Klima gasi motor

prethodna tema - sledeća tema

batazvezda

Vozim na TNG mcv 1.6 16v. Kad upalim klimu i vozim po gradu, prilikom zaustavljanja na semaforu motor mi se ugasi.Otišao sam u servis oni odvadili višak freona međutim ono isto.Na benzinu nemam taj problem. Uskoro idem na servis za TNG (10000km) pa ću da vidim. Da li je neko imao sličan problem.

brankovs

Ja sam imao taj problem.Motor ti se gasi kada otpustiš gas,naprimer u drugoj brzini na 25 km,pa stisneš kvačilo.
Treba da ti podese vreme opadanja gasa tako da ne ode motor brzo u ler nego sa malom zadrškom,tako da sa na primer 2000 o/min padne na 1500 o/min pa na 1000 o/min pa onda na 750 o/min a ne onako ekspres na ler.I neka ti pojačaju malo gas,nećeš se razočarati,trošiće pola litre više a ići će bolje nego na benzin.

batazvezda

1.Ko to treba da podesi,u servisu gde sam kupio kola ili gde sam ugradio TNG
2. Kako se i šta se to podešava.
3. Kako misliš da pojačaju gas kad ja imam ugrađen sekvent sistem koji sam reguliše

brankovs

Gašenje ćeš regulisati tamo gde si ugradio gas.Ako ne osetiš razliku u vožnji na gas i benzin nediraj ništa,ako ima razlike reci,treba da znaju šta da rade.Za test probaj kako ide na gas i benzin kada je uključena klima,ako tu nema razlike onda je OK.

Keka

Nije dobro uradjeno mapiranje TNG ili je stavljena suvise niska temperatura prebacivanja na TNG. Ponovo u servis, sedi im za vrat dok to ne urade kako treba.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


batazvezda

šta znači to niska temperatura prebacivanja na tng ?

Keka

Svaki sekvent uredjaj prebacuje sa benzina na gas kad se ispune tri uslova: temperatura rashladne tecnosti + broj obrtaja + proteklo vreme od startovanja motora, i moraju da budu ispunjena sva tri uslova da bi prebacio na  gas. Kad je temperatura prebacivanja niska, moze doci do takvih simptoma.
Obicno se stavlja temperatura 40 C, 1600 obrtaja, 30 sekundi.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


batazvezda

Danas sam po 3 put išao u gas servis da mi podese rad motora, da ga klima nebi ugasila. Mislim da je majstor podesio broj obrtaja u motoru(obr/min).Podesio je da kad počne da pada (prilikom smanjivanja brzine - treba da stanem na semaforu) broj obrtaja zastane na 1200 obr/min. pa tek onda polako da smanjuje ka nuli. Obično  mi se gasio motor baš tad a sad sam došao iz NS i nijednom se nisu ugasila  pri zaustavljanju.
Za nauk:
1. Količina freona u sistemu dobra.
2. Mape režima motora dobre.
3. Gas solidnog kvaliteta
Treba podesiti padanje broja obrtaja motora u minuti.
Valda neću ureći, a sad idem da nameštam Adsl  nešto mi koči


Keka

Drago mi je da si resio problem  :aplause:
1. Ler gas i brzinu padanja regulise benzinski ECU.
2. Povecanje multiplikatora u rezimu obrtaja 0-1200 se resava preko gasne mape, sto znaci da ipak mape nisu bile dobro  :cool:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!