Sam svoj majstor (motor 1.4 MPI 8V) Logan i Sandero

prethodna tema - sledeća tema

speedo

Citat: slavko_bgd poslato juče u 09:26Možda nisu imali serijski broj motora kao u Srbiji (K9KE646D654321) već samo tip i homologacionu oznaku iz COC-a ( K9KE6), što je sasvim OK i što je praksa u velikom broju zemalja EU.

Nisu imali ništa, prazna rubrika u saobraćajnoj dozvoli, ali to vrijeme je prošlo...

Ukoliko vozilo ima odgovarajuću dokumentaciju (BiH saobraćajnu) uradi se atest koji nije sporan jer se ne mijenja ni snaga ni kubikaža motora. Ostaje samo pitanje šta se upisuje u rubriku ekološke norme zbog testa izvudnih gasova koji se vrši prilikom tehničkog pregleda.

Pitanje je i koje su razlike između ovih varijanti motora euro 3 i euro 4 (ecu, lambda sonde i drugo).

Da li se isplati mijenjati blok motora i da li će se isti toliko potrošiti da je zamjena jedino rješenje, vjerujem da Zoran to zna dobro izračunati.


astmario

Na Daciama nije kao na starim Renault motorima broj motora na pločici koja je zanitovana na motor? Znam da su ljudi na Renault 19 prebacivali pločice pri zameni motora.