Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

hobbista

 :offtopic:  U hobi je išao i skraćeni 17/64 - još uvek imam te snopove :D

Ne znam kako se koriguje smeša TNGa prema T usisnog vazduha - to je bila samo jedna od pretpostavki.

Stoji ovo što je Keka napisao, samo to treba da uradi neko ko zna šta treba da očekuje od dobijenih podataka.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Black

To cu sutra da odradim.

Послато са ME173X уз помоћ Тапатока

Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Keka

Citat: hobbista poslato 08.06.2014. - 18:44
Ne znam kako se koriguje smeša TNGa prema T usisnog vazduha - to je bila samo jedna od pretpostavki.

Nikako. Plinski ECU nema pojma o T usisanog vazduha. To sve radi benzinski ECU. T gasa je vec nesto drugo.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

 :ces:
Bilo bi interesantno znati šta sve od ulaznih podataka dobija plinski ECU.
Da koristi samo podatak o trenutku otvaranja i vremenu otvorenosti benzinskih dizni (što u osnovi koristi), to bi bila mnogo prostija naprava.



A malo je i  :offtopic: ovo  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

slavko_bgd

Black i ja smo se upravo čuli telefonom. Tokom ove nedelje ćemo se videti, probaću da uradim nešto i ako Bog da da sve bude OK podelićemo to sa vama.

Black

:D

Послато са ME173X уз помоћ Тапатока

Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

hobbista

Aha, znači šapućete u društvu!?   :D

@slavko_bgd:
Bilo bi lepo da napišeš koji red i o mom pitanju vezano za plinski ECU (kad u'vatiš malo vremena)  :c:
:ziveli:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

slavko_bgd

Citat: hobbista poslato 08.06.2014. - 20:19
:ces:
Bilo bi interesantno znati šta sve od ulaznih podataka dobija plinski ECU.
Da koristi samo podatak o trenutku otvaranja i vremenu otvorenosti benzinskih dizni (što u osnovi koristi), to bi bila mnogo prostija naprava.
A malo je i  :offtopic: ovo  :ne:

Signal RPM i t-inj_benz sa motora, Pgas i t-gas sa svojih senzora i to je to.

Sve ostalo se doplaćuje!  :Smiley:

hobbista

Lepu Brenu za 4 osobe nećemo ovaj put. Kusur ne treba :to:   :D

I dalje teram u  :offtopic:  (da ima Keka šta da radi kasnije).
Onda mu plinski ECU dođe prilično prosta naprava. Džabe ga turaju u onoliku kutiju :D
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

bmiillan

prvo prešteluj ventile, 30k je mnogo za vožnju na gas naročito posle 300k, proveri kompresiju na zagrejanom motoru,
liči mi da ne zaptiva dobro jedan usisni ventil kada se ugreje
nemoj na silu uzmi veci cekic

Black

#145
Nisam pazio, ko je pominjao ventile i 30k km?
Ventili su stelovani pre21k km!
Edit: pokosio me virus na par dana pa sam iskulirao, danas smogao snage da jos jednom ispitam ono sto mogu sam, tako sam eliminisao sve sto se tiče rada na benzin, menjao mesta kablovima i svecicama, merio kompresiju na vruce i kao sto sam ocekivao sve je OK.
Isprobao sam i drugi komp plina i sve je isto. Kao zabelezena greska i dalje se javlja miss fire na 4 cil.
Sutra cu se cuti sa Slavkom pa da vidimo sta dalje...

Послато са ME173X уз помоћ Тапатока
Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Black

problem rešen, ipak je bilo do gasa, detalje ce
Vam preneti Dr. Slavko...nekoliko dana vec testiram po svim uslovima i ni najmanjeg trzaja ili prekida u radu, potrosnja normalna, ne pali greške...
hvala svima na interesovanju i ucestvovanju u temi,
pozz :-)
Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

samsung

U zadnje vreme na loganu 1.6 mpi prilikom jutarnjeg paljenja upali na benzin i kad postigne zadatu temperaturu od 40c prebaci na plin. U tom trenutku ako kocim izbacim iz brzine i stajem obrtaji toliko padaju da se auto ugasi! Kasnije u toku voznje nemam nikakvih problema u voznji a ni pri paljenju ako je auto krace stajao. Ako je napolju dosta hladno i auto stoji par sati i dobro se rashladi simptomi ostaju isti-gasi se pri prebacivanju na plin.
Auto je presao oko 40.000km a od toga na plin oko 20.000km....citajuci postove ovde posumnjao sam na ventile! Sta mislite da li je do njih i da li bi stelovanje ventila resilo ovaj problem?
pozdrav iz St.Pazove

nik

#148
Štelovanje može da pomogne, ali sumnjam da je to razlog ako nemaš nikakve druge simptome.
Ja sam imao sličan problem sa brc uredjajem koji je u početku imao takve simptome prvo nestabilnog rada, a kasnije I gašenja ukoliko prebacuje pri ler gasu. Problem privremeno rešen dodavanjem uslova dostignutih 2000 obrtaja pored temperature, da bi posle oko dve godine počeo da zeza I u vožnji.
Epilog crkla membrana jer je u jednom periodu vrlo malo vožen (za 2 god samo 5000 km, imaš malo nazad u ovoj temi moje iskustvo).
Za koji vremenski period je predjeno tih 20 kkm ?

samsung

U zadnjih godinu dana je predjeno 20.000km....mene cudi da se to desava samo kada auto prenoci i skroz se rashladi....mada juce sam ceo dan vozio na benzin i jutros mi se nije ugasio...mozda i dizne malo zezaju?
pozdrav iz St.Pazove