriva ( 50 kg ) plus pun tng  koji se praznio, rezervni točak. Prešao 2200 km, potrošio 150 eur na gorivo, stigao za 9h na more, vozio  izmedju 120 i 150 najčešće na 4000 rmp. Kum nije hteo da preparkira,  jedva otišao do Lidla, mi obišli Kasandru i Sitoniju, Solun. Njegov auto  maj 2006 g predjenih 31000 km, moj novembar 2008 predjenih 86000 km. Ko se gde pronadje....

DarioGTI

Na DKH forumu imamo slučaj da je čovjek u novog Dustera (K4M, EURO V) ugradio LPG sustav. Desetak LPG servisa mu je reklo da zbog te EURO V norme mora ugraditi flash-lube, odnosno podmazivanje ventila. Navodno da taj EURO V K4M nije isti kao onaj iz prvih Dustera sa K4M 690. Jasno je da mora biti nekakva razlika, prvenstveno u sufiksu oznake, ali koja je fizička promjena - neznamo.

Da li je istina da ta nova verzija K4M *** mora imati flash-lube zbog te EURO norme, ili je to samo razlog da servis koji ugrađuje uzme više para?
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Keka

Flash lube sluzi za podmazivanje sedista ventila i nema ama bas nikakve veze sa EURO normom izduvnih gasova.

Moguce je da Euro5 motor ima drugaciju glavu, koja slabo podnosi TNG. Pogledajte koji je kataloski broj glave i da li uopste ima razlike.

Verovatno ce Slavko znati vise o tome.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Citat: Keka poslato 27.10.2013. - 18:42
Bg-Nis i nazad, pri 130 km/h, prosecna potrosnja oko 10 litara na 100 km. Kvalitet osrednja zalost.

Cena 83+, vise ni ne gledam, samo se jedim.

Dok je cena TNG-a ispod 60% cene beMzina nema potrebe da se jediš. Potrošio si 830+ din/100km, ili 5.5L benzina/100km, na 130km/h to je naučna fantastika!  :kava:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.