Održavanje u sopstvenoj režiji

prethodna tema - sledeća tema

Ayrton

Sve je pomenuto urađeno,ali nismo uspeli da skinemo.
Još je čudnija stvar da je levi doboš sišao skoro momentalno,a desni nikako.
Nabavili smo neki drugačiji radapciger,pa ćemo da probamo sutra.Javljam šta je bilo.
Hvala na savetima! :friends:
Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

Aleks

Uf.... tesko je reci na nevidjeno, patio sam se sa tim vise puta na ranijim autima. Uvek je bilo zbog toga sto su se paknovi ukopali u dobos. I po nekom nepisanom pravilu uvek je problem samo na jednom tocku :lau:. Uglavnom sam uspevao da skinem dobos na nacin koji je opisao Sasa.  :dobro:
Oprezno sa radapcigerom, lako moze da se desi da prilikom natezanja dobosa sa njim i krene ceo mehanizam sa paknovima pa da se nesto pokrivi.
Samo strpljivo i bez nervoze.  :wave:

Aleks

Juce sam promenio ulje i sve filtere, nije bilo nikakvih problema osim sto sam napunio rukave benzinom prilikom zamene filtera. :laugh1:

Elf excellium nf 5w40 4L......2.192.00 (sipano 3L - preostali litar za sledecu zamenu)
filter vazduha....................664.00
filter ulja..........................322.00
filter kabine......................744.00
filter goriva.......................644.00
podloska za cep kartera......17.00
ukupno.............................4.583.00 din.

Fiter ulja je Unico a ostali Coopers Fiaam:


Morao sam da kupim trokraki kljuc za filter ulja (1010 din. sa dostavom), a za cep kartera koristio sam firiket od alatnog celika u kombinaciji sa francuskim kljucem:


Filter goriva se drzao na pola drzaca, ali se ceo raspao cim sam ga pipnuo. Ucvrstio sam ga pvc vezicama za alku sa gornje strane fabrickog drzaca:


Pre par meseci sam malo zagrebao patos pa sam iskoristio priliku da i to saniram (smirgla, antirost, temeljna i na kraju body):


I moj pomocnik mala Iva:

Cvikao sam svo vreme da se ne omakne u kanal ali ni za zivu glavu nije htela iz garaze.  :ne: Tu se motao i Bleki ali kad je preterao sa nedolicnim ponasanjem morao je u boks.  :laugh1:

I to je to..... :wave:



saša61beograd

Lep posao,odličan prikaz.
Pozdrav maloj Ivi,lako je tebi sa takvim pomoćnikom!

Aleks

#634
Hvala na pozdravima!  :wave: Genetika je cudo! I ja sam od malena "smetao" caletu kad god bi nesto cackao oko auta.

zac

Lepo.... samo mi se ne svidja "kluc" za karter...napravice ti drug jedan za sledeci put.  :wave:

Aleks


samsung

Ja sam ovo kupio jos 2004.god za clio i sluzi i na loganu jos uvek...

http://www.unior.com/proizvod/kljuc-za-ispustanje-ulja-175-2

pozdrav iz St.Pazove

roolet

I ja, ovo je vrlo kvalitetan kljuc, peri-deri.

ppejic

ELF Excelliun 5W40 3L   548x4 (ostace za naredni put)
Filter vazduha 803din, Bosch
Filter ulja    450din, Unico

Zoran

150300 km na satu.Zamjena ulja (INA delta sint), Unico filter ulja i Unico filter zraka. Kontrola ulja u mjenjaču, kontrola i čišćenje svjećica. Počeo je da vlaži semering na lijevoj poluosovini do mjenjača. Ukupno sa stanjem auta prezadovoljan  :wave:.Zaboravih reći da sam stavio i novu podlošku  :bonk:.
Sam svoj gazda - vazda.

gromovnik

Danas sam prvi put sam zamenio ulje kod druga u radionici. Sam sam zamenio i filter vazduha i skinuo filter ulja. Složili smo se da je ipak pametnije da on namesti novi filter ulja. Za filter goriva nisam znao da treba da okrećem levo desno tako mi ga je on zamenio.

Inače, koristio sam željkov ključ za filter ulja i unior 175/2 za karter. Bakarnu podlošku nisam menjao pošto je bila čitava.

bmiillan

pa teško da bakarna podloška ne bude čitava, ali je preporuka uvek staviti novu
nemoj na silu uzmi veci cekic

gromovnik

Citat: bmiillan poslato 26.01.2013. - 19:42
pa teško da bakarna podloška ne bude čitava, ali je preporuka uvek staviti novu
Dobro da znam za sledeći put :)

hobbista

Citat: gromovnik poslato 26.01.2013. - 19:33
Bakarnu podlošku nisam menjao pošto je bila čitava.
Ovo nije moguće, jer je podloška kao šuplji prsten. Kada se pritegne prvi put, ona se spljošti i lepo legne uz karter i šraf bez velike sile pritezanja.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D