Dacia Duster u finalu izbora za evropski auto godine!

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar


abc123

Jaoooj sto ne bude ono sto biti ne moze pa da svim "auto filozofima" zapusim usta jednom za svagda  :gun:

DarioGTI

velik uspjeh je samo doci u izbor za auto godine, a pobjeda bi bila ko višnja u čokoladi  :hall: :hihi1: :ziveli:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

mladja73

Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

LeNgenda

Ja tipujem na Merivu, to obicno tako ide... Ali Duster je senzacija, tu nema govora, jos ako stvarno naprave nestnd poput Merive ili Zafire do 9000 evra za Base, Dacija osvaja svet, konkurencija bez.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Keka

Ali moraju prvo da poprave kvalitet lima, farbe i antikorozivne zastite.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Svarog

Nisam siguran da drugi automobili, poput pomenute Zafire ili Merive, imaju nešto mnogo kvalitetniju limariju, a i ostalo.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Mišljenja sam da je tih 12 godina marketinški trik, a evo zašto:

1. Koliko godina u proseku prvi vlasnik vozi auto po tim Nemačkama? Daleko manje, nekoliko godina (pređe svojih par stotian hiljada) pa ga onda otera na reciklažu i doplati za novi. Kraj garancije.
2. Ako je u pitanju baba, proda ga nekom Srbinu na autoplacu, koji mu vrati kilometražu i preproda ga u Srbiji kao nov novcat, bez originalnih papira, bez servisne knjižice. Kraj garancije.
3. Ako je u pitanju deda, deda je kupio auto da se vozi samo na feštu i na svadbe i drži ga garažiranog u klimatizovanoj garaži, a godišnje plaća sve redom servise, čišćenje i održavanje. Pre nego što istera auto iz garaže zove kontrolu letenja da proveri da neće biti kiše. U takvim uslovima možeš i za Dačiju da daš najmanje 20 godina garancije.
4. E sad, ako se zadesi baš da i neki Srbin kupi tog Opela novog i da ga vozi po naški (a u pitanju je veličina na nivou statističke greške) pa da ga ne pere od soli zimi, tera po našim putevima, selima i zaseocima, verovatno će ga negde ošamariti žestoko, biće mu skupa popravka u Opelovom servisu, popraviće ga u privatnoj režiji (kao što i proteze pravi u Srbiji iako ima Nemačku radnu vizu). Kraj garancije.
5. Onaj jedan u milion koji ne potpada ni pod jednu od navedenih kategorija ne predstavlja nikakav problem za giganta Opela. Priznaće mu garanciju, ošmirglati i zafarbati kao našem Danijelu i tako nekoliko puta do isteka garantnog roka. Kraj garancije.

U Nemačkoj se Dačija bira za najauto u pogledu ispunjenja očekivanja vlasnika, a Srbi s*ru po njoj...

Naravoučenije: srpski kompleks je čudo. Švaba je odavno Švaba, a Rumun tek od skoro...  :Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Trik ili ne, imaju bolji lim i zastitu. To ne mozes da osporis.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Imao sam Kadeta koji je u osmoj godini poceo da dobija rupice po pragovima i "grbave" glatobrane. Saxo sa kojim sam imao zesci udes nema ni traga rdje. Brat je na njemu bio montirao neke tvrde zavesice iza prednjih tockova, koje su rasturile lim kad je silazio sa ivicnjaka. Tuljan, nije to zafarbao, ali za dve godine nema rdje ni na tom mestu. Kad sam video prtljaznik kod Boke, blatobran kod Daniela, probleme sa korozijom oko cepa rezervoara kod mnogih, cenim da imamo zaista na Daciama mnogo losiji lim. Ipak, rano je pricati o kvalitetu lima, jer je ovde rec o ovogodisnjim modelima, pa se problemi sa rdjom na Dusteru nece uzimati u obzir koliko sve pozitivno sto taj auto moze da ponudi. Vec to sto je u vrhu, sto je u grupi "odabranih", daje mu sanse, jer ne bih mogao ni da pretpostavim da ce se tu naci. To je svima nama znak da nismo pogresili. Jos jedan znak je zavidna kilometraza koju su postigli mnogi sa modelima Logan (uskoro i Sandero) bez vecih problema, a kao jedan od naslova koji moze povezati desavanja vezana za Dustera sada i nasa razmisljanja od pre pola decenije, naveo bih "Dačija Logan Auto Godine 2005. u Srbiji i Crnoj Gori". Tada je Logan postajao poznat kod nas, kao sto sada Duster postaje u Evropi. Srecno!