Održavanje u sopstvenoj režiji

prethodna tema - sledeća tema

zac

 :Smiley: Dokle dodjoste, pa najbolje je da se auto okaci o zadnje vesanje i digne u vertikalan polozaj, zatim filter napunjen uljem zavrnuti na blok odozdo.  :lau:

Da ne lupam vise i ja, danas sam u TTD-u kupio filtere za najavljenu zurku oko vel. servisa:

-Filter vazduha AF-alpha made in Ukraina    - 550 din.
-Filter ulja, Klaxcar FH006Z- France           - 450 din.
-Filter goriva, Meca-Filter ELE-6015-France - 800 din.
-Podloska za cep kartera za DZ  :hihi1:
                                                       --------------   
                                                           1800 din.

VaskezNS

Pripreme za servis u toku, situacija sa delovima je sledeća...

Kupljeno:
- 4L ELF Excellium 5W40: 1.900 RSD (Autocentar, Temerinska)
- 3L G12 Dex-Cool (GM-Opel) + 3L Destilovane: 1.140 RSD + 57 RSD (Autocentar, Temerinska)
- Pumpa vode (Valeo): 3.500 RSD (Kisačka)
- PK (Renault): 1.550 RSD (Kisačka)
- Zupčasti+španer (Hutchinson): 3.900 RSD (Kisačka)
- Filter ulja sa podloškom (Meca): Gratis (Kisačka)  :whistling:

"Ruke" koje će ove delove ugraditi u motor su dogovorene za 4.000 RSD.
Znači sve ukupno bi trebalo da košta oko 16.000 RSD.

Informativno, u ponudi su još i:

- Pumpa vode (Airtex): 2.600 RSD (Autocentar, Temerinska)
- PK (Hutchinson): 1.150 RSD (Autocentar, Temerinska)
- Zupčasti+španer (SKF): 4.010 RSD (Autocentar, Temerinska)

kao i:

- Pumpa vode + zupčasti + španer (Klaxcar): 5.900RSD (Kisačka)
- PK (Hutchinson): 1.200 RSD (Kisačka)
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Zoran

Koliko imaš km na satu? Jeli prvi put mijenjaš zupčasti?
Sam svoj gazda - vazda.

zac

Zoki, covek vec odradio uveliko, vec mu se smesi sledeci.  :whistling:   :laugh:

VaskezNS

Ovo je mesto za sLogan ;-)

Zoran

Konačno sam našao malo vremena i Miroslava slobodnog,evo sličica.
Sam svoj gazda - vazda.

zac

Zoki, ovu staru pumpu komotno ostavi kao rezervu, izgleda da je u odlicnom stanju.  :wave:

Tvoj Sandero ima ABS ? Iako je bazni model.  :ces:

PS: Doli malo antifriza.

Zoran

Jeste bazni model i ima ABS :ne:.
Sam svoj gazda - vazda.

saša61beograd

Kupio sam pravi(!) ključ za filter ulja.prodavnica Unior Teos, 011/7440-330,Gospodara Vučića 22.To je onal okrugli,limeni što liči na plitku šolju.Za benzince je model 1977,šifra  619262.Unutrašnji prečnik 76mm,12 žlj*bova.Svojeručno probao na Purflux i Mann filterima,odgovara savršeno!
Za dizele po prečniku odgovara,za 1,2 16v ne odgovara.
Ko je zainteresovan neka pre kupovine dobro gugla kataloge i meri,ja sam sa sobom,za svaki slučaj, poneo filter i probao pre kupovine.
Treba zvati dan ranije da poruče iz magacina,a cena 660 din.


saša61beograd

Nastavak:danas na parkingu zamenio ulje na Loganu,prvi put.Šraf kartera i filter bili iznenađujuće blago zavrnuti,nadam se da kod zavrtanja nisam preterao.Nisam skidao zaštitni lim,sledeći put hoću sigurno.Ispekao se na izduv,a iz starog filtera,i pored krpe, isteklo mnogo ulja.Eh da imam kanal...
Sipao 3l Competitiona,oko 2mm ispod maksimuma.Lampicu za ulje ugasio brzo,bez neželjenih zvukova.Gorepomenuti Unior kluč za filter radi odlično,preporučujem svakome ko voli da se bakće sa zamenom.
Prošle jeseni u Trefu u Zemunu platio zamenu 1500din (imao sam grip,a nisam imao alat).Znači ovih sat vremena na parkingu dobro iskorišćeno vreme!

Zoran

To je prava rabota - ova šifra ključa će mi svakako dobro doći  :to:.
Sam svoj gazda - vazda.

zac

 :aplause: Sasa.

Citat: saša61beograd poslato 11.05.2012. - 21:19
Prošle jeseni u Trefu u Zemunu platio zamenu 1500din (imao sam grip,a nisam imao alat).


Alat si imao, ponudio sam ti na zajam.  :zloca:

saša61beograd

Jesi,nisam zaboravio!Ali ja nisam bio za ležanje pod kolima nego za ležanje u krevetu,a ulje stiglo da se menja.

Zoran

Zašto niko ne piše da se remenica teško skida kod zamjene zupčastog kaiša? Na remenici postoje oznake koje ništa ne znače jer nema kalje na radilici pa je montiraš po volji ...
Sam svoj gazda - vazda.

zac

#509
Vec sam pisao, kod mene se remenica PK. kaisa i i remenica zubcastog kaisa, skinula lako. prosto sam je rukom  povukao.

Citat: Zoran poslato 12.05.2012. - 22:03
Zašto niko ne piše da se remenica teško skida kod zamjene zupčastog kaiša? Na remenici postoje oznake koje ništa ne znače jer nema kalje na radilici pa je montiraš po volji ...
:conf:

Sto se tice kajle....kako je nema???  :huh:  Pa na remenici PK. kaisa je kajla-klin izvucem prilikom presovanja remenice, a na remenici ZK. klin je sastavni deo remenice. Na kolenastom vratilu imas zljeb za kajle. 
Da nema kajle, motor bi ti vec prezubio a i PK-remenica bi se slobodno okretala na radilici, to jest ne bi pokretala agregate.   :rtfm:

PS: Kajle nema na pogonskom lancaniku uljne pumpe, on se fiksira tesno stisnut izmedju remenica i  radilice.